Donekle stoji ali opet zanemaruješ kilometražu i trošak. Jeste sigurnost, jeste užitak, ali komercijalisti i kamiondžiji ne plaćaju da uživaju, već da voze.geralt wrote: ↑06/10/2020 09:55Hajmo prozvakati jos jednomDope_Man wrote: ↑06/10/2020 08:45Ne mislim da iko pri zdravoj pameti danas ide iz Tuzle u srednju Bosnu i obrnuto preko Sarajeva. Ti putnici idu na Doboj ili preko Zepca.
Kako rece covjek iznad, prezvakano 100 puta, taj potencijalni AP ne mijenja nista za put Sarajevo-Tuzla jer je daleko duzi, i naravno skuplji da bi iko osim pad debelih lovatora to koristilo kao alternativu. Jedino sta to mijenja je Tuzlacima koji idu u srednju Bosnu ili dalje na more, al postoje daleko bitniji prioriteti kao Tuzla - sjever, pa i dobra cesta do Doboja gdje je vec AP.![]()
Tuzla - petlja Josanica preko M18: 110 km. Google kaze 2h i 8min, odnosno 1h 51min bez saobracaja.
Tuzla - Zepce - Zenica - petlja Josanica trenutnim cestama: 185 km. Autoput ce to sigurno "ispeglati" i skratiti za desetak kilometara, ali eto neka je toliko. Uz prosjecnu brzinu oko 120 km/h to je oko 1h i 30min. Razlika u sigurnosti i uzitku voznje je nemjerljiva.
Dakle neka bude 175km, u oba smjera to je 350km autoputa. To je 35KM putarine ili više dok to bude gotovo. To je ujedno i dosta više goriva, recimo desetak litara u oba smjera. I onda začas dođemo do problema zvanog 60KM troška kog na starom putu nema.
Ok je to za nekog ko ide na more jednom godišnje, ali za ljude koji putuju radi posla i drugih potreba, to je velika cifra. Ako će neko voziti tu dionicu jednom mjesečno, to je 720KM, skoro jedna prosječna plata. Jeste sigurnije, jeste 20-30 minuta brže, ali ko će platiti 60KM da uštedi pola sata? Većina ljudi neće priuštiti taj luksuz.
Da cirkus bude veći, kad bi u magistralu uložili 200 miliona maraka, i ta vremenska ušteda bi se smanjila na desetak minuta.