Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

User avatar
drug_profi
Posts: 25192
Joined: 16/07/2012 16:00

#19326 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 05/10/2020 14:34

A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.


User avatar
escobar__
Posts: 6996
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: Tuzla / Sarajevo

#19327 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by escobar__ » 05/10/2020 14:35

drug_profi wrote:
05/10/2020 14:34
A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Nastavit cestu ka istoku do granice sa Srbijom?

Nemam ništa ni protiv Tuzla - Brčko, štaviše, već onako dumam kao laik.

User avatar
geralt
Posts: 1842
Joined: 14/09/2017 12:45

#19328 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt » 05/10/2020 14:38

Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:

- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"

Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.

User avatar
drug_profi
Posts: 25192
Joined: 16/07/2012 16:00

#19329 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 05/10/2020 14:42

escobar__ wrote:
05/10/2020 14:35
drug_profi wrote:
05/10/2020 14:34
A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Nastavit cestu ka istoku do granice sa Srbijom?

Nemam ništa ni protiv Tuzla - Brčko, štaviše, već onako dumam kao laik.
Pa napravice Dodo tu cestu do Bjeljine. Tuzla samo nek upravi prema Brckom, pa onda hoš lijevo, desno, pravo....

costacurta
Posts: 2097
Joined: 05/05/2005 08:25

#19330 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta » 05/10/2020 14:49

drug_profi wrote:
05/10/2020 14:34
A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Kakva luka, neće to profercerat sve dok je ove kamionske mafije.
Put od Lopara do Rače je odličan. Najveći problem pogotovo zimi je Majevica. Gore ima prostora da se ono ispravi i uradi traka za spora vozila. Kakvi autoputevi, kakvi qrci palci, nema potrebe za tim.
Al eto treba da idem na Brčko da odem za Beograd, pa to mi je plus 120km dalje nego preko Bijeljine, u oba pravca 240km. Malo li je :roll:

User avatar
Porodice Foht
Posts: 1530
Joined: 14/01/2019 04:56

#19331 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht » 05/10/2020 14:49

Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.

User avatar
spreca
Posts: 64389
Joined: 07/11/2006 19:31
Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu

#19332 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by spreca » 05/10/2020 14:55

So What! wrote:
05/10/2020 14:28
spreca wrote:
05/10/2020 10:11
So What! wrote:
05/10/2020 02:33


- Koridor Vc
- brza cesta Lašva
- Tuzla - Žepče - Orašje
- JJAC (veza Sarajeva i Podgorice)
- Bijeljina - Brčko - Modriča (najjeftinija veza Beograda i Sarajeva)

I možda ta veza Banja Luka - Mrkonjić Grad - Livno, ali možda jer bi mogla biti isplativa kao tranzit. Banja Luka - Prijedor će se svakako graditi, te izmisliti nekako vezu između Bihaća i Prijedora jer bi bilo najeftinije.

Ostalo sve je remont magistrala, spuštanje trasa, izgradnja sporih traka na prijevojima, izgradnja tunela, vijadukta, kao i novih pravaca u svakom smislu, sa posebnim naglaskom na obilaznice.
Nikakve logike
Dobro druže profulao sam redoslijed gradova, valjda nisu ljudi toliko plitki pa mogu shvatiti suštinu evo ispravljam se:

Žepče - Tuzla - Orašje
Ko nam vodi drzavu pa i JP Auto Ceste ,nebi me nista iznenadilo....samo kod nas valjda moze da se radi Autoput u nikuda
evo jedan slucaj,kome ga je pravio a sad ce da asvaltira i ta ce dionica stajati neiskoristena jos nekoliko godina dok se nekuda ne spoji

https://www.klix.ba/biznis/privreda/pog ... /201005061

User avatar
drug_profi
Posts: 25192
Joined: 16/07/2012 16:00

#19333 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 05/10/2020 14:55

costacurta wrote:
05/10/2020 14:49
drug_profi wrote:
05/10/2020 14:34
A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Kakva luka, neće to profercerat sve dok je ove kamionske mafije.
Put od Lopara do Rače je odličan. Najveći problem pogotovo zimi je Majevica. Gore ima prostora da se ono ispravi i uradi traka za spora vozila. Kakvi autoputevi, kakvi qrci palci, nema potrebe za tim.
Al eto treba da idem na Brčko da odem za Beograd, pa to mi je plus 120km dalje nego preko Bijeljine, u oba pravca 240km. Malo li je :roll:
Pa evo recimo hoće čovjek iz Zenice u Posušje.
Autoputem je 200 km, a preko Kupresa 150.
Pa jel idu preko Kupresa?

Tuzla Beograd, sad 206 najkraćim putem, 226 preko Brčkog.
Jel bi fakat išao nekakvim cestama sa ograničenjima?

User avatar
escobar__
Posts: 6996
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: Tuzla / Sarajevo

#19334 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by escobar__ » 05/10/2020 15:02

Ne mogu da razumijem ovaj mentalni sklop koji razmišlja na način da nam autoceste ne trebaju.

Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.

Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37047
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#19335 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders » 05/10/2020 16:59

geralt wrote:
05/10/2020 14:38
Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:

- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"

Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).

TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37047
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#19336 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders » 05/10/2020 17:00

Porodice Foht wrote:
05/10/2020 14:49
Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
Ne, to će morati sačekati most.

last mohicans
Posts: 4123
Joined: 09/08/2012 23:19

#19337 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans » 05/10/2020 17:17

Evo Terze ublehasa priča bajke na bht.

last mohicans
Posts: 4123
Joined: 09/08/2012 23:19

#19338 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans » 05/10/2020 17:25

Pita ga voditelj kad mozemo očekivati kraj izgradnje korodira. On odgovara o raspisanim tenderima, o zaokruzenim finansijskim konstrukcijama, bla,bla. Ja lika, nevjerovatan.. Reče da je 45 km u izgradnji, za mjesec, dva jos 20 km ce biti u izgradnji, onda opet o finansijskim konstrukcijama. Otprilike za 7 godina, kao mogao bi biti gotov, ako se ne zakuha na Prenju i ako dođe neka specijalna mašina što buši tunele i odmah pravi oplatu, mozda Prenj i za 4 god :-) :lol:

User avatar
Mx
Posts: 1001
Joined: 17/07/2003 00:00

#19339 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Mx » 05/10/2020 22:55

Zna li ko, koliko je kilometara autoputa izgradzeno do sada od granice HR/Bijaca i dokle prema Mostaru?

User avatar
Better Man
Posts: 14505
Joined: 01/10/2006 20:10

#19340 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Better Man » 05/10/2020 23:01

Mx wrote:
05/10/2020 22:55
Zna li ko, koliko je kilometara autoputa izgradzeno do sada od granice HR/Bijaca i dokle prema Mostaru?
Mislim da je 10 km.

User avatar
Mx
Posts: 1001
Joined: 17/07/2003 00:00

#19341 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Mx » 06/10/2020 00:04

Better Man wrote:
05/10/2020 23:01
Mx wrote:
05/10/2020 22:55
Zna li ko, koliko je kilometara autoputa izgradzeno do sada od granice HR/Bijaca i dokle prema Mostaru?
Mislim da je 10 km.
Hvala ti, znaci imaju jos da izgrade oko 30 km do Mostara. Ako budu gradili 10 km godisnje, znaci cijeli autoput od Bijace do Mostara bi mogao biti izgradzen za 3 godine do 2023.

mistek
Posts: 2085
Joined: 23/05/2010 15:16

#19342 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek » 06/10/2020 00:12

Alfons Kauders wrote:
05/10/2020 16:59
geralt wrote:
05/10/2020 14:38
Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:

- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"

Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).

TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.
Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačno :D

Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.

toooka
Posts: 99
Joined: 15/02/2016 08:12

#19343 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka » 06/10/2020 04:40

last mohicans wrote:
05/10/2020 17:25
Pita ga voditelj kad mozemo očekivati kraj izgradnje korodira. On odgovara o raspisanim tenderima, o zaokruzenim finansijskim konstrukcijama, bla,bla. Ja lika, nevjerovatan.. Reče da je 45 km u izgradnji, za mjesec, dva jos 20 km ce biti u izgradnji, onda opet o finansijskim konstrukcijama. Otprilike za 7 godina, kao mogao bi biti gotov, ako se ne zakuha na Prenju i ako dođe neka specijalna mašina što buši tunele i odmah pravi oplatu, mozda Prenj i za 4 god :-) :lol:
I početkom godine je govorio za one dvije dionice prema Žepču da će biti ugovorene za najviše 2 mjeseca.

Dope_Man
Posts: 4603
Joined: 03/06/2016 16:31

#19344 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man » 06/10/2020 08:45

mistek wrote:
06/10/2020 00:12
Alfons Kauders wrote:
05/10/2020 16:59
geralt wrote:
05/10/2020 14:38
Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:

- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"

Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).

TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.
Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačno :D

Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
Ne mislim da iko pri zdravoj pameti danas ide iz Tuzle u srednju Bosnu i obrnuto preko Sarajeva. Ti putnici idu na Doboj ili preko Zepca.

Kako rece covjek iznad, prezvakano 100 puta, taj potencijalni AP ne mijenja nista za put Sarajevo-Tuzla jer je daleko duzi, i naravno skuplji da bi iko osim pad debelih lovatora to koristilo kao alternativu. Jedino sta to mijenja je Tuzlacima koji idu u srednju Bosnu ili dalje na more, al postoje daleko bitniji prioriteti kao Tuzla - sjever, pa i dobra cesta do Doboja gdje je vec AP.

User avatar
Better Man
Posts: 14505
Joined: 01/10/2006 20:10

#19345 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Better Man » 06/10/2020 08:59

Mx wrote:
06/10/2020 00:04
Better Man wrote:
05/10/2020 23:01
Mx wrote:
05/10/2020 22:55
Zna li ko, koliko je kilometara autoputa izgradzeno do sada od granice HR/Bijaca i dokle prema Mostaru?
Mislim da je 10 km.
Hvala ti, znaci imaju jos da izgrade oko 30 km do Mostara. Ako budu gradili 10 km godisnje, znaci cijeli autoput od Bijace do Mostara bi mogao biti izgradzen za 3 godine do 2023.
Kad bi se sve to moglo spojiti s Mostarom to niko ne zna, jer zaista sporo rade.

User avatar
geralt
Posts: 1842
Joined: 14/09/2017 12:45

#19346 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt » 06/10/2020 09:55

Dope_Man wrote:
06/10/2020 08:45
Ne mislim da iko pri zdravoj pameti danas ide iz Tuzle u srednju Bosnu i obrnuto preko Sarajeva. Ti putnici idu na Doboj ili preko Zepca.

Kako rece covjek iznad, prezvakano 100 puta, taj potencijalni AP ne mijenja nista za put Sarajevo-Tuzla jer je daleko duzi, i naravno skuplji da bi iko osim pad debelih lovatora to koristilo kao alternativu. Jedino sta to mijenja je Tuzlacima koji idu u srednju Bosnu ili dalje na more, al postoje daleko bitniji prioriteti kao Tuzla - sjever, pa i dobra cesta do Doboja gdje je vec AP.
Hajmo prozvakati jos jednom :D

Tuzla - petlja Josanica preko M18: 110 km. Google kaze 2h i 8min, odnosno 1h 51min bez saobracaja.

Tuzla - Zepce - Zenica - petlja Josanica trenutnim cestama: 185 km. Autoput ce to sigurno "ispeglati" i skratiti za desetak kilometara, ali eto neka je toliko. Uz prosjecnu brzinu oko 120 km/h to je oko 1h i 30min. Razlika u sigurnosti i uzitku voznje je nemjerljiva.

User avatar
So What!
Posts: 8196
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19347 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 06/10/2020 10:53

escobar__ wrote:
05/10/2020 15:02
Ne mogu da razumijem ovaj mentalni sklop koji razmišlja na način da nam autoceste ne trebaju.

Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.

Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.
Nisam odavno primjetio nekoga na temi da govori da nam autoputevi ne trebaju, takvi su uglavnom nestali il ise preselili na onu drugu temu.

Što se tiče rupe u brdu, u svakom postu na ovoj temi uživaš da je spomeneš, a meni neće biti problem odgovoriti, da se ne radi o rupi već o tunelu Hranjen na magistralnoj cesti M5 koja nikada nije završena.

User avatar
Porodice Foht
Posts: 1530
Joined: 14/01/2019 04:56

#19348 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht » 06/10/2020 11:07

Alfons Kauders wrote:
05/10/2020 17:00
Porodice Foht wrote:
05/10/2020 14:49
Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
Ne, to će morati sačekati most.
Da li fakat cekaju izbore da pocnu asfaltirati? Cini se da je malo ostalo do posljednje faze radova. Sta se ceka? :?

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37047
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#19349 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders » 06/10/2020 12:06

mistek wrote:
06/10/2020 00:12


Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačno :D

Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
Niko iz TZ ne ide za Srednju Bosnu ili Zenicu preko Sarajeva. Bukvalno niko. Eventualno do Breze ili Visokog da se isplati preko Sarajeva, ali ostalo ne.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37047
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#19350 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders » 06/10/2020 12:13

Porodice Foht wrote:
06/10/2020 11:07
Alfons Kauders wrote:
05/10/2020 17:00
Porodice Foht wrote:
05/10/2020 14:49
Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
Ne, to će morati sačekati most.
Da li fakat cekaju izbore da pocnu asfaltirati? Cini se da je malo ostalo do posljednje faze radova. Sta se ceka? :?
Pa što bi žurili kad se neće otvoriti dok ostatak ne bude gotov? Da bezveze propada asfalt...

Post Reply