Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- drug_profi
- Posts: 25201
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19326 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
#19327 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nastavit cestu ka istoku do granice sa Srbijom?drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Nemam ništa ni protiv Tuzla - Brčko, štaviše, već onako dumam kao laik.
#19328 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
- drug_profi
- Posts: 25201
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19329 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa napravice Dodo tu cestu do Bjeljine. Tuzla samo nek upravi prema Brckom, pa onda hoš lijevo, desno, pravo....escobar__ wrote: ↑05/10/2020 14:35Nastavit cestu ka istoku do granice sa Srbijom?drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Nemam ništa ni protiv Tuzla - Brčko, štaviše, već onako dumam kao laik.
-
- Posts: 2098
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19330 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kakva luka, neće to profercerat sve dok je ove kamionske mafije.drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Put od Lopara do Rače je odličan. Najveći problem pogotovo zimi je Majevica. Gore ima prostora da se ono ispravi i uradi traka za spora vozila. Kakvi autoputevi, kakvi qrci palci, nema potrebe za tim.
Al eto treba da idem na Brčko da odem za Beograd, pa to mi je plus 120km dalje nego preko Bijeljine, u oba pravca 240km. Malo li je

- Porodice Foht
- Posts: 1534
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19331 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
#19332 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ko nam vodi drzavu pa i JP Auto Ceste ,nebi me nista iznenadilo....samo kod nas valjda moze da se radi Autoput u nikudaSo What! wrote: ↑05/10/2020 14:28Dobro druže profulao sam redoslijed gradova, valjda nisu ljudi toliko plitki pa mogu shvatiti suštinu evo ispravljam se:spreca wrote: ↑05/10/2020 10:11Nikakve logikeSo What! wrote: ↑05/10/2020 02:33
- Koridor Vc
- brza cesta Lašva
- Tuzla - Žepče - Orašje
- JJAC (veza Sarajeva i Podgorice)
- Bijeljina - Brčko - Modriča (najjeftinija veza Beograda i Sarajeva)
I možda ta veza Banja Luka - Mrkonjić Grad - Livno, ali možda jer bi mogla biti isplativa kao tranzit. Banja Luka - Prijedor će se svakako graditi, te izmisliti nekako vezu između Bihaća i Prijedora jer bi bilo najeftinije.
Ostalo sve je remont magistrala, spuštanje trasa, izgradnja sporih traka na prijevojima, izgradnja tunela, vijadukta, kao i novih pravaca u svakom smislu, sa posebnim naglaskom na obilaznice.
Žepče - Tuzla - Orašje
evo jedan slucaj,kome ga je pravio a sad ce da asvaltira i ta ce dionica stajati neiskoristena jos nekoliko godina dok se nekuda ne spoji
https://www.klix.ba/biznis/privreda/pog ... /201005061
- drug_profi
- Posts: 25201
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19333 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa evo recimo hoće čovjek iz Zenice u Posušje.costacurta wrote: ↑05/10/2020 14:49Kakva luka, neće to profercerat sve dok je ove kamionske mafije.drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Put od Lopara do Rače je odličan. Najveći problem pogotovo zimi je Majevica. Gore ima prostora da se ono ispravi i uradi traka za spora vozila. Kakvi autoputevi, kakvi qrci palci, nema potrebe za tim.
Al eto treba da idem na Brčko da odem za Beograd, pa to mi je plus 120km dalje nego preko Bijeljine, u oba pravca 240km. Malo li je![]()
Autoputem je 200 km, a preko Kupresa 150.
Pa jel idu preko Kupresa?
Tuzla Beograd, sad 206 najkraćim putem, 226 preko Brčkog.
Jel bi fakat išao nekakvim cestama sa ograničenjima?
#19334 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne mogu da razumijem ovaj mentalni sklop koji razmišlja na način da nam autoceste ne trebaju.
Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.
Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.
Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.
Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.
- Alfons Kauders
- Posts: 37047
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19335 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).geralt wrote: ↑05/10/2020 14:38Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.
- Alfons Kauders
- Posts: 37047
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19336 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne, to će morati sačekati most.Porodice Foht wrote: ↑05/10/2020 14:49Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
-
- Posts: 4124
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19337 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo Terze ublehasa priča bajke na bht.
-
- Posts: 4124
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19338 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pita ga voditelj kad mozemo očekivati kraj izgradnje korodira. On odgovara o raspisanim tenderima, o zaokruzenim finansijskim konstrukcijama, bla,bla. Ja lika, nevjerovatan.. Reče da je 45 km u izgradnji, za mjesec, dva jos 20 km ce biti u izgradnji, onda opet o finansijskim konstrukcijama. Otprilike za 7 godina, kao mogao bi biti gotov, ako se ne zakuha na Prenju i ako dođe neka specijalna mašina što buši tunele i odmah pravi oplatu, mozda Prenj i za 4 god



#19339 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zna li ko, koliko je kilometara autoputa izgradzeno do sada od granice HR/Bijaca i dokle prema Mostaru?
- Better Man
- Posts: 14506
- Joined: 01/10/2006 20:10
#19341 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala ti, znaci imaju jos da izgrade oko 30 km do Mostara. Ako budu gradili 10 km godisnje, znaci cijeli autoput od Bijace do Mostara bi mogao biti izgradzen za 3 godine do 2023.
#19342 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačnoAlfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 16:59Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).geralt wrote: ↑05/10/2020 14:38Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.

Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
#19343 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I početkom godine je govorio za one dvije dionice prema Žepču da će biti ugovorene za najviše 2 mjeseca.last mohicans wrote: ↑05/10/2020 17:25Pita ga voditelj kad mozemo očekivati kraj izgradnje korodira. On odgovara o raspisanim tenderima, o zaokruzenim finansijskim konstrukcijama, bla,bla. Ja lika, nevjerovatan.. Reče da je 45 km u izgradnji, za mjesec, dva jos 20 km ce biti u izgradnji, onda opet o finansijskim konstrukcijama. Otprilike za 7 godina, kao mogao bi biti gotov, ako se ne zakuha na Prenju i ako dođe neka specijalna mašina što buši tunele i odmah pravi oplatu, mozda Prenj i za 4 god![]()
![]()
#19344 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne mislim da iko pri zdravoj pameti danas ide iz Tuzle u srednju Bosnu i obrnuto preko Sarajeva. Ti putnici idu na Doboj ili preko Zepca.mistek wrote: ↑06/10/2020 00:12Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačnoAlfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 16:59Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).geralt wrote: ↑05/10/2020 14:38Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.![]()
Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
Kako rece covjek iznad, prezvakano 100 puta, taj potencijalni AP ne mijenja nista za put Sarajevo-Tuzla jer je daleko duzi, i naravno skuplji da bi iko osim pad debelih lovatora to koristilo kao alternativu. Jedino sta to mijenja je Tuzlacima koji idu u srednju Bosnu ili dalje na more, al postoje daleko bitniji prioriteti kao Tuzla - sjever, pa i dobra cesta do Doboja gdje je vec AP.
- Better Man
- Posts: 14506
- Joined: 01/10/2006 20:10
#19345 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad bi se sve to moglo spojiti s Mostarom to niko ne zna, jer zaista sporo rade.Mx wrote: ↑06/10/2020 00:04Hvala ti, znaci imaju jos da izgrade oko 30 km do Mostara. Ako budu gradili 10 km godisnje, znaci cijeli autoput od Bijace do Mostara bi mogao biti izgradzen za 3 godine do 2023.
#19346 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hajmo prozvakati jos jednomDope_Man wrote: ↑06/10/2020 08:45Ne mislim da iko pri zdravoj pameti danas ide iz Tuzle u srednju Bosnu i obrnuto preko Sarajeva. Ti putnici idu na Doboj ili preko Zepca.
Kako rece covjek iznad, prezvakano 100 puta, taj potencijalni AP ne mijenja nista za put Sarajevo-Tuzla jer je daleko duzi, i naravno skuplji da bi iko osim pad debelih lovatora to koristilo kao alternativu. Jedino sta to mijenja je Tuzlacima koji idu u srednju Bosnu ili dalje na more, al postoje daleko bitniji prioriteti kao Tuzla - sjever, pa i dobra cesta do Doboja gdje je vec AP.

Tuzla - petlja Josanica preko M18: 110 km. Google kaze 2h i 8min, odnosno 1h 51min bez saobracaja.
Tuzla - Zepce - Zenica - petlja Josanica trenutnim cestama: 185 km. Autoput ce to sigurno "ispeglati" i skratiti za desetak kilometara, ali eto neka je toliko. Uz prosjecnu brzinu oko 120 km/h to je oko 1h i 30min. Razlika u sigurnosti i uzitku voznje je nemjerljiva.
#19347 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nisam odavno primjetio nekoga na temi da govori da nam autoputevi ne trebaju, takvi su uglavnom nestali il ise preselili na onu drugu temu.escobar__ wrote: ↑05/10/2020 15:02Ne mogu da razumijem ovaj mentalni sklop koji razmišlja na način da nam autoceste ne trebaju.
Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.
Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.
Što se tiče rupe u brdu, u svakom postu na ovoj temi uživaš da je spomeneš, a meni neće biti problem odgovoriti, da se ne radi o rupi već o tunelu Hranjen na magistralnoj cesti M5 koja nikada nije završena.
- Porodice Foht
- Posts: 1534
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19348 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da li fakat cekaju izbore da pocnu asfaltirati? Cini se da je malo ostalo do posljednje faze radova. Sta se ceka?Alfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 17:00Ne, to će morati sačekati most.Porodice Foht wrote: ↑05/10/2020 14:49Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.

- Alfons Kauders
- Posts: 37047
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19349 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Niko iz TZ ne ide za Srednju Bosnu ili Zenicu preko Sarajeva. Bukvalno niko. Eventualno do Breze ili Visokog da se isplati preko Sarajeva, ali ostalo ne.mistek wrote: ↑06/10/2020 00:12
Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačno![]()
Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
- Alfons Kauders
- Posts: 37047
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19350 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa što bi žurili kad se neće otvoriti dok ostatak ne bude gotov? Da bezveze propada asfalt...Porodice Foht wrote: ↑06/10/2020 11:07Da li fakat cekaju izbore da pocnu asfaltirati? Cini se da je malo ostalo do posljednje faze radova. Sta se ceka?Alfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 17:00Ne, to će morati sačekati most.Porodice Foht wrote: ↑05/10/2020 14:49Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.![]()