AdzijaFace wrote: ↑08/05/2024 11:51
Ja se ne slazem, a sve dok neko ne bude imao situaciju, ostaje da vidimo. Opet ne idem kao sivonja, ako je neki pametnjakovic naumio da prodje, bujrum, no ako me udari, bilo bi zanimljivo vidjeti sta ce zakon reci.
Ovdje su mnogi kontradiktorni, silje kitu na onome sto misle da ispravno tumace, ali na drugim stvarima ne zauzimaju tako rigidne stavove:
-voznja zaustavnom na AP - sve ok, tag tu, rasterecenje saobracaja
-voznja iznad dosvoljene brzine - sve ok ima tolerancija
-ne mozes kruziti vanjskom - nije u duhu ispravne voznje
-ne moras cekati da onaj u unutrasnjoj traci prodje u kruzno - ne ometas ga, sta ti znas
etc etc etc
Dozer wrote: ↑08/05/2024 11:49
Mene jesu, jer sam se prestrojio direktno preko dvije trake.
Kako ide zakon za to? Mislim da je u situaciji kada ima vise od dvije trake, da moras jednu po jednu. Do dvije si birac.
Pa eto zakona iznad, citiran vise puta. Uvijek kskreces prvo u svoju, tj. najblizu traku. Ako su po dvije trake za skretanje i ukljucenje na novi smjer, onda se drzis svoje trake. Prestrojavanje u raskrsnici je uvijek i svugdje zabranjeno, a cini mi se da se raskrsnica vodi do 20m nakon skretanja, i onda ide prestrojavanje.
U konkretnom slucaju Vrbanja mosta (Suade i Olge), zbog same duzine mosta isprekidana linija je, cini mi se, negdje do pola mosta, sto je cca. 15m., ali se iz oba smjera vozac prvo mora ukljuciti u svoju traku, desnu ako ide od Skenderije ili lijevu ako ide od Kovacica, pa se tek onda prestrojavati na isprekidanoj na mostu.
Fakat ne kontam sta je to toliko tesko za razumjeti....
A za ovo...
-voznja zaustavnom na AP - sve ok, tag tu, rasterecenje saobracaja = ne, zabranjeno je voziti zaustavnom trakom uvijek.
-voznja iznad dosvoljene brzine - sve ok ima tolerancija = do 10 kmh.
-ne mozes kruziti vanjskom - nije u duhu ispravne voznje
= vanjskom se kruzi samo ako izlazis na prvi ili drugi izlaz od ukljucenja. Za sve ostale izlaze ulazis u unutrasnju i prestrojavas se prije izlaza.
-ne moras cekati da onaj u unutrasnjoj traci prodje u kruzno - ne ometas ga, sta ti znas = ako se ukljucio prije tebe, da, moras ga propustiti jer vozila koja se vec nalaze u kruznom imaju prednost izlaska.