BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
canvra888
Posts: 4601
Joined: 09/07/2021 15:03

#5101 Re: BMW Blog BiH

Post by canvra888 »

Ma izgubi on daha žestoko iznad 170, samo ko nije redovno po autobahnu, fakat ne kontam što bi to igralo ulogu...

Fin je taj osjećaj kucanja u sjedište, ali neko ko pretežno obitava po BiH, neće mu nikad zafaliti momenta/snage ni u B47. Sasvim dovoljno za solidnu vožnju iznad ograničenja, a eto napisah već, ne laska puno za M57 iz E60, a od E39 M57 je svakako brži.
giannibelif
Posts: 2117
Joined: 28/01/2017 22:11

#5102 Re: BMW Blog BiH

Post by giannibelif »

Zanima me na šta će ličiti G60 bez M optike.
User avatar
mk ultra
Posts: 19725
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5103 Re: BMW Blog BiH

Post by mk ultra »

canvra888 wrote: 27/01/2024 00:04 Ma izgubi on daha žestoko iznad 170, samo ko nije redovno po autobahnu, fakat ne kontam što bi to igralo ulogu...

Fin je taj osjećaj kucanja u sjedište, ali neko ko pretežno obitava po BiH, neće mu nikad zafaliti momenta/snage ni u B47. Sasvim dovoljno za solidnu vožnju iznad ograničenja, a eto napisah već, ne laska puno za M57 iz E60, a od E39 M57 je svakako brži.
To je istina
User avatar
mk ultra
Posts: 19725
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5104 Re: BMW Blog BiH

Post by mk ultra »

Bullet Tooth Tony wrote: 26/01/2024 22:50
mk ultra wrote: 26/01/2024 22:41 Ja nisam merio koliko mu treba do bilo koje brzine

Moj utisak je da nemas osjecaja brzine, osjetis kontra, a to je da je vozilo tromo.

Pogotovo na brzinama preko 170

Napravi krug i vrati se u golfa 135kW pa da vidis razliku.
Napravi krug u golfu pa se vrati u Caterham 7 360 da vidis razliku...

Kakva su vam ovo poredjenja
Ja ti govorim o međuubrzanjima
Previse tromo djeluje

Evo i video sto bas naletih
320d 140kW i 2.0tdi

Image

Do 100 jestw brzi, ali od 100 do 200 ili 0-200nije... do mjenjaca je.
kravamuzara
Posts: 3835
Joined: 15/03/2022 11:18

#5105 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Odlican 0-100 za kataloga, da konektovanom oci zaigraju :lol:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20551
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#5106 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Kupis i vozis 2.0 dizela i onda ti 3 sekunde znace nesto u zivotu :-) kao jaooo trom od 170 kmh do 200 kmh ne kontam sta ste ocekivali da se ispali ko M5 ...
User avatar
mk ultra
Posts: 19725
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5107 Re: BMW Blog BiH

Post by mk ultra »

Opet kazem nisam.mjerio, niti sam vezan nesto za ta kola...

A6 2.0 ode i to ode ode...
User avatar
konektovan
Posts: 41110
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#5108 Re: BMW Blog BiH

Post by konektovan »

Ode ali u 3 lijepe pm.. :lol:
User avatar
mk ultra
Posts: 19725
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5109 Re: BMW Blog BiH

Post by mk ultra »

konektovan wrote: 27/01/2024 15:31 Ode ali u 3 lijepe pm.. :lol:
Pa vidi 4s na ovoj brzini je 200m
Uzmi kad krenes vise od 200km/h prica postaj jos sporija :skoljka:

Al eto necu vise o tome, jerbo kod nas se nema gdje voziti i ne znaci nista :kiss:
Seawolf
Posts: 7795
Joined: 14/06/2012 22:59

#5110 Re: BMW Blog BiH

Post by Seawolf »

mk ultra wrote: 27/01/2024 12:44
Bullet Tooth Tony wrote: 26/01/2024 22:50
mk ultra wrote: 26/01/2024 22:41 Ja nisam merio koliko mu treba do bilo koje brzine

Moj utisak je da nemas osjecaja brzine, osjetis kontra, a to je da je vozilo tromo.

Pogotovo na brzinama preko 170

Napravi krug i vrati se u golfa 135kW pa da vidis razliku.
Napravi krug u golfu pa se vrati u Caterham 7 360 da vidis razliku...

Kakva su vam ovo poredjenja
Ja ti govorim o međuubrzanjima
Previse tromo djeluje

Evo i video sto bas naletih
320d 140kW i 2.0tdi

Image

Do 100 jestw brzi, ali od 100 do 200 ili 0-200nije... do mjenjaca je.
Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.

Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.

Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.

Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.

Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
User avatar
konektovan
Posts: 41110
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#5111 Re: BMW Blog BiH

Post by konektovan »

Poenta je da su ova dva motora uporediva. Znamo da bmw ima vecu ponudu..
kravamuzara
Posts: 3835
Joined: 15/03/2022 11:18

#5112 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Opet morski sa argumentom ima za kupiti jacih motora, a ja opet da ima ali za koliko para :lol:

Nisu to nikakvi optimalni prenosi nego je našiljen za 0-100 i kataloga, toliko za 100-200 bi isao i sa rucnim :D
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13769
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5113 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

BMW 518d Leder NaviProf BMW Scheckheft
First Registration: 09/2013 Mileage: 139,982 km Fuel: Diesel Power: 105 kW (143 Hp)
Price: €14,490

https://link.mobile.de/rxe3J8C8nHAiS8F68

😍
kravamuzara
Posts: 3835
Joined: 15/03/2022 11:18

#5114 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

User avatar
Evolution_IV
Posts: 13769
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5115 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

artur morgan
Posts: 2889
Joined: 30/04/2020 19:47

#5116 Re: BMW Blog BiH

Post by artur morgan »

Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace. :wink:
artur morgan
Posts: 2889
Joined: 30/04/2020 19:47

#5117 Re: BMW Blog BiH

Post by artur morgan »

mk ultra wrote: 27/01/2024 12:44
Image

Neocekivano i iznenadjujuce...jer BMW je obicno nesto bolje ubrzava u cijelom rasponu brzine od VW grupacije, zbog pogona i omjera rasporeda tezine.
Last edited by artur morgan on 27/01/2024 17:25, edited 1 time in total.
artur morgan
Posts: 2889
Joined: 30/04/2020 19:47

#5118 Re: BMW Blog BiH

Post by artur morgan »

Seawolf wrote: 27/01/2024 16:01 Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.

Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.

Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.

Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.

Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflat
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20551
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#5119 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

artur morgan wrote: 27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace. :wink:
F90 nije
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13769
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5120 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

artur morgan wrote: 27/01/2024 17:22
mk ultra wrote: 27/01/2024 12:44
Image

Neocekivano i iznenadjujuce...jer BMW je obicno nesto bolje ubrzava u cijelom rasponu brzine od VW grupacije, zbog pogona i omjera rasporeda tezine.
iz mjesta rad konfiguracije, kad su oba vec u brzini bmw samo sporiji moze bit jer ima vise parazitnih gubitaka, citaj kardan i tako to :D

ja ne bi ni jednog, pisham ih :lol:

Image

:izet:
Seawolf
Posts: 7795
Joined: 14/06/2012 22:59

#5121 Re: BMW Blog BiH

Post by Seawolf »

artur morgan wrote: 27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace. :wink:
Koji mjenjač je u M3 Competition xDrive (G80) i u M3 CS (G80)?
Seawolf
Posts: 7795
Joined: 14/06/2012 22:59

#5122 Re: BMW Blog BiH

Post by Seawolf »

artur morgan wrote: 27/01/2024 17:25
Seawolf wrote: 27/01/2024 16:01 Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.

Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.

Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.

Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.

Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflat
Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.
kravamuzara
Posts: 3835
Joined: 15/03/2022 11:18

#5123 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Seawolf wrote: 27/01/2024 18:56
artur morgan wrote: 27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace. :wink:
Koji mjenjač je u M3 Competition xDrive (G80) i u M3 CS (G80)?
Koji je u F80 :skoljka:
User avatar
sime_cipol
Posts: 16742
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#5124 Re: BMW Blog BiH

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 27/01/2024 18:56
artur morgan wrote: 27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace. :wink:
Koji mjenjač je u M3 Competition xDrive (G80) i u M3 CS (G80)?
Pa dobro se covjek izrazio, koristio (prošlo vrijeme)
:D
User avatar
mk ultra
Posts: 19725
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5125 Re: BMW Blog BiH

Post by mk ultra »

Seawolf wrote: 27/01/2024 19:02
artur morgan wrote: 27/01/2024 17:25
Seawolf wrote: 27/01/2024 16:01 Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.

Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.

Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.

Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.

Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflat
Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.
Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta

Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Post Reply