BMW Blog BiH
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- canvra888
- Posts: 4695
- Joined: 09/07/2021 15:03
#5101 Re: BMW Blog BiH
Ma izgubi on daha žestoko iznad 170, samo ko nije redovno po autobahnu, fakat ne kontam što bi to igralo ulogu...
Fin je taj osjećaj kucanja u sjedište, ali neko ko pretežno obitava po BiH, neće mu nikad zafaliti momenta/snage ni u B47. Sasvim dovoljno za solidnu vožnju iznad ograničenja, a eto napisah već, ne laska puno za M57 iz E60, a od E39 M57 je svakako brži.
Fin je taj osjećaj kucanja u sjedište, ali neko ko pretežno obitava po BiH, neće mu nikad zafaliti momenta/snage ni u B47. Sasvim dovoljno za solidnu vožnju iznad ograničenja, a eto napisah već, ne laska puno za M57 iz E60, a od E39 M57 je svakako brži.
-
- Posts: 2126
- Joined: 28/01/2017 22:11
#5102 Re: BMW Blog BiH
Zanima me na šta će ličiti G60 bez M optike.
- mk ultra
- Posts: 19804
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5103 Re: BMW Blog BiH
To je istinacanvra888 wrote: ↑27/01/2024 00:04 Ma izgubi on daha žestoko iznad 170, samo ko nije redovno po autobahnu, fakat ne kontam što bi to igralo ulogu...
Fin je taj osjećaj kucanja u sjedište, ali neko ko pretežno obitava po BiH, neće mu nikad zafaliti momenta/snage ni u B47. Sasvim dovoljno za solidnu vožnju iznad ograničenja, a eto napisah već, ne laska puno za M57 iz E60, a od E39 M57 je svakako brži.
- mk ultra
- Posts: 19804
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5104 Re: BMW Blog BiH
Ja ti govorim o međuubrzanjimaBullet Tooth Tony wrote: ↑26/01/2024 22:50Napravi krug u golfu pa se vrati u Caterham 7 360 da vidis razliku...
Kakva su vam ovo poredjenja
Previse tromo djeluje
Evo i video sto bas naletih
320d 140kW i 2.0tdi
Do 100 jestw brzi, ali od 100 do 200 ili 0-200nije... do mjenjaca je.
-
- Posts: 3981
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5105 Re: BMW Blog BiH
Odlican 0-100 za kataloga, da konektovanom oci zaigraju
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20571
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#5106 Re: BMW Blog BiH
Kupis i vozis 2.0 dizela i onda ti 3 sekunde znace nesto u zivotu kao jaooo trom od 170 kmh do 200 kmh ne kontam sta ste ocekivali da se ispali ko M5 ...
- mk ultra
- Posts: 19804
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5107 Re: BMW Blog BiH
Opet kazem nisam.mjerio, niti sam vezan nesto za ta kola...
A6 2.0 ode i to ode ode...
A6 2.0 ode i to ode ode...
- konektovan
- Posts: 41363
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#5108 Re: BMW Blog BiH
Ode ali u 3 lijepe pm..
- mk ultra
- Posts: 19804
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5109 Re: BMW Blog BiH
Pa vidi 4s na ovoj brzini je 200m
Uzmi kad krenes vise od 200km/h prica postaj jos sporija
Al eto necu vise o tome, jerbo kod nas se nema gdje voziti i ne znaci nista
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5110 Re: BMW Blog BiH
Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.mk ultra wrote: ↑27/01/2024 12:44Ja ti govorim o međuubrzanjimaBullet Tooth Tony wrote: ↑26/01/2024 22:50Napravi krug u golfu pa se vrati u Caterham 7 360 da vidis razliku...
Kakva su vam ovo poredjenja
Previse tromo djeluje
Evo i video sto bas naletih
320d 140kW i 2.0tdi
Do 100 jestw brzi, ali od 100 do 200 ili 0-200nije... do mjenjaca je.
Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.
Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.
Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.
Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
- konektovan
- Posts: 41363
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#5111 Re: BMW Blog BiH
Poenta je da su ova dva motora uporediva. Znamo da bmw ima vecu ponudu..
-
- Posts: 3981
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5112 Re: BMW Blog BiH
Opet morski sa argumentom ima za kupiti jacih motora, a ja opet da ima ali za koliko para
Nisu to nikakvi optimalni prenosi nego je našiljen za 0-100 i kataloga, toliko za 100-200 bi isao i sa rucnim
Nisu to nikakvi optimalni prenosi nego je našiljen za 0-100 i kataloga, toliko za 100-200 bi isao i sa rucnim
- Evolution_IV
- Posts: 13945
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5113 Re: BMW Blog BiH
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
BMW 518d Leder NaviProf BMW Scheckheft
First Registration: 09/2013 Mileage: 139,982 km Fuel: Diesel Power: 105 kW (143 Hp)
Price: €14,490
https://link.mobile.de/rxe3J8C8nHAiS8F68
BMW 518d Leder NaviProf BMW Scheckheft
First Registration: 09/2013 Mileage: 139,982 km Fuel: Diesel Power: 105 kW (143 Hp)
Price: €14,490
https://link.mobile.de/rxe3J8C8nHAiS8F68
-
- Posts: 3981
- Joined: 15/03/2022 11:18
- Evolution_IV
- Posts: 13945
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 2892
- Joined: 30/04/2020 19:47
#5116 Re: BMW Blog BiH
Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace.
-
- Posts: 2892
- Joined: 30/04/2020 19:47
#5117 Re: BMW Blog BiH
Neocekivano i iznenadjujuce...jer BMW je obicno nesto bolje ubrzava u cijelom rasponu brzine od VW grupacije, zbog pogona i omjera rasporeda tezine.
Last edited by artur morgan on 27/01/2024 17:25, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2892
- Joined: 30/04/2020 19:47
#5118 Re: BMW Blog BiH
BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflatSeawolf wrote: ↑27/01/2024 16:01 Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.
Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.
Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.
Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.
Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20571
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#5119 Re: BMW Blog BiH
F90 nijeartur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace.
- Evolution_IV
- Posts: 13945
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5120 Re: BMW Blog BiH
iz mjesta rad konfiguracije, kad su oba vec u brzini bmw samo sporiji moze bit jer ima vise parazitnih gubitaka, citaj kardan i tako toartur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:22Neocekivano i iznenadjujuce...jer BMW je obicno nesto bolje ubrzava u cijelom rasponu brzine od VW grupacije, zbog pogona i omjera rasporeda tezine.
ja ne bi ni jednog, pisham ih
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5121 Re: BMW Blog BiH
Koji mjenjač je u M3 Competition xDrive (G80) i u M3 CS (G80)?artur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace.
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5122 Re: BMW Blog BiH
Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.artur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:25BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflatSeawolf wrote: ↑27/01/2024 16:01 Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.
Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.
Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.
Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.
Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
-
- Posts: 3981
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5123 Re: BMW Blog BiH
Koji je u F80Seawolf wrote: ↑27/01/2024 18:56Koji mjenjač je u M3 Competition xDrive (G80) i u M3 CS (G80)?artur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace.
- sime_cipol
- Posts: 16939
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#5124 Re: BMW Blog BiH
Pa dobro se covjek izrazio, koristio (prošlo vrijeme)Seawolf wrote: ↑27/01/2024 18:56Koji mjenjač je u M3 Competition xDrive (G80) i u M3 CS (G80)?artur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:15 Zaboravlja se da je BMW umjesto ZF-a u M serijama koristio DCT mjenjace.
- mk ultra
- Posts: 19804
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5125 Re: BMW Blog BiH
Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuoSeawolf wrote: ↑27/01/2024 19:02Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.artur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:25BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflatSeawolf wrote: ↑27/01/2024 16:01 Što se tiče rezultata ubrzanja, jeste ovako kako si ovdje postavio, ali to nije zbog mjenjača.
Mjenjač ZF 8HP u ovom 320d xDrive G20 je na najbolji mogući način i programiran i sa optimalnim ukupnim prenosnim odnosima da izvuče najbolje moguće ubrzanje od ove kombinacije auta i motora.
Ako to iko zna najbolje uraditi, onda su to ZF i BMW.
Arteon ima bolje vrijednosti ubrzanja na višim brzinama iz jednostavnog razloga što ima bolji odnos između rezerve snage motora i ukupnih vanjskih otpora (trenja kotrljanja i otpora zraka) na tim većim brzinama.
Pitanje: Sa koliko snažnijih dizel motora se isporučuje BMW G20 od ovakvog na testu, a sa koliko snažnijih dizel motora se može kupiti VW Arteon od ovakvog na testu?
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta
Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu