Tesla model 3 iskustva
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2917
- Joined: 30/01/2013 15:56
#51 Re: Tesla model 3 iskustva
Ne mogu ovi stari proizvodjaci auta pera odbiti Teslinom softveru a to je za elektricna auta broj 1.
Tesla je sve bolja sto se tice kvaliteta zavrsne obrade, stici ce ostale jako brzo, a pitanje je da li ce oni ikada stici Teslu sa softverom.
Tesla je sve bolja sto se tice kvaliteta zavrsne obrade, stici ce ostale jako brzo, a pitanje je da li ce oni ikada stici Teslu sa softverom.
-
- Posts: 701
- Joined: 07/01/2018 22:25
#52 Re: Tesla model 3 iskustva
Tako sto teslini punjaci rade. Ostali proizvođači koriste druge punjace koji bas i nemaju pouzdanost kao teslini.sehohari wrote: ↑07/09/2023 23:58Mislis?
Ne vidim kako je to moguce.
Jedino ako ce i auta uvuci u ova sranja oko socijalnih mreza, pa ce se skupiti neki broj hardcore Musk fanova da kupe njegove modele.
U protivnom, Tesla ce biti obicna marka kao i svi ostali, a tu se ipak zna ko je na najboljem glasu.
Ne moze mi niko reci da je ova bezlicna Tesla bolje auto od neke elektricne verzije Audija A8.
Glavna stvar koju Tesla ima je cijena proizvodnje auta. Ako tesla uspije prodati model 3 za 30k dolara i imati zaradu zato sto koriste vecinom robote ili neki bolji proces proizvodnje ili manju cijenu baterija to ce praviti problem drugim proizvođačima.
Ostali proizvođači imaju problema da isporuce svoja vozila jer ne mogu da ih proizvedu dovoljno.
-
- Posts: 701
- Joined: 07/01/2018 22:25
#53 Re: Tesla model 3 iskustva
Kojem tacno softveru. Kolko sam vidio po netu dosta ljudi koristi Better route planner umjesto tesline navigacije. Dalje softver za prakiranje vozila je i u trenutnim sus bmw vozilima odlican. Mozda cak i bolji od teslinog.Sid the sloth wrote: ↑08/09/2023 00:01 Ne mogu ovi stari proizvodjaci auta pera odbiti Teslinom softveru a to je za elektricna auta broj 1.
Tesla je sve bolja sto se tice kvaliteta zavrsne obrade, stici ce ostale jako brzo, a pitanje je da li ce oni ikada stici Teslu sa softverom.
Jedino teslin softver za automatsku voznju sto razvijaju ali i to je poskupa opcija.
- sime_cipol
- Posts: 16735
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#54 Re: Tesla model 3 iskustva
Jebes software, to se nadogradjuje sa update.
Prednost Tesle je hardware, motori i baterije koji su efikasniji nego kod drugih, jeftinija proizvodnja nego kod drugih.
Prednost Tesle je hardware, motori i baterije koji su efikasniji nego kod drugih, jeftinija proizvodnja nego kod drugih.
- B6Redhell
- Posts: 5998
- Joined: 25/12/2010 04:56
#55 Re: Tesla model 3 iskustva
Ma djaba ti hardware ako nemas Dobar software. Ili obrnuto.
Oni su to nekako uravnotezili. Ostali definitivno kaskaju..
danas vidjo bmw x strujni. Nisam ni znao da ih stancaju.
Oni su to nekako uravnotezili. Ostali definitivno kaskaju..
danas vidjo bmw x strujni. Nisam ni znao da ih stancaju.
- Rockefeller
- Posts: 7384
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#56 Re: Tesla model 3 iskustva
Haj isto da moras sve znat.
-
- Posts: 9770
- Joined: 20/12/2018 16:11
#57 Re: Tesla model 3 iskustva
na pocetku su mi ovi bmw bili ruzni sad su mi vec pojava kad ih vidim.
-
- Posts: 9770
- Joined: 20/12/2018 16:11
#58 Re: Tesla model 3 iskustva
koji? mitsubishi koji samo stavlja svoje znakove na renoova vozila? volkswagen koji gasi seat? fiat koji ne zna nista drugo osim 500 napravit? mercedes koji ukida a klasu? opel mozda?
svi izvjestavaju kako ti "klasicni" proizvodjaci se gube u problemima, gube korak, dok s druge strane byd, nio, tesla, rasturaju i sto je najzalivije, oni su nosioci inovacija a ne ovi "klasicni".
gledam ovaj trenutni IAA sajam, byd nudi gotove proizvode dosli da sklapaju ugovore i isporuke, NIO siri paletu, tesla nudi novo vozilo, a volkswagen, mercedes, bmw...predstavljaju koncepte i pokazuju "kako ce to oni nekad moci" . steta
samo se sjeti nokie ili blackbery pa kako ih satrase iphone/tesla i samsung/byd,nio
-
- Posts: 123
- Joined: 20/06/2009 15:42
#59 Re: Tesla model 3 iskustva
Upravo se vratio iz Kine poslije par mjeseci boravka,jesam1 wrote: ↑21/08/2023 07:05Vozim Y (doslovno ista platforma kao 3-ca) vec pola godine i presao dosta "dugih ruta" ukljucujuci DE > BIH pa cak i more u CG.
Ekonomicnost:
Mozda jedina zemlja u Evropi u kojoj se danas isplati imati EV je BIH s obizirom na cijenu struje. Matematika sve govori. Ispadne te 1000 km voznje 10-20 BAM.
Ovdje u EU to nije slucaj. Punjenje ekvivalenta benzin/dizel vs. struja na recimo 1000 km je razlika 5-10 EUR. Sto je obizirom na cijenu Tesle malo.
Auto:
Auto je dizajnom i UI-em definitvno buducnost. Meni je bila razlika isto kao kad imas nokiju i neko ti da iphone (a vozio sam sve ove "mocne zvijeri" o kojima ovi ovdje na pdf imaju vlazne snove) Preuzeo sam auto u salonu i lik mi objasni sve za 2 min. i ja se odvezao kuci.
Ubrzanje, voznja, udobnost, stabilnost na cesti > sve ogromni plusevi u odnosu na ICE auta.
Mane: djecije bolesti relativno novog proizvodjaca: gume za dihtung nisu negdje dobro "nasjele", neke djidje su recimo luksuznije u mercu/audiju, poklopac u gepeku lose dizajniran, kisa "upada" gdje ne treba, u novijim verzijama (> Nov 2022) su izbacili fizicke senzore za parking pa se oslanja na kamere (sto naravno ne funkcionise kako treba - Ovo me najvise nervira> defacto nemas parking senzore a modeli prije Nov 2022 ih imaju i to rade perfektno u cm tacno)
Ako budes vozio u BIH tu nema mobilnog paketa za internet (Spotify ne radi i karte) > tj. radi samo moras ukljuciti hotspot, sto je pegla.
Punjenje:
funcionise vrlo dobro ali ti definitivno treba neki "home base" bilo posao ili kuca ili garaza. Znaci mjesto gdje ti auto "noci" treba da ima punjac i neces imati nikakvih problema (kucna uticnica sa 3kw i 10A za 10tak sati ti napuni >100km sto je ok). Ti pocetni strahovi oko punjenja i range-a brzo ispare. Y i 3-ca imaju fakat realan range. Naravno u gradu je najekonomicniji radi rekuperacije (>550 km) - cak i vise od navedenog. Dok je najgori na autoputu (tu je oko 350-400 sa preko 130 km/h)
Buducnost:
U Kini (Peking) sam trenutno. Ovdje je svako 2-3 auto EV. Govorimo o milionima auta. Lokalne marke za koje niko nije cuo (osim mozda BYD, MG etc)
prodaju najvise novih auta i US/Evropski "legacy" proizvodjaci mogu samo da napadaju premium EV segment (a i tu su tanki). Ako iko ima dilemu kakva je buducnost auta za licnu upotrebu, pogledom na ulice Shanghai-ja i Pekinga sve ce mu biti jasno.
Napomena: Kina je najvece auto trziste na svijetu!
Impresije:
Sve vrvi od EV-ova. Apsolutno sam zapanjen kvantitetom i kvalitetom lokalnih kineskih proizvodjaca. U donjem/srednjem segmentu su EU/US poizvodjaci izgubili bitku. To je jasno. U Pekingu su svi taxiji EV "Beijing" marka i to je auto ispod 10k EUR (oko 7000 CNY). Sasvim solidan auto u rangu nove Dacije. Generalno, zbog tolikog broja Ev-ova, kvalitet zraka se nevjerovatno popravio u BJ/SH.
Imaju pravilo da ne mozes uzeti ICE auto (plave tablice) nego moras na listu cekanja pa onda ide izvlacenje na lutriji dok recimo EV mozes odmah kupiti i voziti. Defacto si primoram kupiti EV.
Opasno napadaju luksuzni segment. Mene je dojmio "Li Auto" sa svojim L8/L9 (ima WLTC range od 1100 km) i Lotus Eletre. Za razliku od pupularnog misljenja, kinezi imaju iste preference za autima kao i u USA (osim "truckova") - znaci veliki sedani i SUV-vijevi. Ovaj L9 je div u rangu Escalade-a i stvarno ce praviti pometnju na USA trzistu (ako im dozvole ameri da dodje )
U Evropi vozis Teslu pa si polu-egzotika a tamo ih ima kao kod nas VW-ova. To ima i negativne strane za tamosnje vlasnike jer su poceli uvoditi zabrane prilaska u pojedine djelove grada/provincija - kofol zastita od USA spijunaze. Naravno, sve dio igre izmedju Kine/USA.
Malo mi je zao ovih "nostalgicara" na forumu ovdje. Kada vidis gdje se svijet ide - odnosno gdje je vec danas. U Evropi (Balkan da ne spominjem) je nestala zelja/otvorenost za promjenu/napredak. Opet ponavljam, BIH je jedna od rijetkih zemalja gdje su EV-ovi brutalno ekonomicni.
Kada pogledas 60-70-godisnjake u Kini kako placaju kupovinu sa smartphonom i koriste nove tehnologije - shvatis koliko nazadujemo kolektivno.
- konektovan
- Posts: 41100
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#60 Re: Tesla model 3 iskustva
Nece ni u BiH biti jeftina struja zauvijek....
Tamo partija naredi sta ces kako ces,..pa i tim dedama da placaju beskontaktno.
Neka kineza sto dalje od nas, sto se mene tice....nisam ljubomoran na njihov "uspjeh"...
Tamo partija naredi sta ces kako ces,..pa i tim dedama da placaju beskontaktno.
Neka kineza sto dalje od nas, sto se mene tice....nisam ljubomoran na njihov "uspjeh"...
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20551
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
-
- Posts: 9770
- Joined: 20/12/2018 16:11
#62 Re: Tesla model 3 iskustva
I kako struja podnosi? Jel u kini naredjuju kad smijes punit, ono danas ti sutra komsija? Jel gradovi odjesam1 wrote: ↑08/09/2023 10:34Upravo se vratio iz Kine poslije par mjeseci boravka,jesam1 wrote: ↑21/08/2023 07:05
Vozim Y (doslovno ista platforma kao 3-ca) vec pola godine i presao dosta "dugih ruta" ukljucujuci DE > BIH pa cak i more u CG.
Ekonomicnost:
Mozda jedina zemlja u Evropi u kojoj se danas isplati imati EV je BIH s obizirom na cijenu struje. Matematika sve govori. Ispadne te 1000 km voznje 10-20 BAM.
Ovdje u EU to nije slucaj. Punjenje ekvivalenta benzin/dizel vs. struja na recimo 1000 km je razlika 5-10 EUR. Sto je obizirom na cijenu Tesle malo.
Auto:
Auto je dizajnom i UI-em definitvno buducnost. Meni je bila razlika isto kao kad imas nokiju i neko ti da iphone (a vozio sam sve ove "mocne zvijeri" o kojima ovi ovdje na pdf imaju vlazne snove) Preuzeo sam auto u salonu i lik mi objasni sve za 2 min. i ja se odvezao kuci.
Ubrzanje, voznja, udobnost, stabilnost na cesti > sve ogromni plusevi u odnosu na ICE auta.
Mane: djecije bolesti relativno novog proizvodjaca: gume za dihtung nisu negdje dobro "nasjele", neke djidje su recimo luksuznije u mercu/audiju, poklopac u gepeku lose dizajniran, kisa "upada" gdje ne treba, u novijim verzijama (> Nov 2022) su izbacili fizicke senzore za parking pa se oslanja na kamere (sto naravno ne funkcionise kako treba - Ovo me najvise nervira> defacto nemas parking senzore a modeli prije Nov 2022 ih imaju i to rade perfektno u cm tacno)
Ako budes vozio u BIH tu nema mobilnog paketa za internet (Spotify ne radi i karte) > tj. radi samo moras ukljuciti hotspot, sto je pegla.
Punjenje:
funcionise vrlo dobro ali ti definitivno treba neki "home base" bilo posao ili kuca ili garaza. Znaci mjesto gdje ti auto "noci" treba da ima punjac i neces imati nikakvih problema (kucna uticnica sa 3kw i 10A za 10tak sati ti napuni >100km sto je ok). Ti pocetni strahovi oko punjenja i range-a brzo ispare. Y i 3-ca imaju fakat realan range. Naravno u gradu je najekonomicniji radi rekuperacije (>550 km) - cak i vise od navedenog. Dok je najgori na autoputu (tu je oko 350-400 sa preko 130 km/h)
Buducnost:
U Kini (Peking) sam trenutno. Ovdje je svako 2-3 auto EV. Govorimo o milionima auta. Lokalne marke za koje niko nije cuo (osim mozda BYD, MG etc)
prodaju najvise novih auta i US/Evropski "legacy" proizvodjaci mogu samo da napadaju premium EV segment (a i tu su tanki). Ako iko ima dilemu kakva je buducnost auta za licnu upotrebu, pogledom na ulice Shanghai-ja i Pekinga sve ce mu biti jasno.
Napomena: Kina je najvece auto trziste na svijetu!
Impresije:
Sve vrvi od EV-ova. Apsolutno sam zapanjen kvantitetom i kvalitetom lokalnih kineskih proizvodjaca. U donjem/srednjem segmentu su EU/US poizvodjaci izgubili bitku. To je jasno. U Pekingu su svi taxiji EV "Beijing" marka i to je auto ispod 10k EUR (oko 7000 CNY). Sasvim solidan auto u rangu nove Dacije. Generalno, zbog tolikog broja Ev-ova, kvalitet zraka se nevjerovatno popravio u BJ/SH.
Imaju pravilo da ne mozes uzeti ICE auto (plave tablice) nego moras na listu cekanja pa onda ide izvlacenje na lutriji dok recimo EV mozes odmah kupiti i voziti. Defacto si primoram kupiti EV.
Opasno napadaju luksuzni segment. Mene je dojmio "Li Auto" sa svojim L8/L9 (ima WLTC range od 1100 km) i Lotus Eletre. Za razliku od pupularnog misljenja, kinezi imaju iste preference za autima kao i u USA (osim "truckova") - znaci veliki sedani i SUV-vijevi. Ovaj L9 je div u rangu Escalade-a i stvarno ce praviti pometnju na USA trzistu (ako im dozvole ameri da dodje )
U Evropi vozis Teslu pa si polu-egzotika a tamo ih ima kao kod nas VW-ova. To ima i negativne strane za tamosnje vlasnike jer su poceli uvoditi zabrane prilaska u pojedine djelove grada/provincija - kofol zastita od USA spijunaze. Naravno, sve dio igre izmedju Kine/USA.
Malo mi je zao ovih "nostalgicara" na forumu ovdje. Kada vidis gdje se svijet ide - odnosno gdje je vec danas. U Evropi (Balkan da ne spominjem) je nestala zelja/otvorenost za promjenu/napredak. Opet ponavljam, BIH je jedna od rijetkih zemalja gdje su EV-ovi brutalno ekonomicni.
Kada pogledas 60-70-godisnjake u Kini kako placaju kupovinu sa smartphonom i koriste nove tehnologije - shvatis koliko nazadujemo kolektivno.
Staju u mraku zbog previse el auta? Blackout? Jel cekas 3 sata u red za punjac? Jel gase auta ako ne platis racun za vodu?
- MehmedPasaMoric
- Posts: 2048
- Joined: 14/06/2017 17:07
#63 Re: Tesla model 3 iskustva
Lako mi je za Kinu i struju kad vecina ljudi u kuci od elektricnih uredjaja ima samo sijalicu i eventualno punjac za mobitel
-
- Posts: 7209
- Joined: 06/07/2009 15:44
#64 Re: Tesla model 3 iskustva
niđe veze, to se možda može reći za nas u onosu na Kinu...MehmedPasaMoric wrote: ↑08/09/2023 14:38 Lako mi je za Kinu i struju kad vecina ljudi u kuci od elektricnih uredjaja ima samo sijalicu i eventualno punjac za mobitel
-
- Forum administrator
- Posts: 32439
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#65 Re: Tesla model 3 iskustva
Prosjećna plaća u Kini nešto iznad 1000 € .
-
- Posts: 7209
- Joined: 06/07/2009 15:44
#66 Re: Tesla model 3 iskustva
joj bože mili kad stanovnici malog evropskog protektorata počnu komentarisat svjetsku velesilu
nego, kad smo već kod toga, kakve su šanse za uvoz kineskih električnih automobila i šta se preporučuje za neko manje gradsko auto?
nego, kad smo već kod toga, kakve su šanse za uvoz kineskih električnih automobila i šta se preporučuje za neko manje gradsko auto?
Last edited by breuer on 08/09/2023 14:47, edited 2 times in total.
- MehmedPasaMoric
- Posts: 2048
- Joined: 14/06/2017 17:07
#67 Re: Tesla model 3 iskustva
breuer wrote: ↑08/09/2023 14:40niđe veze, to se možda može reći za nas u onosu na Kinu...MehmedPasaMoric wrote: ↑08/09/2023 14:38 Lako mi je za Kinu i struju kad vecina ljudi u kuci od elektricnih uredjaja ima samo sijalicu i eventualno punjac za mobitel
Da se razumijemo, ja bih vise nego iko volio da Kina postane globalni babo jer zapad organski ne podnosim. Ali ne postoji nista iz njihovog mentaliteta i nacina zivota sto mi odgovara i sto bih primijenio u svom zivotu
- konektovan
- Posts: 41100
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#68 Re: Tesla model 3 iskustva
A cime te to onda fasciniraju,..ako ne bi nista volio od njih?!
- konektovan
- Posts: 41100
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#69 Re: Tesla model 3 iskustva
-
- Posts: 7209
- Joined: 06/07/2009 15:44
#70 Re: Tesla model 3 iskustva
vido sam ovo čudeso od Džirla al mi nešto šuhveli iskreno
- konektovan
- Posts: 41100
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#71 Re: Tesla model 3 iskustva
Ovo nesto ko za jednokratnu upotrebu,..tako djeluje..
-
- Posts: 7209
- Joined: 06/07/2009 15:44
#72 Re: Tesla model 3 iskustva
odeš do Ilidže i baciš
ako uopšte dođeš
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11163
- Joined: 10/03/2022 22:16
#73 Re: Tesla model 3 iskustva
NCAP rating -9999 hahaha
Smrt zagarantovana
Smrt zagarantovana
- madesa
- Posts: 4246
- Joined: 26/07/2013 02:37
#74 Re: Tesla model 3 iskustva
bolje i ovo po cesti nego romobili
- Entropio
- Posts: 7831
- Joined: 21/11/2010 21:49
#75 Re: Tesla model 3 iskustva
Smece. Skripi sve i raspada se. Ko jednom sjedne u to americko smece, shvatice to. Goli marketing i reklama.