Gras all about
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6501 Re: Gras all about
Nije trolanje, najozbiljnije mislim. Pun mi je kufer nekakvih najava.
Evo, šta je sa likvidacijom Grasa i osnivanjem nove firme? Visio je po portalima, najavljivao i šta bi na kraju? Gras još živ, čak izrađuje i novu web stranicu.
I što sam Tesla životati? Niti sam šta izumio, niti novo otkrio. Sve ovo o čemu pišem su poznate stvari.
Izgleda da je Šteta jedini Tesla, uvijek neku toplu vodu izmišlja i onda se poslije mora vaditi.
Rekonstrukciju je momački odradio i svaka mu čast, ali ovo ostalo, ako neće biti još, ili ako nije sigurno da li će nešto uopšte i biti, ne treba letiti i to najavljivati i bez veze nas sve ložiti ovdje.
Evo, šta je sa likvidacijom Grasa i osnivanjem nove firme? Visio je po portalima, najavljivao i šta bi na kraju? Gras još živ, čak izrađuje i novu web stranicu.
I što sam Tesla životati? Niti sam šta izumio, niti novo otkrio. Sve ovo o čemu pišem su poznate stvari.
Izgleda da je Šteta jedini Tesla, uvijek neku toplu vodu izmišlja i onda se poslije mora vaditi.
Rekonstrukciju je momački odradio i svaka mu čast, ali ovo ostalo, ako neće biti još, ili ako nije sigurno da li će nešto uopšte i biti, ne treba letiti i to najavljivati i bez veze nas sve ložiti ovdje.
- thekupus
- Posts: 6858
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6502 Re: Gras all about
u nekim navedenim stvarima se slažem, za razumijevanje drugih treba detaljnije pratiti i sjednice kantonalnog vijeća
nije ministarstvo svemoguće, zavise od doslovno svakog drugog nivo za sve što pokrenu
nije ministarstvo svemoguće, zavise od doslovno svakog drugog nivo za sve što pokrenu
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6503 Re: Gras all about
Pa onda fino nek prestane da nas loži.
"Izabran je izvođač za prugu" -Niti je izabran, niti je kredit odobren. Tek je neki dan kredit došao u fazu skupštinske rasprave.
"Ovo ljeto idu bageri na trasu nove pruge"-Zec u šumi. Ni izvođača, a ni para još. I naravno, ljeto prođe, nigdje bagera.
"Biće i raskrsnica kod Bulevara"-biće, biće i na kraju ne bi.
"Do kraja godine ćemo približiti Igman Sarajevu rekonstrukcijom ratne ceste"- Makadam i dalje. Nikakvih informacija o tom projektu nema.
"Do kraja godine će biti poznat izvođač radova za rekonstrukciju trojebuske mreže"- isto kao i za Hrasnicu.
Ok, razumijem euforuju i sve, ali ništa nije gotovo dok ne bude gotovo. Sam sebi stvara problem najavama projekata za koje ni on nije siguran da li će se i kada će se implementirati.
Sebi stvara problem, a nama ljutnju bespotrebno.
PR mu je katastrofalan. Nek uzme sebi nekog savjetnika za PR ako ga nema, a ako ga ima, nek mu odmah da otkaz.
- thekupus
- Posts: 6858
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6504 Re: Gras all about
Izabran je izvođač (dvije firme iz turske, vrlo iskusne), proveden je tender po EBRD procedurama, završen glavni projekt. Nije istina da je tek došao u fazu skupštinske rasprave, davno je raspravljano u skupštini kantona, i Federacija je prihvatila u 10 mjesecu (prvo Vlada pa onda Parlament), a tek neki dan je Predsjedništvo kao zadnja tačka prihvatilo dizanje kredita. Ne znam otkud ti to, ali nije istina što pišeš.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 15:59Pa onda fino nek prestane da nas loži.
"Izabran je izvođač za prugu" -Niti je izabran, niti je kredit odobren. Tek je neki dan kredit došao u fazu skupštinske rasprave.
"Ovo ljeto idu bageri na trasu nove pruge"-Zec u šumi. Ni izvođača, a ni para još. I naravno, ljeto prođe, nigdje bagera.
"Biće i raskrsnica kod Bulevara"-biće, biće i na kraju ne bi.
"Do kraja godine ćemo približiti Igman Sarajevu rekonstrukcijom ratne ceste"- Makadam i dalje. Nikakvih informacija o tom projektu nema.
"Do kraja godine će biti poznat izvođač radova za rekonstrukciju trojebuske mreže"- isto kao i za Hrasnicu.
Ok, razumijem euforuju i sve, ali ništa nije gotovo dok ne bude gotovo. Sam sebi stvara problem najavama projekata za koje ni on nije siguran da li će se i kada će se implementirati.
Sebi stvara problem, a nama ljutnju bespotrebno.
PR mu je katastrofalan. Nek uzme sebi nekog savjetnika za PR ako ga nema, a ako ga ima, nek mu odmah da otkaz.
Raskrsnicu kod Bulevara nije prihvatila Federacija, radi se o cesti za koju su zadužene ceste FBiH, ne kantonalno ministarstvo, koje je nudilo da im se prepusti i to i dvanaesta transverzala od stupa do aerodroma, fbih ignorisala
Završena je prva faza stare igmanske ceste, 500ak metara koliko su i govorili. Za ovu godinu su planirali nastavak.
Tender za trolejbuse završava u februaru, koliko se sjećam iz intervjua.
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6505 Re: Gras all about
Pa šta je onda ono bilo u Skupštini KS početkom januara kada se raspravljalo o kreditu i čak bila anketa na Klixu da li da se ide u zaduženje ili ne?thekupus wrote: ↑29/01/2023 16:31Izabran je izvođač (dvije firme iz turske, vrlo iskusne), proveden je tender po EBRD procedurama, završen glavni projekt. Nije istina da je tek došao u fazu skupštinske rasprave, davno je raspravljano u skupštini kantona, i Federacija je prihvatila u 10 mjesecu (prvo Vlada pa onda Parlament), a tek neki dan je Predsjedništvo kao zadnja tačka prihvatilo dizanje kredita. Ne znam otkud ti to, ali nije istina što pišeš.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 15:59
Pa onda fino nek prestane da nas loži.
"Izabran je izvođač za prugu" -Niti je izabran, niti je kredit odobren. Tek je neki dan kredit došao u fazu skupštinske rasprave.
"Ovo ljeto idu bageri na trasu nove pruge"-Zec u šumi. Ni izvođača, a ni para još. I naravno, ljeto prođe, nigdje bagera.
"Biće i raskrsnica kod Bulevara"-biće, biće i na kraju ne bi.
"Do kraja godine ćemo približiti Igman Sarajevu rekonstrukcijom ratne ceste"- Makadam i dalje. Nikakvih informacija o tom projektu nema.
"Do kraja godine će biti poznat izvođač radova za rekonstrukciju trojebuske mreže"- isto kao i za Hrasnicu.
Ok, razumijem euforuju i sve, ali ništa nije gotovo dok ne bude gotovo. Sam sebi stvara problem najavama projekata za koje ni on nije siguran da li će se i kada će se implementirati.
Sebi stvara problem, a nama ljutnju bespotrebno.
PR mu je katastrofalan. Nek uzme sebi nekog savjetnika za PR ako ga nema, a ako ga ima, nek mu odmah da otkaz.
Raskrsnicu kod Bulevara nije prihvatila Federacija, radi se o cesti za koju su zadužene ceste FBiH, ne kantonalno ministarstvo, koje je nudilo da im se prepusti i to i dvanaesta transverzala od stupa do aerodroma, fbih ignorisala
Završena je prva faza stare igmanske ceste, 500ak metara koliko su i govorili. Za ovu godinu su planirali nastavak.
Tender za trolejbuse završava u februaru, koliko se sjećam iz intervjua.
Kako može biti raspisan tender i izabran izvođač ako se ne zna da li će skupština uopšte i prihvatiti kredit a banka odobriti? Nema nikakve logike.
Da nije prihvatila Federacija, ali on je najavljivao kao da je to gotova stvar. To je problem, jer pokazuje nezrelost i neiskustvo.
A za Igman nisam znao. Koliko je to najavljivao, i on i Muzur, a sad zatišje, mislio sam da ni od toga nema ništa. Ok ako je tako.
A tender za trolejbuse, pa brate znaš i sam da je u augustu govorio da je tender raspisan i samo što nije zaključen ugovor, a evo februar na pragu a još se govori da je tender raspisan. Za taj intervju ne znam, ali opet pravi greške i ispravlja sam sebe, jer je ranije govorio da je to haman pa gotovo.
I da, sad sam se sjetio da je bilo najava, dal od njega ili od nekoga iz vlade, za rotirajuću traku preko rekonstruisane pruge, kao i nova linija do Vogošće bez obzira na kontaktnu mrežu jer nove trole mogu kao 20 km preći na baterije. Koliko vidimo i od toga nema ništa.
- thekupus
- Posts: 6858
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6506 Re: Gras all about
Raspravljalo se kao što se raspravljalo i o obnovi stare pruge u pola posla, prazno palamuđenje. Federacija ne odbija kredit jer ga ona ni ne uzima, ni ne vraća, to je uvijek čisto proceduralno, ali traje dugo zbog naših usranih procedura. Isto tako, predsjedništvo je blokiralo donošenje bilo kakvih odluka jer Srbi traže da se prvo odblokiraju njihovi projekti. Tender za izvođača se provodi istovremeno jer bi inače trajalo 5 godina sve ako bi išlo jedno za drugim, a viši nivoi ne odbijaju kredite jer kanton odlučuje za sebe kako će se zadužiti.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 16:39Pa šta je onda ono bilo u Skupštini KS početkom januara kada se raspravljalo o kredotu i čak bila anketa na Klixu da li da se ide u zaduženje ili ne?thekupus wrote: ↑29/01/2023 16:31
Izabran je izvođač (dvije firme iz turske, vrlo iskusne), proveden je tender po EBRD procedurama, završen glavni projekt. Nije istina da je tek došao u fazu skupštinske rasprave, davno je raspravljano u skupštini kantona, i Federacija je prihvatila u 10 mjesecu (prvo Vlada pa onda Parlament), a tek neki dan je Predsjedništvo kao zadnja tačka prihvatilo dizanje kredita. Ne znam otkud ti to, ali nije istina što pišeš.
Raskrsnicu kod Bulevara nije prihvatila Federacija, radi se o cesti za koju su zadužene ceste FBiH, ne kantonalno ministarstvo, koje je nudilo da im se prepusti i to i dvanaesta transverzala od stupa do aerodroma, fbih ignorisala
Završena je prva faza stare igmanske ceste, 500ak metara koliko su i govorili. Za ovu godinu su planirali nastavak.
Tender za trolejbuse završava u februaru, koliko se sjećam iz intervjua.
Kako može biti raspisan tender i izabran izvođač ako se ne zna da li će skupština uopšte i prihvatiti kredit a banka odobriti? Nema nikakve logike.
Da nije prihvatila Federacija, ali on je najavljivao kao da je to gotova stvar. To je problem, jer pokazuje nezrelost i neiskustvo.
A za Igman nisam znao. Koliko je to najavljivao, i on i Mizur, a sad zatišje, mislio sam da ni od toga nema ništa. Ok ako je tako.
A tender za trolejbuse, pa brate znaš i sam da je u augustu govorio da je tender raspisan i samo što nije zaključen ugovor, a evo februar na pragu a još se govori da je tender raspisan. Za taj intervju ne znam, ali opet pravi greške i ispravlja sam sebe, jer je ranije govorio da je to haman pa gotovo.
I da, sad sam se sjetio da je bilo najava, dal od njega ili od nekoga iz vlade, za rotirajuću traku preko rekonstruisane pruge, kao i nova linija do Vogošće bez obzira na kontaktnu mrežu jer nove trole mogu kao 20 km preći na baterije. Koliko vidimo i od toga nema ništa.
Sad je zatišje što se tiče većine radova, jer je zimska sezona, plus čeka se nova kantonalna vlada i novi budžet, zato ti niko ovih dana ne priča o igmanskoj cesti. Ono što su počeli i obećali, to su završili.
Mislim, smiješno mi je ovo tvoje lupanje. Ja nemam veze sa Štetom niti vladom, nisam član stranke, ali znam ovo jer pratim detaljno. Smiješno mi je kako ti sa samopouzdanjem govoriš ove stvari o kojima nemaš pojma, a treba ti doslovno 10 minuta da izguglaš i saznaš.
- trambusek88
- Posts: 4831
- Joined: 03/10/2009 23:51
#6507 Re: Gras all about
Likvidacije GRAS-a neće biti.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 15:45 Nije trolanje, najozbiljnije mislim. Pun mi je kufer nekakvih najava.
Evo, šta je sa likvidacijom Grasa i osnivanjem nove firme? Visio je po portalima, najavljivao i šta bi na kraju? Gras još živ, čak izrađuje i novu web stranicu.
I što sam Tesla životati? Niti sam šta izumio, niti novo otkrio. Sve ovo o čemu pišem su poznate stvari.
Izgleda da je Šteta jedini Tesla, uvijek neku toplu vodu izmišlja i onda se poslije mora vaditi.
Rekonstrukciju je momački odradio i svaka mu čast, ali ovo ostalo, ako neće biti još, ili ako nije sigurno da li će nešto uopšte i biti, ne treba letiti i to najavljivati i bez veze nas sve ložiti ovdje.
Pokušala se izuzeti pruga i remiza, i prebaciti na kanton pa sud rekao ne može, tako da zasad neće biti nove firme.
- Leopard_SA
- Posts: 3214
- Joined: 22/07/2017 18:36
#6508 Re: Gras all about
Zar nisu pruga i remiza vlasništvo države?trambusek88 wrote: ↑29/01/2023 16:52
Likvidacije GRAS-a neće biti.
Pokušala se izuzeti pruga i remiza, i prebaciti na kanton pa sud rekao ne može, tako da zasad neće biti nove firme.
- Haris.ba
- Posts: 25294
- Joined: 08/09/2005 20:08
#6509 Re: Gras all about
Pa jesu. Samo sto su upisana na gras. A gras je vlasnistvo drzave.
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6510 Re: Gras all about
Ne lupam, samo očekujem rezultate. Ako se nešto kaže da će biti završeno, tražim da to bude, jer ja to plaćam, ne plaća ni Šteta, ni vlada.thekupus wrote: ↑29/01/2023 16:45Raspravljalo se kao što se raspravljalo i o obnovi stare pruge u pola posla, prazno palamuđenje. Federacija ne odbija kredit jer ga ona ni ne uzima, ni ne vraća, to je uvijek čisto proceduralno, ali traje dugo zbog naših usranih procedura. Isto tako, predsjedništvo je blokiralo donošenje bilo kakvih odluka jer Srbi traže da se prvo odblokiraju njihovi projekti. Tender za izvođača se provodi istovremeno jer bi inače trajalo 5 godina sve ako bi išlo jedno za drugim, a viši nivoi ne odbijaju kredite jer kanton odlučuje za sebe kako će se zadužiti.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 16:39
Pa šta je onda ono bilo u Skupštini KS početkom januara kada se raspravljalo o kredotu i čak bila anketa na Klixu da li da se ide u zaduženje ili ne?
Kako može biti raspisan tender i izabran izvođač ako se ne zna da li će skupština uopšte i prihvatiti kredit a banka odobriti? Nema nikakve logike.
Da nije prihvatila Federacija, ali on je najavljivao kao da je to gotova stvar. To je problem, jer pokazuje nezrelost i neiskustvo.
A za Igman nisam znao. Koliko je to najavljivao, i on i Mizur, a sad zatišje, mislio sam da ni od toga nema ništa. Ok ako je tako.
A tender za trolejbuse, pa brate znaš i sam da je u augustu govorio da je tender raspisan i samo što nije zaključen ugovor, a evo februar na pragu a još se govori da je tender raspisan. Za taj intervju ne znam, ali opet pravi greške i ispravlja sam sebe, jer je ranije govorio da je to haman pa gotovo.
I da, sad sam se sjetio da je bilo najava, dal od njega ili od nekoga iz vlade, za rotirajuću traku preko rekonstruisane pruge, kao i nova linija do Vogošće bez obzira na kontaktnu mrežu jer nove trole mogu kao 20 km preći na baterije. Koliko vidimo i od toga nema ništa.
Sad je zatišje što se tiče većine radova, jer je zimska sezona, plus čeka se nova kantonalna vlada i novi budžet, zato ti niko ovih dana ne priča o igmanskoj cesti. Ono što su počeli i obećali, to su završili.
Mislim, smiješno mi je ovo tvoje lupanje. Ja nemam veze sa Štetom niti vladom, nisam član stranke, ali znam ovo jer pratim detaljno. Smiješno mi je kako ti sa samopouzdanjem govoriš ove stvari o kojima nemaš pojma, a treba ti doslovno 10 minuta da izguglaš i saznaš.
A da je Trojka zabrljala, zabrljala je ko niko. Prvo za stvari nevezane za temu, pa i za ovo (likvidacija Grasa, prenapuhane najave,...) tako da, kao neko ko je glasač Trojke, tražim da ispune ono što su mi obećali za glas. Ne interesuje me što federacija ne dozvoljava raskrsnicu, stvori je, ili što sud ne dozvoljava likvidaciju Grasa, likvidiraj ga. Ne zanima me kako, obećao si, ispuni. Prošli su izbori i mogu ih čepiti. Ako misle da stanu i počnu mućkati sada kada su izbori prošli, mogu to raditi ali samo do slijedećih izbora.
Imao bih svašta napisati i za najavu završetka prve faze rekonstrukcije do maja, a ono se desi tek u septembru, međutim to je bilo predizborno vrijeme, i ne treba hraniti botove, ali sada ih treba gurati i kritikovati, i svako izgovoreno slovo analizirati. Podržavam trojku, ali nisam njihov bot. Kad je ok pohvaliću ih, kada pogriješe, pljuvaću ih ko nikad nikog, ali ako nastave raditi, opet ću glasati za njih.
I Šteta, kao i kompletna Vlada, moraju malo poraditi kada su u pitanju mediji. Imali su dosta grešaka koje su ih skupo koštale, od Pfizer vakcina, neustavnih odluka, pa nadalje. Da nije bilo tih gluposti, koje su sami sebi prouzrokovali, puno bi bolje prošli na izborima. Sreća pa je SDFA toliko nesposobna pa to nisu do kraja iskoristili.
- Leopard_SA
- Posts: 3214
- Joined: 22/07/2017 18:36
- thekupus
- Posts: 6858
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6512 Re: Gras all about
i ja mislim, upisani su kao javno dobro i ne mogu biti korišteni za naplatu dugova od grasa
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6513 Re: Gras all about
Ako Gras preživi, ova pruga će biti zapuštena, i od strane Grasovih uhljupa u Tamićima, uništena.
Tu rade sami botovi, neradnici, lendohani i uhljupi.
Oni neće da uključe svjetla na novim trolama, po noći voze na dnevnim. Što drugo, kompleksnije od takvih i očekivati?
O pranju vozila da i ne govorim.
Tu rade sami botovi, neradnici, lendohani i uhljupi.
Oni neće da uključe svjetla na novim trolama, po noći voze na dnevnim. Što drugo, kompleksnije od takvih i očekivati?
O pranju vozila da i ne govorim.
- thekupus
- Posts: 6858
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6514 Re: Gras all about
neće ni da prebace liniju na ekranu, što je doslovno 4 klikaMishelinke wrote: ↑29/01/2023 17:29 Ako Gras preživi, ova pruga će biti zapuštena, i od strane Grasovih uhljupa u Tamićima, uništena.
Tu rade sami botovi, neradnici, lendohani i uhljupi.
Oni neće da uključe svjetla na novim trolama, po noći voze na dnevnim. Što drugo, kompleksnije od takvih i očekivati?
O pranju vozila da i ne govorim.
voze Dobrinja-Jezero, a na troli piše Trg Austrije-Otoka
puše u kabinama novih trola, već sam tri puta vidio
- trambusek88
- Posts: 4831
- Joined: 03/10/2009 23:51
#6515 Re: Gras all about
- vjeshalica
- Posts: 17459
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6516 Re: Gras all about
-
- Posts: 17962
- Joined: 30/04/2012 16:54
#6517 Re: Gras all about
Gras je stariji od Kantona Sarajevo...vjeshalica wrote: ↑29/01/2023 19:58Grasov osnivac je Kanton Sarajevo, a imovinom upravlja Osnivač i firma ce obavljati djelatnost imovinom osnivaca koja mu je statutom data, kakva drzava kakve nebuloze
- vjeshalica
- Posts: 17459
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6518 Re: Gras all about
Evo ga poceo je umisljatiPM72 wrote: ↑29/01/2023 20:03Gras je stariji od Kantona Sarajevo...vjeshalica wrote: ↑29/01/2023 19:58
Grasov osnivac je Kanton Sarajevo, a imovinom upravlja Osnivač i firma ce obavljati djelatnost imovinom osnivaca koja mu je statutom data, kakva drzava kakve nebuloze
Zasto bi neko gubio vrijeme objasnjavajuci tebi sta pise u statutu firme i da BiH nije upisana kao vlasnik Grasa?
-
- Posts: 17962
- Joined: 30/04/2012 16:54
#6519 Re: Gras all about
Umišljam da Gras nije stariji od Kantona Sarajevo?vjeshalica wrote: ↑29/01/2023 20:05Evo ga poceo je umisljati
Zasto bi neko gubio vrijeme objasnjavajuci tebi sta pise u statutu firme i da BiH nije upisana kao vlasnik Grasa?
- vjeshalica
- Posts: 17459
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6520 Re: Gras all about
Nema teme koju nisi usroPM72 wrote: ↑29/01/2023 20:07Umišljam da Gras nije stariji od Kantona Sarajevo?vjeshalica wrote: ↑29/01/2023 20:05
Evo ga poceo je umisljati
Zasto bi neko gubio vrijeme objasnjavajuci tebi sta pise u statutu firme i da BiH nije upisana kao vlasnik Grasa?
- vjeshalica
- Posts: 17459
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6521 Re: Gras all about
Trolejbusi su registrovani na MS. Vjerovatno tim putem sve ostalo sto namjeravaju napraviti ce biti tako ili pod neku novu firmu u medjuvremenu.
- trambusek88
- Posts: 4831
- Joined: 03/10/2009 23:51
#6522 Re: Gras all about
Za radnike pruge ne dozvoljavam. Radio sam s tim ljudima 2 mjeseca. Zahvaljujući njihovim improvizacijama pruga je ostala funkcionalna do rekonstrukcije. Radio na istoj toj pruzi 2mj. preko biroa.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 17:29 Ako Gras preživi, ova pruga će biti zapuštena, i od strane Grasovih uhljupa u Tamićima, uništena.
Tu rade sami botovi, neradnici, lendohani i uhljupi.
Samo eto, trećina ljudi s kojima sam ja radio otišla je u penziju.
Održavali su funkcionalnim nešto čemu je istekao rok prije 20-30 godina!
I šta mislite i da se osnuje nova firma (a vjerovatno će se nekad osnovati) ko bi radio?
Pa bili bi obavezni tu zbrinuti radnike GRAS-a koliko im treba, a i nemaju više koga drugog!
Trolejbuse i tramvaje bi isto vozili radnici GRAS-a.
Ja ne kažem na nema uhljupa, u nekoj radnoj jedinici manje, u nekoj više, ali radnicima pruge svaka čast!
- vjeshalica
- Posts: 17459
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6523 Re: Gras all about
Zavisi od toga kad ce i pod kojim uslovima doci do formiranja nove firme i angazmanja u istoj, i koga ce zaposliti kao profil radnika tj SS za te tekuce poslove odrzavanja, ocito da je stalo nesto vjerovatno zbog politicke prirode i raspodjele pozicijatrambusek88 wrote: ↑29/01/2023 20:25
I šta mislite i da se osnuje nova firma (a vjerovatno će se nekad osnovati) ko bi radio?
Pa bili bi obavezni tu zbrinuti radnike GRAS-a koliko im treba, a i nemaju više koga drugog!
Trolejbuse i tramvaje bi isto vozili radnici GRAS-a.
Ja ne kažem na nema uhljupa, u nekoj radnoj jedinici manje, u nekoj više, ali radnicima pruge svaka čast!
-
- Posts: 4538
- Joined: 12/01/2015 16:47
#6524 Re: Gras all about
A sta je sa trolom do Vogosce?
Iskreno i ja sam vise ocekivao od trojke... puno su obecavali, jesu dosta toga uradili ali mislim da su sad sve snage preusmjerili na vece nivoe vlasti tj FBiH i državni nivo...
I Šteta je malo utihnuo... mozda je ocekivao i on fotelju na visem nivou ili makar premijer KS
Hvala mu za sav rad do sad ali mislim da je ostalo dosta nedovrsenog posla...
Velika nepravda je naplatni sistem gdje isto placas od ilidze do stupa i od ilidze do vijecnice. Dalje velika nepravda i diskriminacija je sto samo radnicki kupon ne važi u oba prevoznika a svi dugi važe... cak radnicki za radnike grasa važi kod centre ali za obicnog smrtnika koji dadne 53 km za grasov kupon opet mora placati karte u centri
Bice bolje... valjda docekamo ako ne odemo u Njemacku
Iskreno i ja sam vise ocekivao od trojke... puno su obecavali, jesu dosta toga uradili ali mislim da su sad sve snage preusmjerili na vece nivoe vlasti tj FBiH i državni nivo...
I Šteta je malo utihnuo... mozda je ocekivao i on fotelju na visem nivou ili makar premijer KS
Hvala mu za sav rad do sad ali mislim da je ostalo dosta nedovrsenog posla...
Velika nepravda je naplatni sistem gdje isto placas od ilidze do stupa i od ilidze do vijecnice. Dalje velika nepravda i diskriminacija je sto samo radnicki kupon ne važi u oba prevoznika a svi dugi važe... cak radnicki za radnike grasa važi kod centre ali za obicnog smrtnika koji dadne 53 km za grasov kupon opet mora placati karte u centri
Bice bolje... valjda docekamo ako ne odemo u Njemacku
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6525 Re: Gras all about
A kad si ti radio? Vjerovatno nisi u skorije vrijeme.trambusek88 wrote: ↑29/01/2023 20:25Za radnike pruge ne dozvoljavam. Radio sam s tim ljudima 2 mjeseca. Zahvaljujući njihovim improvizacijama pruga je ostala funkcionalna do rekonstrukcije. Radio na istoj toj pruzi 2mj. preko biroa.Mishelinke wrote: ↑29/01/2023 17:29 Ako Gras preživi, ova pruga će biti zapuštena, i od strane Grasovih uhljupa u Tamićima, uništena.
Tu rade sami botovi, neradnici, lendohani i uhljupi.
Samo eto, trećina ljudi s kojima sam ja radio otišla je u penziju.
Održavali su funkcionalnim nešto čemu je istekao rok prije 20-30 godina!
I šta mislite i da se osnuje nova firma (a vjerovatno će se nekad osnovati) ko bi radio?
Pa bili bi obavezni tu zbrinuti radnike GRAS-a koliko im treba, a i nemaju više koga drugog!
Trolejbuse i tramvaje bi isto vozili radnici GRAS-a.
Ja ne kažem na nema uhljupa, u nekoj radnoj jedinici manje, u nekoj više, ali radnicima pruge svaka čast!
Sada tamo skoro da i nema radnika. Kvalitetni majstori su davno u penziji ili su vani. Ostao je sami neradnički ološ. Uhljupi pljuju po pruzi, govore kao "što će ovo nama, stara pruga je mogla još dugo, bolje da su pare dali u sanaciju" i tako to. Lik ne zna upaliti svjeta, drugi ne zna promijeniti natpis na displeju. Vozila prljava, točkovi kockasti, ko zna kada su ih zadnji put izbrusili.
Samo znaju namještati tendere i ono malo para što ima izvlačiti. A da im nije starih šina, ne bi ni to jada imali.