Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
stajeba wrote: ↑18/07/2022 13:30
Postoji li neki kontakt umjesto 1444 da prijavim kvar. Nema niko pojma kad nazovem, već 5 dana internet u defektu niko ništa ne poduzima. Žalosno.
Išao i u poslovnicu, niko ništa ne zna, kažu mi samo da i oni mogu nazvati 1444 i to je to. Ono baš su me Jadni oni radnici u skorijoj budućnosti kad se računi budu sveli samo na internet plaćanje, svi će posao izgubiti jer su sposobni samo za naplatiti račun.
rusdotokija wrote: ↑18/07/2022 21:39
Pozdrav , imam mali problem vec par dana ping u igrama mi je previsok 1500 ide znaci varira od 100 pa tako do 1000
Sve sam provjerio racunar da negdje ne gubi , gasio ruter to jest wifi sve isto , ali sto je cudno nikad prije nije bilo sve
dok nije se promjenio ruter nakon nevremena neki savjet gdje da neko nije imao isti problem . Hvala
WiFi je vjerovatno problem. Treba uređaj spojiti kablom i isprobati tako. Ukoliko ne bude problema onda je do wifi, tj smetnji, interferencija itd. Rješenje je ili kupovina boljeg routera koji ima i 5GHz wireless (preporučio bih mikrotik ili ubiquiti) , što će vjerovatno popraviti ili skroz riješiti problem, ILI spojiti uređaj kablom što će sigurno riješiti problem.
Mislim da se radi samo o monteriima na magistralnim vodovima i na poslovima mreže. "kućne" poslove rade BHT radnici. Kod tm-a i to rade podugovaraci
Evo mjesec dana prođe, nigdje 'kooperanta'...
"idemo prvi, dajemo više"
Jarane što ovo meni. Nemam ja veze ni sa jednim ni sa drugim. Jy samo pišem sta mislim ko sta radi. Kako, koliko I da li na vrijeme niti znam niti me zanima.
na tebe se odnosi ovaj dio na montere na "magistralnim vodovima", s obzirom da je usluga u sred grada Sarajeva, mislim da su im kooperanti ipak ovi što idu po kućama...
Znas li postoji li nesto da ja kao telemach korisnik aktiviram moju web tv samo arene ili samo sportske programe? Jer sada placam ono 25.99 za 3mj moju web tv, ili ako nista da se doplati na ovo arene hd? Kakve su mi opcije tu
Na Moja webTV postoji samo jedna verzija kanala TV Arena Sport i to je HD. Nema opcije uzeti samo sportske.
Na moja web arena je u HDu? Kakva je onda kada nije
nermin-z wrote: ↑18/07/2022 16:11
"Poseban paket za jednake šanse!
U ponudi je poseban paket kreiran da pruži usluge mobilne telefonije osobama s invaliditetom.
Za njegovo korištenje ne plaćaš mjesečnu pretplatu, samo potrošnju!
Za 0 KM dobijaš optimalne količine SMS-ova i MB-a.
Uz ugovor na 24 mjeseca povećavaš količinu SMS-ova, kao i količinu interneta po maksimalnim brzinama uključenim u paket.
Želimo ti olakšati korištenje mobilnih usluga!
Uslovi korištenja
Poseban paket je rezervisan za: slijepa lica, lica sa paraplegijom i paraparezom, lica oboljela od dječije paralize (poliomyelitisa), cerebralne paralize, multipleskleroze i distrofije, te osobe sa utvrđenom visinom tjelesnog oštećenja od 80% do 100%.
Po iskorištenju količine mobilnog interneta uključenog u paket po maksimalno mogućoj brzini možeš neograničeno koristiti mobilni internet putem BH Mobile mreže, bez dodatnih troškova, uz sniženu maksimalnu brzinu prijenosa podataka od 64 kbps.
Obračunska jedinica za pozive je 1 sekunda."
E jesu im da li "JEDNAKU ŠANSU" svaka im čast.
Takvu ponudu može smisliti samo Telekom BiH!
sta je problem?
hehehehe. Eto vidiš. I ti si potvrda onoga što nisam napisao ali sam htio poručiti.
Vi slijepim i nepokretnim ljudima nudite SMS i iNTERNET, to nudite kao poseban paket kao da im time činite nakavu uslugu ili bar pogodnost ne vidite problem.
A problem postoji, i to veliki. Svojim ne sposobnostima i glupostima uništavate Telekom kao što su drugi, slični vama, uništili skoro cijelu državu.
Ni oni, kao ni Vi, ni u čemu nisu visjeli problem.
"idemo prvi, dajemo više"; "Poseban paket za jednake šanse"; "SMS za slijepe i nepokretne" !
Bravo! Valjda se uskoro možemo nadati i ponudi besplatnih mobitala na "Brajevom pismu" i sa "glasovnim komandama" (za slijepe i nepokretne)!
Mislim da se radi samo o monteriima na magistralnim vodovima i na poslovima mreže. "kućne" poslove rade BHT radnici. Kod tm-a i to rade podugovaraci
Evo mjesec dana prođe, nigdje 'kooperanta'...
"idemo prvi, dajemo više"
Mozes li pojasniti tvoj zahtjev? Malo si vise ofarbao ova polja.
Nekako ko skontah da je u pitanju instalacija MojaTV Net. cini mi se. Ne znam da bi ovde imali ista kooperanti ako nije u pitanju izgradnja nove OPM u vecem dijelu grada, od Skenderije do Bascarsije.
rusdotokija wrote: ↑18/07/2022 21:39
Pozdrav , imam mali problem vec par dana ping u igrama mi je previsok 1500 ide znaci varira od 100 pa tako do 1000
Sve sam provjerio racunar da negdje ne gubi , gasio ruter to jest wifi sve isto , ali sto je cudno nikad prije nije bilo sve
dok nije se promjenio ruter nakon nevremena neki savjet gdje da neko nije imao isti problem . Hvala
WiFi je vjerovatno problem. Treba uređaj spojiti kablom i isprobati tako. Ukoliko ne bude problema onda je do wifi, tj smetnji, interferencija itd. Rješenje je ili kupovina boljeg routera koji ima i 5GHz wireless (preporučio bih mikrotik ili ubiquiti) , što će vjerovatno popraviti ili skroz riješiti problem, ILI spojiti uređaj kablom što će sigurno riješiti problem.
Nije dobro nekome savjetovati kupovinu rutera samo radi slabog signala ako ne znaš koji ruter ima i kakva je pozicija rutera i kompa. Kabal je svakako najbolje rješenje, ako postoji takva mogućnost. Ako ne, radije bih savjetovao da se pokuša promijeniti pozicija rutera ili računara ako je to izvodivo. Što čistiji prostor između antena, to bolji ping i manje timeauta. Ruter mijenjati samo ako je neophodno i ne kupuvati nabrzinu. Novi ruter može da ima i lošiji prijem signala nago što je postojeći.
hehehehe. Eto vidiš. I ti si potvrda onoga što nisam napisao ali sam htio poručiti.
Vi slijepim i nepokretnim ljudima nudite SMS i iNTERNET, to nudite kao poseban paket kao da im time činite nakavu uslugu ili bar pogodnost ne vidite problem.
A problem postoji, i to veliki. Svojim ne sposobnostima i glupostima uništavate Telekom kao što su drugi, slični vama, uništili skoro cijelu državu.
Ni oni, kao ni Vi, ni u čemu nisu visjeli problem.
"idemo prvi, dajemo više"; "Poseban paket za jednake šanse"; "SMS za slijepe i nepokretne" !
Bravo! Valjda se uskoro možemo nadati i ponudi besplatnih mobitala na "Brajevom pismu" i sa "glasovnim komandama" (za slijepe i nepokretne)!
naravno, nepokretni ljudi ne koriste internet
ne blamiraj se, pojma nemas
hehehehe. Eto vidiš. I ti si potvrda onoga što nisam napisao ali sam htio poručiti.
Vi slijepim i nepokretnim ljudima nudite SMS i iNTERNET, to nudite kao poseban paket kao da im time činite nakavu uslugu ili bar pogodnost ne vidite problem.
A problem postoji, i to veliki. Svojim ne sposobnostima i glupostima uništavate Telekom kao što su drugi, slični vama, uništili skoro cijelu državu.
Ni oni, kao ni Vi, ni u čemu nisu visjeli problem.
"idemo prvi, dajemo više"; "Poseban paket za jednake šanse"; "SMS za slijepe i nepokretne" !
Bravo! Valjda se uskoro možemo nadati i ponudi besplatnih mobitala na "Brajevom pismu" i sa "glasovnim komandama" (za slijepe i nepokretne)!
na tebe se odnosi ovaj dio na montere na "magistralnim vodovima", s obzirom da je usluga u sred grada Sarajeva, mislim da su im kooperanti ipak ovi što idu po kućama...
Halo dijete,
Ja samo iznio svoje mišljenje, ništa više. Jebe mi se i za jedne i za druge. Koliko ja znam njihovi dolaze na adrese (bar je u mom slučaju tako). Mislim (znaci ne tvrdim) "vanjske" poslove rade kooperant oliti Podugovaraci. Sta je kod tebe i kakav problem imaš nit me zanima nit me interesuje.
WiFi je vjerovatno problem. Treba uređaj spojiti kablom i isprobati tako. Ukoliko ne bude problema onda je do wifi, tj smetnji, interferencija itd. Rješenje je ili kupovina boljeg routera koji ima i 5GHz wireless (preporučio bih mikrotik ili ubiquiti) , što će vjerovatno popraviti ili skroz riješiti problem, ILI spojiti uređaj kablom što će sigurno riješiti problem.
Nije dobro nekome savjetovati kupovinu rutera samo radi slabog signala ako ne znaš koji ruter ima i kakva je pozicija rutera i kompa. Kabal je svakako najbolje rješenje, ako postoji takva mogućnost. Ako ne, radije bih savjetovao da se pokuša promijeniti pozicija rutera ili računara ako je to izvodivo. Što čistiji prostor između antena, to bolji ping i manje timeauta. Ruter mijenjati samo ako je neophodno i ne kupuvati nabrzinu. Novi ruter može da ima i lošiji prijem signala nago što je postojeći.
Znači boldirao sam da će novi router VJEROVATNO popraviti problem a kabal SIGURNO. Naglasio sam takodje da je rješenje kupovina BOLJEG routera, što znači da je novi router bolji od starog (bolja pokrivenost signalom spada u ovo BOLJI). Takodje Ubiquiti ili mikrotik SIGURNO neće imati lošiji prijem nego neki od routera koje telecom daje ili jeftinih asus, tplink, te brda no name routera koji se kod nas uglavnom koriste, nude i prodaju. Čovjek je takođe naglasio da su problemi počeli kada mu je router zamijenjen i postavljen novi (Znaci router je telecomov).
Priznajem rješenje možda može biti i da se router postavi pored računara/laptopa. Ali činjenica da su problemi počeli kada je router zamijenjen, a sa starim nije bilo tih problema, ukazuje na to da je problem vrlo vjerojatno u novom routeru koji je vjerovatno lošiji od onog starog.
sine_nomine wrote: ↑18/07/2022 00:42
Lijep pozdrav svima!
Opet ja sa istim pitanjem, ima li neko informacije kada stizu iPhone uredjaji za ljude koji su ih rezervirali?
Na webshopu se cesto prikazu dostupni uredjaji u nekim poslovnicama, medjutim kazu da su to rezervisani uredjaji (od nekoga drugog).
Je l' jos cekas? i koliko dugo?
I ja sam htio preko njih uzeti 13 pro max ali ako se ceka bas dugo onda nemam zivaca za to
I ja bih tako uradio. Vratio jedan koji mi je uz ugovor gratis, a uzeo Android uz doplatu 0.9 KM mjesečno do isteka ugovora.
Raspitaj se malo sutra na 1444
Ja nemam volje zvati i objašnjavati... jer teško da će skontati šta uopće pitam.
Tako ću I uraditi. Kažu li mi da moram platiti 5 marka leti će perje
Tako ću I uraditi. Kažu li mi da moram platiti 5 marka leti će perje
Jesi li zvao - raspitivao se?
Ma nisam stari. Kad me ona na prodajnim mjestu obavijestila "da stare tv pretvara u smart" i da se placa dodatno bez obzira na sve, odustao sam momentalno.
sine_nomine wrote: ↑18/07/2022 00:42
Lijep pozdrav svima!
Opet ja sa istim pitanjem, ima li neko informacije kada stizu iPhone uredjaji za ljude koji su ih rezervirali?
Na webshopu se cesto prikazu dostupni uredjaji u nekim poslovnicama, medjutim kazu da su to rezervisani uredjaji (od nekoga drugog).
Je l' jos cekas? i koliko dugo?
I ja sam htio preko njih uzeti 13 pro max ali ako se ceka bas dugo onda nemam zivaca za to
To je lutrija. Neka čekaš par dana, nekad mjesec. Piše na sajtu u kojim poslovnicama je dostupan taj uređaj ali pitanje je koliko je to tačno.
da li se mora čekati ona 3 mjeseca za kupovinu mobitela ako je korisnik bio godinama na postpaidu pa onda prešao na prepaid nekoliko mjeseci, te se sad ponovo vraća na postpaid?
Ja sam neki dan bio na salteru u redu i teta lika ispred mene natjera da plati 3 rate unaprijed na licu mjesta za telefon koji je odabrao...prelazio sa prepaida na postpaid....lik iscashirao nesto oko 215 KM....i naredna 3 racuna ce mu doci bez rata, pa ce onda od cetvrtog racuna opet poceti dolaziti rate.
Hyperthalamus wrote: ↑20/07/2022 02:13
Ja sam neki dan bio na salteru u redu i teta lika ispred mene natjera da plati 3 rate unaprijed na licu mjesta za telefon koji je odabrao...prelazio sa prepaida na postpaid....lik iscashirao nesto oko 215 KM....i naredna 3 racuna ce mu doci bez rata, pa ce onda od cetvrtog racuna opet poceti dolaziti rate.
Pa tako je ako hoces telefon odmah da kupis a nisi imao nikakv racun na sebi duze od tri mjeseca
Kao što rekoh, zavisi od poslovnice i radnika na šalteru. Oni imaju u uvid ako si ranije bio na pretplati i kupovao uređaj. Na osnovu toga ti mogu dozvoliti kupovinu uređaja odmah i po standardnoj proceduri. S druge strane, oni mogu odlučiti da te tretiraju kao novog korisnika.
To se odnosi na one koji su već ranije bili na pretplati pa prešli na prepaid ili kod drugog operatera pa se sad vraćaju na BHT postpaid.
ing-ecc wrote: ↑19/07/2022 17:22
Mozes li pojasniti tvoj zahtjev? Malo si vise ofarbao ova polja.
Nekako ko skontah da je u pitanju instalacija MojaTV Net. cini mi se. Ne znam da bi ovde imali ista kooperanti ako nije u pitanju izgradnja nove OPM u vecem dijelu grada, od Skenderije do Bascarsije.
Da, Moja TV Net usluga. Više od mjesec dana od zahtjeva nigdje nikoga. Na dvije 'urgencije', odgovor je da je do kooperanta. Strašno. Bojim se da ću odustati.
Jesi li ikada ranije imao uslugu BH Telecoma u stanu/kuci? Imas li komsija koji koriste usluge BHT?
Ako zelis posalji mi podatke da provjerim i ucinim sto mogu.