Hvala.
Išao i u poslovnicu, niko ništa ne zna, kažu mi samo da i oni mogu nazvati 1444 i to je to. Ono baš su me
![:izet: :izet:](./images/smilies/izet.gif)
Moderator: Benq
Hvala.
WiFi je vjerovatno problem. Treba uređaj spojiti kablom i isprobati tako. Ukoliko ne bude problema onda je do wifi, tj smetnji, interferencija itd. Rješenje je ili kupovina boljeg routera koji ima i 5GHz wireless (preporučio bih mikrotik ili ubiquiti) , što će vjerovatno popraviti ili skroz riješiti problem, ILI spojiti uređaj kablom što će sigurno riješiti problem.rusdotokija wrote: ↑18/07/2022 21:39 Pozdrav , imam mali problem vec par dana ping u igrama mi je previsok 1500 ide znaci varira od 100 pa tako do 1000
Sve sam provjerio racunar da negdje ne gubi , gasio ruter to jest wifi sve isto , ali sto je cudno nikad prije nije bilo sve
dok nije se promjenio ruter nakon nevremena neki savjet gdje da neko nije imao isti problem . Hvala
Evo mjesec dana prođe, nigdje 'kooperanta'...zateznistub wrote: ↑08/07/2022 17:22Mislim da se radi samo o monteriima na magistralnim vodovima i na poslovima mreže. "kućne" poslove rade BHT radnici. Kod tm-a i to rade podugovaraci
Jarane što ovo meni. Nemam ja veze ni sa jednim ni sa drugim. Jy samo pišem sta mislim ko sta radi. Kako, koliko I da li na vrijeme niti znam niti me zanima.ruud wrote: ↑19/07/2022 15:20Evo mjesec dana prođe, nigdje 'kooperanta'...zateznistub wrote: ↑08/07/2022 17:22
Mislim da se radi samo o monteriima na magistralnim vodovima i na poslovima mreže. "kućne" poslove rade BHT radnici. Kod tm-a i to rade podugovaraci
"idemo prvi, dajemo više"![]()
Na moja web arena je u HDu? Kakva je onda kada nijeACG wrote: ↑19/07/2022 00:51Na Moja webTV postoji samo jedna verzija kanala TV Arena Sport i to je HD. Nema opcije uzeti samo sportske.JavierBosnia wrote: ↑18/07/2022 18:05
Znas li postoji li nesto da ja kao telemach korisnik aktiviram moju web tv samo arene ili samo sportske programe? Jer sada placam ono 25.99 za 3mj moju web tv, ili ako nista da se doplati na ovo arene hd? Kakve su mi opcije tu
Jeste, sve osim AS1 Hr. Ako hoćeš sve u FHD imaš Arena Cloud.
hehehehe. Eto vidiš. I ti si potvrda onoga što nisam napisao ali sam htio poručiti.Radar71 wrote: ↑18/07/2022 17:28sta je problem?nermin-z wrote: ↑18/07/2022 16:11
"Poseban paket za jednake šanse!
U ponudi je poseban paket kreiran da pruži usluge mobilne telefonije osobama s invaliditetom.
Za njegovo korištenje ne plaćaš mjesečnu pretplatu, samo potrošnju!
Za 0 KM dobijaš optimalne količine SMS-ova i MB-a.
Uz ugovor na 24 mjeseca povećavaš količinu SMS-ova, kao i količinu interneta po maksimalnim brzinama uključenim u paket.
Želimo ti olakšati korištenje mobilnih usluga!
Uslovi korištenja
Poseban paket je rezervisan za: slijepa lica, lica sa paraplegijom i paraparezom, lica oboljela od dječije paralize (poliomyelitisa), cerebralne paralize, multipleskleroze i distrofije, te osobe sa utvrđenom visinom tjelesnog oštećenja od 80% do 100%.
Po iskorištenju količine mobilnog interneta uključenog u paket po maksimalno mogućoj brzini možeš neograničeno koristiti mobilni internet putem BH Mobile mreže, bez dodatnih troškova, uz sniženu maksimalnu brzinu prijenosa podataka od 64 kbps.
Obračunska jedinica za pozive je 1 sekunda."
E jesu im da li "JEDNAKU ŠANSU" svaka im čast.
Takvu ponudu može smisliti samo Telekom BiH!
Mozes li pojasniti tvoj zahtjev? Malo si vise ofarbao ova polja.ruud wrote: ↑19/07/2022 15:20Evo mjesec dana prođe, nigdje 'kooperanta'...zateznistub wrote: ↑08/07/2022 17:22
Mislim da se radi samo o monteriima na magistralnim vodovima i na poslovima mreže. "kućne" poslove rade BHT radnici. Kod tm-a i to rade podugovaraci
"idemo prvi, dajemo više"![]()
Nije dobro nekome savjetovati kupovinu rutera samo radi slabog signala ako ne znaš koji ruter ima i kakva je pozicija rutera i kompa. Kabal je svakako najbolje rješenje, ako postoji takva mogućnost. Ako ne, radije bih savjetovao da se pokuša promijeniti pozicija rutera ili računara ako je to izvodivo. Što čistiji prostor između antena, to bolji ping i manje timeauta. Ruter mijenjati samo ako je neophodno i ne kupuvati nabrzinu. Novi ruter može da ima i lošiji prijem signala nago što je postojeći.cicagorio wrote: ↑19/07/2022 07:31WiFi je vjerovatno problem. Treba uređaj spojiti kablom i isprobati tako. Ukoliko ne bude problema onda je do wifi, tj smetnji, interferencija itd. Rješenje je ili kupovina boljeg routera koji ima i 5GHz wireless (preporučio bih mikrotik ili ubiquiti) , što će vjerovatno popraviti ili skroz riješiti problem, ILI spojiti uređaj kablom što će sigurno riješiti problem.rusdotokija wrote: ↑18/07/2022 21:39 Pozdrav , imam mali problem vec par dana ping u igrama mi je previsok 1500 ide znaci varira od 100 pa tako do 1000
Sve sam provjerio racunar da negdje ne gubi , gasio ruter to jest wifi sve isto , ali sto je cudno nikad prije nije bilo sve
dok nije se promjenio ruter nakon nevremena neki savjet gdje da neko nije imao isti problem . Hvala
naravno, nepokretni ljudi ne koriste internetnermin-z wrote: ↑19/07/2022 16:49hehehehe. Eto vidiš. I ti si potvrda onoga što nisam napisao ali sam htio poručiti.
Vi slijepim i nepokretnim ljudima nudite SMS i iNTERNET, to nudite kao poseban paket kao da im time činite nakavu uslugu ili bar pogodnost ne vidite problem.
A problem postoji, i to veliki. Svojim ne sposobnostima i glupostima uništavate Telekom kao što su drugi, slični vama, uništili skoro cijelu državu.
Ni oni, kao ni Vi, ni u čemu nisu visjeli problem.
"idemo prvi, dajemo više"; "Poseban paket za jednake šanse"; "SMS za slijepe i nepokretne" !
Bravo! Valjda se uskoro možemo nadati i ponudi besplatnih mobitala na "Brajevom pismu" i sa "glasovnim komandama" (za slijepe i nepokretne)!
nermin-z wrote: ↑19/07/2022 16:49hehehehe. Eto vidiš. I ti si potvrda onoga što nisam napisao ali sam htio poručiti.
Vi slijepim i nepokretnim ljudima nudite SMS i iNTERNET, to nudite kao poseban paket kao da im time činite nakavu uslugu ili bar pogodnost ne vidite problem.
A problem postoji, i to veliki. Svojim ne sposobnostima i glupostima uništavate Telekom kao što su drugi, slični vama, uništili skoro cijelu državu.
Ni oni, kao ni Vi, ni u čemu nisu visjeli problem.
"idemo prvi, dajemo više"; "Poseban paket za jednake šanse"; "SMS za slijepe i nepokretne" !
Bravo! Valjda se uskoro možemo nadati i ponudi besplatnih mobitala na "Brajevom pismu" i sa "glasovnim komandama" (za slijepe i nepokretne)!
Halo dijete,
Znači boldirao sam da će novi router VJEROVATNO popraviti problem a kabal SIGURNO. Naglasio sam takodje da je rješenje kupovina BOLJEG routera, što znači da je novi router bolji od starog (bolja pokrivenost signalom spada u ovo BOLJI). Takodje Ubiquiti ili mikrotik SIGURNO neće imati lošiji prijem nego neki od routera koje telecom daje ili jeftinih asus, tplink, te brda no name routera koji se kod nas uglavnom koriste, nude i prodaju. Čovjek je takođe naglasio da su problemi počeli kada mu je router zamijenjen i postavljen novi (Znaci router je telecomov).nermin-z wrote: ↑19/07/2022 17:22Nije dobro nekome savjetovati kupovinu rutera samo radi slabog signala ako ne znaš koji ruter ima i kakva je pozicija rutera i kompa. Kabal je svakako najbolje rješenje, ako postoji takva mogućnost. Ako ne, radije bih savjetovao da se pokuša promijeniti pozicija rutera ili računara ako je to izvodivo. Što čistiji prostor između antena, to bolji ping i manje timeauta. Ruter mijenjati samo ako je neophodno i ne kupuvati nabrzinu. Novi ruter može da ima i lošiji prijem signala nago što je postojeći.cicagorio wrote: ↑19/07/2022 07:31
WiFi je vjerovatno problem. Treba uređaj spojiti kablom i isprobati tako. Ukoliko ne bude problema onda je do wifi, tj smetnji, interferencija itd. Rješenje je ili kupovina boljeg routera koji ima i 5GHz wireless (preporučio bih mikrotik ili ubiquiti) , što će vjerovatno popraviti ili skroz riješiti problem, ILI spojiti uređaj kablom što će sigurno riješiti problem.
Je l' jos cekas? i koliko dugo?sine_nomine wrote: ↑18/07/2022 00:42 Lijep pozdrav svima!
Opet ja sa istim pitanjem, ima li neko informacije kada stizu iPhone uredjaji za ljude koji su ih rezervirali?
Na webshopu se cesto prikazu dostupni uredjaji u nekim poslovnicama, medjutim kazu da su to rezervisani uredjaji (od nekoga drugog).
Jesi li zvao - raspitivao se?zateznistub wrote: ↑07/07/2022 22:01Tako ću I uraditi. Kažu li mi da moram platiti 5 marka leti će perje-Chesterfield- wrote: ↑07/07/2022 21:52
I ja bih tako uradio. Vratio jedan koji mi je uz ugovor gratis, a uzeo Android uz doplatu 0.9 KM mjesečno do isteka ugovora.
Raspitaj se malo sutra na 1444
Ja nemam volje zvati i objašnjavati... jer teško da će skontati šta uopće pitam.![]()
Ma nisam stari. Kad me ona na prodajnim mjestu obavijestila "da stare tv pretvara u smart" i da se placa dodatno bez obzira na sve, odustao sam momentalno.-Chesterfield- wrote: ↑19/07/2022 20:47Jesi li zvao - raspitivao se?zateznistub wrote: ↑07/07/2022 22:01
Tako ću I uraditi. Kažu li mi da moram platiti 5 marka leti će perje
nermin_t wrote: ↑19/07/2022 20:07Je l' jos cekas? i koliko dugo?sine_nomine wrote: ↑18/07/2022 00:42 Lijep pozdrav svima!
Opet ja sa istim pitanjem, ima li neko informacije kada stizu iPhone uredjaji za ljude koji su ih rezervirali?
Na webshopu se cesto prikazu dostupni uredjaji u nekim poslovnicama, medjutim kazu da su to rezervisani uredjaji (od nekoga drugog).
I ja sam htio preko njih uzeti 13 pro max ali ako se ceka bas dugo onda nemam zivaca za to
Pa tako je ako hoces telefon odmah da kupis a nisi imao nikakv racun na sebi duze od tri mjesecaHyperthalamus wrote: ↑20/07/2022 02:13 Ja sam neki dan bio na salteru u redu i teta lika ispred mene natjera da plati 3 rate unaprijed na licu mjesta za telefon koji je odabrao...prelazio sa prepaida na postpaid....lik iscashirao nesto oko 215 KM....i naredna 3 racuna ce mu doci bez rata, pa ce onda od cetvrtog racuna opet poceti dolaziti rate.
Da, Moja TV Net usluga. Više od mjesec dana od zahtjeva nigdje nikoga. Na dvije 'urgencije', odgovor je da je do kooperanta. Strašno. Bojim se da ću odustati.