Željeznice - all about
Moderator: anex
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5959
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#1001 Re: Željeznice - all about
https://www.vrifbih.ba/wp-content/uploa ... 210929.pdf
ŽFBIH:
Zaposleni u 2020: 2933 - 114 zaposlenika MANJE u odnosu na 2019.
Za plate i ostale troškove (topli, regres) u 2020 izdvojeno: 70,4 miliona KM - SKORO MILION KM VIŠE u odnosu na 2019. god.
Gubitak u 2020: 17,3 miliona KM, tj. 10 miliona više u odnosu na 2019. godinu.
Najveći gubitaš pored GRAS-a kojeg porezna ne zarezuje, a istovremeno socijalna ustanova za bliske politici i rodbinu...
Dokad - pa dovijeka.
ŽFBIH:
Zaposleni u 2020: 2933 - 114 zaposlenika MANJE u odnosu na 2019.
Za plate i ostale troškove (topli, regres) u 2020 izdvojeno: 70,4 miliona KM - SKORO MILION KM VIŠE u odnosu na 2019. god.
Gubitak u 2020: 17,3 miliona KM, tj. 10 miliona više u odnosu na 2019. godinu.
Najveći gubitaš pored GRAS-a kojeg porezna ne zarezuje, a istovremeno socijalna ustanova za bliske politici i rodbinu...
Dokad - pa dovijeka.
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#1002 Re: Željeznice - all about
Zanima me kako su uspjeli smanjiti broj radnika za 115 i potrošit 1 milion maraka više za plate za koje pouzdano znam da nisu povećane i da nije isplaćen regres
Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
- holowey
- Posts: 8490
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#1003 Re: Željeznice - all about
neka stara dugovanja? zaostale plate? sada uplaceni doprinosi koji se godinama nisu uplacivali? ne znam, samo nagadjam...Jimmy McNulty wrote: ↑23/12/2021 12:50 Zanima me kako su uspjeli smanjiti broj radnika za 115 i potrošit 1 milion maraka više za plate za koje pouzdano znam da nisu povećane i da nije isplaćen regres
Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
-
- Posts: 11721
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#1004 Re: Željeznice - all about
Moze i to biti nisu samo plate koje se isplacuju radnicimaholowey wrote: ↑23/12/2021 13:38neka stara dugovanja? zaostale plate? sada uplaceni doprinosi koji se godinama nisu uplacivali? ne znam, samo nagadjam...Jimmy McNulty wrote: ↑23/12/2021 12:50 Zanima me kako su uspjeli smanjiti broj radnika za 115 i potrošit 1 milion maraka više za plate za koje pouzdano znam da nisu povećane i da nije isplaćen regres
Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#1006 Re: Željeznice - all about
Provjerio sam, pošto je trenutno ogroman odliv radnika u penziju na željeznici milion više je potrošeno u otpremnine i uplatu doprinosa.
Prema nekim informacijama, 2021. te 22. i 23. će vidjeti ogroman broj odlazaka u penziju.
Trenutni prosjek godina na ŽFBH je 57.
Zadnji regres je isplaćen 1986. godine, a povećanje plate nije bilo preko 15 godina.
Željeznice se svjesno uništavaju...
- Tesla Edison
- Posts: 8361
- Joined: 08/05/2017 19:17
#1007 Re: Željeznice - all about
Možda su inspektori railfanovi, nemaju srca kazniti željeznicestudiorum_tuzlaensis wrote: ↑23/12/2021 10:56 https://www.vrifbih.ba/wp-content/uploa ... 210929.pdf
ŽFBIH:
Zaposleni u 2020: 2933 - 114 zaposlenika MANJE u odnosu na 2019.
Za plate i ostale troškove (topli, regres) u 2020 izdvojeno: 70,4 miliona KM - SKORO MILION KM VIŠE u odnosu na 2019. god.
Gubitak u 2020: 17,3 miliona KM, tj. 10 miliona više u odnosu na 2019. godinu.
Najveći gubitaš pored GRAS-a kojeg porezna ne zarezuje, a istovremeno socijalna ustanova za bliske politici i rodbinu...
Dokad - pa dovijeka.
-
- Posts: 2532
- Joined: 11/05/2015 21:57
#1008 Re: Željeznice - all about
Šteta zaista, čitav svijet povećava investicije u željeznice a u Bosni sljedeći korak je topljenje sina i prodaja istih u željezoJimmy McNulty wrote: ↑26/12/2021 13:44Provjerio sam, pošto je trenutno ogroman odliv radnika u penziju na željeznici milion više je potrošeno u otpremnine i uplatu doprinosa.
Prema nekim informacijama, 2021. te 22. i 23. će vidjeti ogroman broj odlazaka u penziju.
Trenutni prosjek godina na ŽFBH je 57.
Zadnji regres je isplaćen 1986. godine, a povećanje plate nije bilo preko 15 godina.
Željeznice se svjesno uništavaju...
- Truba
- Posts: 82795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#1009 Re: Željeznice - all about
To isto za tramvaje na forumu pricate 15 godina
Iiiiiiiii promasaj
Iiiiiiiii promasaj
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#1010 Re: Željeznice - all about
Na razliku na ono što idioti na ovom forumu misle ŽFBH nije ni propala niti propada niti je blizu propadanja i itekako radi ali u prevozu robe pogotovo ruda i to je čak profitabilno, dok gubi pare na putnikom transportu. I to kao većina željeznica na svijetu. Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta. Ovdje je trebalo 25 godina da kanton Sarajevo to hoćeli skontati entitet ili država treba da se vidi.konami666 wrote: ↑26/12/2021 13:50Šteta zaista, čitav svijet povećava investicije u željeznice a u Bosni sljedeći korak je topljenje sina i prodaja istih u željezoJimmy McNulty wrote: ↑26/12/2021 13:44
Provjerio sam, pošto je trenutno ogroman odliv radnika u penziju na željeznici milion više je potrošeno u otpremnine i uplatu doprinosa.
Prema nekim informacijama, 2021. te 22. i 23. će vidjeti ogroman broj odlazaka u penziju.
Trenutni prosjek godina na ŽFBH je 57.
Zadnji regres je isplaćen 1986. godine, a povećanje plate nije bilo preko 15 godina.
Željeznice se svjesno uništavaju...
-
- Posts: 2532
- Joined: 11/05/2015 21:57
#1011 Re: Željeznice - all about
Pa reci da zadnjih 15 godina tramvajska infrastruktura nije u k…problemima?Black swan wrote: ↑26/12/2021 14:56 To isto za tramvaje na forumu pricate 15 godina
Iiiiiiiii promasaj
Kada se bude vozom moglo do Zagreba ili Beograda možemo pričati. Ili ne moramo tako daleko ići, kada se bude stizalo za sat do Mostara ili recimo dva sata do Banja Luke.tec wrote: ↑26/12/2021 15:11Na razliku na ono što idioti na ovom forumu misle ŽFBH nije ni propala niti propada niti je blizu propadanja i itekako radi ali u prevozu robe pogotovo ruda i to je čak profitabilno, dok gubi pare na putnikom transportu. I to kao većina željeznica na svijetu. Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta. Ovdje je trebalo 25 godina da kanton Sarajevo to hoćeli skontati entitet ili država treba da se vidi.
-
- Posts: 11721
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#1012 Re: Željeznice - all about
DA se napravi nova pruga potpuno i poravna tako da skoro ravna bude onda ce se za ta vremena stizati na te relacije gdje govoris.
A sto se tice Zagreba i Beograda vec je puno puta ovdje napisano da je u pitanju politika i ne dozvoljava se da se putuje na relacijama Sarajevo-Zaagreb i Sarajevo-Beograd
Talgo vozovi su i kupljeni da najvise idu na te relacije ukljucujuci i Budimpestu mozda cak i Bec
Sasvim dovoljno je sto treba 2 sata do Mostara cak se brze stigne nego neki sa autom Do Mostara, a Do banjaluke je najvec problem jer u RS-u ima dosta nelegalnih putnih prelaza i moraju tu biti manje brzine
- drndalo
- Posts: 23015
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#1013 Re: Željeznice - all about
Jah, a SA-ZE u FBiH se vozi 40 min. i cvjetaju nam lale...
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#1014 Re: Željeznice - all about
Željeznice nisu samo putnički saobraćaj to je najmanji dio svugdje na svijetu.konami666 wrote: ↑26/12/2021 15:43Kada se bude vozom moglo do Zagreba ili Beograda možemo pričati. Ili ne moramo tako daleko ići, kada se bude stizalo za sat do Mostara ili recimo dva sata do Banja Luke.tec wrote: ↑26/12/2021 15:11
Na razliku na ono što idioti na ovom forumu misle ŽFBH nije ni propala niti propada niti je blizu propadanja i itekako radi ali u prevozu robe pogotovo ruda i to je čak profitabilno, dok gubi pare na putnikom transportu. I to kao većina željeznica na svijetu. Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta. Ovdje je trebalo 25 godina da kanton Sarajevo to hoćeli skontati entitet ili država treba da se vidi.
Hajde malo pročitaj šta sam napisao pa onda upali mozak nakon čega ćeš možda shvatiti da ti je već odgovoreno. Može se i do Zagreba i do Beograd ali i do Beča i Minhena ali neće biti dok prvo se ne riješi politička priča a nakon toga: 'Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta.'
Brzina voz za Mostar neće biti nikada brži dok je jedan kolosijek i naravno teren na kojem se prolazi (a za to nema puno izbora). Do Banja Luke je više problema 1 Politika. 2 Remont postojeće pruge koji od Sarajeva do Zenice je skoro 'mission impossible' a nisu problem pare ili volja neko lokalni političari kojima nije u interesu pruga jer su dozvolili godinama uzurpiranje željezničkog koridora za lične interese.3 Novi koridor je teško provuči kroz gusto nastanjeno područje. 4 Remont od Zenice na sjever opet politika jer svaka opština vuče na svoje.
-
- Posts: 2532
- Joined: 11/05/2015 21:57
#1015 Re: Željeznice - all about
Nisam ni dovodio u pitanju koji je obim putničkog saobracaja. Svi ti razlozi od 1 do 4 su razlog zašto je putnički saobracaj karina. Zato i kažem, kada se bude stizalo za sat vremena do Mostara a 2 do BL onda možemo reci da je željeznički saobracaj na nekom nivou. Do tad je isto kao i da ne postoji.tec wrote: ↑27/12/2021 12:33Željeznice nisu samo putnički saobraćaj to je najmanji dio svugdje na svijetu.
Hajde malo pročitaj šta sam napisao pa onda upali mozak nakon čega ćeš možda shvatiti da ti je već odgovoreno. Može se i do Zagreba i do Beograd ali i do Beča i Minhena ali neće biti dok prvo se ne riješi politička priča a nakon toga: 'Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta.'
Brzina voz za Mostar neće biti nikada brži dok je jedan kolosijek i naravno teren na kojem se prolazi (a za to nema puno izbora). Do Banja Luke je više problema 1 Politika. 2 Remont postojeće pruge koji od Sarajeva do Zenice je skoro 'mission impossible' a nisu problem pare ili volja neko lokalni političari kojima nije u interesu pruga jer su dozvolili godinama uzurpiranje željezničkog koridora za lične interese.3 Novi koridor je teško provuči kroz gusto nastanjeno područje. 4 Remont od Zenice na sjever opet politika jer svaka opština vuče na svoje.
- drndalo
- Posts: 23015
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#1016 Re: Željeznice - all about
Da malo dodam, jer imam godina da se sjecam Bosna expressa SA-BL, za bogdu >3 sata... Dakle moze se i bez Talgo-a, a gdje bi nam kraj bio da sada imamo voz koji 3 sata vozi ovu relaciju.... Ne mora dakle cak ni 2...
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#1017 Re: Željeznice - all about
Da imamo kvalitetne pruge i automatske signale mogli bismo... Nažalost stanje pruga ne dozvoljava veću brzinu, signali neispravni i jbg.
Končarove 441 lokse mogu razviti brzinu i do 160 km/h. Dio pruge koji je renoviran od Čapljine do Mostara je fantastičan, ne možeš vjerovat kako voz dobro ide, bukvalno ne osjetiš ni sastave a brzina od oko 100 km/h je zadovoljavajuća.
Kad bi ostatak pruge u BiH bio takav, eh...
Končarove 441 lokse mogu razviti brzinu i do 160 km/h. Dio pruge koji je renoviran od Čapljine do Mostara je fantastičan, ne možeš vjerovat kako voz dobro ide, bukvalno ne osjetiš ni sastave a brzina od oko 100 km/h je zadovoljavajuća.
Kad bi ostatak pruge u BiH bio takav, eh...
- drndalo
- Posts: 23015
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#1018 Re: Željeznice - all about
Ma ja, jebo nas... Proteklo je samo 26 godina od rata, kako u tako kratkom roku popraviti pruge...
-
- Posts: 2532
- Joined: 11/05/2015 21:57
#1019 Re: Željeznice - all about
Prvih 26 godina da se skockaju, kažu idućih 26 godina je ključno i fokus ka napretku
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#1020 Re: Željeznice - all about
Nažalost Vlada FBiH ne vidi potrebu da ulaže u željeznicu i rekonstruiše pruge, prelaze i stanice jer niko blizak politici nažalost nema privatnu firmu koja se bavi prijevozom putnika, robe i tereta na šinama.
Godišnje se u BiH preveze cestom oko 4 miliona tona robe, a željeznicom 9.5 miliona.
Oni to vide ne kao priliku da se rastereti saobraćaj kamionima nego vide da im željeznica krade posao i zato će u budućnosti stanje bit gore i ona se svjesno uništava zarad drugih vidova prijevoza.
Kad je napokon dobro dokusure onda će se dio privatizovat stranom operateru koji će kupiti solidan kajmak, a onaj dio što pripada Infrastrukturi će ostat državni i doživjeće sudbinu Rudnika i GRAS-a.
Godišnje se u BiH preveze cestom oko 4 miliona tona robe, a željeznicom 9.5 miliona.
Oni to vide ne kao priliku da se rastereti saobraćaj kamionima nego vide da im željeznica krade posao i zato će u budućnosti stanje bit gore i ona se svjesno uništava zarad drugih vidova prijevoza.
Kad je napokon dobro dokusure onda će se dio privatizovat stranom operateru koji će kupiti solidan kajmak, a onaj dio što pripada Infrastrukturi će ostat državni i doživjeće sudbinu Rudnika i GRAS-a.
- mk ultra
- Posts: 19831
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#1021 Re: Željeznice - all about
Jos jedan odlican Duletov video
-
- Posts: 1757
- Joined: 03/03/2021 20:06
- Truba
- Posts: 82795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#1023 Re: Željeznice - all about
Kakvi bolesni komentari
Meni vlak odgovara 2 dana u tjednu i to je uzivancija
Ko je to smislio svaka mu cast
Ko je sproveo u djelo Bog ih blagoslovio
Meni vlak odgovara 2 dana u tjednu i to je uzivancija
Ko je to smislio svaka mu cast
Ko je sproveo u djelo Bog ih blagoslovio
- jasib
- Posts: 1180
- Joined: 25/08/2013 09:12
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#1025 Re: Željeznice - all about
Je li moguce da ce manjak vozaca uticati?Jimmy McNulty wrote: ↑27/12/2021 19:31 Oni to vide ne kao priliku da se rastereti saobraćaj kamionima nego vide da im željeznica krade posao i zato će u budućnosti stanje bit gore i ona se svjesno uništava zarad drugih vidova prijevoza.