Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Htio bih da prikljucim u stan eon full duo ali situacija je sljedeca. Koaksijalni kabal iz stana ima do haustora do razvodne kutije u haustoru medjutim neki kloc je prije par dana taj kabal prerezao skoro do zida htio bih da pitam jel postoji sansa da ekipa prvo izadje na teren da vidi jel uopste moguce da se nastavi (nastikla) spojnicama kabal do razvoden kutije!? jer ne bih sad provlacio nove kablove kroz stan i sl..
Zdravo @BaDa,
Zahvaljujemo se na interesovanju. Ljubazno Vas molimo da nam u pp dostavite kontakt broj na koji ste dostupni. Kolege iz odjeljenja prodaje će Vas pozvati u najkraćem roku za više informacija. Stojimo Vam na raspolaganju.
Zdravo @Coldplay1,
Prenos utakmica sezone 2021/2022 Premier Lige ekskluzivno možete pratiti Sport Klub kanalima. Povodom informacija koje su se pojavile u javnosti o pravima emitovanja ovog fudbalskog takmičenja u narednoj sezoni, poduzet ćemo sve neophodne korake kako bismo zaštitili interes kompanije i naših korisnika.
Hvala, evo na bilbordima sirom Sarajeva Premijer Liga Eng eksluzivno samo na arenasportu od sljedece sezone. Nadam se da imate u vidu na STA bi licio vam sportski kada bi ste izgubili prava i na epl.
U kojem ti svijetu živiš? Odavno se zna da NEMA Engleza IDUĆE sezone, vidiš da ti odgovaraju za TEKUĆU sezonu.
@Telemach slijedom ovog gori pitanja... 'oce li i nama premiumasima otkljucati onije folder sa davno vec vidjenim prastarim filmovima... znate, spuca i naske ponekad nostalgija
Umanjice nam racune za 20 KM naredna tri mjeseca, jer nemaju nista da nam ponude. To ce biti prvo pokazivanje postovanja prema premium korisnicima sto i nije tako lose obzirom da nas TM kosta 1000 KM godisnje.
odmor wrote: ↑22/11/2021 01:53
Hoce li ove godine decembar/januar biti otkljucani svi kanali i videoklub?
Nadam se da nisu toliko ludi, da nakon arena i svih problema koje su ove godine napraviili korisnicima, otključaju dodatne kanale, dok premium korisnici iste uredno plaćaju u sklopu paketa.
Može da otključaju, nije problem, ali nek premium korisnicima umanje cijenu pretplate na nivo EON Light paketa.
odmor wrote: ↑22/11/2021 01:53
Hoce li ove godine decembar/januar biti otkljucani svi kanali i videoklub?
Nadam se da nisu toliko ludi, da nakon arena i svih problema koje su ove godine napraviili korisnicima, otključaju dodatne kanale, dok premium korisnici iste uredno plaćaju u sklopu paketa.
Može da otključaju, nije problem, ali nek premium korisnicima umanje cijenu pretplate na nivo EON Light paketa.
To bi bilo pošteno.
Cuj nisu ludi svake godine otkljucavaju,ko vam je kriv sto ste premijum nece se zbog vas nama uskracivat poklon.Nije vas niko tjero na skuplje pakete.
Last edited by zabac kermit on 22/11/2021 12:24, edited 1 time in total.
odmor wrote: ↑22/11/2021 01:53
Hoce li ove godine decembar/januar biti otkljucani svi kanali i videoklub?
Nadam se da nisu toliko ludi, da nakon arena i svih problema koje su ove godine napraviili korisnicima, otključaju dodatne kanale, dok premium korisnici iste uredno plaćaju u sklopu paketa.
Može da otključaju, nije problem, ali nek premium korisnicima umanje cijenu pretplate na nivo EON Light paketa.
Najveći shopping dan u godini obilježit će i specijalna akcije iz Telemach-a, koja je dostupna od 22.11. do 29.11.2021. godine. Iskorisitite sjajan Black Friday popust od 50% na EON pakete u prvih 15 mjeseci i uštedite do 600KM.
Šta se nudi?
EON paketi koji sadrže televiziju, internet i telefoniju, dostupni su 15 MJESECI UPOLA CIJENE, uz ugovornu obavezu na 24 mjeseca, kao i Pink paket 24 mjeseca promotivno.
Samo u okviru ove specijalne akcijske ponude, korisnici koji zaključe ugovor za EON Premium paket dobijaju WiFi Mesh uređaj bez plaćanja priključne takste i mjesečne rente.
Zašto biste trebali da iskoristite ovu akciju?
Najtraženiji kanali dostupni uz Telemach – Nova BH, Nova HR, N1, Nova S, Sport Klub, Nova Sport, Pickbox TV, IDJ TV, Pikaboo, IDJ Kids, i mnogi drugi uz mogućnost vraćanja sadržaja do 7 dana unazad, EON profili, EON Kids, Video klub sa preko 20.000 naslova i Najbrži internet do 400 Mbps s u EON Premium, do 200 Mbps u EON Full i do 150 Mbps u EON Light paketu.
Doživite najbolje korisničko iskustvo uz EON. EON je promijenio iskustvo gledanja televizije kod nas i omogućio korisnicima da imaju najtraženije kanale ne samo na televizoru, već i putem EON aplikacije na bilo kojem pametnom uređaju bilo kada i bilo gdje.
Specijalna Black Friday akcija dostupna je do 29.11.2021.godine. Uslovi korištenja akcije na telemach.ba.
Najveći shopping dan u godini obilježit će i specijalna akcije iz Telemach-a, koja je dostupna od 22.11. do 29.11.2021. godine. Iskorisitite sjajan Black Friday popust od 50% na EON pakete u prvih 15 mjeseci i uštedite do 600KM.
Šta se nudi?
EON paketi koji sadrže televiziju, internet i telefoniju, dostupni su 15 MJESECI UPOLA CIJENE, uz ugovornu obavezu na 24 mjeseca, kao i Pink paket 24 mjeseca promotivno.
Samo u okviru ove specijalne akcijske ponude, korisnici koji zaključe ugovor za EON Premium paket dobijaju WiFi Mesh uređaj bez plaćanja priključne takste i mjesečne rente.
Zašto biste trebali da iskoristite ovu akciju?
Najtraženiji kanali dostupni uz Telemach – Nova BH, Nova HR, N1, Nova S, Sport Klub, Nova Sport, Pickbox TV, IDJ TV, Pikaboo, IDJ Kids, i mnogi drugi uz mogućnost vraćanja sadržaja do 7 dana unazad, EON profili, EON Kids, Video klub sa preko 20.000 naslova i Najbrži internet do 400 Mbps s u EON Premium, do 200 Mbps u EON Full i do 150 Mbps u EON Light paketu.
Doživite najbolje korisničko iskustvo uz EON. EON je promijenio iskustvo gledanja televizije kod nas i omogućio korisnicima da imaju najtraženije kanale ne samo na televizoru, već i putem EON aplikacije na bilo kojem pametnom uređaju bilo kada i bilo gdje.
Specijalna Black Friday akcija dostupna je do 29.11.2021.godine. Uslovi korištenja akcije na telemach.ba.
odmor wrote: ↑22/11/2021 01:53
Hoce li ove godine decembar/januar biti otkljucani svi kanali i videoklub?
@Telemach slijedom ovog gori pitanja... 'oce li i nama premiumasima otkljucati onije folder sa davno vec vidjenim prastarim filmovima... znate, spuca i naske ponekad nostalgija
Ti si još dobar, zezaš se (valjda)
Sad će kuknjava onih bogataša .... premijum korisnika... a šta ćemo mi? Mi to plaćamo a njima dzabe dajete.
Telemah - hvala unaprijed na novogodišnjem otključavanju kanala.
odmor wrote: ↑22/11/2021 01:53
Hoce li ove godine decembar/januar biti otkljucani svi kanali i videoklub?
@Telemach slijedom ovog gori pitanja... 'oce li i nama premiumasima otkljucati onije folder sa davno vec vidjenim prastarim filmovima... znate, spuca i naske ponekad nostalgija
Jao kad pročitam Semire tvoj post, svaki put oplačem.
Nastavak za nedjelju 21.11. Nastavlja se pucanje konekcije, samo je danas počelo ranije oko12:30. Ponovo sam kontaktirao 1360, opet objašnjavaju sve ispočetka, bla, bla, bla. Ti neki napredni tehničari naravno ne rade vikendom i naravno da mi neće umanjiti račun za uslugu koju mi ne pružaju. Uglavnom, telemach naplaćuje nešto što nemam i nije ih apsolutno briga za svoje klijente. Ko nam je kriv što mi moramo raditi vikendom, ha ja. Ko.... levata što je potpisao ugovor u januaru, jel tako @Telemach
Zdravo @benzapen,
Prvenstveno zahvaljujemo se na ukazanom strpljenju, razumijevanju i saradnji na ovaj način. Ne želimo da budete nezadovoljni niti da Vas za nas veže loše iskustvo. Cilj nam je da riješimo problem na naše obostrano zadovoljstvo. Naravno, jako nam je važno da budete zadovoljni i našim načinom poslovanja. Ljubazno Vas molimo da nam u pp dostavite korisničke podatke Vašeg Ugovora, kako bi mogli izvršiti detaljnu provjeru i pružiti Vam više informacija. Stojimo Vam na raspolaganju.
Update za 22.11. Nema nikakvog poziva od strane naprednih tehničara, nema nikakve promjene, konekcija i dalje puca. @Telemach
Zdravo @benzapen,
Prvenstveno zahvaljujemo se na ukazanom strpljenju, razumijevanju i saradnji na ovaj način. Ne želimo da budete nezadovoljni niti da Vas za nas veže loše iskustvo. Cilj nam je da riješimo problem na naše obostrano zadovoljstvo. Naravno, jako nam je važno da budete zadovoljni i našim načinom poslovanja. Ljubazno Vas molimo da nam u pp dostavite korisničke podatke Vašeg Ugovora, kako bi mogli izvršiti detaljnu provjeru i pružiti Vam više informacija. Stojimo Vam na raspolaganju.
Update za 22.11. Nema nikakvog poziva od strane naprednih tehničara, nema nikakve promjene, konekcija i dalje puca. @Telemach
Zdarvo @benzapen,
Žao nam je zbog poteškoća koje su se prisutne u radu servisa.
Proslijedili smo upit kolegama na provjeru. Očekujemo povratnu informaciju. Zamoliti ćemo za još malo strpljenja i unaprijed se zahvaljujemo.
@Telemach slijedom ovog gori pitanja... 'oce li i nama premiumasima otkljucati onije folder sa davno vec vidjenim prastarim filmovima... znate, spuca i naske ponekad nostalgija
Ti si još dobar, zezaš se (valjda)
Sad će kuknjava onih bogataša .... premijum korisnika... a šta ćemo mi? Mi to plaćamo a njima dzabe dajete.
Telemah - hvala unaprijed na novogodišnjem otključavanju kanala.
Da nijesi tako daleko pruzio bih ti ja kablO pa uzivaj 12mj djabaleske, wifi mi je poslab, samo do pola parkinga dopire, nemre se bas sve imat' jbg
P.S. imadu se i arene svijeh ... ma kolko hi ono imade, cak i nekakvijeh premium, IPTV bi ti posebno bio zanimljiv, ali to ti je neki drugi level, znas Telemach je zakon, njiovi korisnici su sa tako malo zadovoljni da je to... ono bas. Valja vama cekat jopet godinu za slijedece uzivanje, jbg.
a sta cu drugo nego zezat' se, ocu plakat', ocu, evo sa'cu
Imam eon paket koji je prikopcan u jednoj sobi i tu mi je resiver i modem , kupio sam tv za drugu sobu gdje imam razveden kabl , interesuje me trebali mi za novu televiziju kartica ili se instalira eon aplikacija ? Hvala ako neko odgvori