Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Tuzla, Bijeljina, Brčko, Gradačac, Živinice, Srebrenik, Lukavac, sve do Gračanice kod Doboja, Kladnja i Zvornika...
njuskalo
Posts: 49
Joined: 12/12/2003 00:00

#1 Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by njuskalo » 13/04/2005 10:28

Izgleda da je sve vec gotovo, pomalo grade ovaj autoput od Sarajeva prema Zenici.
Licno mislim da je za Bosnu i Hercegovinu bolje da je koridor nakon Sarajeva isao prema Tuzli, ima vise razloga za to:
Istina je i ujedno glavni argument da je dolina rijeke Bosne najfrekventnija, ima centralni polozaj u drzavi itd. Ali zar na dobar postojeci magistralni put treba graditi novi a jos je tu i zeljeznicka pruka i tto dupli kolosjek od Zenice do Doboja?
Svaka drzava normalno tezi harmonizaciji razvoja svojih regiona jedino kod nas to nije slucaj, opet cemo imat iseljavanje iz istocne Bosne, Hercegovine itd....
Kad vec RS gradi autoput Banjaluka Gradiska zar onda nije logicnije pomjeriti sljedeci pravac sjever jug malo dalje istocno puno se time fakat dobiva povezuje se Tuzla Brcko koji su najnaseljeniji dio BiH!
Ovaj dio prema Zenici sto se sada gradi ionako ce biti rentabilan jer je jako frekventan, samo treba ga dalje usmjeriti ka Travniku, Bihacu..


Anderson
Posts: 40
Joined: 22/03/2005 19:12

#2 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Anderson » 13/04/2005 10:36

njuskalo wrote:Izgleda da je sve vec gotovo, pomalo grade ovaj autoput od Sarajeva prema Zenici.
Licno mislim da je za Bosnu i Hercegovinu bolje da je koridor nakon Sarajeva isao prema Tuzli, ima vise razloga za to:
Istina je i ujedno glavni argument da je dolina rijeke Bosne najfrekventnija, ima centralni polozaj u drzavi itd. Ali zar na dobar postojeci magistralni put treba graditi novi a jos je tu i zeljeznicka pruka i tto dupli kolosjek od Zenice do Doboja?
Svaka drzava normalno tezi harmonizaciji razvoja svojih regiona jedino kod nas to nije slucaj, opet cemo imat iseljavanje iz istocne Bosne, Hercegovine itd....
Kad vec RS gradi autoput Banjaluka Gradiska zar onda nije logicnije pomjeriti sljedeci pravac sjever jug malo dalje istocno puno se time fakat dobiva povezuje se Tuzla Brcko koji su najnaseljeniji dio BiH!
Ovaj dio prema Zenici sto se sada gradi ionako ce biti rentabilan jer je jako frekventan, samo treba ga dalje usmjeriti ka Travniku, Bihacu..
Slazem se. Koridor treba pomjeriti prema Tuzli ili je barem spojiti sa koridorom sa punim profilom autoceste i odustati graditi projekak na nivou BiH tako sto bi Federacija BiH preuzela cijeli projekt. I onako preko tzv. 'rs' koridor 5C ce prolaziti na malom dijelu.

Sto se tice autoputa Bluka-Gradiska, BiH drzava garantuje EBRD-u da ce se ta autocesta isplatiti i u slucaju da se ne isplati BiH drzava ce otplacivati kredit EBRD-u.

Problem je sto se autocesta napravljena za grad od 200 hiljada stanovnika nikad nece isplatiti sto znaci BiH ce morati servisirati kredite za tu autocestu ne samo sto bankrotirana 'rs' nema love, nego ni blucka privreda kao jedna od nerazvijenih u BiH nema snage placati taj kredit, sto nece biti slucaj sa koridorom 5C.

mr_orange
Posts: 451
Joined: 01/11/2004 21:41

#3

Post by mr_orange » 13/04/2005 10:45

Ići će, ali samo četvrtkom. :D :D

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#4

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 12:37

mr_orange wrote:Ići će, ali samo četvrtkom. :D :D
Ici ce, kad mi u TZ izaberemo SDA, dakle NIKAD. :D

Najzalosnije u svemu je sto neki fakat misle da ce se taj put izgraditi... Hoce, hoce, samo dotad ce se vec iscrpiti svjetske rezerve nafte, pa cemo laganini ko Kinezi na bicikla i od Budimpeste do mora. Hoce tad Slavuljica bit faca, najbrzi od sve raje ! :wink:

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#5

Post by nineac » 13/04/2005 12:49

Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!

bosniaque
Posts: 1008
Joined: 16/04/2004 01:04
Location: CH

#6

Post by bosniaque » 13/04/2005 12:56

ma kod nas je svaki potez politicki potez i ne moze niti jedan projekat proci bez nekih skandala....bihac-kljuc-zenica-sarajevo bi bio jako dobar potez al o tome mozemo sanjati jos... :roll: :-?

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#7

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 13:11

bosniaque wrote:ma kod nas je svaki potez politicki potez i ne moze niti jedan projekat proci bez nekih skandala....bihac-kljuc-zenica-sarajevo bi bio jako dobar potez al o tome mozemo sanjati jos... :roll: :-?
Cinjenica da Karaula izgleda kako izgleda, a gorivo i naknade za ceste stoje koliko stoje nema veze sa politikom vec s kriminalom i nesposobnoscu... :sad:

fukara_tz
Posts: 5957
Joined: 14/12/2003 00:00

#8

Post by fukara_tz » 13/04/2005 15:43

Alfons Kauders wrote:
mr_orange wrote:Ići će, ali samo četvrtkom. :D :D
Ici ce, kad mi u TZ izaberemo SDA, dakle NIKAD. :D
:lol: :lol: upravo tako...zato cemo da napravimo autoput Tuzla-Orasje :) , dokle se doslo sa time? cuo sam da treba uskoro da se raspise tender,a izvor je rekla kazala :D

Da barem hoce napraviti ovaj magistralni put Tuzla-Sarajevo kako treba...pa to je najgori put u drzavi...mene vise izmori voznja dva i po sata do Sarajeva, nego od Sarajeva dole do mora,taj put mi dodje milina majke mi....a zimi nema sanse da idem preko Karaule onda opicim na Doboj-Zenica-Sarajevo...

Anderson
Posts: 40
Joined: 22/03/2005 19:12

#9

Post by Anderson » 13/04/2005 15:57

nineac wrote:Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!
Hajde ne pricaj gluposti. Banjaluka-Gradiska pravac nema 1000 auta dnevno pa se je BiH zaduzila kod EBRD da se pocne sa gradnjom.

Prenj
Posts: 7014
Joined: 20/07/2004 08:59

#10

Post by Prenj » 13/04/2005 16:09

Anderson wrote: Hajde ne pricaj gluposti. Banjaluka-Gradiska pravac nema 1000 auta dnevno pa se je BiH zaduzila kod EBRD da se pocne sa gradnjom.
Nije istina.
Dva najfrekventnija prelaza u drzavi su Bosanski Brod i Bosanska Gradiska.
Velikom dijelu Bosanske Krajine je to najblizi pristup autoputu Zagreb-Beograd.

Ali kako je Fatmir vec izdao odgovarajucu fetvu kontra tog puta, fatmirjugend mora da slusa ... :(

zzzzz
Posts: 2054
Joined: 27/05/2004 22:30

#11

Post by zzzzz » 13/04/2005 16:13

5C je evropski koridor i tacke koje se MORAJU ispostovati su Budimpesta - Osijek - Sarajevo - Mostar - Ploce, sve izmedju je do zemalja kroz koje put prolazi. Ova ruta preko Zenice je najlogicnija i najisplativija, kao sto @nineac rece.

Da napomenem da i u Hrvatskoj ima nezadovoljnih izborom bas ove rute. U Slavonskom Brodu se zale da su oni bili logicniji izbor od Osijeka, ali da je Vlada Hrvatske "naginjala" za Osijek (Slavonski Brod - Bosanski Brod- Doboj /// Osijek- Bosanski Samac- Doboj) Koliko je ovo istina, ne znam.

ps. Jedno pitanje, neki dan citam u stampi o izgradnji novih 8,5 km auto-puta i pri tom spominju izgradjenu dionicu 11,5 km do Podlugova i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta :?

sunday_morning
Posts: 635
Joined: 23/01/2003 00:00

#12

Post by sunday_morning » 13/04/2005 19:55

nineac wrote:Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
.............
Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
@nineac - ja ne znam otkud ti ovi podaci, ali nisu tacni. tuzla - sarajevo je itekako frekventan put i to uopce nije tesko izmjeriti. uzmi samo koliko dnevno buseva ide iz tz -> sa i obratna relacija! ako ti ne znas, ja cu ti reci: busevi idu od 4 ujutro radnim danima...zatim ima neki u 5 i iza toga saobracaju svako pola sata. od 12 sati bus ide za SA svaki sat...a gdje su tek privatne prevozne kompanije za koje ne znam tacne podatke (ovo se odnosilo samo na Centrotrans i Transturist koji rade u partnerstvu) prema tome, put TZ-SA je jaako frekventan i poznajem ljude koji poslovno voze ovom relacijom i po 4-5 puta sedmicno. recimo kada se ganja viza i sl. dokumenti znala sam ici nekoliko dana uzastopno u SA.
jedino sto nisam sigurna za rijesenje imovinsko-pravnih odnosa, sve ostalo ti je neargumentirana prica.

jako me smeta sto se Tuzla u svim vecim projektima tako drsko i ocito zaobilazi!!! - a kada je dati lovu za ''drzavne'' ili sarajevske projekte od nacionalnog znacaja, tuzla je tu uvijek. i mislim da us ovakvi odnosi i uzrok famoznog antagonizma izmedju ova dva grada a korjeni ovom ponasanju sezu jos iz doba komunizma misleci da se moze do vijeka ovako!

Šandor
Posts: 2383
Joined: 13/04/2005 20:26
Location: Negdje izmedju

#13

Post by Šandor » 13/04/2005 20:32

Ne kakite. Koridor ne ide preko Tuzle jer su mjesta koja se nalaze na putu od Tuzle do Sarajeva nerazvijena.
Uvijek je vio razvijeniji dio kojim ce ici koridor.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#14

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 21:41

Šandor wrote:Ne kakite. Koridor ne ide preko Tuzle jer su mjesta koja se nalaze na putu od Tuzle do Sarajeva nerazvijena.
Uvijek je vio razvijeniji dio kojim ce ici koridor.
Uh, a dolina Bosne je ko fol na nivou Japana, ma daj...

Logicno je da koridor ne prolazi kroz TZ, radi troskova izgradnje i sl. Koliko bi samo kostao kilometar preko Karaule, a koliko dolinom Bosne. Medjutim to nije problem, problem je sto jos niko od odgovornih (odgovornih ha :lol: !) nije objasnio kako ce se to iz TZ dolaziti do tog famoznog koridora Vc (kako svi pricaju o njemu bolje je da ga nazovu WC). Naime, ako gospoda planiraju napraviti put, a ne uciniti nista po pitanju saobracajnica Tuzla-Doboj i Tuzla-Sarajevo, dje smo onda mi tu dobri ? Opet valja skoro 3 sata do Sarajeva kad se ide na more, ili 1,5 sat do Doboja... Inace TZ kanton ima najvise stanovnika i najvise registrovanih vozila, sto mnogi ocito zaboravljaju - sto li ? :D

Zadig
Posts: 5759
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#15

Post by Zadig » 13/04/2005 21:42

ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
:)

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#16

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 21:48

Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
:)
Ma nek su, sjetice se cim im ugasimo struju... :D

Ima da se licno popnem da dalekovod i cvik !

Samo da usput ne bude i BzzzZZZzzzz... :-)

Zadig
Posts: 5759
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#17

Post by Zadig » 13/04/2005 21:50

dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
:-)

preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
:D

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#18

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 21:55

Zadig wrote:dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
:-)

preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
:D
Slabo se kod nas vozaju traktori, i ono malo seljaka sto je bilo mi poslasmo '96. u Sarajevo, ne misle se vracati... :D

A soli ima strahota jedna, pogotovo otkako uvozimo so za puteve... :wink:

bosniaque
Posts: 1008
Joined: 16/04/2004 01:04
Location: CH

#19

Post by bosniaque » 13/04/2005 21:56

Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
:)
daj boze da bude iso bilo kuda, pa makar kroz krajinu! :-D

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#20

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 21:58

bosniaque wrote:
Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
:)
daj boze da bude iso bilo kuda, pa makar kroz krajinu! :-D
I to vala, nasi dok svima ugode bice od Save do mora 2000 kilometara da se vozi...

bosniaque
Posts: 1008
Joined: 16/04/2004 01:04
Location: CH

#21

Post by bosniaque » 13/04/2005 21:58

Alfons Kauders wrote:
Zadig wrote:dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
:-)

preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
:D
Slabo se kod nas vozaju traktori, i ono malo seljaka sto je bilo mi poslasmo '96. u Sarajevo, ne misle se vracati... :D

A soli ima strahota jedna, pogotovo otkako uvozimo so za puteve... :wink:
pa cekaj malo, da je neko iz krajine reko da se ne voze traktori e to bi nekako razumio jer su nashe cetnici i komshije cetnici pokrali 1992 :-D , ali sta bi sa vasima!! :-D

bosniaque
Posts: 1008
Joined: 16/04/2004 01:04
Location: CH

#22

Post by bosniaque » 13/04/2005 21:59

Alfons Kauders wrote:
bosniaque wrote:
Zadig wrote:ma zaboravili ljudi tuzlu sta vam je
:)
daj boze da bude iso bilo kuda, pa makar kroz krajinu! :-D
I to vala, nasi dok svima ugode bice od Save do mora 2000 kilometara da se vozi...
jos bolje, prije ce ga odplatiti!!! :D

Zadig
Posts: 5759
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#23

Post by Zadig » 13/04/2005 21:59

preko sedam mora i sedam gora, kroz 7 entiteta i kantona, bio jednom jedan auto put....

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#24

Post by Alfons Kauders » 13/04/2005 22:03

bosniaque wrote:
Alfons Kauders wrote:
Zadig wrote:dok imate te soli jos malo dobro je, poslje ste gotovi,
sa strujom ili bez
:-)

preporucujem traktorom u banderu, i poslje samo reci:
Nisam ja
:D
Slabo se kod nas vozaju traktori, i ono malo seljaka sto je bilo mi poslasmo '96. u Sarajevo, ne misle se vracati... :D

A soli ima strahota jedna, pogotovo otkako uvozimo so za puteve... :wink:
pa cekaj malo, da je neko iz krajine reko da se ne voze traktori e to bi nekako razumio jer su nashe cetnici i komshije cetnici pokrali 1992 :-D , ali sta bi sa vasima!! :-D
Neam pojma stari, u mojoj su se kuci prije rata vozali proizvodi TAS-a, a ne IMT-a, lakse ih parkirat u carsiji, mada je traktor prakticniji za rat (pitaj one jadnike iz ex-RSK).

Imam novi prijedlog za trasu koridora Vc, mislim da bi se puno brze izgradio: Orasje - Novi Pazar - Bijelo Polje - Berane - Ploce, ma to bi dogodine bilo gotovo narode ! :D

Zadig
Posts: 5759
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#25

Post by Zadig » 13/04/2005 22:04

i eto bosni mora konacno!
:D

Post Reply