Zamjena krova
Moderator: anex
-
DZONPI
#1 Zamjena krova
Imam jedno pitanje.Ovo ljeto mjenjam krov e sad totalni sam laik pa ako se neko razumije nek malo pomogne.Naime hocu limeni krov a ispod cu dasku e sad kuca je mala 7 sa 6 pa me interesuje onako ugrubo kolko mi treba materijala i kolko bi to doslo otprilike ako neko zna rado jer nisam dole u inostarnstvu sam pa bi volio znat otprilike cjene lima,daske i ostalo ako je ko radio nek sarne.
- zlo zlo
#2 Re: Zamjena krova
mislim da limeni krov + postavljanje ti je negdje 15-16km, letve jos negdje 3km. a dascenje neam blage, ovako je sudeci po piku 
- holowey
#3 Re: Zamjena krova
uuuu to ce da te dodje dosta skupo, ako budes radio kako treba...kuca 7x6, krova imas zavisno od kosine, oko 60m2
nakon sto "podaskas" krov, ide folija ili terpapir, pa onda podletva i preko toga letva... na to ide lim... to sve sa gornje strane... a ispod obavezno staklena vuna radi izolacije jer ce inace potkrovlje da bude kao rerna a ni zadnji sprat nece biti puno hladniji...
ja sam u alternativi gledao materijal, lim valjan u obliku crijepa i od njih trazio kontakt za majstora koji je dosao da uzme mjere i da svoju cijenu... u svom aranzmanu smo ranije odradili daskanje krova, izolaciju, terpapir i letve... majstor i njegova ekipa su odradili ostalo, nasa jedina obaveza je bila da ih pustimo na krov
ako hoces kontakt ovog majstora koji je nama radio krov, kontaktiraj me na pp
nakon sto "podaskas" krov, ide folija ili terpapir, pa onda podletva i preko toga letva... na to ide lim... to sve sa gornje strane... a ispod obavezno staklena vuna radi izolacije jer ce inace potkrovlje da bude kao rerna a ni zadnji sprat nece biti puno hladniji...