Zakon o zastiti potrosaca

Pravna pitanja, dileme, problemi... Razmijenite svoja iskustva.
Post Reply
mrsamras
Posts: 261
Joined: 26/01/2013 00:44

#1 Zakon o zastiti potrosaca

Post by mrsamras » 11/12/2013 10:40

Manje vise svi znamo kakvo nam je stanje u drzvai i da postoje kojekakve smicalice, sto u pravnom smislu mogu donijeti korist potrosacu a da ni sami nismo upoznati sa istima.

RAzlog otvaranja ove teme je trenutna situacija kojoj trenutno ne znam ishod ali bih na vrijeme zelio da budem obavijesten.
Kupio sam proizovod kod trgovca, a inace za taj proivod postoji garancija kod uvoznika ali taj prodavac mi je rekao da oni ne pisu garanciju ali ako se sta desi da ce to rijesiti.Ali nikada do sada niko nije imao problema sa tim proizvodom

Nakon 24h, utvrdio sam da proizvod koji sam kupio nije ispravan, da ima skrivene nedostatke i o tome usmeno(putem tel obavijestio trgovca koji je mi je prodao proizvod(inace je samo uposlenk u tom preduzecu a ja sam proizvod kupio kao fizicko lice).
Uposlenik me obavijestio da je prenio svom sefu i da ponovo zovem(to trebam danas popodne da uradim) pa ce vidjeti sta ce se riejsiti.

Malo sam citao zakon o zastiti potrosaca i nasao sam se u clan. tog zakona 18,19,20 i eventualno 21, pa me zanima koliko je to kod nas provodljivo u praksi?
Evo o cemu goore ti clanovi:
Član 18.

(1) U slučaju nedostatka na proizvodu, trgovac je, na zahtjev i po izboru potrošača, dužan:

a) zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim novim ispravnim proizvodom; ili

b) vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom; ili

c) ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trošku.

(2) Ako je nedostatak vidljiv, potrošač treba zahtjev iz stava (1) ovog člana dostaviti trgovcu u pisanoj formi u roku od osam dana od dana preuzimanja proizvoda.

(3) Ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na proizvodu, zahtjev treba u pisanoj formi podnijeti u roku od dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja proizvoda. Ovaj rok ne odnosi se na proizvode s garancijom (garantnim listom).

(4) Ako potrošač nakon mjesec dana otkrije skriveni nedostatak na proizvodu, osim vraćenog plaćenog iznosa iz stava (1) tačka b) ovog člana, potrošaču pripadaju i kamate po stopama poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na tri mjeseca, od dana kupovine do dana isplate.

Član 19.

(1) Ako je usluga obavljena nepravilno ili djelimično, trgovac je, na zahtjev i po izboru potrošača, dužan:

a) uslugu ponovo obaviti, odnosno dovršiti; ili

b) umanjiti ugovorenu cijenu usluge zbog slabijeg kvaliteta.

(2) Ako je nedostatak vidljiv, potrošač treba zahtjev iz stava (1) u pisanoj formi dostaviti trgovcu u roku od osam dana od dana obavljene usluge.

(3) Ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na obavljenoj usluzi, zahtjev treba u pisanoj formi podnijeti u roku od dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a najkasnije u roku od dvije godine od dana obavljene usluge. Ovaj rok ne odnosi se na usluge za koje je obavezan garantni list.

(4) Ako potrošač nakon mjesec dana otkrije skriveni nedostatak na obavljenoj usluzi, osim vraćenog plaćenog iznosa iz stava (1) tačka b) ovog člana, potrošaču pripadaju i kamate po stopi poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na tri mjeseca, od dana izvršene usluge do dana isplate.

Član 20.

(1) Ako u slučajevima iz čl. 18. i 19. ovog Zakona trgovac ne osporava nedostatak, dužan je bez odgađanja zadovoljiti zahtjev potrošača.

(2) Ako trgovac osporava nedostatak, dužan je potrošaču odgovoriti u pisanoj formi u roku od osam dana od prijema zahtjeva.

(3) Ako trgovac osporava nedostatak, a potrošač ne odustaje od svog zahtjeva, stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva daje ovlašteni sudski vještak ili nadležni institut u Bosni i Hercegovini.

(4) Ako se vještačenjem dokaže nedostatak na proizvodu ili usluzi, troškove vještačenja namiruje trgovac.

Član 21.

(1) Ako se proizvod koji je potrošač dao trgovcu ili ovlaštenom servisu na popravak, održavanje ili doradu, izgubi ili uništi, trgovac je dužan potrošaču po njegovom izboru:

a) u roku od osam dana od dana podnošenja zahtjeva potrošača isporučiti novi proizvod s istim svojstvima i za istu namjenu; ili

b) bez odgađanja namiriti počinjenu štetu u visini maloprodajne cijene novog proizvoda.

(2) Ako trgovac ili ovlašteni servis ošteti ili pokvari proizvod koji je primio na popravak, održavanje ili doradu, dužan je o vlastitom trošku popraviti oštećenje, odnosno ukloniti kvar u roku od tri dana, ako se na taj način ne smanjuje vrijednost i upotrebljivost proizvoda. Ako to nije moguće, potrošaču pripada pravo iz stava (1) ovog člana.
KAko da postupim ako mi negativno odgovore?
Da naglasim rijec je o tehnickom proizvodu koji je placen 460KM.


User avatar
muminovic
Posts: 3297
Joined: 17/08/2013 15:10

#2 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by muminovic » 11/12/2013 10:52

Odgovornost za materijalne (fizičke) nedostatke

Ona postoji ako stvar koja je predmet ugovora:
a) nema izričito ugovorena svojstva ili
b) nema uobičajena svojstva, tako da primalac (kupac) ne može koristiti stvar na predviđeni način.

Prodavac odgovara za materijalne nedostatke bez obzira na to da li mu je nedostatak poznat.
Kupac je dužan pregledati kupljenu stvar ili je dati nekom stručnom na pregled i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavca u roku od 8 dana, a kada se radi o ugovorima u privredi to mora uraditi bez odlaganja. Ako su obje stranke prisutne pregledu, kupac je dužan odmah staviti primjedbe zbog vidljivih nedostataka, a ako se radi o skrivenim nedostacima, onda u roku od 8 dana računajući od dana kada je nedostatak otkrio, a kod ugovora u privredi bez odlaganja.

Prodavac neće odgovarati za nedostatak ako se taj nedostatak pokazao nakon proteka 6 mjeseci od predaje stvari kupcu.

Međutim, kupac ne gubi pravo da se pozove na nedostatak i poslije isteka navedenih rokova, pod uslovom da je nedostatak bio poznat prodavcu ili mu nije mogao biti nepoznat.

Kupac koji je blagovemeno obavijestio prodavca o nedostacima ima pravo (kupčeva prava):

a) Tražiti od prodavca da otkloni nedostatak ili da mu preda drugu stvar iste vrste bez nedostatka;

b) Umjesto toga može tražiti od prodavca da se smanji cijena za iznos umanjene vrijednosti stvari, s tim da će zadržati stvar sa tim nedostatkom.

c) Tražiti raskid ugovora, ali prije toga mora prodavcu ostaviti rok za isporuku stvari bez nedostatka.

Osim navedenih prava, kupac ima pravo i na naknadu štete ako je pretrpio štetu zbog nedostatka stvari (npr. nije mogao upotrebljavati stvar sa nedostatkom i stoga nije ostvario prihode – izgubljena dobit).

mrsamras
Posts: 261
Joined: 26/01/2013 00:44

#3 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by mrsamras » 13/12/2013 16:02

Samo da kazem da nije bilo problema, uzeli su artikal da ga pregledaju i rijesi problem.
Sve proslo glat :mrgreen:

User avatar
un1ted
Posts: 7416
Joined: 20/10/2012 13:29

#4 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by un1ted » 13/12/2013 16:47

Sta je bilo u pitanju, koji artikal?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

mrsamras
Posts: 261
Joined: 26/01/2013 00:44

#5 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by mrsamras » 13/12/2013 19:19

Vazdusna puska

User avatar
al_akhisari
Posts: 1873
Joined: 25/07/2008 10:28

#6 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by al_akhisari » 28/02/2014 14:20

...početkom mjeseca novembra 2013. godine, kupio cipele; od prije 20-tak dana, pojavile se "pukotine na peti na dijelu stopala, te propušta vodu; prije par dana odem u radnju da pitam za način i mogućnost reklamacije; kažu reklamacije samo u trajanju do 3 mjeseca; na stranici firme, nigdje nije moguće naći istu, preletim Zakon o zaštiti potrošača, gdje također ne mogu naći odrednicu od 3 mjeseca :?

User avatar
pepeljara
Posts: 4458
Joined: 22/08/2003 00:00

#7 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by pepeljara » 06/09/2014 19:14

Pozdrav,

Imam pitanje za pravnike :)
Da li u Bosni ima zastita potrosaca?
Ono sto sam ja nasao je na ovoj stranici :
http://www.mvteo.gov.ba/zakoni/zakoni/d ... gTag=bs-BA

E sada da postavim pitanjce vezano za zastitu nas potrosaca.

Prije par dana sam napravio narudzbu putem interneta za odredjeni proizvod po cijeni cca 100KM.
Narduzzba je uredno napravljena, na mail dosli podaci, i nakon toga ide cekanje robe, placanje po preuzimanju.

Prije dan mi se javljaju telefonski i kazu da je doslo do njihove greske u cijenama, i da sada taj proizvod (valjda i tada...) kosta cca 158KM.

Naravno da sam odbio i trazim da mi se dostavi po cijeni koja je bila istaknuta, samim time dosla narudzba putem maila.

Da li se mogu pozvat iz nekog dijela zakona, pa cak i angazovati advokata u ovakvim situacijama

User avatar
motorna_pila
Posts: 1422
Joined: 24/09/2013 04:00

#8 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by motorna_pila » 07/09/2014 00:49

pepeljara wrote:Pozdrav,

Imam pitanje za pravnike :)
Da li u Bosni ima zastita potrosaca?
Ono sto sam ja nasao je na ovoj stranici :
http://www.mvteo.gov.ba/zakoni/zakoni/d ... gTag=bs-BA

E sada da postavim pitanjce vezano za zastitu nas potrosaca.

Prije par dana sam napravio narudzbu putem interneta za odredjeni proizvod po cijeni cca 100KM.
Narduzzba je uredno napravljena, na mail dosli podaci, i nakon toga ide cekanje robe, placanje po preuzimanju.

Prije dan mi se javljaju telefonski i kazu da je doslo do njihove greske u cijenama, i da sada taj proizvod (valjda i tada...) kosta cca 158KM.

Naravno da sam odbio i trazim da mi se dostavi po cijeni koja je bila istaknuta, samim time dosla narudzba putem maila.

Da li se mogu pozvat iz nekog dijela zakona, pa cak i angazovati advokata u ovakvim situacijama
NIsu ti to neke pare sad, da bi ti trebao advokat, da ides da se dokazujes..

Samo ces se naplacati sudskih taksi, rocsita, dokazivanja,. Ispasce skuplja pita nego tepsija...

Ne isplati se. Radije se probaj dogovoriti da platis malo manje, i da se ne peglas s tim.

Neregistrirani
Posts: 1252
Joined: 27/07/2007 22:44
Contact:

#9 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by Neregistrirani » 07/09/2014 01:06

Ima li neki zakon koji me stiti od Mtela koji mi redovno iza ponoci salje sms-ove o tome da sam potrosio neku tarifu, da mogu dopuniti, da svasta nesto...i ako jeste sistemski generisana obavijest, pretpostavljam da se moze slati u pristojno doba dana, u jedan ujutro kad mi stigne poruka nije mi OK, uvijek mislim da je neki belaj kod nekog bliznjeg.
Dzaba moje primjedbe korisnickom servisu.
Ima li ista od (RS) zakona da me stiti?

User avatar
agent_zero
Posts: 6293
Joined: 27/01/2010 23:58
Location: tamni vilajet SDA genocidaša

#10 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by agent_zero » 28/02/2018 09:38

Nekad i negdje se na forumu pričalo da ima neka zakonska odredba da ukoliko kupac u roku od ne znam sad tačno koliko dana ustanovi da je artikal tehnički neispravan da ima pravo zahtijevati da mu se da novi isti ili sličan artikal, bez da neispravan mora ići na servis.

Gdje je to tačno definisano, zna li neko?

Hvala!

User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 21846
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#11 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by O'zone » 28/02/2018 11:03

agent_zero wrote:Nekad i negdje se na forumu pričalo da ima neka zakonska odredba da ukoliko kupac u roku od ne znam sad tačno koliko dana ustanovi da je artikal tehnički neispravan da ima pravo zahtijevati da mu se da novi isti ili sličan artikal, bez da neispravan mora ići na servis.

Gdje je to tačno definisano, zna li neko?

Hvala!
Član 18.
(1) U slučaju nedostatka na proizvodu, trgovac je, na zahtjev i
po izboru potrošača, duzan:
a) zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim
novim ispravnim proizvodom; ili
b) vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne
troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom; ili
c) ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trosku.
(2) Ako je nedostatak vidljiv, potrosac treba zahtjev iz stava (1)
ovog člana dostaviti trgovcu u pisanoj formi u roku od osam
dana od dana preuzimanja proizvoda.

(3) Ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na
proizvodu, zahtjev treba u pisanoj formi podnijeti u roku od
dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a
najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja
proizvoda. Ovaj rok ne odnosi se na proizvode s garancijom
(garantnim listom).
(4) Ako potrošač nakon mjesec dana otkrije skriveni nedostatak
na proizvodu, osim vraćenog plaćenog iznosa iz stava (1)
tačka b) ovog člana, potrošaču pripadaju i kamate po
stopama poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na
tri mjeseca, od dana kupovine do dana isplate.

User avatar
agent_zero
Posts: 6293
Joined: 27/01/2010 23:58
Location: tamni vilajet SDA genocidaša

#12 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by agent_zero » 28/02/2018 11:10

O'zone wrote:
agent_zero wrote:Nekad i negdje se na forumu pričalo da ima neka zakonska odredba da ukoliko kupac u roku od ne znam sad tačno koliko dana ustanovi da je artikal tehnički neispravan da ima pravo zahtijevati da mu se da novi isti ili sličan artikal, bez da neispravan mora ići na servis.

Gdje je to tačno definisano, zna li neko?

Hvala!
Član 18.
(1) U slučaju nedostatka na proizvodu, trgovac je, na zahtjev i
po izboru potrošača, duzan:
a) zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim
novim ispravnim proizvodom; ili
b) vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne
troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom; ili
c) ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trosku.
(2) Ako je nedostatak vidljiv, potrosac treba zahtjev iz stava (1)
ovog člana dostaviti trgovcu u pisanoj formi u roku od osam
dana od dana preuzimanja proizvoda.

(3) Ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na
proizvodu, zahtjev treba u pisanoj formi podnijeti u roku od
dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a
najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja
proizvoda. Ovaj rok ne odnosi se na proizvode s garancijom
(garantnim listom).
(4) Ako potrošač nakon mjesec dana otkrije skriveni nedostatak
na proizvodu, osim vraćenog plaćenog iznosa iz stava (1)
tačka b) ovog člana, potrošaču pripadaju i kamate po
stopama poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na
tri mjeseca, od dana kupovine do dana isplate.
Pročitao sam te dijelove Zakona, ali jeli ima neki podzakonski akt koji malo detaljnije definiše član 18.? Šta znači "istovjetnim"? Šta ako prodavac nema istovjetan?

Da li imam pravo da tražim drugi sličan proizvod, bez da moj ide na servis?

User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 21846
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#13 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by O'zone » 28/02/2018 11:51

agent_zero wrote:
O'zone wrote:
agent_zero wrote:Nekad i negdje se na forumu pričalo da ima neka zakonska odredba da ukoliko kupac u roku od ne znam sad tačno koliko dana ustanovi da je artikal tehnički neispravan da ima pravo zahtijevati da mu se da novi isti ili sličan artikal, bez da neispravan mora ići na servis.

Gdje je to tačno definisano, zna li neko?

Hvala!
Član 18.
(1) U slučaju nedostatka na proizvodu, trgovac je, na zahtjev i
po izboru potrošača, duzan:
a) zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim
novim ispravnim proizvodom; ili
b) vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne
troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom; ili
c) ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trosku.
(2) Ako je nedostatak vidljiv, potrosac treba zahtjev iz stava (1)
ovog člana dostaviti trgovcu u pisanoj formi u roku od osam
dana od dana preuzimanja proizvoda.

(3) Ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na
proizvodu, zahtjev treba u pisanoj formi podnijeti u roku od
dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a
najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja
proizvoda. Ovaj rok ne odnosi se na proizvode s garancijom
(garantnim listom).
(4) Ako potrošač nakon mjesec dana otkrije skriveni nedostatak
na proizvodu, osim vraćenog plaćenog iznosa iz stava (1)
tačka b) ovog člana, potrošaču pripadaju i kamate po
stopama poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na
tri mjeseca, od dana kupovine do dana isplate.
Pročitao sam te dijelove Zakona, ali jeli ima neki podzakonski akt koji malo detaljnije definiše član 18.? Šta znači "istovjetnim"? Šta ako prodavac nema istovjetan?

Da li imam pravo da tražim drugi sličan proizvod, bez da moj ide na servis?
Koliko ja znam nema. Iskreno nije ti ni potreban. Istovjetan znači isti mada može biti i proizvod sličnih specifikacija. Ako nema istovjetan ima opcija povrata novca.

Zavisi koliko dugo imaš proizvod u svom posjedu, koji je vrijednosni razred proizvoda? Obično se za vrijednije stvari tipa TV-a, laptopa, mobitela, etc, može tražiti novi uređaj ali večina traži da proizvod ide u servis kako bi se ustanovilo u čemu je kvar, odnosno kako je prouzrokovan.

Međutim da ti ja ne bih lupetao ovdje slobodno se obrati Obdusmenu za zaštitu potrošača.

http://www.ozp.gov.ba/contact

Ljudi su veoma susretljivi, imaju sve zakone o potrošačima kao i podzakonske akte u malom prstu jer to im je i posao i pitaj za detaljnu informaciju.

User avatar
agent_zero
Posts: 6293
Joined: 27/01/2010 23:58
Location: tamni vilajet SDA genocidaša

#14 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by agent_zero » 28/02/2018 12:39

Isti dan je uočena neispravnost i obaviješten prodavac.

Imam li pravo odmah na novi isti ili sličan uređaj ili me mogu zavlačiti da ide na servis? Mogu li se u tom slučaju pozvati na član 18.?

User avatar
mayab
Posts: 19168
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#15 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by mayab » 08/03/2018 06:23

Mene zanima ovaj segment, radi se o garanciji na prodate stvari tehničke robe, čija je cijena niska, recimo desetak KM!
I onda takva stvarčica "krepa" u roku 10-15 dana , a prodavac ne želi da prihvati reklamaciju, garanciju, te izvrši zamjenu istog proizvoda !
"Vade" se na tezu, "to je roba male vrijednosti, ona nema garanciju" , ili garancija je , navodno 7 dana ! :shock:
Zanima me ima li ovo uporište u zakonu, ili nas "farbaju" , i prodaju smeće , za čiji kvalitete defakto ne odgovaraju!
Ako ko zna, i jos bolje ako ima tekst kakvog zakona koji piše o ovome, volio bih da to ovdje podijeli sa nama!
Ili, u čijoj je ovo nadležnosti, koja inspekcija na primjer,kome se žaliti, ili ti čime im zaprijetiti ako se nećkaju da urade zamjenu :D , i to bi bila dobra informacija...

User avatar
heat
Posts: 16973
Joined: 30/01/2013 10:58
Contact:

#16 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by heat » 20/03/2019 15:03

Postovani

Da li mora prodavac dati garanciju od 24 mjeseca...i ako da kracu garanciju, da li kupac ima pravo potrazivanja u okviru tih 24 mjeseca?

Hvala
Last edited by heat on 20/03/2019 15:19, edited 1 time in total.

User avatar
un1ted
Posts: 7416
Joined: 20/10/2012 13:29

#17 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by un1ted » 20/03/2019 15:05

Nije, ne mora biti, te prodavač nije duzan osigurati garanciju. To radi ovlasteni distributer.

User avatar
heat
Posts: 16973
Joined: 30/01/2013 10:58
Contact:

#18 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by heat » 20/03/2019 15:20

un1ted wrote:Nije, ne mora biti, te prodavač nije duzan osigurati garanciju. To radi ovlasteni distributer.
Zakon ili clan gdje pise ?

Hvala puno

User avatar
un1ted
Posts: 7416
Joined: 20/10/2012 13:29

#19 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by un1ted » 20/03/2019 15:30

Za to ces se morati, nazalost, sam potruditi, ili angazovati advokata.

User avatar
heat
Posts: 16973
Joined: 30/01/2013 10:58
Contact:

#20 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by heat » 20/03/2019 15:33

un1ted wrote:Za to ces se morati, nazalost, sam potruditi, ili angazovati advokata.
Trudim se al mrka kapa citajuci “pravni jezik” :-)

Hvala u svakom slucaju ! :thumbup:

labud_
Posts: 2
Joined: 10/01/2020 22:02

#21 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by labud_ » 22/04/2020 23:45

U januaru sam kupio jedan uredjaj do 100 km sa garancijom godinu dana. Desio se kvar na uredjaju i odnio sam ga 13.marta u radnju gdje je kupljen na popravak. Rekli su mi da ce pokusati popraviti u roku od 3 dana ako ne uspiju da ce poslati na servisnu reklamaciju koja traje 15 dana. Evo sutra nastupa 40 dana od dana kada sam uredjaj ostavio kod njih i jos nista ne javljaju. Mogu li sta uraditi po tom pitanju..

high_volume
Posts: 4387
Joined: 09/06/2010 22:51

#22 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by high_volume » 22/04/2020 23:51

labud_ wrote:
22/04/2020 23:45
U januaru sam kupio jedan uredjaj do 100 km sa garancijom godinu dana. Desio se kvar na uredjaju i odnio sam ga 13.marta u radnju gdje je kupljen na popravak. Rekli su mi da ce pokusati popraviti u roku od 3 dana ako ne uspiju da ce poslati na servisnu reklamaciju koja traje 15 dana. Evo sutra nastupa 40 dana od dana kada sam uredjaj ostavio kod njih i jos nista ne javljaju. Mogu li sta uraditi po tom pitanju..
Moraš najprije provjeriti je li im "coronaodlukama" zabranjen rad. Ako možda nije trgovini, moguće je da jeste serviserima. Provjeri.

labud_
Posts: 2
Joined: 10/01/2020 22:02

#23 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by labud_ » 23/04/2020 00:09

Rade na nacin online dostave

NediM17
Posts: 10525
Joined: 05/11/2009 11:49

#24 Re: Zakon o zastiti potrosaca

Post by NediM17 » 23/04/2020 20:30

high_volume wrote:
22/04/2020 23:51
labud_ wrote:
22/04/2020 23:45
U januaru sam kupio jedan uredjaj do 100 km sa garancijom godinu dana. Desio se kvar na uredjaju i odnio sam ga 13.marta u radnju gdje je kupljen na popravak. Rekli su mi da ce pokusati popraviti u roku od 3 dana ako ne uspiju da ce poslati na servisnu reklamaciju koja traje 15 dana. Evo sutra nastupa 40 dana od dana kada sam uredjaj ostavio kod njih i jos nista ne javljaju. Mogu li sta uraditi po tom pitanju..
Moraš najprije provjeriti je li im "coronaodlukama" zabranjen rad. Ako možda nije trgovini, moguće je da jeste serviserima. Provjeri.
Ako ne poprave uređaj u roku od 45 dana po zakonu imaš pravo na novi uređaj, imao situaciju prije par godina sa Beko mašinom za suđe.
Prošle godine slična situacija sa njihovom veš mašinom, ali dođoše 42. dan da poprave i ne bi ništa od nove, a već sam se bio ponadao. :lol:
Doduše po zakonu sam ih natjerao da mi donesu zamjensku mašinu dok je moja na servisu, što su i učinili.

Post Reply