Zakon o praznicima

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

Post Reply
yaha

#1 Zakon o praznicima

Post by yaha » 09/04/2009 10:04

pozdrav...ev rovio sam po forumu da vidim ima li negdje slicna tema, pa naletih na jednom mjestu, ali je jako stara i cini mi se vec zatvorena...htio bih pitati je li usvojen zakon o praznicima, na bilo kom od beskonacno mnogo nivoa vlasti kod nas? konkretan problem je sto je u nedjelju 12.04.2009.g katolicki Uskrs, a na mom fakultetu je tada zakazan ispit, necu sada spominjati o kom je fakultetu rijec, osim da je na sarajevskom univerzitetu. poslao sam mail sefici studentske, mislio sam da se mozda ne zna (naivno), pa da ih obavijestim i zamolim da se ispit pomjeri, ali sam dobio odgovor da im j zao, i da nije praksa pomjerati ispite zbog vjerskih praznika, uz "iskrene" cestitke za praznik koji cu provesti u skolskoj klupi. naravno da nije praksa jer su neki drugi praznici ionako neradni dani. znam da na ovaj problem nailaze i student drugih fakulteta i univerziteta, pa ne bih zelio da ova tema krene u smjeru nekog nacional-sovinistickog prepucavanja kako sve zavrsi ovdje kod nas, nego da mi neko da konkretan odgovor, da vidim mogu li se zaliti i pozvati na neki zakon...zahvaljujem!

karanana

#2 Re: Zakon o praznicima

Post by karanana » 09/04/2009 10:08

provjeri sa kolegama, jeli ovaj dopis zaista tacan. recimo, pitaj kolege muslimane jeli im se desilo da im je ispit odgodjen ili da nije odgodjen u vrijeme bajramskih praznika. ako im je ispit odgodjen onda imas razlog da im se naj...s svega hipokratsko-nacionalistickog

madner

#3 Re: Zakon o praznicima

Post by madner » 09/04/2009 10:13

Zakon vazi za zaposlenike kolko znam, ne za studente.

yaha

#4 Re: Zakon o praznicima

Post by yaha » 09/04/2009 10:17