vw polo 1.4 16v 97 god-problemi??

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
selo_veselo
Posts: 31
Joined: 21/08/2006 14:21

vw polo 1.4 16v 97 god-problemi??

Post by selo_veselo » 22/08/2006 13:11

pozdrav svoj raji na forumu, novi sam ovdje i ubuduce stalni pojetilac...imam jedan problem sa gore navedenim autom..naime, odskoro sam poceo vozit ovaj auto i malo mi je na pocetku "trzo" od 900-1600obrt/min ..kad predje te obrtaje onda je ok..nakon konsultacija sa majstorom , zamijenim filter goriva, zraka i za svaki slucaj stavim nove orginalne svjecice...i problem bio rijesen..ma super , extra...al sve sto je lijepo kratko traje..poslije dan-dva...pojavljuju se drugi problemi...prvo ne mogu da upalim sad bez pritiskanja papucice gasa(hajd nije neki problem to) , drugo..auto se gasi na "stangasu" jednostavno kad pustim papucicu gasa..auto se gasi...i to se ne desava cesto..jednom ili dvaput u toku dana..problem rijesim tako sto ostavim auto ugasenog nekoliko minuta..nakon toga upalim auto i radi sve normalno..
prva stvar koju sam uradio kad su se pojavili ovi zadnji problemi je ciscenje usisne jedinice i leptirice , ali nista...auto sam kacio na vag-com program za dijagnostiku..javio je dvije greske 1.preslab signal kontrolera za zrak i nejednako zatvaranje leptirice...obrisao sam navedene greske i posle ciscenja jedinice, posle mi je javio samo prvu gresku..opet sam je pobrisao i onda sam otisao na drugi aparat..w.a.g-ov orginalni aparat za dijagnostiku...na njemu mi je javio opet skroz drugu gresku..preslab signal na lambda sondi(dok ove prve dvije nije pronasao)..usput mi je receno da postoji mogucnost da je pokvrena jedinica za usis zraka koja kosta 500-600km sto je uzasno puno...zato sam se ovdje pojavio da vidim vasa misljenja iskustva i slicno...jos jedno pitanje ..kolika je potrosnja ovog auta sa motorom 1.4 16v? kod mene se krece oko 8l al mislim da je previse jer auto vozim umjereno i ne po gradu..znaci oko 90%otvoreno a 10% je grad..
P.S. izvinjavam se na malo duzem pisanju ali sam to sve uradio da oni koji citaju , da mogu shvatit problem...


felix
Posts: 44
Joined: 31/03/2006 20:06

Post by felix » 15/09/2006 13:26

Ovo su podaci o potrošnji tvoga vozila:

Gradska vožnja: 8,6 - 8,7
Vangradska vožnja: 5,3 - 5,4
Prosječno: 6,5 - 6,6

Naravno da je previše da ti troši osam litara na otvorenom, ćak i sa klimom. Ti motori bi trebali da fino dišu sa 16 ventila, i ako pretpostavimo da primi dovoljnu količinu zraka na tih osam usisnih ventila, potrošnja bi trebala da bude i umjerena a i sam si rekao da ga ne dereš. A i nije velika kubilkaža 1,4.

Na tvome mejstu vodio bi se rezultatima VAG dijagnostike, i ne vidim razlog zašto toliko razbijaš glavu oko problema kada si dobio odgovor od elektronike. Koliko sam ja upoznat, elektronika upravlja tim motorima. Jesi li redovno servisirao auto, koliko je prešao kilometara, pogledaj servisnu knjižicu šta je sve rađeno na automobilu.

prvo ne mogu da upalim sad bez pritiskanja papucice gasa...

Provjeri kablove svječica. Obično su zavučeni ispod usisne grane, pa su teško dostupni. Kod zamjene svječica mogu se oštetiti.
Bombina...sumnjam
Davač temperature motora... sumnjam


auto se gasi na "stangasu" jednostavno kad pustim papucicu gasa...

Prvo davač broja obrtaja motora – malo vjerovatno. Ukoliko je ovaj senzor neispravan, on prijavi motoru da se on ne vrti i automatski motormanagementu šalje informaciju da zaustavi dotok goriva i gasi ga.
Senzor se, barem na golfu trici, ne može kontrolisati dijagnostikom – dijagnostika ga neće prijaviti kao ni bombinu.


Več sam čitao o ovom problemu i problem je bio u senzoru protoka zraka – mase koji se nalazi na usisnoj grani nakon filtera zraka. Problem se može riještiti čišćenjem ovog senzora, međzutim većina je morala da ga mijenja. Jednostavno motor se gasio. To i ti je VAG dijagnostika i prijavila.

A što se lambda sonde tiće, ja bi rekao da je ona glavni krivac za potrošnju. Lambda se mijenja na oko 60000 km (nije pravilo ali pročitao sam ovo u literaturi) jer izgubi svojstvo godinama i kilometrima. Posebno je značajna kada je motor hladan, jer neispravna može da daje veću količinu goriva motoru rj da daje veći napon. Evo ti par predznaka da ti je lambda na izdisaju: motor zagrijan radi neravnomjerno, loše vuće (ja kada sam zamjenio lambdu na svome autu zaista sam osjetio startnost), kada je hladan kazaljku obrtomjera digne i do 2000 km i drži par sekundi...

Nemoj se zezati i mijenjati nasumice dijelove jer niti jedna od ovih komponenti nije jeftina.
Ako bude do neke komponente dobro razmisli da li da uzimaš u asi orginal ili od nekog brend kvalitetnog proizvođaća (ja smatram da nema razlike između asine lambde i helline koju možeš nabaviti kod grka jer je prva vw ugradnja hella – ovo ne važi samo za lambdu) il ipak da uzmeš nešto tursko ukoliko auto ne namjeravaš voziti još dugo.
Govorim ti za golfa tricu:
Davač broja obrtaja je oko 400km
Lambda oko 400 km
Kablovi svječica 200 km i td.
Senzor protoka zraka mislim da si naveo oko 600 km.

Moj ti je savjet ovlašteni vw servis. Možda će me raja sa foruma napasti... ali bolje da dadneš 400 km za lambdu nego da kupiš sva tri dijela pa da te neki lijevi majstor zavlači.

Savjet za kraj, javi se na mail za broj telefona majstora koji se samo bavi dijagnostikom, stariji čovjek jako cijenjen (stvarno ti ne blefiram). Tip je u njemačkom vw u radio i pokupio certifikate. Sada to radi iz hobija onima kojiim ne mogu pomoći ovlašteni servisi.
Ili ukoliko servisiraš u ovlaštenom servisu na mail ti pošaljem koji servis i kojeg servisera da tražiš jer nisu svi isti ;)

I javi kako je prošlo :)

[email protected]

Post Reply