VW Lupo 1.0

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#1 VW Lupo 1.0

Post by howdy »

Godiste 2001, motor 1.0, 37 Kw, presao 130000 :D kao i sva ostala auta na prodaju u BiH :D , cijena sitnica 5500.
Imao neko? Potrosnja, kvarovi etc.....
Otac ima volju da promijeni auto pa vidio gore navedenog.....
Molim misljenja...


Hvala :D
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#2 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Sta se tu ima pokvariti ? :wink:

Salim se, ali tu stvarno ne bi trebalo da bude nikakvih velikih problema, jer je to stara tehnologija... Samim tim mu je i potrosnja malo veca nego bi neko ocekivao od male kubikaze, i malog auta... Ako je normalno ocuvan za to godiste, ne bi trebalo da ima velikih problema... Za po/oko grada sasvim dovoljno... Brzine i ubrzanja zaboravite, ali otac ti vjerovatno nece to ni pokusavati...

To je inace motor konstrukcijski nastao iz Felicije 1.3, samo sa 1 cilindrom manje, bregasta sa strane, klackalice, dakle ne voli visoke obrtaje... Mislim da se kao i na Feliciji ventili mogu/trebaju povremeno stelovati rucno, tj. da nisu samostelujuci, ali nisam 100% siguran...
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#3 Re: VW Lupo 1.0

Post by howdy »

drndalo wrote:Sta se tu ima pokvariti ? :wink:

Salim se, ali tu stvarno ne bi trebalo da bude nikakvih velikih problema, jer je to stara tehnologija... Samim tim mu je i potrosnja malo veca nego bi neko ocekivao od male kubikaze, i malog auta... Ako je normalno ocuvan za to godiste, ne bi trebalo da ima velikih problema... Za po/oko grada sasvim dovoljno... Brzine i ubrzanja zaboravite, ali otac ti vjerovatno nece to ni pokusavati...

To je inace motor konstrukcijski nastao iz Felicije 1.3, samo sa 1 cilindrom manje, bregasta sa strane, klackalice, dakle ne voli visoke obrtaje... Mislim da se kao i na Feliciji ventili mogu/trebaju povremeno stelovati rucno, tj. da nisu samostelujuci, ali nisam 100% siguran...
Brzina i ubrzanje za njega su irelevantni pojmovi.....sve po zakonu :mrgreen:, i to sto je motor starije konstrukcije zbog ''uradi sam'' poslica oko motora mu odgovara, licno sam mislio da je to komplikovaniji odnosno moderniji motor.
A potrosnja?

hvala...
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#4 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Ma onda ti je nebitna potrosnja, nece prelaziti s njim 40.000 km godisnje...

Negdje mozda malo manje od Fabia-e 1.4 ili Felicia-e 1.3... Grad 8-9-10, otvorena cesta 6-7...
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#5 Re: VW Lupo 1.0

Post by howdy »

drndalo wrote:Ma onda ti je nebitna potrosnja, nece prelaziti s njim 40.000 km godisnje...

Negdje mozda malo manje od Fabia-e 1.4 ili Felicia-e 1.3... Grad 8-9-10, otvorena cesta 6-7...

Hvala drug.
User avatar
mayab
Posts: 27192
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#6 Re: VW Lupo 1.0

Post by mayab »

User avatar
Tahta
Posts: 896
Joined: 22/01/2008 18:28

#7 Re: VW Lupo 1.0

Post by Tahta »

ha ha dobar pravo hoće da se raspadne na 120 :D:D:D:D:D
User avatar
texel
Posts: 530
Joined: 05/02/2004 00:00
Location: Šta ima u Bosni?

#8 Re: VW Lupo 1.0

Post by texel »

@drndalo, je li to felicija imala V5 motor ili sta?
sto se tice motora, vozim ibizu 2000 god. sa takvim motorom. Radi se o MPI ,motoru sa oznakom ALD. Ja trosim na otvorenom 5 litara a prosjek kombinovano je 6,5 litara 95ice stim da sipam na PETROL-u. Pretpostavljam da Lupo/Arosa jos manje treba trositi s obzirom na tezinu vozila. Taj motor je OK, kao sto se moze predpostaviti jeste slabasan ali za normalnu voznju skroz OK. Ja sam vozio max 155-160 kmh na autoputu sto je ok.
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#9 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Da prostis, kao sto rekoh taj motor je nastao rezanjem 1 cilindra iz starog Skodinog 4-cilindrasa, i to je rezultiralo jednim ovakvim 3-cilindrasem... Ako te bas interesuje, mogu ti i malo siru istoriju tog poteza napisati, a tice se finansija, ne tehnologije...

Ja koliko znam u tvom autu je isao drugi motor 1.0, sa 4 cilindra, kao i VW Polo-u...

Pitaj jos nesto ako ti treba... :wink:
User avatar
Edin H.
Posts: 47033
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#10 Re: VW Lupo 1.0

Post by Edin H. »

Uzmi Lupa 1,4, lagan dobro pici, drzi tempo sa autima jace kubikaze na putu ;-)
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#11 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Pa vidis da su mu vec u imenu najavili da Lupa... Da se ljudi ne mogu vaditi da nisu znali... :lol:
User avatar
texel
Posts: 530
Joined: 05/02/2004 00:00
Location: Šta ima u Bosni?

#12 Re: VW Lupo 1.0

Post by texel »

drndalo wrote:Da prostis, kao sto rekoh taj motor je nastao rezanjem 1 cilindra iz starog Skodinog 4-cilindrasa, i to je rezultiralo jednim ovakvim 3-cilindrasem... Ako te bas interesuje, mogu ti i malo siru istoriju tog poteza napisati, a tice se finansija, ne tehnologije...

Ja koliko znam u tvom autu je isao drugi motor 1.0, sa 4 cilindra, kao i VW Polo-u...

Pitaj jos nesto ako ti treba... :wink:
Ja ne kontam o kakva 3 cilindra ti pričaš ???
Taj motor ima 4 cilindra, 999 ccm, 37 KW i to je MPI motor.

Evo link, ako ne razumiješ ima google translate pa ožeži :
http://www.alle-autos-in.de/volkswagen/ ... nmWNuw3GRY

Motor sa tri cilindra je noviji, pravi se od 2002 i radi se o 1.2 motoru iz VAG grupacije.
Ti si tu očito pobrko lončiće!
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#13 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Sad si me zadever'o, pa sam se morao potruditi da to dublje istrazim, bolje nego sto ova tvoja stranica pise, i sta da ti kazem... :roll: Do mene je ocito veci dio... :shock:

Za 3 cilindra me je izgleda prema nadjenom na web-u, ipak "prenijelo", ma koliko to tesko bilo prevaliti preko usta... :(

Medjutim, djelimicno sam i u pravu, barem u preostalom dijelu tvrdnje, radi se o Skodinom motoru, koji je nastao smanjivanjem starog 1.289 cm3 motora iz predhistorije... Ja sam ocito "pojednostavio" proizvodnju, pa mu "odrezao" jedan cilindar, da dobijem 1.0 na 3 cilindra, umjesto 1.3 na 4 cilindra... :-? Odakle mi to, ko ce ga znat, mozda je i kakav novinar to pisao nekada... Iz papira ispada da je taj motor nastao smanjenjem hoda cilindra sa 75.5 mm na 61.2 mm, dok je precnik cilindra (citaj cijeli blok motora) ostao isti 72 mm. Tako da ovaj motor u stvari ima 997 cm3, a kada otvorite ovaj interni VW dokument koji sam nasao, i ko zna kako motor u Favoritu/Feliciji, ali i starijim modelima izgleda, vidjece nesto na izgled isto...

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_203.pdf

Ostali spisak motora koje VW vise ne proizvodi, a postojali su mozete naci ovdje:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_di ... .A0koda.29

Da zavrsim sa izvinjenjem @howdy-ju, nije bila namjerna greska u broju cilindara, nego percepcija dignuta na nivo cinjenice... Sorry :roll:

Ostali dio stoji...
User avatar
texel
Posts: 530
Joined: 05/02/2004 00:00
Location: Šta ima u Bosni?

#14 Re: VW Lupo 1.0

Post by texel »

:?
OK, drago mi je da si priznao, ali vidim ne odustaješ :D .. Ti si drndalo baš ekspert za egzotične informacije... Motor u ovom VW dokumentu koji si postavio ima oznaku AHT, i ne znam odakle si to izrovio jer je taj motor očito nešto vanredno i nije to taj motor uopšte o kojem govorimo. Koliko vidim da je ova web stranica negdje iz Južne Amerike, pa se možda radi o motoru na metanol, alkohol ili tome slično :D...

VW za taj motor 1.0 ima slijedeće validne oznake : AER, ALD, ALL, ANV, ATE i AUC , a nema tog tvog AHT sa 997 ccm :-)


Evo link pa pročitaj, da ne zbunjuješ sebe i sve ostale :

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... ol_engines


1.0 R4 37kW

identification
parts code prefix: 030, ID codes: AER, ALD, ALL, ANV, ATE, AUC
engine displacement & engine configuration
999 cubic centimetres (61.0 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 67.1 by 70.6 millimetres (2.64 in × 2.78 in), stroke ratio: 0.95:1 - undersquare/long-stroke, 249.7 cc per cylinder, compression ratio: 10.8:1
cylinder block & crankcase
grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; two valves per cylinder, 8 valves total, initially: bucket tappets (AER/ALL) - later: low-friction roller rocker arms with automatic hydraulic valve clearance compensation (ALD/ANV/ATE/AUC), timing belt-driven single overhead camshaft (SOHC)
aspiration
plastic intake manifold, cast iron exhaust manifold - AUC with integrated starter/primary catalytic converter, underfloor main catalytic converter, exhaust gas recirculation on AUC
fuel system & engine management
common rail multi-point electronic sequential indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors; initially: Bosch Digifant engine control unit (ECU) (AER/ALL/ATE) - later: Bosch Motronic MP 9.0 electronic engine control unit (ALD/ANV/AUC)
EWG-rated motive power & torque output, application, ID codes
37 kilowatts (50 PS; 50 bhp) — Volkswagen Industrial Motor (AER: 02/99-05/00, ATE: 06/00->)
DIN-rated motive power & torque output
37 kilowatts (50 PS; 50 bhp) @ 5,000 rpm; 86 newton metres (63 ft·lbf) @ 3,000-3,600 rpm — (discontinued)
applications
SEAT Arosa (AER: 02/97-09/99, ALL: 08/97-05/99, ALD/ANV: 07/99-07/00, AUC: 07/00-06/04), SEAT Ibiza Mk2 (AER: 09/96-06/99, ANV: 08/99-07/00, ALD: 08/99-05/02, AUC: 07/00-05/02), SEAT Cordoba (AER: 06/97-06/99, ANV: 08/99-07/00, ALD: 08/99-08/02, AUC: 07/00-08/02), Volkswagen Lupo, Volkswagen Fox, Volkswagen Polo
reference
"030.S ATE 1.0 ltr OTTO Industrial Motor". mi-uk.com. Volkswagen AG. Retrieved 12 November 2009.


To je to od mene, a postavljaču teme preporučujem taj auto, lak za održavanje, jeftinija registracija, kod zamjene ulja ide ravno 3 litra ulja i to kad mjenjaš filter (u većinu ostalih većih motora ide 4 ili više litara) , što je još jedna ušteda, itd.
Pozz
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#15 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Uz duzno postovanje prema zelji da budes 100% u pravu, ovaj put stojim cvrst... Pogledaj malo i ti...

Ne znam odakle ti ideja da je ovo motor iz Juzne Amerike, jer to nigdje ne pise, jedina geografska odrednica na ovom originalnom VW materijalu stoji na zadnoj strani u dnu i kaze:
For internal use only. © VOLKSWAGEN AG, Wolfsburg
Na drugoj stranici materijala pise:
In the Lupo, VW will be extending its range of petrol engines with a new 1.0-ltr. engine with aluminium block with camshaft in block (ohv).
It conforms to the exhaust emission standards EU III and D3.
This compact and light-weight engine is an in-Group development and is based on proven engine components.
Dakle nikakav metil-alkohol... A ovaj plavi dio citaj: Razvio ga je neko drugi iz Grupe, jer da je VW, to bismo i rekli, ali necemo da kazemo da je Skoda... :wink:

I ja sam tebi stavio link iz Wikipedije (koja by the way i nije uvijek najsretniji izbor podataka), gdje su navedeni motori iz proslosti... Pa tu mozes naci i:
1.0 R4 37kW
This engine was originally developed by Škoda Auto, before the company was acquired by Volkswagen Group, and is therefore NOT an EA111 engine. However, this engine was used in some Škodas after the takeover.

identification
parts code prefix: 047.D, engine ID codes: AHT, AQV (EU3), ARV (EU2)
engine displacement & engine configuration
1.0 litre (61 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore: 72 mm (2.83 in), stroke: 61.2, stroke ratio: 1.18:1, 249.05 cc per cylinder, compression ratio: 10:1
cylinder block & crankcase
cast aluminium alloy; three main bearings, cast iron cylinder liners, duplex chain-driven camshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; two valves per cylinder, 8 valves total, overhead valve (OHV) with pushrods and rocker shaft
aspiration
cast aluminium alloy intake manifold, cast iron exhaust manifold, underfloor catalytic converter
fuel system
common rail multi-point electronic sequential indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors
DIN-rated motive power & torque output
37 kilowatts (50 PS; 50 bhp), 86 newton metres (63 ft·lbf)
applications
SEAT Arosa (AHT: 11/98-02/00), Škoda Fabia (AQV/ARV: 10/00-08/02)
Ako je ovo na kraju istina, i ako je u Arosu ugradjivan 98-00, onda je barem u tom periodu ugradjivan i u Lupo... Nema sanse da je VW imao za prakticno isto auto, 2 velicinom ista motora, na tako malim serijama... Tako da se ovaj motor sigurno ugradjivao, jer ga imam negdje u malom mozgu od tada, iako detaljisanje jeste malo ishlapilo ocito...

Po ovome sto vidim iz oba ova linka, oba motora sa 37 kW, jednog "mog" i jednog "tvog", Skodin motor je imao razvod lancem, a ovaj VW ima zupcasti remen... Elem usrase i sefa i stanicu, ja sam se smio zakleti da je taj VW bio kasnije, i da je bio jaci...

@howdy brate, izvini na nasem "natezanju"... Ali nesto si mogao i nauciti, a i mi, ja o VW-u, a @texel o Skodi... 8)
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#16 Re: VW Lupo 1.0

Post by howdy »

drndalo wrote:Uz duzno postovanje prema zelji da budes 100% u pravu, ovaj put stojim cvrst... Pogledaj malo i ti...

Ne znam odakle ti ideja da je ovo motor iz Juzne Amerike, jer to nigdje ne pise, jedina geografska odrednica na ovom originalnom VW materijalu stoji na zadnoj strani u dnu i kaze:
For internal use only. © VOLKSWAGEN AG, Wolfsburg
Na drugoj stranici materijala pise:
In the Lupo, VW will be extending its range of petrol engines with a new 1.0-ltr. engine with aluminium block with camshaft in block (ohv).
It conforms to the exhaust emission standards EU III and D3.
This compact and light-weight engine is an in-Group development and is based on proven engine components.
Dakle nikakav metil-alkohol... A ovaj plavi dio citaj: Razvio ga je neko drugi iz Grupe, jer da je VW, to bismo i rekli, ali necemo da kazemo da je Skoda... :wink:

I ja sam tebi stavio link iz Wikipedije (koja by the way i nije uvijek najsretniji izbor podataka), gdje su navedeni motori iz proslosti... Pa tu mozes naci i:
1.0 R4 37kW
This engine was originally developed by Škoda Auto, before the company was acquired by Volkswagen Group, and is therefore NOT an EA111 engine. However, this engine was used in some Škodas after the takeover.

identification
parts code prefix: 047.D, engine ID codes: AHT, AQV (EU3), ARV (EU2)
engine displacement & engine configuration
1.0 litre (61 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore: 72 mm (2.83 in), stroke: 61.2, stroke ratio: 1.18:1, 249.05 cc per cylinder, compression ratio: 10:1
cylinder block & crankcase
cast aluminium alloy; three main bearings, cast iron cylinder liners, duplex chain-driven camshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; two valves per cylinder, 8 valves total, overhead valve (OHV) with pushrods and rocker shaft
aspiration
cast aluminium alloy intake manifold, cast iron exhaust manifold, underfloor catalytic converter
fuel system
common rail multi-point electronic sequential indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors
DIN-rated motive power & torque output
37 kilowatts (50 PS; 50 bhp), 86 newton metres (63 ft·lbf)
applications
SEAT Arosa (AHT: 11/98-02/00), Škoda Fabia (AQV/ARV: 10/00-08/02)
Ako je ovo na kraju istina, i ako je u Arosu ugradjivan 98-00, onda je barem u tom periodu ugradjivan i u Lupo... Nema sanse da je VW imao za prakticno isto auto, 2 velicinom ista motora, na tako malim serijama... Tako da se ovaj motor sigurno ugradjivao, jer ga imam negdje u malom mozgu od tada, iako detaljisanje jeste malo ishlapilo ocito...

Po ovome sto vidim iz oba ova linka, oba motora sa 37 kW, jednog "mog" i jednog "tvog", Skodin motor je imao razvod lancem, a ovaj VW ima zupcasti remen... Elem usrase i sefa i stanicu, ja sam se smio zakleti da je taj VW bio kasnije, i da je bio jaci...

@howdy brate, izvini na nasem "natezanju"... Ali nesto si mogao i nauciti, a i mi, ja o VW-u, a @texel o Skodi... 8)
imo nekog posla pa zapustio temu, uglavnom hvala na informacijama, update:
sve u dure, stari zadovoljan, a i stara :D , lupo grmi :D, kupljen za 4900 :D
User avatar
E&E
Posts: 306
Joined: 24/09/2011 18:50

#17 Re: VW Lupo 1.0

Post by E&E »

To auto ima brzinu i ubrzanje samo u slucaju da ispadne iz aviona :D

A da ipak razmislite o 1.4 benzinkom motoru sa 60, 75, 100 ili 105 konja ili 1.4 dizelasu sa 75 konja. Dosta rasterecenije auto ce biti, a potrosnja je tu negdje u pet deka sto se kaze. Taj 1.0 je bas patnja...
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#18 Re: VW Lupo 1.0

Post by howdy »

E&E wrote:To auto ima brzinu i ubrzanje samo u slucaju da ispadne iz aviona :D

A da ipak razmislite o 1.4 benzinkom motoru sa 60, 75, 100 ili 105 konja ili 1.4 dizelasu sa 75 konja. Dosta rasterecenije auto ce biti, a potrosnja je tu negdje u pet deka sto se kaze. Taj 1.0 je bas patnja...

kao sto rekoh, potpuno irelevantni pojmovi za starog, ja ga ionako necu vozit.
User avatar
E&E
Posts: 306
Joined: 24/09/2011 18:50

#19 Re: VW Lupo 1.0

Post by E&E »

howdy wrote:
E&E wrote:To auto ima brzinu i ubrzanje samo u slucaju da ispadne iz aviona :D

A da ipak razmislite o 1.4 benzinkom motoru sa 60, 75, 100 ili 105 konja ili 1.4 dizelasu sa 75 konja. Dosta rasterecenije auto ce biti, a potrosnja je tu negdje u pet deka sto se kaze. Taj 1.0 je bas patnja...

kao sto rekoh, potpuno irelevantni pojmovi za starog, ja ga ionako necu vozit.
Koliki je budzet za kupovinu auta? Mozda se moze kupiti nesto bolje.
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#20 Re: VW Lupo 1.0

Post by drndalo »

Pogledaj iznad svoje prve poruke, kupljen za 4900...
Post Reply