Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sada mi otac, sa osmjehom na licu, dodje i reče da početnici ne smiju voziti iza 23 h navečer. Sad ne znam da li je to ovaj novi zakon koji danas stupa na snagu, ili je to od prije, pa me interesuje da li je to tacno, i koga bih mogao nazvati da konkretno potvrdim ?
Ja sam pocetnik. Zaustavila me je policija dvije nedelje za redom iza ponoci. Nista brate samo mi pregledali auto imam li palica,nozeva, narkotika, a sto se tice voznje iza 23 sata nisu mi spomenuli nista
decko_sa_kovaca wrote:Ja sam pocetnik. Zaustavila me je policija dvije nedelje za redom iza ponoci. Nista brate samo mi pregledali auto imam li palica,nozeva, narkotika, a sto se tice voznje iza 23 sata nisu mi spomenuli nista
Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
a jesul te zaustavili FUPovci ili obicni saobracajci ?
posto fupovci samo pretresaju, a ovi prasinari peglaju
decko_sa_kovaca wrote:Ja sam pocetnik. Zaustavila me je policija dvije nedelje za redom iza ponoci. Nista brate samo mi pregledali auto imam li palica,nozeva, narkotika, a sto se tice voznje iza 23 sata nisu mi spomenuli nista
Jednom fupovci oni su rovili, a jednom obicni. Postavljo mi naka pitanja i puho onaj alko test. Frajr bio ubjedjen da sam pjan, a bio umoran nakav sjebo se kad je vidio nule. Uglavnom nista oba puta. Voznju iza 23 sata nisu spominjali nikako
hahah čuj fupovci
to je podrška
kakav fup hahaha
toliko liku mrsko pročitati zakon
sve zna u sve se razumije....
Ako te FUP-ovci ili tacnije SPJ FUP-a zaustave voznja iza 23h i pretresanje ce ti biti romanticna komedija.
Ako te FUP-ovci ili tacnije SPJ FUP-a zaustave voznja iza 23h i pretresanje ce ti biti romanticna komedija.