Page 198 of 277

#4926 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 14:53
by mk ultra
tramvajtrojka wrote: 12/06/2021 14:50
Tesla Edison wrote: 12/06/2021 13:49 Ovo je najbolji izbor. Pustite žalopojke SDA botova.

Ova firma radi modernizaciju kompletne željezničke infrastrukture u Srbiji. Ko je bio tamo i vidio kako to izgleda, sve mu je jasno.

Naravno, SDA nije bila u stanju da u 60 godina zamijeni šaraf na pruzi i normalno da će se sada aktivirati botovi koji će ovo sve popljuvati.
i sto je najjace vlada ne bira izvodjaca radova nego sam ebrd on je raspisao konkurs tako da zeljo bau i ostali mikimausi nemaju pristup ovom natjecaju i radovima
Tako je
Cak ni tenderska procedura nije sa domacim zakonima vec prema pravilima EBRD

https://www.eib.org/attachments/strateg ... ent_en.pdf

Tako da ako EBRD-u paše koji je striktniji 2x nego domaći, paše i meni

#4927 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 15:07
by Tesla Edison
Tako je. A botine nek se jedu iznutra. Nek istruhnu od muke.

Uskoro Sarajevo dobija najmoderniju tramvajsku infrastrukturu u evropi. :thumbup:

#4928 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 15:10
by TheWatcher
sime_cipol wrote: 11/06/2021 17:44 Mozda i bude gotovo u roku :D
smio bi se opkladiti i prije roka :izet: go go cHina :bih:

#4929 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 15:22
by tramvajtrojka
Image

kad smo vec nabavili od bkm trole i ide nova transa za nove trole uskoro mogli bi ove kratke uzeti objavili su da ce im nova trola izgledati isto kao ovaj el bus :)

#4930 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:22
by So What!
mk ultra wrote: 12/06/2021 14:53
tramvajtrojka wrote: 12/06/2021 14:50
Tesla Edison wrote: 12/06/2021 13:49 Ovo je najbolji izbor. Pustite žalopojke SDA botova.

Ova firma radi modernizaciju kompletne željezničke infrastrukture u Srbiji. Ko je bio tamo i vidio kako to izgleda, sve mu je jasno.

Naravno, SDA nije bila u stanju da u 60 godina zamijeni šaraf na pruzi i normalno da će se sada aktivirati botovi koji će ovo sve popljuvati.
i sto je najjace vlada ne bira izvodjaca radova nego sam ebrd on je raspisao konkurs tako da zeljo bau i ostali mikimausi nemaju pristup ovom natjecaju i radovima
Tako je
Cak ni tenderska procedura nije sa domacim zakonima vec prema pravilima EBRD

https://www.eib.org/attachments/strateg ... ent_en.pdf

Tako da ako EBRD-u paše koji je striktniji 2x nego domaći, paše i meni
A ja likova, pa OK Bau i Zelju je isto izabrao EBRD: https://faktor.ba/vijest/potpisan-ugovo ... dvor/93543

#4931 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:27
by vjeshalica
So What! wrote: 12/06/2021 19:22

A ja likova, pa OK Bau i Zelju je isto izabrao EBRD: https://faktor.ba/vijest/potpisan-ugovo ... dvor/93543
kako je ebrd izabrao kad je finansiralo ministarstvo saobracaja ks ovu pizdologiju pranja para

#4932 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:30
by So What!
Tesla Edison wrote: 12/06/2021 13:49 Ovo je najbolji izbor. Pustite žalopojke SDA botova.

Ova firma radi modernizaciju kompletne željezničke infrastrukture u Srbiji. Ko je bio tamo i vidio kako to izgleda, sve mu je jasno.

Naravno, SDA nije bila u stanju da u 60 godina zamijeni šaraf na pruzi i normalno da će se sada aktivirati botovi koji će ovo sve popljuvati.
SDA ne bi to mogla ni za 160 godina da uradi jer su to upravo ljudi koji smatraju da im je drzava poput Sudana ili Cad-a.

Druga, stvar CSI izvodi radove na autoputevima u Srbiji, a ne na zeljeznicama, tako da nemoj da lazes, a na zeljeznicama im radi China Civil Engineering Construction Corporation Ltd. upravo kineska kompanija koja je bila mnogo bolji izbor, a koja nije izabrana.

Da ne govorim da si jako bezobrazan sto me nazivas SDA botom, sve zasluge za pokretanje procesa obnove javnog prijevoza u KS, idu na konto prve i druge Fortine vlade, samo su izbori na tenderima jako cudni, iako se rade pod patronatom EBRD-a jer su oni i finansirali sve projekte.

Iako smatram da je BKM odlican izbor za proizvodjaca trolejbusa, izbor ovog konzorcija je krajnje cudan.

#4933 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:32
by mk ultra
vjeshalica wrote: 12/06/2021 19:27
So What! wrote: 12/06/2021 19:22

A ja likova, pa OK Bau i Zelju je isto izabrao EBRD: https://faktor.ba/vijest/potpisan-ugovo ... dvor/93543
kako je ebrd izabrao kad je finansiralo ministarstvo saobracaja ks ovu pizdologiju pranja para
Tako je to cak pise u tekstu koji je linkovan

Ebrd radi vece cifre

Posto sam radio ove tendere za ebrd samo cu ti reci da moras kad si iz kine biti dobro kvalifikovan da te EBRD plati... cesto imaju i prvi krug tendera za prekvalifikaciju, ali vjeruj mi da ebrd plati nekome ko nije iz europe to jako tesko ide

#4934 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:36
by vjeshalica
mozda se nismo razumijeli,
u linku se nigdje ne pominje ebrd

#4935 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:40
by So What!
vjeshalica wrote: 12/06/2021 19:36 mozda se nismo razumijeli,
u linku se nigdje ne pominje ebrd
Pardon, greska je moja, EBRD je iskljucio taj projekat iz finansija i skupa su ga finansirali opcina Novo Sarajevo i Kanton Sarajevo, tada pod Nenadicem, i njihovo je maslo ipak bio cuveni tandem, Zeljo i OK Bau.

#4936 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:42
by So What!
mk ultra wrote: 12/06/2021 19:32Posto sam radio ove tendere za ebrd samo cu ti reci da moras kad si iz kine biti dobro kvalifikovan da te EBRD plati... cesto imaju i prvi krug tendera za prekvalifikaciju, ali vjeruj mi da ebrd plati nekome ko nije iz europe to jako tesko ide
Izvinjenje ide na konto zabune oko tendera, bio sam uvjeren da je S krivina bila na njihovom sistemu nekad.

Helem, da li u to brojis tursku, jer EBRD je upravo izabrao Turke da nadziru posao na rekonstrukciji pruge.

Sto se tice prvog i drugog kruga, pobrojane kompanije koje sam naveo su upravo prosle pretkvalifikaciju EBRD-a.

Pratio sam upravo tender za obnovu luke Brcko, i recimo i tu pretkvalifikaciju prodju u najmanju ruku sumnjive kompanije, kao sto je JATA Group na primjer:

https://ecepp.ebrd.com/delta/viewNotice ... d=16260345

#4937 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:49
by Naslovnica
Šta ćemo konkretno dobiti modernizacijom tramvajske pruge?
Dok se ne riješe sistemski problemi u GRAS-u i dok se ne riješi sistem naplate, taman da se uvedu najmoderniji tramvaji i da sve bude na svjetskom nivou, nema naprijed bez rješenja ova dva osnovna problema.

#4938 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 19:54
by konektovan
Naslovnica wrote: 12/06/2021 19:49 Šta ćemo konkretno dobiti modernizacijom tramvajske pruge?
Dok se ne riješe sistemski problemi u GRAS-u i dok se ne riješi sistem naplate, taman da se uvedu najmoderniji tramvaji i da sve bude na svjetskom nivou, nema naprijed bez rješenja ova dva osnovna problema.
Nećeš ništa dobiti,...opet će preduzeće biti u dugovima i stalnim ucjenama sindikata,...

#4939 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:02
by So What!
Naslovnica wrote: 12/06/2021 19:49 Šta ćemo konkretno dobiti modernizacijom tramvajske pruge?
Dok se ne riješe sistemski problemi u GRAS-u i dok se ne riješi sistem naplate, taman da se uvedu najmoderniji tramvaji i da sve bude na svjetskom nivou, nema naprijed bez rješenja ova dva osnovna problema.
I sistem naplate se reformise, a kroz EBRD-ov tender dobila ga je kompanija BS Telecom iz Sarajeva.

Dobit ces to, da se neces bojati da ti tramvaj ne iskoci i da pogines slucajno, ugodniju i normalniju voznju kakva dolikuje jednom modenrom gradu.

S druge strane, GRAS-u ce neko prije ili kasnije dohakati, a sto se mene tice mogu ga i zapaliti sutra, samo je fazon sto prije osposobiti normalnog operatora.

#4940 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:05
by Tesla Edison
So What! wrote: 12/06/2021 19:30
Tesla Edison wrote: 12/06/2021 13:49 Ovo je najbolji izbor. Pustite žalopojke SDA botova.

Ova firma radi modernizaciju kompletne željezničke infrastrukture u Srbiji. Ko je bio tamo i vidio kako to izgleda, sve mu je jasno.

Naravno, SDA nije bila u stanju da u 60 godina zamijeni šaraf na pruzi i normalno da će se sada aktivirati botovi koji će ovo sve popljuvati.
SDA ne bi to mogla ni za 160 godina da uradi jer su to upravo ljudi koji smatraju da im je drzava poput Sudana ili Cad-a.

Druga, stvar CSI izvodi radove na autoputevima u Srbiji, a ne na zeljeznicama, tako da nemoj da lazes, a na zeljeznicama im radi China Civil Engineering Construction Corporation Ltd. upravo kineska kompanija koja je bila mnogo bolji izbor, a koja nije izabrana.

Da ne govorim da si jako bezobrazan sto me nazivas SDA botom, sve zasluge za pokretanje procesa obnove javnog prijevoza u KS, idu na konto prve i druge Fortine vlade, samo su izbori na tenderima jako cudni, iako se rade pod patronatom EBRD-a jer su oni i finansirali sve projekte.

Iako smatram da je BKM odlican izbor za proizvodjaca trolejbusa, izbor ovog konzorcija je krajnje cudan.
Niko tebe ljudino nije prozvao, ma ni slova napisao, niti sam na tebe aludirao. To što si se pronašao, to je tvoj problem, ne moj.

Btw. moj komentar se odnosio na botove po društvenim mrežama, koji su odmah po objavi ubacili u petu i počeli da pljuju. Od spinovanja da je ovo totalno nepoznata kompanija (na šta se odnosio dio mog posta), do toga da smo ovim zatvorili vrata EU jer smo uzeli Kineze (koje je eto, gle čuda, upravo ERBD odabrala) kao i ostala spin sranja (Sputnjik mubarek olsun, pa do toga da Sputnjik ne valja jer je vlada KS odlučila iste uzeti,...)

A tvoj komentar tek sad vidim.

#4941 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:09
by Tesla Edison
konektovan wrote: 12/06/2021 19:54
Naslovnica wrote: 12/06/2021 19:49 Šta ćemo konkretno dobiti modernizacijom tramvajske pruge?
Dok se ne riješe sistemski problemi u GRAS-u i dok se ne riješi sistem naplate, taman da se uvedu najmoderniji tramvaji i da sve bude na svjetskom nivou, nema naprijed bez rješenja ova dva osnovna problema.
Nećeš ništa dobiti,...opet će preduzeće biti u dugovima i stalnim ucjenama sindikata,...
Likvidacija Grasa, osnivanje nove firme i to je to. Korisnu radnu snagu prebaciti u novu firmu i riješeno. Država i dobavljači nek se namiruju od ostatka imovine. I ovako i onako nikad neće sva potraživanja naplatiti.

#4942 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:11
by Naslovnica
So What! wrote: 12/06/2021 20:02
Naslovnica wrote: 12/06/2021 19:49 Šta ćemo konkretno dobiti modernizacijom tramvajske pruge?
Dok se ne riješe sistemski problemi u GRAS-u i dok se ne riješi sistem naplate, taman da se uvedu najmoderniji tramvaji i da sve bude na svjetskom nivou, nema naprijed bez rješenja ova dva osnovna problema.
I sistem naplate se reformise, a kroz EBRD-ov tender dobila ga je kompanija BS Telecom iz Sarajeva.

Dobit ces to, da se neces bojati da ti tramvaj ne iskoci i da pogines slucajno, ugodniju i normalniju voznju kakva dolikuje jednom modenrom gradu.

S druge strane, GRAS-u ce neko prije ili kasnije dohakati, a sto se mene tice mogu ga i zapaliti sutra, samo je fazon sto prije osposobiti normalnog operatora.
Nisam se bi do sada bojao da tramvaj ne iskoči, isto kao i većina raje, to je najmanji problem našeg gradskog prevoza.
Drago mi je da čujem za sistem naplate, dok se ne stane u kraj vožnji bez naplate i koliko-toliko poštenom sistemu naplate po udaljenosti, nema tu nikakve perspektive, nemojmo se zavaravati.
Ja mislim da se nigdje osim u Sa ne može voziti vozilima gradskog prevoza besplatno.
GRAS je rupa bez dna i rak gradskog prevoza. Mislim da bez neke vrste privatizacije ili koncesije nema napretka.

#4943 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:12
by mahalik
Sad kad se EU zabrine oko ovog tendera eto ti poništenje i neki novi za dvije godine

#4944 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:15
by Tesla Edison
Bolja firma od BS-a, ne postoji, kada su ove stvari u pitanju.

Po cijeloj evropi su prisurni i imaju odlične reference. A u njihov kvalitet se svako može uvjeriti ko se vozi sarajevskom obilaznicom, posebno tunelima. Svi oni semafori, elektro i telekomunikacijske instalacije, promjenljiva led signalizacija, mobilna mreža kao i SOS telefoni, sve su to oni radili.

#4945 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:32
by tramvajtrojka
mahalik wrote: 12/06/2021 20:12 Sad kad se EU zabrine oko ovog tendera eto ti poništenje i neki novi za dvije godine
nema sanse da se eu zabrine kad je eu odobrila ovog izvodjaca isto kao za peljeski most eu daje pare a kinezi ga rade , evropljanima je bitno samo da se radovi odrade i pare potrose transparentno

#4946 Re: Gras all about

Posted: 12/06/2021 20:42
by mk ultra
Ono kad bosnjak kaze da ne valja firma koja po svijetu godisnje obrne milijarde eura :mrgreen:

I da sve uzmu u Čadu i sličnim afričkim državama, što ne uzimamo mi kad je tako lahko

#4947 Re: Gras all about

Posted: 13/06/2021 10:59
by So What!
mk ultra wrote: 12/06/2021 20:42 Ono kad bosnjak kaze da ne valja firma koja po svijetu godisnje obrne milijarde eura :mrgreen:

I da sve uzmu u Čadu i sličnim afričkim državama, što ne uzimamo mi kad je tako lahko
Otkud ti informacija da obrnu milijardu eura, o EBRD-ovim arsinima dovoljno svjedoci cinjenica da je pretkvalifikaciju prosao i sarajevski Euro-Asfalt koji sarafa na prugi nikada nije zamijenio.

Izbor je krajnje diskutabilan i vjerujem da su dali najnizu ponudu, samo se nadam da nam se u isporuci kao u slucaju S krivine nece biti repova.

Bio sam ja sretan kada su odlucili rekonstruisati S krivinu, pa sam se nekako nadao da OK Bau i Zeljo mozda i znaju sta rade, i eto predrasuda moja, kao i vecine ljudi je bila opravdana.

#4948 Re: Gras all about

Posted: 13/06/2021 11:05
by So What!
tramvajtrojka wrote: 12/06/2021 20:32
mahalik wrote: 12/06/2021 20:12 Sad kad se EU zabrine oko ovog tendera eto ti poništenje i neki novi za dvije godine
nema sanse da se eu zabrine kad je eu odobrila ovog izvodjaca isto kao za peljeski most eu daje pare a kinezi ga rade , evropljanima je bitno samo da se radovi odrade i pare potrose transparentno
Ne boji se EU, Kineza u tom smislu, ali ista kompanija koja u roku zavrsava Peljeski most, u Crnoj Gori evo drugu godinu kasni sa radovima na autoputu u Crnoj Gori, a pri tome su im tokom izgradnje u Crnoj Gori u protekle cetiri godine poginula cetiri radnika.

Sve je do drzave koja je narucila radove i koja ako nametne postivanje dogovora i protokola, sigurno ce u konacnici dobiti i proizvod koji je trazila. Upitno je koliko je BiH takva zemlja. Nase iskustvo sa Kinezima je takvo da su dobili tender za dionicu Pocitelj - Zvirovici i zatim su poslove razdijelili Euro-Asfaltu i Heringu, dok Hering izvodi radove na samom mostu, Euro-Asfalt radi na tunelu Pocitelj.

S druge strane, Avaz je prije par dana dobio navodno informaciju da Blok 7 se trenutno nece graditi zbog toa sto su Kinezi izlevatili Vladu, ali ko zna, poznavajuci nasu Vladu, mozda je i obrnuto.

#4949 Re: Gras all about

Posted: 13/06/2021 11:08
by So What!
Ovo su potencijalni tramvaji na sarajevskim ulicama: Koje će vlada nabaviti?
Image

Vlada Kantona Sarajevo je u decembru prošle godine izabrala pet potencijalnih ponuđača za kupovinu novih tramvaja. U nastavku donosimo pregled tramvaja od kojih bi se neki mogli koristiti u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.

U planu je kupovina 15 tramvaja, a ponude su poslali konzorcij Stadler Polska iz Poljske i Stadler Rail Valencia iz Španije, Durmazlar Makina Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi iz Turske, CAF iz Španije, Škoda Transportation iz Češke i Alstom iz Francuske.

Za kupovinu će biti izdvojeno 30 miliona eura, a novac je osiguran sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Stadler

Konzorcij Stadler prozvodi četiri modela tramvaja - Tango, Tramlink, Variobahn i Metelitsa.

Tango je opisan kao vozilo koje se može napraviti kao klasični tramvaj ili kao međugradski voz maksimalne brzine od 100 kilometara na sat. Njegova dužina se može prilagođavati potrebama kupaca - od tri do šest vagona. Dostupan je kao jednosmjerno ili dvosmjerno vozilo.

Image
Stadler Tango

Proizvođač je izdvojio velike prozore i, kako je naveo, prilagodljivu unutrašnjost. Napomenuli su da je 2006. ovaj tramvaj dobio nagradu iF za dizajn. Njegov prvi kupac 2004. godine bila je ciriška transportna kompanija Forchbahn.

Tramlink može imati do sedam vagona te je također dostupan kao jednosmjerno ili dvosmjerno vozilo. I njegova unutrašnjost se može praviti u skladu s potrebama kupca. Raspored vrata je također moguće napraviti u skladu sa zahtjevom kupca.

Image
Stadler Tramlink

Prvi kupac ovog vozila bila je kompanija njemačkog grada Rostock 2011. godine - Rostocker Strassenbahnen.

Variobahn je tramvaj s tri do sedam vagona maksimalne brzine do 80 kilometara na sat. Također je dostupan kao jednosmjerno ili dvosmjerno vozilo. Kao i kod Tramlinka, raspored vrata je moguće napraviti u skladu s potrebama kupca. Prije devet godina je nagrađen za dizajn nagradom Red Dot.

Image
Stadler Variobahn

Ovaj model je kao prototip proizveden 1993. godine, a prvi ga je kupio njemački grad Chemnitz.

Metelitsa je tramvaj napravljen za korištenje na temperaturi od minus 40 stepeni Celzijusa do 40 stepeni Celzijusa.

Image
Stadler Metelitsa

Može imati od dva do sedam vagona, a dostupan je kao jednosmjerno i dvosmjerno vozilo. Raspored vrata i unutrašnjost je i kod ovog modela moguće prilagođavati potrebama kupca. U augustu 2016. Sankt Peterburg je prvi kupio ovaj tramvaj.

#4950 Re: Gras all about

Posted: 13/06/2021 11:09
by So What!
Durmazlar

Durmazlar u ponudi ima dva modela tramvaja. Jedan je Panorama Tram, a drugi je Silkworm Tram.

Panorama Tram je dug 33 metra, širok više od 2,6 metara i visok 3,5 metara. Broj sjedećih mjesta je 50, a preporučljivo je stajanje do 240 osoba. Maksimalna brzina iznosi 70 kilometara na sat.

Image
Durmazlar Panorama

Slikworm Tram je dug 29 metara, širok više od 2,4 metra i visok 3,5 metara. Broj sjedećih mjesta je 50, a preporučljivo je stajanje do 224 osobe.

Image
Durmazlar Silkworm

Maksimalna brzina iznosi 70 kilometara na sat.

CAF

CAF-ovi tramvaji se koriste u nekoliko svjetskih gradova - Newcastleu, Canberri, Talinu, Kaoshiungu, Saint Etienneu, Budimpešti, Luksemburgu i Cagliariju.

Riječ je modelu Urbos prilagođenom svakom od navedenih gradova. Pa su tako oni kojima se prevoze stanovnici Budimpešte dugi od 33 do skoro 56 metara. Maksimalni kapacitet putnika im je 326 odnosno 562. Maksimalna brzina iznosi 50 kilometara na sat.

Image
Tramvaj CAF-a u Budimpešti

Model za glavni grad Mađarske je moguće koristiti tamo gdje nema kontaktne mreže. To se postiglo da bi se mogao koristiti i u, kako je istakao proizvođač, historijskim dijelovima grada. Naglašeno je i to da je vozilo opremljeno vrhunskim sistemom za informisanje i i zabavu putnika.