Željeznice - all about
Moderator: anex
-
- Posts: 115
- Joined: 19/10/2017 13:23
#726 Re: Željeznice - all about
Kao i obično Avaz je ubrljao stvar, zlonamjerno naručeno pisanje o reklamaciji na dvije lokomotive.
Iz HŽ a su poslali dopis da se ograde od pisanja avaza o ovoj temi.
Iz HŽ a su poslali dopis da se ograde od pisanja avaza o ovoj temi.
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#727 Re: Željeznice - all about
SBB je htio da njihov kadar preuzme mjesto generalnog direktora umjesto Džafića koji prošle godine također nije dozvolio članu SBB-a, inače zeničkom vatrogascu Nasiru Beganoviću, da bude godinu dana v.d. izvršnog direktora za pravne i kadrovske poslove. Otud negativno pisanje Avaza o ŽFBH već neko vrijeme.
-
- Posts: 6871
- Joined: 17/02/2005 07:57
#728 Re: Željeznice - all about
Avaz je zlo i jedan od najvećih neprijatelja ove zemlje.
- glitch
- Posts: 3305
- Joined: 09/07/2014 03:07
#729 Re: Željeznice - all about
Kakav je ovo voz
maloprije vidjoh vozo se prugom gore - dole
maloprije vidjoh vozo se prugom gore - dole
-
- Posts: 11972
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
- glitch
- Posts: 3305
- Joined: 09/07/2014 03:07
- drndalo
- Posts: 23472
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#732 Re: Željeznice - all about
Koncar, regionalni...
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#733 Re: Željeznice - all about
Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.
Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.
Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.
Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.
Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.
Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.
Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.
Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 71607
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#734 Re: Željeznice - all about
Kad ces se ubacit
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#735 Re: Željeznice - all about
Nikad. Proš'o voz. U Mittalu sam dok ne završim jezik i položim ispite za mašinovođu, onda pravac Germanija.
Željeznicu pratim iz ljubavi, mama i dedo rahmetli su tu penzije zaradili. Oboje radili po 40+ godina kao radnici izvršne službe. Ne dade se nažalost da nakon 80 godina tradicije da se ista nastavi. Sad imam druge planove.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 71607
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
-
- Posts: 11972
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#738 Re: Željeznice - all about
Niskopodni bi se trebao ubaciti uskoro i vjerovatno na liniji Maglaj-SarajevoJimmy McNulty wrote: ↑24/09/2020 15:41 Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.
Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.
Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.
Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.
Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Za ovo ostolo je sve diskutabilno jer jos nije sve gotovo i ceka se definitivno sta ce biti
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
-
- Posts: 11972
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#740 Re: Željeznice - all about
To ti ne znam, i ja bi volio da se sve vrati u puni kapacitet, ali nije do Željeznica
- Jimmy McNulty
- Čiča Gliša
- Posts: 6520
- Joined: 11/04/2012 11:32
#741 Re: Željeznice - all about
Hvala
Neki dan trebao putovat, odem na stranicu kad tamo katastrofa. Nadam se da će uskoro sve biti u pogonu kao i prije pa čak i bolje. Federaciji ali i državi trebaju jake željeznice.
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#742 Re: Željeznice - all about
kako mocno izgleda končar
- thekupus
- Posts: 6983
- Joined: 25/06/2011 22:38
#743 Re: Željeznice - all about
Stvarno prelijep voz
- So What!
- Posts: 11655
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#744 Re: Željeznice - all about
Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.
Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.
Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.
Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.
Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.
Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
- jednonogi_Jack
- Posts: 2805
- Joined: 14/12/2005 21:21
#745 Re: Željeznice - all about
Kakav je u poređenju sa Talgom?So What! wrote: ↑17/01/2021 15:44 Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.
Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.
Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.
Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#746 Re: Željeznice - all about
Sudeći po fotografijama interijera oba voza, Talgo i Končar, Talgo je ugodniji. Čini mi se da je Končar, u ovakvom stanju, više za kratke relacije, max 45 min vožnje, pa i cijeli sat, ali preko toga nije, jer sjedišta i kompletan interijer sprječavaju ugodnu vožnju.jednonogi_Jack wrote: ↑17/01/2021 16:12Kakav je u poređenju sa Talgom?So What! wrote: ↑17/01/2021 15:44 Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.
Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.
Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.
Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
Talgo unutra:
Končar unutra:
Inače, vanjski izgled Končara koji je već bio na prugama Federacije BiH, ljepši je nego novi, koji se radi za hrvatsko tržište
FBiH
HR
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#747 Re: Željeznice - all about
Čini mi se da je jedno od nadležnih tužilaštava u nas pokrenulo istragu za kupovinu 9 TALGO kompozicija, od kojih su u upotrebi bile samo 5 dnevnih, a ostale 4 noćne kompozicije, sa ležajevima za spavanje, nisu nikad.Jimmy McNulty wrote: ↑24/09/2020 15:41 Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.
Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.
Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.
Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.
Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Kolika je šteta nastala za FBiH kupovinom TALGO vozova, i kolika je šteta nepuštanjem u eksploataciju svih 9 kompozicija?
Zna li se ko je odgovoran?
-
- Posts: 11972
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#748 Re: Željeznice - all about
high_volume wrote: ↑17/01/2021 17:46Čini mi se da je jedno od nadležnih tužilaštava u nas pokrenulo istragu za kupovinu 9 TALGO kompozicija, od kojih su u upotrebi bile samo 5 dnevnih, a ostale 4 noćne kompozicije, sa ležajevima za spavanje, nisu nikad.Jimmy McNulty wrote: ↑24/09/2020 15:41 Bit će uskoro uveden u neku liniju, ne zna se još koju.
Evo smijeniše Džafića, postaviše Mandžu. Džafić je direktor koji je bio bkizak sa Novalićem i Bakirom, dok je Mandžo kum Denisa Zvizdića.
Kakav će bit Mandžo boga pitaj, Džafić je uradio dosta dobrih stvari. Recimo samo da je broj uposlrnih 2010 bio oko 4500, sad ih ima oko 2800. U istih tih deset godina prijeviz robe povećao se sa 4.6 miliona godišnje na 9.4.
Plate se ne isplaćuju iz budžeta nego od zarade firme.
Hoće li sa Mandžom nastavit ista spora ali ipak poboljšanja, ostaje nam da vidimo.
Kolika je šteta nastala za FBiH kupovinom TALGO vozova, i kolika je šteta nepuštanjem u eksploataciju svih 9 kompozicija?
Zna li se ko je odgovoran?
Svih 9 je u funkciji, samo sto uvijek je i u svijetu imas nekoliko garnitura u rezervi stoje ako se nesto desi nekima. Pa zamjena dok se ne poprave.
Za Bihac su isle te nocne sa lezajevima
A za tu tuzbu ne znam sta je ali neka se sve ispita
- So What!
- Posts: 11655
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#749 Re: Željeznice - all about
@high_volume odlično objasniojednonogi_Jack wrote: ↑17/01/2021 16:12Kakav je u poređenju sa Talgom?So What! wrote: ↑17/01/2021 15:44 Vozio se Končarom, mahsuz na relaciji Sarajevo - Maglaj, znači fenomenalno.
Od Kaknja do Maglaja, može se reći da putuje, stvarno finom brzinom, dok od Sarajeva do Kaknja ide sporo.
Udoban je, kondukteri su bili jako fini i odgovorili mi na par pitanja o vozu, a postoji i prvi razred.
Cijena karte je 13.10 KM, dok je autobus koji je sporija i neudobnija opcija, skuplji za 6-7 KM.
-
- Posts: 1849
- Joined: 08/02/2019 09:04
#750 Re: Željeznice - all about
Jutros sam se vozio niskopodnim EMV Končarom. Razlika između Talga i ovog voza je zaista minimalna. Udobnost na nivou. Karta jeftinija (jednosmjerna) nego busem za 5.5 maraka.
Preporuka za vožnju.
I pohvale za konduktersko osoblje, rijetko kulturni ljudi.
Imam i nekoliko snimaka i videa, ali ne znam postavit.
Preporuka za vožnju.
I pohvale za konduktersko osoblje, rijetko kulturni ljudi.
Imam i nekoliko snimaka i videa, ali ne znam postavit.