tuzlacima svak ziv kriv, a oni samo najodgovorniji sto ih ovakvi likovi predstavljaju zadnjih tridesetak godina
Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- tramvajtrojka
- Posts: 11256
- Joined: 27/04/2021 22:52
#5351 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
- escobar__
- Posts: 8926
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#5352 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ne svako živ već preduzeća Ceste Federacije i Autoceste Federacije skupa sa entitetskom vladom.
- tramvajtrojka
- Posts: 11256
- Joined: 27/04/2021 22:52
#5353 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
- BarbaDue
- Posts: 63446
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#5354 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da je pravde i poštenja trebalo da se centri kantona povežu bar jednom kvalitetnom putnom komunikacijom.
- Haris.ba
- Posts: 25431
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5355 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ko je donio odluku da se pravi tunel Hranjen treba da odgovori zasto se krsi aneks 1A Dejtonskog sporazuma.
Strane znaju i suglasne su da će se u koridoru Goražde izgraditi dvotračna cesta za sve vremenske uvjete. Sve dok se izgradnja navedene ceste ne dovrši, oba će se entiteta koristiti dvjema privremenim rutama.
-
- Posts: 3540
- Joined: 05/05/2005 08:25
#5356 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.tramvajtrojka wrote: ↑27/05/2024 20:23kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
- tramvajtrojka
- Posts: 11256
- Joined: 27/04/2021 22:52
#5357 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
da si ti ziv i zdrav jedini infrastrukturni projekat cesta federacije u zadnjih nekoliko godina u ks je izgradnja trotoara na kobiljoj glavi i pedesetak metara potpornog zida, tako da manite se Sarajeva koji vam da najvise love u budžet a najmanje dobija nazad , a zbog vase nesposobne vlasti nisu vam drugi centri u državi krivicostacurta wrote: ↑28/05/2024 19:25Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.tramvajtrojka wrote: ↑27/05/2024 20:23kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
niko nije kriv sto vasa lokalna vlast istom lopovu dvadesetak godina daje održavanje cesta
-
- Posts: 1769
- Joined: 03/03/2021 20:06
#5358 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
[url]https://avaz.ba/vijesti/bih/908073/izgr ... ara-tunela[/url
Izgradnja gljivarnika Hranjen na čekanju..
Dok ovo zavrse taman će Elon Musk izumiti leteći auto.
Izgradnja gljivarnika Hranjen na čekanju..
Dok ovo zavrse taman će Elon Musk izumiti leteći auto.
- drug_profi
- Posts: 51228
- Joined: 16/07/2012 16:00
#5359 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znaci bice glat, minimum, bar 200 miliona jednocijevni Hranjen sa pristupnim cestama.
Ako ikad propuh u toj rupi naprave.
Ako ikad propuh u toj rupi naprave.
-
- Posts: 6778
- Joined: 17/02/2005 07:57
#5360 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Bit će preko 300 miliona KM, vrlo vjerovatno bliže 400 miliona. I to je realna cijenadrug_profi wrote: ↑29/05/2024 08:28 Znaci bice glat, minimum, bar 200 miliona jednocijevni Hranjen sa pristupnim cestama.
Ako ikad propuh u toj rupi naprave.
- drug_profi
- Posts: 51228
- Joined: 16/07/2012 16:00
#5361 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
E hajmo sad prioritete poredati. Onda bi za TK trebalo potrositi bar milijardu, obzirom na broj stanovnika i privredu.
I koliko za USK?
I koliko za USK?
- BarbaDue
- Posts: 63446
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#5362 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
U redu, ali prije toga da malo ponovimo Dejtonski sporazum, a posebno onaj dio gdje se spominje Goražde.
Gorazde
The Parties understand and agree that a two lane all-weather road will be constructed in the Gorazde Corridor. Until such road construction is complete, the two interim routes will be used by both Entities.
- drug_profi
- Posts: 51228
- Joined: 16/07/2012 16:00
#5363 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Mislim da se zna šta je koridor za Goražde.
Grebak.
I nemoj mislit da ja govorim da ne treba taj put da se pravi, ali je preskupo ovo u šta su se bez ikakvog plana i analize upustili.
Ja sam zagoovrnik da imamo što bolju putnu komunikaciju sa jugom Balkana, dakle CG, Albanija, Kosovo, Makedonija, najkraćim putem.
- BarbaDue
- Posts: 63446
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#5364 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.
Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
-
- Posts: 5999
- Joined: 22/09/2018 13:21
#5365 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da je privreda u Goraždu na višem nivou od sadašnjeg - industrijska proizvodnja da je produktivnija i obimnija, uslužna djelatnost raznovrsnija i malo "sofisticiranija", kultura da je intezivnija, kao nekad ona ljetna manifestacija kada je pola Svijeta dolazilo u Goražde, itd. niko se ne bi ni sjetio ovog tunela i tog tvog "ukradenog" puta. Prema Sarajevu imate dvije ceste, sa po 1,5 sati vremena do Sarajeva. Novim hranjenskim putem stizali biste za 50-tak minuta. Razlika jeste, ali i nije drastična za ovakvo kao tvoje plakanje i razmišljanje o odlasku. Ne odlaziš ti zbog neizgrađenog puta kroz Hranjen, odlaziš jer ti je grad postao "palanka", prekrila ga paučina, sivilo, jer ga niko ne pokreće. Zaustavlja se u razvoju, ne zbog Hranjena, već što nema ništa novo i zanimljivo, kreativno, dinamično i finansijski korisno. Političari koji vam odlučuju, polusvijet su, poluobrazovani, primitivni i bez vizije, sa prioritetima vlastite koristi i "da komšiji crkne krava" pravilom ponašanja. U vašem gradu tačno treba postaviti zakon da se u vlast biraju ljudi od 18-te do max. 30 godina starosti, i da im se da pravo i podrška..BarbaDue wrote: ↑29/05/2024 16:39 Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.
Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Jebo Hranjen, ne zavisi Goražde od tog tunela. Tunel Hranjen i ova pračanska cesta, mnogo je bitnija tranzitnom saobraćaju na relaciji Vardište-Sarajevo nego Goraždu.
-
- Posts: 1769
- Joined: 03/03/2021 20:06
#5366 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Sve si 100 posto u pravu. Nije samo Goražde, ima mnogo sredina u ovoj državi koje imaju dobre ceste i komunikacije pa ih uhvatila paučina, mrtivilo i stagnacija.HelaS wrote: ↑29/05/2024 19:35Da je privreda u Goraždu na višem nivou od sadašnjeg - industrijska proizvodnja da je produktivnija i obimnija, uslužna djelatnost raznovrsnija i malo "sofisticiranija", kultura da je intezivnija, kao nekad ona ljetna manifestacija kada je pola Svijeta dolazilo u Goražde, itd. niko se ne bi ni sjetio ovog tunela i tog tvog "ukradenog" puta. Prema Sarajevu imate dvije ceste, sa po 1,5 sati vremena do Sarajeva. Novim hranjenskim putem stizali biste za 50-tak minuta. Razlika jeste, ali i nije drastična za ovakvo kao tvoje plakanje i razmišljanje o odlasku. Ne odlaziš ti zbog neizgrađenog puta kroz Hranjen, odlaziš jer ti je grad postao "palanka", prekrila ga paučina, sivilo, jer ga niko ne pokreće. Zaustavlja se u razvoju, ne zbog Hranjena, već što nema ništa novo i zanimljivo, kreativno, dinamično i finansijski korisno. Političari koji vam odlučuju, polusvijet su, poluobrazovani, primitivni i bez vizije, sa prioritetima vlastite koristi i "da komšiji crkne krava" pravilom ponašanja. U vašem gradu tačno treba postaviti zakon da se u vlast biraju ljudi od 18-te do max. 30 godina starosti, i da im se da pravo i podrška..BarbaDue wrote: ↑29/05/2024 16:39 Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.
Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Jebo Hranjen, ne zavisi Goražde od tog tunela. Tunel Hranjen i ova pračanska cesta, mnogo je bitnija tranzitnom saobraćaju na relaciji Vardište-Sarajevo nego Goraždu.
Bugojno recimo. Putevi odlični, Split i more relativno blizu, ima prostora da se grad širi, ali nula bodoca, mrtav grad.
Travnik, centar kantona, historija, turizam, privatni fakulteti, glavna cesta u državi prolazi kroz centar grada, ali nula bodova od ekonomije i kulture. Grad nema pozorište, ali zato su susjedna Nova Bila ima "Kazališni festival." Odgovor na pitanje zašto u većinski bošnjačkom Travniku nema pozorišta i kulture, ali zato ima kazalište i festival kulture jeste jasan. Bošnjaci ne vole kulturu, ne vole da čitaju i ne vole da idu u pozorište.
Zato ti je džaba i da između Sarajeva i Goražda izgradiš autput sa 16 traka, opet će biti isto, narod će ostati lijen i neće postati bolji, umjestoo da se pokrene i stvori nešto i dalje će da trača i hejta komšiju po principu "da komšiji crkne krava".
Evo i Zenica, odlično dizajniran i planiran grad, čak i veoma uredan za bh. usklove, ali veoma uspavan i ekonomski tanak za grad pored autoputa i raskskšću puteva.
Ima i dobrih primjera, recimo Tešanj, gradić van svih glavnih puteva, ali ekonomski gigant, imaju pozorište, imaju izdavačke kuće i pisce, nešto se dešava.
Nije do puteva, do naroda je lijenog, neobrazovanog.
- Haris.ba
- Posts: 25431
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5367 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Eno u Crnoj Gori planiraju brzu cestu na tu trasu. Brzom cestom u kroz Crnu Goru pa magistralom po Bosni?
Nego:
https://avaz.ba/vijesti/bih/908324/iz-a ... miliona-km
Na kraju ce kilometar izaci 100 miliona. Fino, fino....Iz "Autocesta FBiH" zvanično za "Avaz": Hranjen "progutao" 376 miliona KM
- drug_profi
- Posts: 51228
- Joined: 16/07/2012 16:00
#5368 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da je ispod Lamanša građen, skupo je...
-
- Posts: 3540
- Joined: 05/05/2005 08:25
#5369 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.tramvajtrojka wrote: ↑28/05/2024 19:34da si ti ziv i zdrav jedini infrastrukturni projekat cesta federacije u zadnjih nekoliko godina u ks je izgradnja trotoara na kobiljoj glavi i pedesetak metara potpornog zida, tako da manite se Sarajeva koji vam da najvise love u budžet a najmanje dobija nazad , a zbog vase nesposobne vlasti nisu vam drugi centri u državi krivicostacurta wrote: ↑28/05/2024 19:25Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.tramvajtrojka wrote: ↑27/05/2024 20:23
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
niko nije kriv sto vasa lokalna vlast istom lopovu dvadesetak godina daje održavanje cesta
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
-
- Posts: 373
- Joined: 19/07/2020 12:27
#5370 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Longitudinale, transferzale, tramvaje, trolejbuse, novu prugu nisu finansirale Ceste FBiH niti Autoceste FBiH. Sav novac je dosa sa kantonalnog nivoa. Osnovno nepoznavanje druze, i onda se zalite i kukate...costacurta wrote: ↑30/05/2024 11:24 Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
- Haris.ba
- Posts: 25431
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5371 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Je li konacno utanacena barem trasa prema Orasju? Jeste li barem to sposobni?
-
- Posts: 3540
- Joined: 05/05/2005 08:25
#5372 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Novac iz budžeta izdvojen ili ste se zadužili? Kod koga i koliko i ko je žirant?sahbazzz wrote: ↑30/05/2024 11:30Longitudinale, transferzale, tramvaje, trolejbuse, novu prugu nisu finansirale Ceste FBiH niti Autoceste FBiH. Sav novac je dosa sa kantonalnog nivoa. Osnovno nepoznavanje druze, i onda se zalite i kukate...costacurta wrote: ↑30/05/2024 11:24 Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
I mi cemo tako al za 10 godina kad nam se vrati barem dio koji smo uplaćivali, između ostalog i za infuzije za održavanje u životu sarajevskih gubitaša.
Imate milijardu i po budžeta od hotela i turista. Aha al u qurcu. Vatra je dokaz i računi koji su se izdavali su bili fejk. Koliko je sam oštećena država u SK po ovom pitanju Bog zna. Na TK je samo izvoz. Nema laži nema prevare i kao uvala tome imamo qarinu od puteva
-
- Posts: 3540
- Joined: 05/05/2005 08:25
#5373 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
- Haris.ba
- Posts: 25431
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5374 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znaci ovo usvojeno?costacurta wrote: ↑30/05/2024 11:41 Jest prije 20 god, ali jednom jedan vrli pisac reče da postoje općine koje su 10 puta važnije od drugih
Mi smatramo da pravo treba projektirati i raditi dionicu od Šićkog Broda do Previla, a u međuvremenu saslušati naše argumente i ući u izmjene ostatka trase. Srebrenik i Gradačac imaju veliko učešće u privrednoj proizvodnji Tuzlanskog kantona, ali i Federacije Bosne i Hercegovine i cijele države. Zacrtana trasa ide kroz manje naseljen prostor i potpuno zaobilazi Srebrenik i Gradačac – kaže Edis Dervišagić, gradonačelnik Gradačca.
Dogovorili smo formiramo stručnu komisiju koja bi predložila optimalno rješenje, pojašnjava Dervišagić, a u sve će biti uključeni predstavnici stručnih službi gradova Gradačac i Srebrenik, kao i privrednici.
Premijer Tuzlanskog kantona na sastanku u petak obećao je da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana te kao tačke prolaska trase nakon Čanića, predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
- BarbaDue
- Posts: 63446
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#5375 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nije tačno, Goražde je u jednom trenutku bilo rame uz rame uz TešanjDebelinJoe wrote: ↑30/05/2024 09:03 Ima i dobrih primjera, recimo Tešanj, gradić van svih glavnih puteva, ali ekonomski gigant, imaju pozorište, imaju izdavačke kuće i pisce, nešto se dešava.
Nije do puteva, do naroda je lijenog, neobrazovanog.
U tom momentu smo uz Tešanj bili po izvozu, usponu i privrednom rastu bili gotovo ispred svih gradova BiH.
Nismo tih dana imali dovoljno radne snage pa smo je uvozili iz okolnih gradova RS-a.
Prema tome nisi u pravu, greška je loša politika kako iznutra tako i izvana.