Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
tramvajtrojka
Posts: 11256
Joined: 27/04/2021 22:52

#5351 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tramvajtrojka »

izvrsni direktor wrote: 23/05/2024 10:16 Regionalne. Citate li??
tuzlacima svak ziv kriv, a oni samo najodgovorniji sto ih ovakvi likovi predstavljaju zadnjih tridesetak godina :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
escobar__
Posts: 8926
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#5352 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Ne svako živ već preduzeća Ceste Federacije i Autoceste Federacije skupa sa entitetskom vladom.
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 11256
Joined: 27/04/2021 22:52

#5353 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tramvajtrojka »

escobar__ wrote: 27/05/2024 20:18 Ne svako živ već preduzeća Ceste Federacije i Autoceste Federacije skupa sa entitetskom vladom.
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici

npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
User avatar
BarbaDue
Posts: 63445
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#5354 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

Da je pravde i poštenja trebalo da se centri kantona povežu bar jednom kvalitetnom putnom komunikacijom.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25431
Joined: 08/09/2005 20:08

#5355 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

BarbaDue wrote: 27/05/2024 20:53 Da je pravde i poštenja trebalo da se centri kantona povežu bar jednom kvalitetnom putnom komunikacijom.
Ko je donio odluku da se pravi tunel Hranjen treba da odgovori zasto se krsi aneks 1A Dejtonskog sporazuma.
Strane znaju i suglasne su da će se u koridoru Goražde izgraditi dvotračna cesta za sve vremenske uvjete. Sve dok se izgradnja navedene ceste ne dovrši, oba će se entiteta koristiti dvjema privremenim rutama.
costacurta
Posts: 3540
Joined: 05/05/2005 08:25

#5356 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

tramvajtrojka wrote: 27/05/2024 20:23
escobar__ wrote: 27/05/2024 20:18 Ne svako živ već preduzeća Ceste Federacije i Autoceste Federacije skupa sa entitetskom vladom.
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici

npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 11256
Joined: 27/04/2021 22:52

#5357 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tramvajtrojka »

costacurta wrote: 28/05/2024 19:25
tramvajtrojka wrote: 27/05/2024 20:23
escobar__ wrote: 27/05/2024 20:18 Ne svako živ već preduzeća Ceste Federacije i Autoceste Federacije skupa sa entitetskom vladom.
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici

npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.
da si ti ziv i zdrav jedini infrastrukturni projekat cesta federacije u zadnjih nekoliko godina u ks je izgradnja trotoara na kobiljoj glavi i pedesetak metara potpornog zida, tako da manite se Sarajeva koji vam da najvise love u budžet a najmanje dobija nazad , a zbog vase nesposobne vlasti nisu vam drugi centri u državi krivi

niko nije kriv sto vasa lokalna vlast istom lopovu dvadesetak godina daje održavanje cesta
DebelinJoe
Posts: 1769
Joined: 03/03/2021 20:06

#5358 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

[url]https://avaz.ba/vijesti/bih/908073/izgr ... ara-tunela[/url

Izgradnja gljivarnika Hranjen na čekanju..

Dok ovo zavrse taman će Elon Musk izumiti leteći auto.
User avatar
drug_profi
Posts: 51227
Joined: 16/07/2012 16:00

#5359 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Znaci bice glat, minimum, bar 200 miliona jednocijevni Hranjen sa pristupnim cestama.
Ako ikad propuh u toj rupi naprave.
neki
Posts: 6778
Joined: 17/02/2005 07:57

#5360 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

drug_profi wrote: 29/05/2024 08:28 Znaci bice glat, minimum, bar 200 miliona jednocijevni Hranjen sa pristupnim cestama.
Ako ikad propuh u toj rupi naprave.
Bit će preko 300 miliona KM, vrlo vjerovatno bliže 400 miliona. I to je realna cijena
User avatar
drug_profi
Posts: 51227
Joined: 16/07/2012 16:00

#5361 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

E hajmo sad prioritete poredati. Onda bi za TK trebalo potrositi bar milijardu, obzirom na broj stanovnika i privredu.
I koliko za USK?
User avatar
BarbaDue
Posts: 63445
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#5362 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

U redu, ali prije toga da malo ponovimo Dejtonski sporazum, a posebno onaj dio gdje se spominje Goražde.
Gorazde

The Parties understand and agree that a two lane all-weather road will be constructed in the Gorazde Corridor. Until such road construction is complete, the two interim routes will be used by both Entities.
User avatar
drug_profi
Posts: 51227
Joined: 16/07/2012 16:00

#5363 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

BarbaDue wrote: 29/05/2024 14:46 a two lane all-weather road will be constructed in the Gorazde Corridor.
Mislim da se zna šta je koridor za Goražde.
Grebak.

I nemoj mislit da ja govorim da ne treba taj put da se pravi, ali je preskupo ovo u šta su se bez ikakvog plana i analize upustili.
Ja sam zagoovrnik da imamo što bolju putnu komunikaciju sa jugom Balkana, dakle CG, Albanija, Kosovo, Makedonija, najkraćim putem.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63445
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#5364 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.

Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
HelaS
Posts: 5999
Joined: 22/09/2018 13:21

#5365 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by HelaS »

BarbaDue wrote: 29/05/2024 16:39 Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.

Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Da je privreda u Goraždu na višem nivou od sadašnjeg - industrijska proizvodnja da je produktivnija i obimnija, uslužna djelatnost raznovrsnija i malo "sofisticiranija", kultura da je intezivnija, kao nekad ona ljetna manifestacija kada je pola Svijeta dolazilo u Goražde, itd. niko se ne bi ni sjetio ovog tunela i tog tvog "ukradenog" puta. Prema Sarajevu imate dvije ceste, sa po 1,5 sati vremena do Sarajeva. Novim hranjenskim putem stizali biste za 50-tak minuta. Razlika jeste, ali i nije drastična za ovakvo kao tvoje plakanje i razmišljanje o odlasku. Ne odlaziš ti zbog neizgrađenog puta kroz Hranjen, odlaziš jer ti je grad postao "palanka", prekrila ga paučina, sivilo, jer ga niko ne pokreće. Zaustavlja se u razvoju, ne zbog Hranjena, već što nema ništa novo i zanimljivo, kreativno, dinamično i finansijski korisno. Političari koji vam odlučuju, polusvijet su, poluobrazovani, primitivni i bez vizije, sa prioritetima vlastite koristi i "da komšiji crkne krava" pravilom ponašanja. U vašem gradu tačno treba postaviti zakon da se u vlast biraju ljudi od 18-te do max. 30 godina starosti, i da im se da pravo i podrška..

Jebo Hranjen, ne zavisi Goražde od tog tunela. Tunel Hranjen i ova pračanska cesta, mnogo je bitnija tranzitnom saobraćaju na relaciji Vardište-Sarajevo nego Goraždu.
DebelinJoe
Posts: 1769
Joined: 03/03/2021 20:06

#5366 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

HelaS wrote: 29/05/2024 19:35
BarbaDue wrote: 29/05/2024 16:39 Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.

Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Da je privreda u Goraždu na višem nivou od sadašnjeg - industrijska proizvodnja da je produktivnija i obimnija, uslužna djelatnost raznovrsnija i malo "sofisticiranija", kultura da je intezivnija, kao nekad ona ljetna manifestacija kada je pola Svijeta dolazilo u Goražde, itd. niko se ne bi ni sjetio ovog tunela i tog tvog "ukradenog" puta. Prema Sarajevu imate dvije ceste, sa po 1,5 sati vremena do Sarajeva. Novim hranjenskim putem stizali biste za 50-tak minuta. Razlika jeste, ali i nije drastična za ovakvo kao tvoje plakanje i razmišljanje o odlasku. Ne odlaziš ti zbog neizgrađenog puta kroz Hranjen, odlaziš jer ti je grad postao "palanka", prekrila ga paučina, sivilo, jer ga niko ne pokreće. Zaustavlja se u razvoju, ne zbog Hranjena, već što nema ništa novo i zanimljivo, kreativno, dinamično i finansijski korisno. Političari koji vam odlučuju, polusvijet su, poluobrazovani, primitivni i bez vizije, sa prioritetima vlastite koristi i "da komšiji crkne krava" pravilom ponašanja. U vašem gradu tačno treba postaviti zakon da se u vlast biraju ljudi od 18-te do max. 30 godina starosti, i da im se da pravo i podrška..

Jebo Hranjen, ne zavisi Goražde od tog tunela. Tunel Hranjen i ova pračanska cesta, mnogo je bitnija tranzitnom saobraćaju na relaciji Vardište-Sarajevo nego Goraždu.
Sve si 100 posto u pravu. Nije samo Goražde, ima mnogo sredina u ovoj državi koje imaju dobre ceste i komunikacije pa ih uhvatila paučina, mrtivilo i stagnacija.

Bugojno recimo. Putevi odlični, Split i more relativno blizu, ima prostora da se grad širi, ali nula bodoca, mrtav grad.

Travnik, centar kantona, historija, turizam, privatni fakulteti, glavna cesta u državi prolazi kroz centar grada, ali nula bodova od ekonomije i kulture. Grad nema pozorište, ali zato su susjedna Nova Bila ima "Kazališni festival." Odgovor na pitanje zašto u većinski bošnjačkom Travniku nema pozorišta i kulture, ali zato ima kazalište i festival kulture jeste jasan. Bošnjaci ne vole kulturu, ne vole da čitaju i ne vole da idu u pozorište.

Zato ti je džaba i da između Sarajeva i Goražda izgradiš autput sa 16 traka, opet će biti isto, narod će ostati lijen i neće postati bolji, umjestoo da se pokrene i stvori nešto i dalje će da trača i hejta komšiju po principu "da komšiji crkne krava".

Evo i Zenica, odlično dizajniran i planiran grad, čak i veoma uredan za bh. usklove, ali veoma uspavan i ekonomski tanak za grad pored autoputa i raskskšću puteva.

Ima i dobrih primjera, recimo Tešanj, gradić van svih glavnih puteva, ali ekonomski gigant, imaju pozorište, imaju izdavačke kuće i pisce, nešto se dešava.

Nije do puteva, do naroda je lijenog, neobrazovanog.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25431
Joined: 08/09/2005 20:08

#5367 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

HelaS wrote: 29/05/2024 19:35

Jebo Hranjen, ne zavisi Goražde od tog tunela. Tunel Hranjen i ova pračanska cesta, mnogo je bitnija tranzitnom saobraćaju na relaciji Vardište-Sarajevo nego Goraždu.
Eno u Crnoj Gori planiraju brzu cestu na tu trasu. Brzom cestom u kroz Crnu Goru pa magistralom po Bosni?

Nego:

https://avaz.ba/vijesti/bih/908324/iz-a ... miliona-km
Iz "Autocesta FBiH" zvanično za "Avaz": Hranjen "progutao" 376 miliona KM
Na kraju ce kilometar izaci 100 miliona. Fino, fino....
User avatar
drug_profi
Posts: 51227
Joined: 16/07/2012 16:00

#5368 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Da je ispod Lamanša građen, skupo je...
costacurta
Posts: 3540
Joined: 05/05/2005 08:25

#5369 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

tramvajtrojka wrote: 28/05/2024 19:34
costacurta wrote: 28/05/2024 19:25
tramvajtrojka wrote: 27/05/2024 20:23

kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici

npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.
da si ti ziv i zdrav jedini infrastrukturni projekat cesta federacije u zadnjih nekoliko godina u ks je izgradnja trotoara na kobiljoj glavi i pedesetak metara potpornog zida, tako da manite se Sarajeva koji vam da najvise love u budžet a najmanje dobija nazad , a zbog vase nesposobne vlasti nisu vam drugi centri u državi krivi

niko nije kriv sto vasa lokalna vlast istom lopovu dvadesetak godina daje održavanje cesta
Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
sahbazzz
Posts: 373
Joined: 19/07/2020 12:27

#5370 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sahbazzz »

costacurta wrote: 30/05/2024 11:24 Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
Longitudinale, transferzale, tramvaje, trolejbuse, novu prugu nisu finansirale Ceste FBiH niti Autoceste FBiH. Sav novac je dosa sa kantonalnog nivoa. Osnovno nepoznavanje druze, i onda se zalite i kukate...
User avatar
Haris.ba
Posts: 25431
Joined: 08/09/2005 20:08

#5371 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

costacurta wrote: 30/05/2024 11:24 Nisu "drugi centri" krivi
Je li konacno utanacena barem trasa prema Orasju? Jeste li barem to sposobni?
costacurta
Posts: 3540
Joined: 05/05/2005 08:25

#5372 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

sahbazzz wrote: 30/05/2024 11:30
costacurta wrote: 30/05/2024 11:24 Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
Longitudinale, transferzale, tramvaje, trolejbuse, novu prugu nisu finansirale Ceste FBiH niti Autoceste FBiH. Sav novac je dosa sa kantonalnog nivoa. Osnovno nepoznavanje druze, i onda se zalite i kukate...
Novac iz budžeta izdvojen ili ste se zadužili? Kod koga i koliko i ko je žirant?
I mi cemo tako al za 10 godina kad nam se vrati barem dio koji smo uplaćivali, između ostalog i za infuzije za održavanje u životu sarajevskih gubitaša.
Imate milijardu i po budžeta od hotela i turista. Aha al u qurcu. Vatra je dokaz i računi koji su se izdavali su bili fejk. Koliko je sam oštećena država u SK po ovom pitanju Bog zna. Na TK je samo izvoz. Nema laži nema prevare i kao uvala tome imamo qarinu od puteva
costacurta
Posts: 3540
Joined: 05/05/2005 08:25

#5373 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Haris.ba wrote: 30/05/2024 11:38
costacurta wrote: 30/05/2024 11:24 Nisu "drugi centri" krivi
Je li konacno utanacena barem trasa prema Orasju? Jeste li barem to sposobni?
Jest prije 20 god, ali jednom jedan vrli pisac reče da postoje općine koje su 10 puta važnije od drugih.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25431
Joined: 08/09/2005 20:08

#5374 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

costacurta wrote: 30/05/2024 11:41 Jest prije 20 god, ali jednom jedan vrli pisac reče da postoje općine koje su 10 puta važnije od drugih
Znaci ovo usvojeno?
Mi smatramo da pravo treba projektirati i raditi dionicu od Šićkog Broda do Previla, a u međuvremenu saslušati naše argumente i ući u izmjene ostatka trase. Srebrenik i Gradačac imaju veliko učešće u privrednoj proizvodnji Tuzlanskog kantona, ali i Federacije Bosne i Hercegovine i cijele države. Zacrtana trasa ide kroz manje naseljen prostor i potpuno zaobilazi Srebrenik i Gradačac – kaže Edis Dervišagić, gradonačelnik Gradačca.


Dogovorili smo formiramo stručnu komisiju koja bi predložila optimalno rješenje, pojašnjava Dervišagić, a u sve će biti uključeni predstavnici stručnih službi gradova Gradačac i Srebrenik, kao i privrednici.

Premijer Tuzlanskog kantona na sastanku u petak obećao je da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana te kao tačke prolaska trase nakon Čanića, predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63445
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#5375 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

DebelinJoe wrote: 30/05/2024 09:03 Ima i dobrih primjera, recimo Tešanj, gradić van svih glavnih puteva, ali ekonomski gigant, imaju pozorište, imaju izdavačke kuće i pisce, nešto se dešava.

Nije do puteva, do naroda je lijenog, neobrazovanog.
Nije tačno, Goražde je u jednom trenutku bilo rame uz rame uz Tešanj
U tom momentu smo uz Tešanj bili po izvozu, usponu i privrednom rastu bili gotovo ispred svih gradova BiH.
Nismo tih dana imali dovoljno radne snage pa smo je uvozili iz okolnih gradova RS-a.

Prema tome nisi u pravu, greška je loša politika kako iznutra tako i izvana.
Post Reply