#29101 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Posted: 21/03/2024 13:59
gdje je ovde stalno radar tacno? ja ga nisam vidio
Ovo se sve moglo mnogo sigurnije i elegantnije riješiti kružnim tokom.DaysleepeR wrote: ↑21/03/2024 13:58 Na ovoj ravnici je stalna loga radara i svi voze ovdje manje od ograničenja već godinama.
Sad će biti kamera 300% i ne bi trebalo biti sudara koliko se čini da bi moglo biti.
Gdje vidim potencijalnu opasnost je u vozilima koja izlaze sa autoputa i skreću lijevo prema Počitelju.
Loga policije sa radarom je cesto blizu ovog prikljucka (sakriju se ispod stabla, u hladovinu, obicno patrolni VW Polo) ali ne bi se bas slozio da ljudi voze sporo. Jako cesto vozim ovim potezom i raja se vole zaletiti. Problem su i lokalci koji ce ovaj prikljucak koristiti za pristup Bivoljem Brdu, vec ga i koriste. Imao sam par nezgodnoh izlijetanja jos prosle godine, dok je ovaj prikljucak bio tek iskopani makadam i debelo pod radovima…DaysleepeR wrote: ↑21/03/2024 13:58 Na ovoj ravnici je stalna loga radara i svi voze ovdje manje od ograničenja već godinama.
Sad će biti kamera 300% i ne bi trebalo biti sudara koliko se čini da bi moglo biti.
Gdje vidim potencijalnu opasnost je u vozilima koja izlaze sa autoputa i skreću lijevo prema Počitelju.
eKapija
Produžen je rok za dostavljanje ponuda za izgradnju dionice Tunel Kvanj – Buna, izvještava Indikator.ba.
Prvobitni rok dat ponuđačima bio je 2. april, ali je izmjenama obavještenja o nabavci pomjeren na 15. april.
JP Autoceste FBiH je objavilo sredinom januara ove godine novi tender za izgradnju dionice Tunel Kvanj – Buna.
Riječ je o dionici autoceste južno od Mostara, koja je duga 5,2 kilometara a uključuje objekte: tunel Kvanj, vijadukt Rotimski potok i nadvožnjak Rujevica, dok se ostatak trase nadovezuje na završenu dionicu Buna – Počitelj. Glavni objekat je dvocijevni tunel Kvanj, dužine desnae cijevi od 2.645 metar i lijeve od 2.720 metar.
Glavni projekt će pripremati izvođač radova budući da se projekt realizira po FIDIC Žutoj knjizi.
Ranije je konzorcij kojeg čine IPSA Institut Sarajevo (vodeći partner) i Krebs+Kiefer Darmstadt, Njemačka, izabran za pružanje konsultantskih usluga nadzora na izgradnji ove dionice autoputa.
Tenderske procedure u slučaju izbora izvođača za gradnju tvunela Kvanj jako dugo traju.
Tender za pretkvalifikacije je prvi put objavljen 30. decembra 2019. godine, ali je poništen u aprilu 2022. godine te potom ponovljen.
Ponovljeni tender objavljen je 9. avgusta 2022. godine ali su ga Autoceste Federacije BiH poništile budući da je proteklo više od 12 mjeseci za koliko je propisan rok valjanosti tendera a nisu izabrani najpovoljniji ponuđači. Na ponovljenom tenderu prijave za pretkvalifikacije podnijelo je osam podnositelja zahtjeva, među kojima su najbrojnije bile kineske i turske kompanije.
Evropski ured za borbu protiv prevara (OLAF) pokrenuo je istragu još u novembru 2021. godine zbog sumnji na moguću korupciju, prevaru ili druge nezakonite radnje u procesu evaluacije ponuda.
Predviđeno trajanje ugovora po najnovijem tenderu je 30 mjeseci, a procijenjena vrijednost radova 150 mil EUR.
Ugovor će se finansirati zajmom Europske investicijske banke te podliježe njenim procedurama, kao i bespovratnim sredstvima Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Dionica Tunel Kvanj – Buna od izuzetne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor Vc, jer spaja već izgrađenu dionicu Buna – Počitelj na M-17.
Porodice Foht wrote: ↑26/03/2024 04:47 AC FBiH vjerovatno nikad nece reci jesu li naplatili penale od izvodjaca radova u Pocitelju. Pa mjesecima niko nije pipnuo ogradu mosta bez koje nema zavrsnih radova (asfaltiranja). Da su tri covjeka radili do sada bi bilo gotovo. Sad se asfaltira prilazni put s M17 pa onda garant onaj spoj od tunela do mosta pa tek onda most. Ako dodje do jula, vrlo moguce da otegnu do izbora. A sezona uskoro pocinje ne znam ko ne bi tamo vozio ko ide u srednju Dalmaciju sto nije mali profit za AC. Kakva bruka.
Otvaranje autoputeva je u zlatno doba izgradnje (2014.), ostavljano pred izbore. Da neko razmislja o profitu, gradili bi autoputeve efikasnije.Porodice Foht wrote: ↑26/03/2024 04:47 AC FBiH vjerovatno nikad nece reci jesu li naplatili penale od izvodjaca radova u Pocitelju. Pa mjesecima niko nije pipnuo ogradu mosta bez koje nema zavrsnih radova (asfaltiranja). Da su tri covjeka radili do sada bi bilo gotovo. Sad se asfaltira prilazni put s M17 pa onda garant onaj spoj od tunela do mosta pa tek onda most. Ako dodje do jula, vrlo moguce da otegnu do izbora. A sezona uskoro pocinje ne znam ko ne bi tamo vozio ko ide u srednju Dalmaciju sto nije mali profit za AC. Kakva bruka.
može jos komotno makedonija i grcka jer koristimo istu tehnologiju za tagove
Bolje i to nego 15 uredjaja po jedan racun. Nije bas jednostavno izvesti da se poveze sve, da imas jedan uredjaj i jedan racun a da ides kroz vise drzava(al bi se moglo izvesti). Mada ce se, siguran sam, tagovi prevazici i sve ce ici na vinjete jednog dana. Fino platis online za period koji zelis, uneses registraciju i cao, kao sto se sada radi za Sloveniju, Austriju itd.
Ma rijesiti ce se i to nekada, cudi me da to do sada nisu odradili( Prointer)drug_profi wrote: ↑27/03/2024 23:09 Nije problem imati račune ako imaš app preko koje pratiš i dopunjavaš online. Pa kad kreneš na put, uplati na svaki koliko treba.
Problem je recimo ovo u RS gdje nema app i moraš uplatnicu popunjavati.
Slažem se, to je grozno.drug_profi wrote: ↑27/03/2024 23:09 Nije problem imati račune ako imaš app preko koje pratiš i dopunjavaš online. Pa kad kreneš na put, uplati na svaki koliko treba.
Problem je recimo ovo u RS gdje nema app i moraš uplatnicu popunjavati.
ljudi ne shvacaju da je u Sarajevu 1.8km saobracajnice da se nanovo presvuce asfaltom sest miliona maraka , a ne za ovu gdje se kroz brda probija autoput, jedino sto su povoljni geoloski uvjeti sve je stijena i rokaj nije kao kod zenice muljavi pakaodrug_profi wrote: ↑28/03/2024 23:21Lupaš bezveze.
Ja čak ne vjerujem da će se za te pare moći napraviti ova dionica.
Vinjete su zapravo jako rijetke ako gledamo u okvirima Evrope. Imaju ih samo Slovenija, Austrija, Ceska, Slovacka, Svicarska, Madzarska, Rumunija i Bugarska. Cim se krene na zapad, sjever ili jug iz ovog centralno/istocnog dijela, umjesto vinjeta ide klasicna naplata putarine ili tagovi za brze prolaze, i nema nikakvih indicija da ce se tu ubrzo bilo sta promijeniti.moon_walker_90 wrote: ↑27/03/2024 22:57Bolje i to nego 15 uredjaja po jedan racun. Nije bas jednostavno izvesti da se poveze sve, da imas jedan uredjaj i jedan racun a da ides kroz vise drzava(al bi se moglo izvesti). Mada ce se, siguran sam, tagovi prevazici i sve ce ici na vinjete jednog dana. Fino platis online za period koji zelis, uneses registraciju i cao, kao sto se sada radi za Sloveniju, Austriju itd.