#29076 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Posted: 21/03/2024 07:12
Samo pare i daj meni. Nikad necemo naucit sta je drzava.
Samo pare i daj meni. Nikad necemo naucit sta je drzava.
Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Ovdje je ulazak na autoput za Bijaču, i najviše će koristiti kamionima i stanovništvu Čapljine, da im ne prolaze ispod prozora, po cijeli dan. Ako i bude kolona, neće trajati dugo, mada ne vjerujem da će je ikako biti.Naslovnica wrote: ↑21/03/2024 07:19Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
Nadam se da griješim.HelaS wrote: ↑21/03/2024 08:17Ovdje je ulazak na autoput za Bijaču, i najviše će koristiti kamionima i stanovništvu Čapljine, da im ne prolaze ispod prozora, po cijeli dan. Ako i bude kolona, neće trajati dugo, mada ne vjerujem da će je ikako biti.Naslovnica wrote: ↑21/03/2024 07:19Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
Vjerovatni je ironuja, ali to cesto cujem. Niko nas nije zaobilazio.
Jednu državu, njenu strategiju, privredu, ekonomiju, demografiju, međunarodni status i sve slično, kreira i vodi politika, političari i njihovi programi. Prethodna država imala je svoju politiku i političare koji su dolazili na svoje pozicije slanjem od ljudi koji su nekad prije učili i naučili voditi državu od njenog početka, znači - s napravljenim normama, skoro svake "na sebi", na vlastitom iskustvu.Thorgerson wrote: ↑21/03/2024 08:56Vjerovatni je ironuja, ali to cesto cujem. Niko nas nije zaobilazio.
Dobili smo, tada, najmoderniju mrezu magistralnih puteva po citavoj drzavi. Dobili smo zeljeznicku prugu koja je povezala sve sto je trebalo biti povezano. Uvezane fabrike prugom, direktno do luke. Hrpa fabrika je imala tu pogodnost. Zamisli znaci vagon ti stoji u fabrici, natovaris vagone i saljes ih na brod.
Jel Tito kriv sto smo mi to sve razjebali i skontali da je ipak bolje da se kamioni truckaju do Ploca i razvoze kontejnere. A zeljeznica propada.
Postoji razlog zasto nije pravljena autoput, a taj razlog evo vidi i danas kada i nakon 24 godine gradnje imamo komadice autoputa.
Nije Tito probijao ni dalmatinu.
Mi smo trebali:
- modernizirati magistrale, ispeglati koliko se moze
- nove tunele
- modernizirati i odrzavati zeljeznicu, uvesti nove linije
- brza cesta/autoput gdje se moze
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen? Isto je i sa ostalim dionicama. Cuvaju se pare za to. A kad ce se to desiti? Do tada mi vozimo po putevima iz 70ih i ljudi nam ginu svaki dan.
Znači, za naš Prenj, prokopavanje bi trebalo trajati - koliko godina?Nakon tri i po godine iskopavanja, probijena je druga cijev tunela Karavanke na slovensko-austrijskoj granici, što predstavlja najveću prekretnicu u jednom od najvećih regionalnih građevinskih projekata u ovom trenutku. Radove na ovom zahtjevnom projektu na glavnoj cestovnoj vezi Slovenije i Austrije izvodi turska kompanija Cengiz.
Ukupna dužina druge cijevi tunela je 7.948 metara, od čega je slovenska dionica duga 3.446 metara, a austrijska 4.402 metara.
Austrijski izvođači stigli do slovenačke granice u septembru 2021. godine. Glavni razlog za sporije radove na slovenskoj strani bila su kašnjenja u izboru izvođača, zbog čega su radovi počeli u avgustu 2020. godine, znatno kasnije nego u Austriji.
Tunel Karavanke koji povezuje Sloveniju i Austriju, dužine 7.864 metara, najduži je cestovni tunel u Sloveniji, ima jednu cijev, a od 2025. promet ovim tunelom bi se trebao odvijati kroz dvije cijevi.
Sta bi imao uraditi na Bradina - Konjic.Thorgerson wrote: ↑21/03/2024 08:56
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen?
Prije dvije godine rađena rekonstrukcija i proširenje dijela bradinske rampe..Thorgerson wrote: ↑21/03/2024 08:56
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen?
Postavio sam sliku u izvornom obliku na prethodnoj stranici gdje se vide žute linije, pa ih je neko izbrisao sarkastično
E sad me zanima je li ovo privremeno rješenje izlaska s autoceste ili konačno?Naslovnica wrote: ↑21/03/2024 07:19Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
damn kakva šikana...
2.5km da nam je bogdo ovakva stijena i tlo na citavom autoputu manje bi jada vidjeli, trenutno sjever zenice prema nemili je jedna od najtežih i najgorih dionica autoputa u izgradnji u evropisumirprimus wrote: ↑21/03/2024 13:41damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
Na ovom ce prikljucku biti mrtvih… Pravac je i ljudi generalno na ovom potezu mogu i voze debelo iznad ogranicenja. Dodaj sada ovaj prikljucak i presijecanje putanje i sranje je zagarantovano…sumirprimus wrote: ↑21/03/2024 13:41damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
2-3 stacionarna i pokoji tronozac rijesavaju te probleme.klixoris wrote: ↑21/03/2024 13:49Na ovom ce prikljucku biti mrtvih… Pravac je i ljudi generalno na ovom potezu mogu i voze debelo iznad ogranicenja. Dodaj sada ovaj prikljucak i presijecanje putanje i sranje je zagarantovano…sumirprimus wrote: ↑21/03/2024 13:41damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
Slicna glupost i u Tarcinu, ali to ublazava cinjenica da su prije prikljucka zavoji pa ljudi moraju malo usporiti prije raskrsnice….