Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19751 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

"Autocestama" odobreno kreditno zaduženje: Kreće gradnja autoputa prema Hercegovini
Ministarstvo finansija FBiH dalo pozitivno mišljenje na draft mandatnog pisma EBRD-a za izgradnju dionice prema Mostaru.

Image

Ministarstvo finansija Federacije, s Jelkom Milićević na čelu, dalo je jučer „Autocestama FBiH“ pozitivno mišljenje na kreditni aranžman s EBRD-om, koji se odnosi na izgradnju Koridora 5C prema Hercegovini, saznaje „Dnevni avaz“.

Gradnja tunela

Saznajemo da je, ustvari, podržan draft mandatnog pisma EBRD-a za izgradnju dionice vrijedne 840 miliona eura. Radi se o sredstvima za dionicu dugu 51 kilometar, od Ovčara do juga Mostara, na kojoj je planirana i izgradnja tunela Prenj.

Na mišljenje Ministarstva finansija Federacije, koje je ključno da se, uz saglasnost Vlade FBiH, krene u raspisivanje tendera s međunarodnim kreditorima, čekalo se mjesecima.

- Čim Vlada na narednoj sjednici da saglasnost, odmah se kreće u raspisivanje jednog tendera, s dva lota - rečeno nam je iz „Autocesta FBiH“.

Image
Put do mora će biti kraći za više od 18 kilometara

Prema informacijama našeg lista, saglasnost Vlade je čista formalnost, ključno je bilo da Ministarstvo finansija odobri zaduženje za ovu dionicu, s jasnim uvjetima otplate kredita, a u pregovorima su učestvovali i predstavnici EBRD-a.

Ova dionica autoputa bit će najskuplja na Koridoru 5C i ovo je najveći tender koji raspisuju „Autoceste“, a izgradnjom tunela i ove dionice put do mora će biti kraći za više od 18 kilometara.

Tunel „Prenj“

Samo radovi na tunelu Prenj, dužine 12 kilometara, vrijedni su 250 miliona eura (pola milijarde KM). Tunel „Prenj“ okvalificiran je kao megaprojekt u BiH, radit će se o devetom najdužem tunelu u Evropi.

Gradnja će trajati šest godina

Izgradnja tunela ''Prenj'' je dio dionice autoceste Ovčari - tunel Prenj - Mostar sjever, a zajedno, kako u finansijskom tako i praktičnom dijelu, tunel prati i gradnja poddionice Mostar sjever - Mostar jug. Planirano je da gradnja traje šest godina.
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19752 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Zeničke obilaznice [Donja Gračanica - Vraca] - 07. 11. 2020. @ Lamela (Skyscrapercity forum)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19753 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Rudanka - Johovac [Most Bosna] - 07. 11. 2020. @ bamir (Skyscrapercity forum)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19754 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Radovi na poddionici Ponirak – Vraca napreduju planiranom dinamikom
Image

U okviru Koridora Vc na poddionici Ponirak – Vraca, gradi se impozantni Tunel Zenica kojim će se skratiti put između Zenice i Žepča za šest kilometara. Tunel Zenica će doprinijeti da vozači neće morati prolaziti vrandučkim kanjonom, nego će zahvaljujući njemu stizati mnogo brže i sigurnije na svoje odredište.

„Poddinica Ponirak – Vraca je ustvari Tunel Zenica koji je dug 2,4 kilometra, a radove izvodi bh. kompanija Euro-asfalt. Nadzor nad izvođenjem radova izvodi turska kompanija PROYAPI. Trenutno na tunelu radi 120 radnika, a radovi se odvijaju 24 sata“, kazao je Ahmed Mušija, Šef projekta JP Autoceste FBiH za poddionicu Ponirak – Vraca.

Tunel Zenica izvodi se kao dvocijevni tunel dužine 2475 metara lijeva cijev i 2420 metara desna cijev. Tunel prolazi ispod planine Vepar i najveći nadsloj tunela je 500 metara. Tunel će imati devet prolaza za pješake, dva prolaza za motorna vozila i dvije zaustavne niše.

„Do sada je iskopano 750 metara lijeve tunelske cijevi i 780 metara desne tunelske cijevi. U lijevoj tunelskoj cijevi izvode se radovi na sekundarnoj oblozi. Radovi se izvode prema dinamici. Rok izvođenja radova je 900 dana. Već radimo skoro godinu dana, moram reći da je zavidan kvalitet radova, tako da nemamo problema. Ono što bih posebno istakao je da nismo imali težih povreda na radu. Disciplina na radu je veoma visoka to nas čini sretnim, jer radovi u podzemnim prostorijama su izuzetno opasni, teški“, saopštio je Mušija.

Na kraju Ahmed Mušija naglašava da je dosta složena geologija zbog prisustva podzemnih voda u velikim količinama, međutim to nije narušilo planiranu dinamiku radova.

„Prilikom iskopa tunela imamo stalni priliv podzemnih voda. U jednom trenutku smo imali skoro 1600 litara u minuti što su izuzetno visoki prilivi podzemnih voda za ovakve geotehničke radove“, istakao je Mušija.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca je 59.408.825,00 eura bez uključenog PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske investicijske banke u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 19 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan.

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19755 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19756 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Uskoro tender za tunel Prenj: Pogledajte kako će izgledati
Image

Na online sjednici Vlade Federacije BiH, održanoj 5. novembra, data je suglasnost Javnom preduzeću „Autoceste FBiH” na kreditni aranžman s EBRD-om za izgradnju dionice vrijedne skoro 1,7 milijardi KM. Riječ je o dionici od Ovčara do juga Mostara, dugoj pedesetak kilometara, u okviru koje se nalazi tunel Prenj, dug 12,5 kilometara.

Izgradnjom ove dionice završava se izgradnja južnog dijela Korodira 5C od Sarajeva preko Mostara do Graničnog prijelaza Bijača.

Prenj je najveća prirodna prepreke na Koridoru 5C, a tunel kroz ovu planinu bit će deveti po dužini u Evropi i prvi duži od šest kilometara u našoj zemlji.

Osim složene geološke strukture, sigurnost u saobraćaju u ovako dugim tunelima, jedan je od najvažnijih prioriteta. U tunelu su projektovana 34 poprečna prolaza za pješake i vozila koja bi omogućila da se učesnici sigurno sklone u drugu cijev ukoliko dođe do incidentne situacije u tunelu.

Da bi se osigurala sigurnost učesnika u saobraćaju prilikom požara, bitna je ventilacija u tunelu, koja će onemogućiti širenje požara prije dolaska vatrogasnih vozila.

Ventilacija ovako dugog tunela zauzima veliku površinu tunelske cijevi i zahtijeva smještaj velikih ventilatora na ulazu i izlazu tunela, za koje je potrebno izgraditi duge portalne konstrukcije.

Izgradnjom ove dionice put od Sarajeva do Mostara trajat će pedesetak minuta.

Akta
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19757 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Sattler o značaju Koridora Vc: Ubrzati radove i okončati izgradnju za 5-8 godina
Image

Evropska unija pomaže realizaciju 11 projekata duž Koridora Vc, te izgradnju mosta u Bosanskoj Gradišci i obnovu Luke Brčko.

Uprkos ekonomskim i socijalnim poteškoćama uzrokovanim COVID-19 pandemijom, radovi su nastavljeni na skoro svim lokacijama duž Koridora Vc. Uz sigurnosne i zaštitne mjere za zaštitu radnika, nastoji se osigurati što brži i uspješniji nastavak radova, zadržati radna mjesta i osigurati redovni prihodi za sve zaposlene, saopćeno je iz EU info centra.

Šef Delegacije Evropske unije u BiH i specijalni predstavnik EU u BiH Johann Sattler obišao je radove na izgradnji dionice Tarčin-Tunel Ivan te istakao važnost izgradnje Koridora Vc za Evropsku uniju.

- Ova dionica je dio Koridora Vc, dio transevropske mreže što znači da ćemo povezati Bosnu i Hercegovinu sa centralnom Evropom i obezbijediti bolju i bržu povezanost građana. Uložili smo više od četiri milijarde eura u ovaj projekat, te više od 200 miliona eura u grantovima za bolju povezanost Bosne i Hercegovine. Nastavit ću zagovarati unapređenje i ubrzanje radova, jer smatram da možemo raditi brže nego u prošlosti - istakao je Sattler.

Stvaranje novih 5.000-7.500 radnih mjesta

Pozvao je nadležne vlasti da ubrzaju izgradnju i okončaju ostatak radova na Koridoru Vc dodajući da će nastaviti pružati podršku.

- Uvjeren sam da možemo ubrzati radove i okončati izgradnju za pet do osam godina – dodao je Sattler.

Koridor Vc će podržati ekonomski razvoj i doprinijeti regionalnoj integraciji, a procijenjeno je da će ovaj značajni program dovesti do stvaranja između 5.000 do 7.500 novih radnih mjesta.

Sattler je bio domaćin dva sastanka na visokom nivou sa predstavnicima bh. institucija, izvođačima radova te predstavnicima Evropske investicijske banke i Evropske banke za obnovu i razvoj koje uz bespovratna sredstva Evropske unije obezbjeđuju kreditna sredstva kako bi se osigurao nastavak radova. Oba sastanka, održana u 2020. godini imala su za cilj procijeniti napredak radova te osigurati saradnju između svih učesnika procesa na ubrzavanju izgradnje koridora, imajući u vidu da su radovi okončani ili u toku tek na oko 50 posto gradilišta.

Povezanost BiH s ostatkom Evrope

Evropska unija je 2015. godine pokrenula Agendu za povezivanje za Zapadni Balkan te osigurala izdvajanje bespovratnih sredstava za sufinansiranje ključnih transportnih i energetskih veza u regionu do 2020. godine. Bespovratna sredstva se osiguravaju kroz Investicijski okvir za Zapadni Balkan (WBIF) uz komplementarna kreditna sredstva Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropske investicijske banke (EIB).

Za naredni period, kroz sveobuhvatni Ekonomski i investicijski plan za Zapadni Balkan, Evropska unija nastoji potaknuti dugoročni ekonomski oporavak, podržati zelenu i digitalnu tranziciju te podržati regionalne integracije i povezanost sa Evropskom unijom.

Više od 325 kilometara Koridora Vc prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu, što će po okončanju radova pružiti direktnu poveznicu između luke Ploče u Hrvatskoj i Budimpešte te značajno unaprijediti povezanost Bosne i Hercegovine s ostatkom Evrope. Evropska unija je najveći donator ovog značajnog razvojnog programa, obezbjeđujući finansijsku i stručnu pomoć za unapređenje i ubrzanje radova na izgradnji Koridora Vc u Bosni i Hercegovini, saopćeno je iz EU info centra.
Faktor
User avatar
drug_profi
Posts: 51221
Joined: 16/07/2012 16:00

#19758 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Opet se tvrdi da je izgradnjom ove dionice završena izgradnja koridora Vc od Sarajeva do Bijače.
Preskače se Bradina-Ovčari-Prenj.
Da li to znači da se ova dionica neće graditi u dogledno vrijeme ili je u pitanju neki nedostatak informacija.
User avatar
geralt
Posts: 5261
Joined: 14/09/2017 12:45

#19759 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

So What! wrote: 20/11/2020 10:48 Uskoro tender za tunel Prenj: Pogledajte kako će izgledati
Ovim ce se zavrsiti i diskusija sa teme o tome kako doci od Ovcara do tunela Prenj. Sve je jedna dionica, ko dobije Prenj dobice uz njega i rjesavanje problema visinske razlike. Dakle definitivno nece ostati nikakvi "repovi" da se naknadno spajaju niti ce biti prekida autoputa.

Ovo dobiva Bechtel ili Cengiz, eventualno neki Kinezi ako ulete. Mislim da se upravo zbog ove dionice Sattler umijesao sa forsiranjem velikih dionica.
User avatar
geralt
Posts: 5261
Joined: 14/09/2017 12:45

#19760 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

drug_profi wrote: 20/11/2020 11:01 Opet se tvrdi da je izgradnjom ove dionice završena izgradnja koridora Vc od Sarajeva do Bijače.
Preskače se Bradina-Ovčari-Prenj.
Da li to znači da se ova dionica neće graditi u dogledno vrijeme ili je u pitanju neki nedostatak informacija.
Sve je jedna dionica.
User avatar
drug_profi
Posts: 51221
Joined: 16/07/2012 16:00

#19761 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

geralt wrote: 20/11/2020 11:06
drug_profi wrote: 20/11/2020 11:01 Opet se tvrdi da je izgradnjom ove dionice završena izgradnja koridora Vc od Sarajeva do Bijače.
Preskače se Bradina-Ovčari-Prenj.
Da li to znači da se ova dionica neće graditi u dogledno vrijeme ili je u pitanju neki nedostatak informacija.
Sve je jedna dionica.
pa nisam to vidio. pominje se Ovčari-Mostar jug.
Ostaje rupa od Bradine do Ovčara. Mislim da je barem 100 m visinske razlike tu na kratkoj dionici

EDIT: evo sad bacih oko na Earth, Bradina 770, Ovčari na M17 - 310 m, na željezničkoj prugi iznad 450 m
Znači tu je pravi problem i očiglednio da ćemo se niz Ivan spuštati po M17 do ovčara. Jednom trakom nizbrdo.
Kad bi mogli napraviti da cesta ima još jednu traku moglo bi proći.
Last edited by drug_profi on 20/11/2020 11:22, edited 1 time in total.
User avatar
geralt
Posts: 5261
Joined: 14/09/2017 12:45

#19762 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

drug_profi wrote: 20/11/2020 11:12
geralt wrote: 20/11/2020 11:06
drug_profi wrote: 20/11/2020 11:01 Opet se tvrdi da je izgradnjom ove dionice završena izgradnja koridora Vc od Sarajeva do Bijače.
Preskače se Bradina-Ovčari-Prenj.
Da li to znači da se ova dionica neće graditi u dogledno vrijeme ili je u pitanju neki nedostatak informacija.
Sve je jedna dionica.
pa nisam to vidio. pominje se Ovčari-Mostar jug.
Ostaje rupa od Bradine do Ovčara. Mislim da je barem 100 m visinske razlike tu na kratkoj dionici
U pravu si, taj dio izgleda nije obuhvacen. Sve sto sam nasao je da ce biti 12 km duga, i da je nekad u junu ove godine promijenjena trasa. Posto po mojoj gruboj procjeni tu ima nekih 8-9 km zracne linije, izgleda da ce biti malo krivudanja.
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19763 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Turskoj kompaniji nadzor nad izgradnjom dionice Tunel Kvanj - Buna
Image

Turska kompanija Proyapi Engineering & Consultancy INC dobila je posao konsultantskih usluga nadzora radova na izgradnji autoputa na koridoru 5C, dionica Tunel Kvanj-Buna čija će se izgradnja finansirati iz sredstava EIB-ovog zajma i očekivanih grant sredstava.
Kako je pojašnjeno, ukupna vrijednost nabavke (bez PDV-a) iznosila je 4,4 miliona eura.

Ugovor o pružanju usluga nadzora procijenjuje se na ukupno 61 mjesec (početna faza od jednog mjeseca, period projektovanja i izgradnje od 36 mjeseci, te period prijavljivanja nedostataka od 24 mjeseca), piše Dnevni avaz.

Radovi na izgradnji dionice dionica Tunel Kvanj-Buna uključuju izgradnju autoceste u dužini od 5,25 kilometra.

Nakon što je poziv za izražavanje interesa objavljen 1. jula 2019., devet konsultantskih firmi predalo je prijavu. Šest firmi koje su ušle u uži izbor pozvane su da predaju tehničke i finansijske prijedloge, a šest prijedloga je primljeno i ocijenjeno.

Dodjela ugovora izvršena je na osnovu ekonomski najpovoljnije ponude.
Biznis Info
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19764 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionica Rudanka - Johovac - 04. 11. 2020. @ Google Earth

ImageImageImage
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19765 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Počinje izgradnja Sarajevske obilaznice (LOT ЗВ), Euro Asfalt izvođač radova
Image

Nakon što su u sedmom mjesecu ove godine Autoceste FBiH ponovo objavile javni poziv za Izgradnju Sarajevske obilaznice (LOT ЗВ) izvršen je i izbor izvođača radova.

Najbolju ponudu dostavila je kompanija Euro Asfalt.

Vrijednosti radova procijenjena je na 23.283.000,14 KM sa uračunatim PDV-om.

Podsjećamo da je spomenuti tender u više navrata poništavan.

Riječ je o dionici Butila - Vlakovo - Mostarsko raskršće (LOT 3), koji je podijeljen na LOT 3a i LOT 3b. Dionica LOT-a 3a Butila - Vlakovo izgrađena je u sklopu autoputa na Koridoru 5C i puštena u upotrebu 2014. godine. Međutim, dionica Vlakovo - Mostarsko raskršće (LOT ЗВ) do sada nije izgrađena.

Dužina sekcije LOT ЗВ je 1,44 km, a na ovoj sekciji projektovani su vijadukt Rogačići 1 dužine 140 m i vijadukt Rogačići 2 dužine 140 m.

LOT 3B je riješen kao gradski put sa dvije saobraćajne trake, vozna i preticajna za svaki smjer kretanja, čije širine iznose po 3.25 m.

Predmet nabavke je i izgradnja loklanih cesta koje će obezbjediti nesmetano kretanje loklanog stanovništva nakon izgradnje gradske ceste – spoja sa Mostarskog raskršća na petlju Vlakovo.

Rok za izvođenje radova je 14 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao.

Procijenjena vrijednost izgradnje u tenderskoj dokumentaciji iznosila je 20 miliona KM bez PDV-a finansirat će je JP Autoceste FBiH iz vlastitih sredstava.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19766 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Preduzeće Autoceste FBiH se kratkoročno zadužuje za 35 miliona KM
Image

JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar objavilo je danas međunarodni tender za kratkoročno kreditno zaduženje kod komercijalnih banaka u iznosu od 35 miliona KM.

Kreditno zaduženje podijeljeno je u šest lotova, od čega je pet lotova po pet miliona i jedan lot od 10 miliona KM.

Trajanje ugovora, prema danas objavljenoj nabavci, je jedna godina, a procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a 90.000 KM.

Rok za prijem ponuda je do 21.12.2020. godine do 10 sati.
Indikator
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19767 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Počelo asfaltiranje autoputa Buna - Počitelj, završetak za 15 dana
Image

Postavljanje asfalta na dionici autoputa A1 između Bune i Počitelja na jugu zemlje u punom je jeku.

Gradnja je trebala biti završena u junu 2020. godine, ali izvođač Hering je probio rok. Ipak, krajem septembra je obavljeno probno postavljanje asfalta, a prvi sloj jedne strane duž cijele dionice finaliziran je ovih dana.

Kako saznaje Klix.ba, asfaltiranje završnog sloja cijelom dužinom dionice bit će finalizirano za dvije sedmice.

Dionica košta oko 32 miliona eura i za njenu funkcionalnost potreban je most Počitelj koji je trenutno u izgradnji, što znači da se neće koristiti prije 2022. godine

Dionica Buna - Počitelj dugačka je 7,2 kilometra, a specifična je jer ne presijeca nijedno naselje i prolazi kroz hercegovačku ravnicu i krš, što će putovanje učiniti posebno impresivnim.

Trasa pored zemljanog dijela ceste uključuje dva natputnjaka, jedan potputnjak i dva prolaza za životinje, kao i dvostrano odmorište Rotimski potok.

Sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj, a nadzor nad gradnjom vrši kompanija Aecom S.L.U. iz Španije.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19768 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Glavni projekat za autocestu Mostar sjever - Mostar jug do kraja 2021. godine
Image

Vlada Federacije BiH je, na današnjoj sjednici, usvojila informaciju o statusu Mandatnog pisma Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i o nacrtu teksta Mandatnog pisma EBRD-a za finansiranje izgradnje dionice autoceste Mostar sjever - Mostar jug na Koridoru Vc.

Vlada je potvrdila prihvatljivost inovirane strukture finansiranja izgradnje ove dionice i zadužila Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, Federalno ministarstvo finansija i JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo da provedu sve potrebne aktivnosti vezano za iduće korake potrebne za izradu finalnog teksta Mandatnog pisma kojeg će joj nakon toga biti dostavljen na saglasnost.

Vlada je danas zadužila Autoceste FBiH da pristupe izradi glavnog projekta za dionicu autoceste Mostar sjever - Mostar jug kako bi bio završen do kraja 2021. godine, odnosno najkasnije do efikasnosti kredita za finansiranje ove dionice.

Autoceste FBiH i Federalno ministarstvo prometa i komunikacija su zaduženi da, u saradnji sa EBRD-om, pripreme Prijedlog plana nabavki za dionicu Mostar sjever - Mostar jug, s preciznim vremenskim okvirom ključnih faza ovog procesa, te ga, zajedno s finalnim tekstom Mandatnog pisma, dostave Vladi FBiH na saglasnost.

Kako je obrazloženo, nacrt novog Mandatnog pisma bitno umanjuje troškove financiranja ove dionice i uključuje tehničku pomoć Banke Autocestama FBiH. Također, uslov koji prethodi pravomoćnosti kredita EBRD-a je objava tendera za nabavku financiranja u skladu s našim propisima o javnim nabavkama, a kvalifikacijski kriteriji će uključiti obavezu banaka da prilože dokaz kojim će moći potpisati ugovor o provođenju projekta sa EBRD-om.
Akta
last mohicans
Posts: 12332
Joined: 09/08/2012 23:19

#19769 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

geralt wrote: 20/11/2020 11:06
drug_profi wrote: 20/11/2020 11:01 Opet se tvrdi da je izgradnjom ove dionice završena izgradnja koridora Vc od Sarajeva do Bijače.
Preskače se Bradina-Ovčari-Prenj.
Da li to znači da se ova dionica neće graditi u dogledno vrijeme ili je u pitanju neki nedostatak informacija.
Sve je jedna dionica.
Je li to znači da je samo jedan LOT,nema cjepakanja, izgleda da ih je Satler bas stegao sa vecim dionicama i rokom izgradnje.
User avatar
Cossack
Posts: 7162
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#19770 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

Kako god, izgleda da su ovi nasi napokon ubacili u brzinu više ako ne i dvije brzine :)
toooka
Posts: 110
Joined: 15/02/2016 08:12

#19771 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka »

Cossack wrote: 20/11/2020 22:03 Kako god, izgleda da su ovi nasi napokon ubacili u brzinu više ako ne i dvije brzine :)
Po čemu si to zaključio? Po najavama? Renderima, 3D vizualizacijama?

Da su stvarno ubrzali, dodijelili bi ugovore za davno otvorene ponude za par dionica, objavili bi neke nove tendere ali nema još ništa, što znaci da novih ugovora nema prije kraja iduće godine i kad bi objavili tendere do kraja ove...
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19772 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Koronavirus ne zaustavlja radove na poddionici Vranduk – Ponirak
Image

Poddionica Vranduk – Ponirak počinje u južnom dijelu naselja Nemila, lokacija Stara stanica, gdje s mostovima Vranduk I i Vranduk II prelazi preko rijeke Bosne. Trasa se nastavlja prema tunelu Vranduk i prolazi kroz regiju Vranduk, te dalje nastavlja iznad naselja Koprivna s desne strane rijeke Bosne i završava u blizini naselja Ponirak.

„Trenutno se izvode radovi na dijelu trase na Sektoru IV na mostovima Vranduk I i II, vijaduktu Crnom Potoku i Koprivnoj I. Što se tiče ove lokacije trenutno se nalazimo na dijelu trase na Sektoru IV i trenutno se izvode radovi na zaštiti kosina. Kada je u pitanju novonastala situacija u svijetu zbog pandemije koronavirusa trenutno nemamo zaraženih radnika na terenu i radove odvijamo normalnom dinamikom, kazao je Elmin Škulj, predstavnik konzorcija Azvirt L.L.C. i Hering d.d. Široki Brijeg.

Ukupna dužina poddionice iznosi 5,3 kilometara i trenutno se izvode radovi na izgradnji potpornih zidova, dva mosta, tri vijadukta i tunelu.

Trasa na poddionici Vranduk – Ponirak je specifična po tome što se tlocrtno i visinski razdvajaju lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine.

„Ono što je zanimljivo da ovdje na gradnji Koridora Vc imamo prvi put jednu azerbejdžansku kompaniju Azvirt, pa se nadam da će to biti dobro iskustvo i za kompaniju Azvirt i za JP Autoceste FBiH. Ono što je posebno značajno napomenuti da se radovi izvode u vrandučkom kanjonu rijeke Bosna, gdje su izražene velike geomorfološke padine i gdje je vrlo teško raditi. Ono što je posebno značajno reći da se radovi izvode u geološkim formacijama julskokrilnog fliša, gdje imamo stalnu izmjenu geoloških, geomorfoloških i geotehničkih karakteristika gdje se izvode radovi. Trenutno na gradilištu poddionice Vranduk – Ponirak radi oko 220 radnika, izjavio je Ahmed Mušija, Šef projekta ispred JP Autoceste FBiH.

Vrijednost Ugovora za poddionicu Vranduk – Ponirak je 65, 4 miliona eura. Izvođač radova je konzorcij AZVRIT L.L.C iz Azerbejdžana i domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg. Nadzor nad izvođenjem radova vrši konzorcij DRI upravljanje investicij d.o.o. iz Slovenije i DIVEL d.o.o. iz Sarajeva. Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca.

U narednom videu pogledajte trenutne radove na izgradnji poddionice Vranduk – Ponirak.

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19773 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19774 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11203
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19775 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Počelo asfaltiranje na poddionici Buna - Počitelj
Image

Postavljanje asfalta na dionici autoputa A1 između Bune i Počitelja na jugu zemlje u punom je jeku.

Dionica Buna - Počitelj dugačka je 7,2 kilometra. Specifična je jer ne presijeca nijedno naselje i prolazi kroz hercegovačku ravnicu i krš, što će putovanje učiniti posebno impresivnim.

Gradnja dinice je trebala biti završena u junu 2020. godine, ali izvođač Hering je probio rok. Ipak, krajem septembra je obavljeno probno postavljanje asfalta, a prvi sloj jedne strane duž cijele dionice finaliziran je ovih dana.

Dionica košta oko 32 miliona eura i za njenu funkcionalnost potreban je most Počitelj koji je trenutno u izgradnji, što znači da se neće koristiti prije 2022. godine.
Image

ImageImage

Image

Image
Akta
Post Reply