Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

User avatar
drug_profi
Posts: 25424
Joined: 16/07/2012 16:00

#19476 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 19/10/2020 21:03

BAK-eV wrote:
19/10/2020 15:05
Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
2016. sa ulaskom u EU... zadnja informacija


zippoo87
Posts: 8241
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#19477 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zippoo87 » 19/10/2020 21:22

drug_profi wrote:
19/10/2020 21:03
BAK-eV wrote:
19/10/2020 15:05
Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
2016. sa ulaskom u EU... zadnja informacija
:lol: :lol: :thumbup: :thumbup:

costacurta
Posts: 2119
Joined: 05/05/2005 08:25

#19478 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta » 20/10/2020 19:45

Novalić će od investitora iz Turske tražiti da finansiraju izgradnju puta Tuzla – Brčko
Tema sastanka je saobraćajno povezivanje Tuzlanskog kantona sa sjeverom Bosne i Hercegovine, odnosno trasa autoceste Tuzla – Brčko – Orašje.

Sastanku prisustvuje i premijer FBiH Fadil Novalić.

“Tuzlanski kanton očigledno treba putnu komunikaciju i prema sjeveru i jugu. Sjever je prioritet i drago mi je da se  radi na tome. Znam koliko je to značajno s obzirom na to da sam i ja s ovog područja”, kazao je Novalić.
Čuj Fadila giganta :lol:
Zna kae koliko je to značajno. :izet:

northwestern
Posts: 29
Joined: 19/10/2020 18:44

#19479 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by northwestern » 20/10/2020 19:49

Kojom rutom bi to islo?
Jel bi se prosirila postojeca cesta ili bi se gradila nova i gdje?

costacurta
Posts: 2119
Joined: 05/05/2005 08:25

#19480 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta » 20/10/2020 20:10

northwestern wrote:
20/10/2020 19:49
Kojom rutom bi to islo?
Jel bi se prosirila postojeca cesta ili bi se gradila nova i gdje?
Vidi,
Sad ću izvadati par citata u kojima se jasno vidi njihova pokvarenost i manipulacija javnosti a s ciljem prikupljanja glasova. Kakva ba brza cesta Ili autoput. Kelje su to.
Izrada glavnog projekta brze ceste ili autoputa Tuzla – Brčko mogla bi početi
već odavno postoji društveno – ekonomska opravdanost za izgradnju moderne saobraćajnice
idejno rješenje za ovaj putni pravac, a koje je uradila grupa profesora, entuzijasta
:lol:
potrebno projektni zadatak i idejni projekat konačno usaglasiti sa revizionim primjedbama, a sve kako bi smo do Nove godine mogli otvoriti tender za glavni projekat.
Do izrade i završetka glavnog projekta, a time i početka konkretnih aktivnosti trebat će nam oko godinu i po dana
Klasika, sva priča u futuru, planovima, pichkama materinama.
I ono što me posebno fasciniralo, bezobrazluk neviđeni od čovjeka kooji je sa TK i kog je TK poslao za premijera sad priča sa podozrenjem, nadobudnošću:
Moramo biti iskreni i reći da se po prvi puta tek u posljednjih godinu dana na Federalnom nivou osjeti taj pozitivan pritisak Tuzlanskog kantona za rješavanje pitanja putne infrastrukture. Počeli smo konkretno i sa relevantnim akterima razgovarati 
Strašno :roll:
Kao Nije znao kelja :twisted:

zux1
Posts: 69
Joined: 15/07/2014 11:42

#19481 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zux1 » 21/10/2020 09:56

Svaki mjesec bar jednom prolazim dionicom Orašje- Mostar u oba smjera.
Mogu reći da je napredak radova koji se ostavrio za 7 dana na petlji Zenica sjever nevjerojatan.
Prije 7 dana su to bili "duboki" zemljani radovi, izlivao se neki mini mostić, a jučer prolazim i vidim da su došli do faze da se mogu stavljati ivičnjaci. Svaka čast.

Dionica Tarčin - ulaz u tunel Ivan. Iznenadjen sam pozitivno kako tu dobro napreduju radovi i koliko se uradilo za mjesec i po dana od kad su radovi započeli.

Dionica Vranduk - Ponirak takodjer mi se cini da radovi odlicno nareduju. Ne znam kolika je duzina Viadukta Babina rijeka, koja se nenormalno dugo gradila, ali ni ovaj viadukt Vranduk nije nimalo kratak, ali imam osjecaj da nareduje 3 put brze nego Babina rijeka. Izbrojao sam jucer 6 konstrukcija (krletki) za gradnju viadukta i svaki mjesec se vidi znacajni napredak napredak na tom vijaduktu.

User avatar
Haris.ba
Posts: 10838
Joined: 08/09/2005 20:08

#19482 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba » 21/10/2020 10:38

northwestern wrote:
20/10/2020 19:49
Kojom rutom bi to islo?
Jel bi se prosirila postojeca cesta ili bi se gradila nova i gdje?
Nova bi se gradila. Ima ucrtano u prostornom planu TK. Nije tesko naci na internetu.

Ali, ovo je samo predizborna prica. Nesta ko brza cesta Lasva Travnik pred prosle izbore, pa evo Rusi uplatili klirinski dug, samo sto nije pocelo...i evo tri godine kasnije imamo od svega da su u SBK nesta promjenili oko prostornog plana da bi papirologija mogla da se sredi. Nesta sto ce uci u knjige cestogradnje kako ne treba - prave prekid brze ceste radi poslovne zone. I to je to.

Osim sto je nacrtano u TK koridor kuda bi cesta mogla proci, nista se ne zna u Brckom ni u Orasju. Najvazniji dio te price je granicni prelaz preko Save. A, to pogotovo niko nista nije regulisao. Inace, imas dionicu ko sada postojecu na koridoru Vc koja se tri puta svecano otvara, napravljen cak i granicni prelaz, ali nema mosta godinama.
Niko ni u Posavskom kantonu nista ne zna o toj trasi. Ni u Brckom. Koliko to tesko ide vidimo na famoznoj ruti koju gura RS preko Brckog.

User avatar
Nivelacija
Posts: 3955
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#19483 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija » 21/10/2020 14:15

Misljenja sam da je prioritet Lasva Travnik Krajina.

Tuzla je grad od 100 hiljada stanovnika i dobila je investiciju od milijardu KM u blok 7.

Krajina nema nista.

Treba ravnomjerno ulagati na cijelu Federaciju.

NecuVise
Posts: 874
Joined: 10/01/2020 20:02

#19484 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by NecuVise » 21/10/2020 14:29

U Krajini prvo nek srede Bihać Bosanska Krupa pa onda dalje. Mislim da trenutno nema gore ceste u BiH na tom nivou.

User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 526
Joined: 14/12/2005 21:21

#19485 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack » 21/10/2020 14:32

Nivelacija wrote:
21/10/2020 14:15
Misljenja sam da je prioritet Lasva Travnik Krajina.

Tuzla je grad od 100 hiljada stanovnika i dobila je investiciju od milijardu KM u blok 7.

Krajina nema nista.

Treba ravnomjerno ulagati na cijelu Federaciju.
Ta cesta bi eventualno mogla doći do Jajca, a dalje čisto sumnjam. Još ako dobiju neke pare za ovaj aerodrom, onda pogotovo neće dobiti ništa za ceste.

User avatar
Haris.ba
Posts: 10838
Joined: 08/09/2005 20:08

#19486 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba » 21/10/2020 14:51

Nema nista od ceste Travnik Lasva, a ni Tuzla Orasje s dugo dugo.

Dzaba raspravljati. I nikada u planovima nije bila cesta Travnik Jajce, barem ozbiljno.

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19487 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:05

Radovi punom parom na poddionici Tarčin – Ivan
Image

Približiti Sarajevo i Mostar i skratit udaljenost na ovoj dionici spajanjem ceste M17 s koridorom 5c jedan je od prioriteta Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovina.

Osim bržeg i ugodnijeg putovanja izgradnjom moderne autoceste Tarčin – Ivan otvara se i ekonomska perspektiva i poboljšava zaštita okoliša kroz ovaj projekat ukupne vrijednosti 124 miliona eura bez PDV-a.

Poddionica Tarčin Ivan duga je 6,9 kilometara, podijeljena je na dva LOT-a na LOT 1, koji je dužine 4,9 kilometara i kreće od Tarčina do ulaza u Tunel Ivan i LOT 2 je sam Tunel Ivan sa nekim dijelovima otvorene trase u dužini od 150 metara, tako da je ukupna dužina LOT-a 2 cca. 2 kilometra, kazao je Ermin Handžar šef projekta JP Autoceste FBiH za poddionicu Tarčin-Ivan.

Prvi korak ka ostvarenju tog cilja bio je početak radova na probijanju tunela Ivan gdje se radovi intezivno izvode već 11 mjeseci.

Tunel je dug 1760 metara sa dvije cijevi profila autoceste. Tunel se sastoji od šest poprečnih veza od toga je pet poprečnih veza pješačkih i jedna poprečna veza za vozila. Mi smo sada na nekih 550 metara u lijevoj tunelskoj cijevi, gdje smo izvršili iskop i primarnu podgradu. U desnoj smo negdje oko 450 metara do 500 metara je izvršen iskop. Radove izvodimo po Novoj austrijskoj metodi. Napredujemo u skladu sa geologijom koja je na ovom projektu veoma zahtjevna i koja se mijenja sa svakim korakom iskopa. Do sada smo imali veoma loše materijale s tim da smo na južnoj strani ušli u bolji materijal i korak se malo pojačava, tako da ćemo malo ubrzati sa radovima na iskopu, izjavio je Damir Peštelić, direktor projekta ispred izvođača Euro Asfalt.

Trenutna lokacija čela Tunela Ivan je neposredno ispod magistralnog Tunela Ivan tako da smo sada negdje u ukrštanju sa magistralom, prilazom i izlazom magistralnog Tunela Ivan, dodao je Handžar.

Uprkos epidemiji koronavirusa radovi su se izvodili bez ikakvih zastoja. Na gradilištu za sada nije bilo oboljelih od koronavirusa, a tome se može zahvaliti ponajviše zbog poštivanja svih mjera i preporuka nadležnih institucija.

Na terenu je ukupno 130 radnika koji rade na obje poddionice. Radovi se izvode u tri smjene.

Budući da se Tunel Ivan kopa sa obje strane, obje cijevi, i sa sjevera i juga spajanje se očekuje prema nekim dinamičkim planovima oktobar/novembar 2021. godine. Paralelno uz te aktivnosti pri izvođenju vršit će se i neke finalne faze u tunelogradnji kao što je hidroizolacija, sekundarna obloga. Na LOT-u 2 pored Tunela Ivan i dijelova otvorene trase imamo i privremenu spojnu cestu kako bismo osigurali nesmetan promet između Tarčina i Ivana na koju će biti smješteno bočno naplatno mjesto, ona je dužine 700 metara spojena je na magistralnu cestu u mjestu Bradina, pojasnio je Handžar.

Prije mjesec dana počeli su i radovi na poddionici Tarčin – ulaz u tunel Ivan.

Trenutno imamo tri napadna mjesta, nalazimo se na prvom to je početak samog LOT-a 1 u dužini od nekih 1200 metara. Izvode se iskopi zamjene podtla, ojačavanje tla. Na drugoj lokaciji izvodimo duboko fundiranje mosta M2 Raštelica 2, gdje smo izveli već značajan broj možda čak i pola od ukupne količine šipova, kumulativne dužine cca. 1700 metra tako da smo u dobroj dinamici, čak i boljoj nego što je planirano, čijenicom zato što se izvođač na vrijeme aktivirao i krenuo sa angažmanom izvođenja radova.

Zanimljive karakteristike LOT-a 1 su mostovi Raštelica 1 dužine 518 metara i Raštelica 2 s dužinom 609 metara. Raštelica 1 je predviđena na 13 raspona, većina raspona su dužine 42 metra, dok je visina stubova nešto iznad 20 metara do 23 metra maksimalno. Raštelica 1 se nepovoljno ukršta sa magistralnom cestom i rijekom Kalašnicom tako da imamo koliziju sa magistralom zbog čega premoštavamo taj potez sa mostom jedan. Most Raštelica 2 predviđen je da se gradi na 19 raspona i većina raspona je negdje oko 30 metara do 32 metra. Stubovi su nešto niži od mosta jedan visine cca. 15 metara i ovaj most se nepovoljno ukrštava sa magistralom.

Kažu da je najteže je naći prvi posao. Partnerskom saradnjom Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovina i Evropske banke za obnovu i razvoj 25 mladih ljudi je dobilo priliku da rade na projektu tunel Ivan, i na taj način se edukuju te steknu nova znanja i iskustava. Kroz ovaj projekat ulazak na tržište rada dobila je i Adela Salkić, inžinjer geologije.

Već tri mjeseca radim na projektu Tunela Ivan na poziciji inžinjera geologije. Mogu reći da se inžinjering u realnom sektoru razlikuje od onoga kako nam predstavljaju na fakultetu. To je svakako istina, ali mogu da svjedočim tome da se kvalitetan posao ne može odraditi bez dobre teoretske prakse. Moja lična očekivanja su se ispunila, veoma sam sretna što radim na jednom ovakvom dobrom i velikom i zahtjevnom projektu i što stičem radna iskustva zajedno sa svojim starijim iskustveno bogatijim i stručnijim kolegama, saopštila je Adela Salkić – inžinjer geologije.

Radovi izgradnje poddionice Tarčin-Ivan se finansiraju iz sredstava osiguranih kod međunarodnih finansijskih banaka Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicijske banke u visni od 100 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 23,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Rok za završetak kompletne autoceste od Tarčina do Bradine je kraj maja 2022.

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19488 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:09

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19489 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:13

Image

Image

Image

Image

Image

BadBoy
Posts: 5055
Joined: 01/11/2005 21:55

#19490 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy » 22/10/2020 12:15

Ovi između magistrale i autoputa će pravo dobro proći :D

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19491 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:16


User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19492 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:18

BadBoy wrote:
22/10/2020 12:15
Ovi između magistrale i autoputa će pravo dobro proći :D
Čekaj da završim post. :gunjastajl:

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19493 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:24

Izgradnja mosta Gradiška [E661] - 10. 10. 2020.

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19494 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:26

Tunel Putnikovo brdo dva: Zajednički projekat JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS
Image

Direktori preduzeća JP Autoceste Federacije BiH i Autoputevi Republike Srpske Adnan Terzić i i Dušan Topić razgovarali su u Banjoj Luci o saradnji dvije firme na zajedničkim projektima, među kojima je gradnja tunela Putnikovo brdo dva.

Tunel se nalazi u okviru realizacije projekta dionice autoputa na Koridoru Vc, na pravcu od petlje Rudanka do međuentitetske linije. Specifičan je po tome što se nalazi na međuentitetskoj granici s ukupnom dužinom od 700 metara, od čega 120 metara pripada Federaciji BiH, dok se preostali dio nalazi na teritoriji RS-a i iznosi 580 metara, što predstavlja većinski dio tunela od 83%.

JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS su u fazi pripreme sporazuma o implementaciji projekta Tunel Putnikovo brdo dva u cilju izbjegavanja dvostrukih procedura, preklapanja ugovora sa izvođačima radova, te samog izvođenja radova na tunelu od strane dva različita izvođača radova.

Sporazumom će se urediti osnove saradnje dva preduzeća radi izvršavanja međusobnih obaveza za implementaciju, pripremu, izgradnju i upravljanje objektom Tunel Putnikovo brdo dva, kao specifičnog dijela cjelokupnog projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc.

Ovaj projekt je jedna lijepa priča o saradnji dva preduzeća radi olakšanja interne i regionalne intagraciju Bosne i Hercegovine kroz poboljšanje ključne saobraćajne infrastrukture, a u cilju ekonomičnosti, efikasnosti te usklađenosti i jednakosti radova.

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) je obezbijedila finansiranje od 210 miliona eura koje će koristiti JP Autoceste FBiH u iznosu od 60 miliona eura i Autoputevi RS-a u iznosu od 150 miliona eura. U cilju ekonomičnosti i efikasnosti, te davanja jednoličnog odgovora na zahtjeve finansijera projekta JP Autoceste FBiH daje saglasnost da 120 metara tunela, koji se nalazi na teritoriji FBiH, implementira JP Autoputevi RS.

Dobojska obilaznica je duga 14 kilometara i nalazi se između petlje Rudanka u općini Doboj RS i petlje Medakovo u općini Doboj Jug u Federaciji BiH. Obilaznica se sastoji iz dvije poddionice Rudanka – Putnikovo brdo u RS-u i Putnikovo brdo – Medakovo u FBiH.

JP Autoceste FBiH planira da izgradi 8,5 kilometara dugu dionicu Putnikovo brdo – Medakovo. Projekat počinje na međuentitetskoj granici unutar tunela Putnikovo Brdo dva, ukupne dužine 700 metara, dok je dužina u FBiH oko 120 metara.

Trasa izlaskom iz tunela Putnikovo brdo dva se spušta niz padinu gdje presjeca postojeći lokalni put i dolazi do petlje Usora na lijevoj obali rijeke te dalje u nastavku prelazi preko korita Usore. Prvi most preko Usore, je planiran u ovom dijelu. Prelaskom na desnu obalu rijeke Usore trasa se približava postojećem magistralnom putu M-4 te ide paralelno sa magistralnim putem i presjeca korito rijeke Usore drugi put (most Tešanjka 1) i prelazi na lijevu obalu nakon čega ponovo prelazi korito rijeke Usore (most Tešanjka 2) i magistralni put i ulazi u općinu Tešanj.

U zoni sela Tešanjka, trasa će prolazi kroz „cut and cover“ tunel Hrastik (220 metara). Izlaskom iz tunela trasa presjeca postojeći lokalni put, dva potoka (koji će biti u propustima) i prelazi rijeku Tešanjku mostovima na pet mjesta. Projekat obuhvata i petlju Medakovo kao i objekt Centra za održavanje i kontrolu saobraćaja. Autocesta je projektirana za brzine do 120 km/h i biće širine do 27 m.
JP Autoceste FBiH

User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19495 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 13:59

Ambasador EU Sattler održao drugi sastanak na visokom nivou o Koridoru 5c i posjetio dionicu Tarčin - Tunel Ivan
Image

Šef Delegacije Evropske unije u BiH i specijalni predstavnik EU, ambasador Johann Sattler, bio je domaćin drugog sastanka na visokom nivou o Koridoru 5c održanog danas putem video linka, na kojem su učestvovali predsjedavajući Vijeća ministara BiH Zoran Tegeltija, premijer Federacije BiH Fadil Novalić, premijer Republike Srpske Radovan Višković, nadležni ministri, direktori JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS, kao i predstavnici Evropske investicijske banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Na sastanku se razgovaralo o trenutnom stanju i o budućim planovima za izgradnju autoputa na Koridoru 5c u BiH, s posebnim naglaskom na ubrzavanje radova.

Koridor 5c najambiciozniji je investicijski program u Bosni i Hercegovini, koji zahtijeva značajna finansijska sredstva i ljudske resurse. Evropska unija najveći je donator koji je za izgradnju za izgradnju 11 poddionica autoputa na Koridoru 5c u BiH izdvojila više od 200 miliona eura bespovratnih sredstava kroz Investicijski okvir Zapadnog Balkana (WBIF), nadopunjavajući zajmove EIB-a i EBRD-a.

Nakon sastanka, ambasador Sattler je posjetio radove na iskopu tunela Ivan i tom prilikom izjavio: „Drago mi je što vidim da su uprkos pandemiji radovi na izgradnji ovog značajnog investicijskog projekta nastavljeni na većini lokacija. Međutim, kao što sam naglasio na današnjem sastanku na visokom nivou, potrebno je riješiti prepreke radi ubrzavanja radova. EU će nastaviti da pruža podršku, uključujući kroz Ekonomski i Investicijski plan za Zapadni Balkan koji je komesar za susjedstvo i proširenje Oliver Varhelyi predstavio prošle sedmice.“

Tokom sastanka, predstavnici vlasti potvrdili su opredjeljenje za ubrzavanje priprema i provedbe dosadašnjih ulaganja u Koridor 5c. Predstavnici Evropske banke za razvoj i obnovu i Evropske investicijske banke istakli su svoju spremnost da pomognu u tom pravcu.

Koridor 5c je prioritet koji će obezbijediti moderne transportne veze koje povezuju zemlju sa regionom i EU za dobrobit građana i ekonomije.

Evropska unija je 2015. godine pokrenula Agendu za povezivanje za Zapadni Balkan te osigurala izdvajanje bespovratnih sredstava za sufinansiranje ključnih transportnih i energetskih veza u regionu do 2020. godine. Za naredni period, kroz sveobuhvatni Ekonomski i investicijski plan za Zapadni Balkan, Evropska unija nastoji potaknuti dugoročni ekonomski oporavak, podržati zelenu i digitalnu tranziciju te podržati regionalne integracije i povezanost sa Evropskom unijom.

Za više informacija o radovima na Koridoru 5c pogledajte infografiku.
Image

Image

Image


User avatar
So What!
Posts: 8250
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19497 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 14:52


User avatar
nepass1
Posts: 3852
Joined: 06/07/2017 07:35

#19498 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nepass1 » 22/10/2020 15:59

Nece konjic zaobici za 7g, a autoput nece zavrsiti za 27g da jebe rak raka

User avatar
drug_profi
Posts: 25424
Joined: 16/07/2012 16:00

#19499 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 22/10/2020 16:28

Ako se vlast promijeni 2022, sanse ce biti vece.

User avatar
nepass1
Posts: 3852
Joined: 06/07/2017 07:35

#19500 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nepass1 » 22/10/2020 16:31

Ja vjerujem samo ako dovedu kineze i kazu im koliko cete para, zavrsite do 2028. Drugacije nema sanse

Post Reply