Page 790 of 1178

#19726 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 15/11/2020 14:30
by tec
RJ57 wrote: 15/11/2020 14:23
tec wrote: 15/11/2020 14:12
Medakovo - Rudanka 1 put
Rudanka - Odzak 5 puta
onda je vizualizacija potpuno pogrešna
Sa zadnje vizualizacije, možda ako dodaš petlje se približi na taj broj ali ni tada

#19727 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 16/11/2020 09:11
by Jedinstvo_Manchester
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rFMCH-eyEYM&t[/youtube]
Progres na Dobojskoj obilaznici

#19728 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 16/11/2020 10:42
by So What!
Jedinstvo_Manchester wrote: 16/11/2020 09:11
Progres na Dobojskoj obilaznici
Samo izbacuj ove sekunde iz linka, i učitat će ti se fino.

#19729 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 16/11/2020 10:43
by So What!
Sada kada je izborna kampanja prošla, u sljedećih par dana ću nastaviti sa postavljanjem fotografija sa gradilišta.

#19730 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 16/11/2020 13:13
by username_here

#19731 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Posted: 17/11/2020 05:44
by Haris033
https://www.klix.ba/clanak/201116069

Potpisan ugovor za izgradnju 5.5km autoputa Poprikuše - Nemila vrijedan 208 miliona evra

Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić je kazao kako se radi o veoma ozbiljnom ugovoru i komplikovanom tunelu od 3.600 metara, vijaduktu i spoju na M-17 .
"Mi smo ovaj ugovor iskoristili da zajedno sa ekspertima iz Evropske banke za obnovu i razvoj uspostavimo i jednu dodatnu proceduru, kad je u pitanju evaluacija tendera, koja se sastoji iz tri koraka. U njoj smo obezbjedili da se maksimalno smanje rizici kod investitora kad je u pitanju eventualna eskalacija cijena i produženje roka građenja", rekao je Terzić.
To je kako navodi i priprema za tenderisanje tunela Prenj koji će se tenderisati po ovom principu.
"Mislim da smo uspješno potpisivajući ovaj ugovor došli do jasnih spoznaja i procedura , kako da kad budemo radili tunel Prenj kao najveći objekat u regioni i jedan od najvećih u Evropi imamo proceduru kojom će investitor i izvođač biti zaštićeni od svih mogućih rizika.Ovo je deveti ugovor nakon zakona o izmjenama i dopunama prostornog plana sa specijalnim obilježjima na koridoru VC i nakon izmjena i dopuna zakona o akcizama i putarinama u BiH", kazao je Terzić.
Dodao je kako očekujem da će se zadovoljiti sve potrebe ovog projekta i završiti u predviđenom roku i uz vrhunsku kvaliteti i dogovorenu
Projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Evren Utku Gök je podsjetio kako je ova kompanija sa aktivnostima počela u BiH 2012, te se zahvalio na ukazanom povjerenju za ovaj projekt koji je kako naglašava izuzetno zahtjevan. Naglasio je kako je dionica Poprikuše – Nemila duga 5,5 kilometara i da će se graditt prema ugovoru "design and build” (projektuj i izgradi – žuti FIDIC). Od značajnih objekata gradit će se tunel Golubinja 3.659 kilometara, dva mosta, dva vijadukta, petlja Poprikuše i Centar za kontrolu prometa.

"Dva puta prelazi rijeku Bosnu, dva puta magistralu i dva puta željeznicu", pojasnio je uvjeren kako će taj projekt uspješno završiti u previđenom roku od 42 mjeseca.

Ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić, je naglasio da će se izgradnjom tunela Golubinja skratiti udaljenosti između Nemile i Poprikuša za oko pet kilometara.

"Uvjeren sam da će ovaj sjeverni dio BiH sa ovim težim djelom dionice biti povezan, tako da ćemo mi u u narednom periodu od međuentitetske linije spojiti ovaj dio u roku od 42 mjeseca tako da ćemo imati funkcionalnih više od 74 kilometra iznad zeničkog djela Koridora", kazao je Lasić.

Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstva osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 miliona eura, Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 90 miliona eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Evren Utku Gök, projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (Turska) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka ispred JP Autoceste FBiH i Muamer Hajduk kao svjedok u ime izvođača radova Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S.





Koji je ovo kriminal? 400 miliona KM za 5.5km dionice!? :twisted:
Sad se tek vidi zasto je Šćepi stalo da kontrolise izgradnju autoputeva i da ima svog čovjeka tamo? :izet:

Što vise lotova za što više izvlačenja novca. Na jednostavan i lagan način se bogatiti.

Da Vas hoće više smjeniti, uzeti svu stečenu imovinu i u kamenolom na tucanje kamena, bagro lopovsksa (sda, hdz, sbb, vfbih, ac fbih, euroasfalt i hering)
Mafijaaaa

Fuj!

#19732 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 17/11/2020 12:03
by So What!
RJ57 wrote: 15/11/2020 14:23
tec wrote: 15/11/2020 14:12
RJ57 wrote: 14/11/2020 21:23

doboj-modriča, ako je suditi po vizualizaciji koju smo ovdje mogli vidjeti
Medakovo - Rudanka 1 put
Rudanka - Odzak 5 puta
onda je vizualizacija potpuno pogrešna
Bespotrebno se raspravljate oko sitnih detalja, vizualizacija je tačna, samo pregledaj još jednom i vidjet ćeš da je broj mostova uredan.

Autoput kroz RS će se praviti brže iz jednostavnog razloga, manje je komplikovana procedura, samo je jedan potencijalni izvođač i trasa ne uključuje skupe objekte.

Najbolji primjer za navedeno je izgradnja autoputa Doboj - Banja Luka.

#19733 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 10:58
by Porodice Foht
''dnevni napredak iskopa tunela u obje cijevi bio do 14 metara, pri čemu je utrošeno preko 200.000 kg eksploziva za proboj tunela.'' :shock:
Gdje kupuju ovi eksploziv? Radi li ista iz ovog programa Vitezit?

#19734 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 11:18
by moon_walker_90
Onako laicki ako je prosjek 10 m dnevno znaci za prenj bi trebalo 1200 dana sto je oko 3 i po godine samo busenje :roll:

#19735 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 11:38
by drug_profi
Porodice Foht wrote: 18/11/2020 10:58 ''dnevni napredak iskopa tunela u obje cijevi bio do 14 metara, pri čemu je utrošeno preko 200.000 kg eksploziva za proboj tunela.'' :shock:
Gdje kupuju ovi eksploziv? Radi li ista iz ovog programa Vitezit?
Image

#19736 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 11:40
by Porodice Foht
drug_profi wrote: 18/11/2020 11:38
Porodice Foht wrote: 18/11/2020 10:58 ''dnevni napredak iskopa tunela u obje cijevi bio do 14 metara, pri čemu je utrošeno preko 200.000 kg eksploziva za proboj tunela.'' :shock:
Gdje kupuju ovi eksploziv? Radi li ista iz ovog programa Vitezit?
Image
Jeko Raso? :)

#19737 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 11:42
by drug_profi

#19738 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 12:42
by lacrima
drug_profi wrote: 18/11/2020 11:42 https://rad-raso.com/
Oni su samo transport opasnih materija. Negdje drugo se kupuje

#19739 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 18/11/2020 12:50
by drug_profi
lacrima wrote: 18/11/2020 12:42
drug_profi wrote: 18/11/2020 11:42 https://rad-raso.com/
Oni su samo transport opasnih materija. Negdje drugo se kupuje
Pa znam, ali nece prevoznik iz Užica prevoziti eksploziv iz Viteza do gradilišta. Ovo je vjerovatno iz Srbije, Obilićevo-Kruševac, Rudex-Zinđi Boljevac...

#19740 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 19/11/2020 10:12
by kurty
nase firme i nas eksploziv se ovdje koristi

#19741 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 19/11/2020 10:22
by Samir90
Evo nekoliko fotografija naplatnih kucica Zenica - Sjever



#19742 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 19/11/2020 10:32
by Porodice Foht
kurty wrote: 19/11/2020 10:12 nase firme i nas eksploziv se ovdje koristi
:thumbup: Pa tako reci, ti si covjek s gradilista. Vec sam pomislio kako u Srbiju idu milioni za eksploziv.

#19743 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 19/11/2020 11:18
by drug_profi
kurty wrote: 19/11/2020 10:12 nase firme i nas eksploziv se ovdje koristi
Vjerujem ti, ali eno na slici dva šlepera iz Srbije koja transportuju eksploziv u pratnji policije.
Kretali su se iz pravca grada prema Ilidži. Možda na Počitelj ili Ivan?

#19744 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 19/11/2020 11:20
by So What!
drug_profi wrote: 19/11/2020 11:18
kurty wrote: 19/11/2020 10:12 nase firme i nas eksploziv se ovdje koristi
Vjerujem ti, ali eno na slici dva šlepera iz Srbije koja transportuju eksploziv u pratnji policije.
Kretali su se iz pravca grada prema Ilidži. Možda na Počitelj?
Ima i kamenoloma kod nas, ne mora značiti nužno da ide za potrebe autoputa.

#19745 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 19/11/2020 11:30
by drug_profi
I to je tačno.
Pošto se pomenulo pitanje porijekla eksploziva, ja se sjetih da sam nekad u oktobru slikao dva slepera eksploziva u centru grada.

#19746 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 20/11/2020 09:55
by So What!
Tešanj će zahvaljujući Koridoru 5C biti bliže Evropi
Image

Osiguranjem novca Evropske investicijske banke (EIB) nastavit će se gradnja Koridora 5C kroz Zeničko-dobojski kanton na dionici Popirkuše - Medakovo, čime bi Tešanj kao poslovni centar bio povezan s autoputem kroz našu državu.

Koliko je značajan autoput kroz Bosnu i Hercegovinu kao poveznica bh. gradova međusobno te sa državama Evrope najviše će zasigurno osjetiti privrednici u Tešnju koji bi u narednim godinama gradnjom dionice Poprikuše - Medakovo dobili lakši način transporta robe do zemalja svijeta s obzirom na to da će trasa Koridora 5C uveliko biti bliže poslovnoj zoni nego je trenutno magistralni put M-17.

Prilikom posjete premijera Federacije Bosne i Hercegovine Fadila Novalića i federalnog ministra razvoja, poduzetništva i obrta Amira Zukića Tešnju naglašeno je da su banke odobrile sredstva za gradnju dionice od 41 kilometar u iznosu od 340 miliona eura uz ranije osiguranih 60 miliona eura.

Iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine za Klix.ba su kazali da je dionica Poprikuše – Medakovo podijeljena na dvije poddionice Ozimice – Poprikuše i Medakovo – Ozimice.

"Za Medakovo – Ozimice u toku je izrada glavnog projekta koji bi trebao biti završen do kraja godine, a za Ozimice – Poprikuše je u septembru ove godine poništen tender za odabir projektanta i u pripremi je raspisivanje novog tendera. Vlada FBiH je podržala inicijativu da kreditnim zaduženjem kod Evropske investicijske banke (EIB) budu osigurana sredstva za izgradnju dionice autoceste Poprikuše - Medakovo na Koridoru 5C u iznosu do 340 miliona eura. Konačna odluka o zaduženju bit će donesena po okončanju pregovora s EIB-om, s kojom će biti utvrđeni konačni uvjeti kreditnog zaduženja", kazali su iz Autocesta FBiH za Klix.ba.

Dionica od Medakova ka sjeveru naše zemlje nastavljala bi se prema Odžaku i Svilaju.
Klix

#19747 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 20/11/2020 09:58
by So What!
Izgradnja Zeničke obilaznice [Klopče - Donja Gračanica] [Vijadukt Babina Rijeka] - 02. 11. 2020. @ slow burn73; smogovac; doff. (Skyscrapercity forum)

Image

ImageImage

#19748 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 20/11/2020 09:59
by So What!

#19749 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 20/11/2020 10:12
by So What!
'Ovaj most je moj maturalni rad'
Image

- Probleme koje smo do sada imali smo 'premostili' - kazala je Anita Blažević. Sada je, nadaju se svi, ostalo premostiti samo rijeku. Kako bi spajala. Ne samo obale, nego i ljude.

Nakon što su izvođači krajem proteklog mjeseca, zbog visokog vodostaja rijeke Save, morali angažirati ronioce, radovi na mostu Gradiška nastavljeni su i radi se punom paru. Da je tomu tako uvjerili smo se i sami kada smo tijekom srijede prijepodne, posjetili gradilište s bosansko-hercegovačke strane s koje na montaži čelične konstrukcije rade djelatnici Đuro Đaković Montaže.

- Mi smo ovdje s radovima predmontaže započeli 27. srpnja ove godine. Nastavili smo s montažom segmenta koji se nalazi iznad stupa, a onda je zbog visokog vodostaja, sve stalo na 15-ak dana - prisjetio se Mato Martić, voditelj radova ĐĐ Montaže na mostu Gradiška.



Mostu će se sastojati od ukupno 30 segmenata. Do sada su, doznajemo, od Anite Blažević voditeljice projekta sa strane ĐĐ Montaže, ugrađena tri segmenta težine oko 650 do 700 tona.

- Ovo je za mene, kao voditelja projekta, prvi most. Riječ je o velikom projektu gdje Montaža, kao jedan od predstavnika Zajednice izvođača obavlja cjelokupnu izradu samog mosta, svu antikorozivnu zaštitu te montažu polovice čelične rasponske konstrukcije mosta - izjavila je Blažević, koja je na gradilištu prosječno dva puta tjedno kontrolirajući, zajedno sa ostalim svojim kolegama, teku li radovi po planu.



U halama ĐĐ Montaže izrađeno je 70 posto čelične konstrukcije, koja će u konačnici težiti pet tisuća tona, a od koje je dio dopremljen na hrvatsku, a dio na bosanskohercegovačku stranu.

- Premošćivanje Save trebalo bi biti u lipnju iduće godine bude li se sve odvijalo prema planu i bez teškoća. No u slučaju mosta u Gradiški to ne ovisi sve samo o Đuri Đakoviću. Naime, mi konstrukciju montiramo s bosanske strane, a sa susjedne hrvatske strane radove izvode kolege iz Zagreb Montaže. Mjesečno se ugradi oko 200 tona konstrukcije - pojasnio je Martić, dodajući kako je svako spajanje mosta svojevrsna proslava do novog susreta na novom gradilištu. - Tako će biti i radnicima na ovome mostu. Svima osim meni, jer meni je ovo svojevrstan maturalni rad. Poslije ovog mosta idem u mirovinu - kazao je Martić.

To da je svaki most priča za sebe jer govori o spajanju, ne samo obala nego i ljudi, složio se i Marko Lovrić, glavni inženjer gradilišta. - Svaki most je projekt uz koji se veže dobra atmosfera, jer su ljudi svjesni njegove uloge spajanja. Tako je i na ovom gradilištu na kojem radi ukupno oko 120 radnika. - Trenutno je, kako se vidi u tijeku montaža čelične konstrukcije i radovi se odvijaju prema planu. - istaknuo je Lovrić.



Podsjetimo, prvi radovi na kompletnom gradilištu krenuli su još u desetom mjesecu prošle godine. Nakon poteškoća uzrokovanih početkom godine epidemijom COVID-a, zbog čega je došlo do zastoja u mogućnosti nabavke repromaterijala, ali i otežane fluktuacije radne snage, radovi su nastavljeni. - Sada su svi problemi prebrođeni. Na gradilištu sve funkcionira prema planu, a kašnjenja su se najviše očitovala u izradi stupišta S3 - kazao je Davor Crnković, voditelj projekta od strane HC koje su investitori s hrvatske strane, dok je s bosanskohercegovačke strane to Ministarstvo komunikacija i transporta.

Uz ĐĐ Montažu i Zagreb montažu, Zajednicu poslovnih subjekata angažiranih na ovome projektu, vrijednom 19,5 milijuna eura, čini i bosanskohercegovački Integral inženjering. - Mi smo bili angažirani na građevinskim radovima i to smo sve izveli i pripremili kako bi mogla uslijediti montaža čelične konstrukcije koja je sada u tijeku. Preostalo nam je još završiti posao zaštite obloge nasipa od voda, kao i nešto sitnijih betonskih i građevinskih radova - istaknuo je Radimir Gvozdenović, građevinski inženjer iz Integrala.



U ovome trenutku na gradilištu je, s bosanskohercegovačke strane 20-ak radnika Integrala i 50-ak Montažinih djelatnika i svi se nadaju kako većih poteškoća u realizaciji ovoga projekta neće biti. - Probleme koje smo do sada imali smo 'premostili' - kazala je Anita Blažević. Sada je, nadaju se svi, ostalo premostiti samo rijeku. Kako bi spajala. Ne samo obale, nego i ljude.
Naručitelj: Hrvatske ceste d.o.o. i Ministarstvo komunikacija i prometa BiH
Ugovorena vrijednost radova: 19.540.997 € bez PDV-a
Datum uvođenja u posao: 16.10.2019.
Očekivani završetak radova: Kraj 2022. godine
Duljina mosta: 426 metara
Širina mosta: 22,5 metara
Most će imati četiri trake, po dvije u svakom smjeru, pojedinačne širine 3,75 metara

#19750 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 20/11/2020 10:22
by So What!