Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
RJ57
Posts: 3793
Joined: 10/04/2017 15:12

#19501 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

So What! wrote: 18/10/2020 04:23 Ne bih rekao da ima, idejni projekti su se mijenjali, a finalni projekat još nije ni u tenderskoj proceduri. Prema posljednjim opisima trase, to zvuči ovako:
ok, hvala.
nije sad da je to bitno, ali znaš li slučajno gdje tunel u golubinji treba da izađe, bliže hanovima ili bliže pumpi, mislim da je hifa, i prije svega koliko visoko? pitam zbog toga jer bi tu trebao biti taj izlaz a ja svaki put kad tuda prođem gledam gdje bi ga mogli uvaliti i nikako mi nije jasno gdje.
naravno oni to zovu poprikuše ali kao što znamo tako nešto ne postoji :mrgreen:
User avatar
spree
Posts: 8073
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#19502 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by spree »

RJ57 wrote: 18/10/2020 11:37 ja čak ni u to da ima para nisam siguran
Para ima, ali u necijim džepovima. Eno neki prijete ako im se ne uplati da ide obustava radova.

Nego koja dionica i kada ce biti otvorena nakon ove parcijalne zenicke zaobilaznice?
RJ57
Posts: 3793
Joined: 10/04/2017 15:12

#19503 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

spree wrote: 18/10/2020 12:13
Nego koja dionica i kada ce biti otvorena nakon ove parcijalne zenicke zaobilaznice?
uneka doba na proljeće od svilaja do odžaka, osim ako ne računaš da je to već otvoreno :|

poslije toga tice znaju
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19504 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

costacurta wrote: 18/10/2020 09:56 @SoWhat
Welcome back :D
Nema te ne pišeš kontam zahatorio nešto, a tvoji postovi i slike su mi jedni od interesantnijih na forumu :thumbup: :thumbup:
Ma tu sam, samo pratim trenutno više temu o ratu u Nagorno Karabahu. :D
RJ57 wrote: 18/10/2020 11:43ok, hvala.
nije sad da je to bitno, ali znaš li slučajno gdje tunel u golubinji treba da izađe, bliže hanovima ili bliže pumpi, mislim da je hifa, i prije svega koliko visoko? pitam zbog toga jer bi tu trebao biti taj izlaz a ja svaki put kad tuda prođem gledam gdje bi ga mogli uvaliti i nikako mi nije jasno gdje.
naravno oni to zovu poprikuše ali kao što znamo tako nešto ne postoji :mrgreen:
Projekat za tu dionicu je završen, izabran je nadzor, fali nam još izvođač, što znači da je utvrđena trasa za taj tunel, a ona kaže da isti ulazi u Topčić Polju, kod onih željezničkih mostova, i zatim ispod brda ide 3,5 kilometra, u potpunosti obilazi Begov Han te izbija u Golubinji, u blizni terminala kompanije Banjotrans.

Biće visok, ali zaista ne znam koliko, jer s obe strane tunela će se nalaziti po jedan most.

Image

Image
spree wrote: 18/10/2020 12:13Nego koja dionica i kada ce biti otvorena nakon ove parcijalne zenicke zaobilaznice?
Za 1. mart 2021. godine je zakazano otvorenje Mosta Svilaj i graničnog prijelaza Svilaj, što će u potpnusti staviti u funkciju i ranije otvorenu dionicu Odžak - Svilaj.

Sljedeće godine je moguće i otvaranje dionice Rudanka - Johovac, ali velika je vjerovatnoća da i to ide za 2022. godinu.

U 2022. godini bi se trebali otvoriti Tarčin - Ivan i Počitelj - Zvirovići, a nakon toga mislim da se do 2025. godine neće ništa otvoriti.
User avatar
avenija
Posts: 1529
Joined: 29/03/2016 16:20

#19505 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by avenija »

2022 ce se otvoriti Zenica sjever- Nemila
2024 Nemila-Zepce.
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19506 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

avenija wrote: 18/10/2020 13:29 2022 ce se otvoriti Zenica sjever- Nemila
2024 Nemila-Zepce.
Ako se napravi privremeni spoj u Nemili, možda 2023. godine da se otvori, a Nemila - Žepče nema šanse da bude 2024. godine, jer se nije počelo još ni graditi, a za tunel od 3,5 kilometra će trebati jedno 3 godine minimalno.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#19507 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Ako ugovor bude skoro za Buna - tunel Kvanj onda bi negdje 2024. mogla biti u funkciji cijela dionica od petlje Počitelj (uskoro će asfaltirati Počitelj - Buna) do privremene petlje tunel Kvanj (spoj na cestu Stolac - Mostar).
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19508 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Radovi na poddionici Vranduk – Ponirak nisu i neće biti obustavljeni, JP Autoceste FBiH uredno izmiruje svoje obaveze i to iz vlastitih sredstava
Image

U informativnoj emisiji BHRT “Dnevnik 2”, emitovanoj 07.10.2020. godine, u prilogu Haruna Bošnjaka koji govori o obustavljanju radova na izgradnji poddionice Vranduk – Ponirak zbog neizvršavanja finansijskih obaveza. Kako je propuštena Vaša profesionalna obaveza da ovu navodnu informaciju provjerite u JP Autoceste FBiH, upućujemo reagovanje u kojem skrećemo pažnju na sljedeće činjenice:

To je apsolutna neistina i teška dezinformacija da će radovi na poddionici Vranduk-Ponirak biti obustavljeni.

JP Autoceste FBiH uredno izmiruje svoje obaveze i to iz vlastitih sredstava, a ne kredita koji su osigurani kod Banke za finansiranje poddionice Vranduk- Ponirak.

Razlog tome je što administrativna procedura da bi sredstva bila operativna još uvijek nije okončana.

Naime ratifikacija ugovora o zajmu s OPEC Fondom za međunarodni razvoj (OFID) za finansiranje izgradnje poddionice Vranduk – Ponirak je potpisana tek u martu 2020., a 1. juna 2020. potpisan je podugovor o zajmu između Federacije BiH i JP Autoceste FBiH čime je ispunjen dio uslova da bi kredit bio efektivan. U narednom periodu se očekuje ispunjenje svih uslova za efektivnost kredita.

U međuvremenu, napominjemo još jednom, JP Autoceste FBiH izmiruju sve obaveze prema izvođaču iz vlastitih sredstava.
JP Autoceste FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19509 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Tarčin - Ivan [Vijadukt Raštelica 2] - 09. 10. 2020. @ amarovski1010 (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19510 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Zeničke obilaznice [Klopče - Donja Gračanica] - 10. 10. 2020. @ smogovac (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19511 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Zeničke zaobilaznice privodi se kraju
Image

Radovi na koridoru 5c traju godinama. Desetak kilometara za lokalne, pa nekoliko za opće izbore. Svečano otvaranje zaobilaznica i tunela rezervirano je za velike datume. Izgradnju Zeničke zaobilaznice privode kraju te bi novih 11 kilometara autoceste trebalo biti u funkciji odmah poslije lokalnih izbora. Uporedo s tim intenzivirani su radovi na nastavku Koridora 5c kod Zenice, na gradilištima koja su otvorena prošle godine i to na dvije poddionice dužine oko osam kilometara, a koje bi trebale biti završene do 2022. godine, dakle, pred opće izbore.

Videoprilog Admira Pripoljca (Dnevnik 2)

Radovi na poddionici Vranduk - Ponirak odvijaju se planiranom dinamikom. Geološki uslovi u dolini rijeke Bosne uslovili su graditelje da na dužini od 5,3 kilometra traže najpovoljnija inženjerska rješenja.

- Ova dionica ima dva mosta: Vranduk 1 i Vranduk 2, koji su prosječne dužine 400 metara. Grade se tri vijadukta: Crni potok, Koprivna 1 i Koprivna 2. Počinje se raditi tunel Vranduk, koji će biti dug 400 metara - navodi Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP Autoceste FBiH.

76,5 miliona eura vrijedni su poslovi izgradnje ove poddionice koja se pretežno provlači u brdima zeničke kotline. To je veliki izazov i za izvođača radova, s obzirom na to da je ovo prvi projekat azerbjedžanske kompanije u našoj zemlji, koji radi u konzorciju s domaćim građevinarima.

- Imamo jedan sistem potporne konstrukcije koji je donekle inovativan za Bosnu i Hercegovinu. Radi se o spektru kombinaciji šipova zajedno s pasivnim sistemom podrške terena - objašnjava Saša Mićić, direktor projekta kompanije Azvirt LLC.

Spomenuta poddionca naslanja se na trasu Ponirak – Vraca, koja je, također, u izgradnji, a čini je objekt tunel Zenica dužine oko tri kilometra. Teški uslovi gradnje prilagođeni su situaciji na terenu, a do sada je iskopano 680 s jedne i 600 metara s druge strane tunelskih cijevi.

- U tunelu Zenica imamo stalno prisustvo vode iznad deset litara. U smjernicama za građenje tunela je bilo projektovano do 10 litara, a mi smo u jednom trenutku imali i do 3.500 litara u minuti - ističe Mušija.

Trenutno je na ovim gradilištima angažovano oko 220 radnika koji svakodnevno rade zahtjevne poslove u veoma složenim uslovima. U narednom periodu ih očekuju nepovoljni vremenski uslovi s obzirom na to da će radovi biti izvođeni i na temperaturama nižim od 0 stepeni Celzijevih, ali ukoliko bude sve teklo prema planu i ne bude većih problema, novih osam kilometara autoceste bit će u funkciji na ljeto 2022. godine.
Federalna
User avatar
So What!
Posts: 11660
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19512 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Radovi na Koridoru 5C: Tunel “Počitelj” bit će probijen u ponedjeljak
Ostalo je iskopavanje još desetak metara, kaže Podhradski.

Image
Tunel „Počitelj“: Radi se bez prestanka

Tunel „Počitelj“ bit će probijen početkom naredne sedmice, potvrđeno je za „Avaz“ iz državne kompanije “Autoceste FBiH”.

Desna cijev

Radi se o tunelu u sklopu dionice autoputa na Koridoru 5C Počitelj - Zvirovići, čija je ukupna dužina 11,75 kilometara.

Kako nam je potvrđeno, dužina desne tunelske cijevi koja će biti probijena je 1.163 metra, a lijeve 1.192 metra. Na ove radove, koje finansira Evropska investiciona banka, čekalo se pet godina.

Izvođač radova vrijednih više od 100 miliona KM je kineska kompanija „China State Construction”.

Vanja Podhradski, šef projekta “Autocesta FBiH” na ovoj dionici, rekao je za „Avaz“ da je preostalo probijanje još desetak metara desne cijevi.

- Radovi na ovoj dionici, ali i samom tunelu, odvijaju se punom parom i prema planu. Već naredne sedmice, najvjerovatnije u ponedjeljak, tunel će biti probijen - kazao je Podhradski.

Tri trake

Cijevi tunela ''Počitelj'' bit će povezane s tri pješačke poprečne veze i jednim prolazom za interventna vozila.

- Radi se o zahtjevnom projektu, tunel će biti moderno opremljen i urađen prema svim standardima - rekao je Podhradski.

Temelji najvišeg mosta

U okviru ove dionice predviđena je gradnja kolosalnog mosta ''Počitelj''. Prvi temelji mosta, čija je ukupna dužina 945, a visina 100 metara, postavljeni su prije nekoliko dana. On je najviši na Koridoru 5C, a njegovom gradnjom, koja će koštati više od 65 miliona maraka, predviđeno je spajanje dvije obale rijeke Neretve.
Avaz
BAK-eV
Posts: 2046
Joined: 17/10/2012 18:53

#19513 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BAK-eV »

Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
kakaljin
Posts: 12009
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#19514 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakaljin »

BAK-eV wrote: 19/10/2020 15:05 Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
To ni vidovita Džemila, ni Nostradamus ne mogu predvidjeti
User avatar
Cossack
Posts: 7211
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#19515 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

BAK-eV wrote: 19/10/2020 15:05 Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
Neki dan je Satler dobro rekao. Prema priči AC FBiH za 7 godina, prema trenutnoj dinamici za 27 godina :)
User avatar
escobar__
Posts: 9136
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#19516 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by escobar__ »

BAK-eV wrote: 19/10/2020 15:05 Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
:D
User avatar
drug_profi
Posts: 53286
Joined: 16/07/2012 16:00

#19517 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

BAK-eV wrote: 19/10/2020 15:05 Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
2016. sa ulaskom u EU... zadnja informacija
zippoo87
Posts: 16350
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#19518 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zippoo87 »

drug_profi wrote: 19/10/2020 21:03
BAK-eV wrote: 19/10/2020 15:05 Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
2016. sa ulaskom u EU... zadnja informacija
:lol: :lol: :thumbup: :thumbup:
costacurta
Posts: 3590
Joined: 05/05/2005 08:25

#19519 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

Novalić će od investitora iz Turske tražiti da finansiraju izgradnju puta Tuzla – Brčko
Tema sastanka je saobraćajno povezivanje Tuzlanskog kantona sa sjeverom Bosne i Hercegovine, odnosno trasa autoceste Tuzla – Brčko – Orašje.

Sastanku prisustvuje i premijer FBiH Fadil Novalić.

“Tuzlanski kanton očigledno treba putnu komunikaciju i prema sjeveru i jugu. Sjever je prioritet i drago mi je da se  radi na tome. Znam koliko je to značajno s obzirom na to da sam i ja s ovog područja”, kazao je Novalić.
Čuj Fadila giganta :lol:
Zna kae koliko je to značajno. :izet:
northwestern
Posts: 29
Joined: 19/10/2020 18:44

#19520 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by northwestern »

Kojom rutom bi to islo?
Jel bi se prosirila postojeca cesta ili bi se gradila nova i gdje?
costacurta
Posts: 3590
Joined: 05/05/2005 08:25

#19521 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

northwestern wrote: 20/10/2020 19:49 Kojom rutom bi to islo?
Jel bi se prosirila postojeca cesta ili bi se gradila nova i gdje?
Vidi,
Sad ću izvadati par citata u kojima se jasno vidi njihova pokvarenost i manipulacija javnosti a s ciljem prikupljanja glasova. Kakva ba brza cesta Ili autoput. Kelje su to.
Izrada glavnog projekta brze ceste ili autoputa Tuzla – Brčko mogla bi početi
već odavno postoji društveno – ekonomska opravdanost za izgradnju moderne saobraćajnice
idejno rješenje za ovaj putni pravac, a koje je uradila grupa profesora, entuzijasta
:lol:
potrebno projektni zadatak i idejni projekat konačno usaglasiti sa revizionim primjedbama, a sve kako bi smo do Nove godine mogli otvoriti tender za glavni projekat.
Do izrade i završetka glavnog projekta, a time i početka konkretnih aktivnosti trebat će nam oko godinu i po dana
Klasika, sva priča u futuru, planovima, pichkama materinama.
I ono što me posebno fasciniralo, bezobrazluk neviđeni od čovjeka kooji je sa TK i kog je TK poslao za premijera sad priča sa podozrenjem, nadobudnošću:
Moramo biti iskreni i reći da se po prvi puta tek u posljednjih godinu dana na Federalnom nivou osjeti taj pozitivan pritisak Tuzlanskog kantona za rješavanje pitanja putne infrastrukture. Počeli smo konkretno i sa relevantnim akterima razgovarati 
Strašno :roll:
Kao Nije znao kelja :twisted:
zux1
Posts: 72
Joined: 15/07/2014 11:42

#19522 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zux1 »

Svaki mjesec bar jednom prolazim dionicom Orašje- Mostar u oba smjera.
Mogu reći da je napredak radova koji se ostavrio za 7 dana na petlji Zenica sjever nevjerojatan.
Prije 7 dana su to bili "duboki" zemljani radovi, izlivao se neki mini mostić, a jučer prolazim i vidim da su došli do faze da se mogu stavljati ivičnjaci. Svaka čast.

Dionica Tarčin - ulaz u tunel Ivan. Iznenadjen sam pozitivno kako tu dobro napreduju radovi i koliko se uradilo za mjesec i po dana od kad su radovi započeli.

Dionica Vranduk - Ponirak takodjer mi se cini da radovi odlicno nareduju. Ne znam kolika je duzina Viadukta Babina rijeka, koja se nenormalno dugo gradila, ali ni ovaj viadukt Vranduk nije nimalo kratak, ali imam osjecaj da nareduje 3 put brze nego Babina rijeka. Izbrojao sam jucer 6 konstrukcija (krletki) za gradnju viadukta i svaki mjesec se vidi znacajni napredak napredak na tom vijaduktu.
User avatar
Haris.ba
Posts: 28177
Joined: 08/09/2005 20:08

#19523 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

northwestern wrote: 20/10/2020 19:49 Kojom rutom bi to islo?
Jel bi se prosirila postojeca cesta ili bi se gradila nova i gdje?
Nova bi se gradila. Ima ucrtano u prostornom planu TK. Nije tesko naci na internetu.

Ali, ovo je samo predizborna prica. Nesta ko brza cesta Lasva Travnik pred prosle izbore, pa evo Rusi uplatili klirinski dug, samo sto nije pocelo...i evo tri godine kasnije imamo od svega da su u SBK nesta promjenili oko prostornog plana da bi papirologija mogla da se sredi. Nesta sto ce uci u knjige cestogradnje kako ne treba - prave prekid brze ceste radi poslovne zone. I to je to.

Osim sto je nacrtano u TK koridor kuda bi cesta mogla proci, nista se ne zna u Brckom ni u Orasju. Najvazniji dio te price je granicni prelaz preko Save. A, to pogotovo niko nista nije regulisao. Inace, imas dionicu ko sada postojecu na koridoru Vc koja se tri puta svecano otvara, napravljen cak i granicni prelaz, ali nema mosta godinama.
Niko ni u Posavskom kantonu nista ne zna o toj trasi. Ni u Brckom. Koliko to tesko ide vidimo na famoznoj ruti koju gura RS preko Brckog.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#19524 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Misljenja sam da je prioritet Lasva Travnik Krajina.

Tuzla je grad od 100 hiljada stanovnika i dobila je investiciju od milijardu KM u blok 7.

Krajina nema nista.

Treba ravnomjerno ulagati na cijelu Federaciju.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#19525 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by NecuVise »

U Krajini prvo nek srede Bihać Bosanska Krupa pa onda dalje. Mislim da trenutno nema gore ceste u BiH na tom nivou.
Post Reply