Android OS

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
User avatar
malwarebyte
Posts: 740
Joined: 10/12/2012 17:33

#16101 Re: Android OS

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 17/10/2021 23:26, edited 1 time in total.
quarterback
Posts: 10534
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#16102 Re: Android OS

Post by quarterback »

ima 468 postova o univerzalno na temi "gdje kupiti mobitel u sarajevu"
soxx
Posts: 199
Joined: 18/06/2012 12:35

#16103 Re: Android OS

Post by soxx »

Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
User avatar
Maharadza
Posts: 17111
Joined: 30/01/2013 15:13

#16104 Re: Android OS

Post by Maharadza »

soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
http://www.saturn.de/

http://www.mediamarkt.de/

Evo prati i vidi, sretno! ;-)
User avatar
sheilak
Posts: 17840
Joined: 29/12/2006 21:44
Location: kod njega

#16105 Re: Android OS

Post by sheilak »

Jel vas zeza dolphin sa zadnjim updateom?
bigboy79
Posts: 40
Joined: 05/07/2009 20:46

#16106 Re: Android OS

Post by bigboy79 »

soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.
Mustang1
Posts: 30241
Joined: 29/12/2010 17:31

#16107 Re: Android OS

Post by Mustang1 »

Kakvo je ovo sranje mi instaliralo maloprije na facebooku .. Messenger nekakav nije mi dalo da udjem u chat i instaliralo .. Sad mi glave prijatelja letaju po ekranu u pm :D Moze li se ovo ponistiti kako da koristim normalno u aplikaciji ?

Edit:Nasao par stranica unazad rjesenje
User avatar
skupljac_zeljeza
Posts: 10353
Joined: 12/10/2014 01:12

#16108 Re: Android OS

Post by skupljac_zeljeza »

Tek kada izađe novi Android onda će i ostatak Samsunga dobiti Lizalo. :D
Users of AT&T Samsung Galaxy Note 4, T-Mobile Samsung Galaxy Note 4, AT&T Samsung Galaxy Note Edge, T-Mobile Samsung Galaxy Note Edge, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Note 3 Neo, Verizon Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S4 Mini, Samsung Galaxy S4 Active, Samsung Galaxy Grand Prime, Samsung Galaxy K Zoom, and Samsung Galaxy Ace Style can get the update by March or April.
Amer996
Posts: 617
Joined: 11/11/2014 18:44

#16109 Re: Android OS

Post by Amer996 »

pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
User avatar
Maharadza
Posts: 17111
Joined: 30/01/2013 15:13

#16110 Re: Android OS

Post by Maharadza »

Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
Moto G novi! :thumbup:

soxx
Posts: 199
Joined: 18/06/2012 12:35

#16111 Re: Android OS

Post by soxx »

bigboy79 wrote:
soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.
Hvala jarane al necu se stim zamarat, mislim starog da zamaram. A hajd znaj bil j sve dobro odradio mozda ne bih ni dobiomtih 100 ezrica na kraju.

Inace madam se da ce bit sad nekih 7 dana pred bozic smizenja.. imal ko iskustva sa svabijom, kako je prosle godine bilo, kad bude to snizenje, kolilo dana pre bozica i jel dobro padne cijena. Imam do,22 vremena ovog mjeseca nesto da nabavim :)
User avatar
Dr Kova
Posts: 14618
Joined: 19/05/2014 13:08
Location: Twitter

#16112 Re: Android OS

Post by Dr Kova »

http://www.phonearena.com/news/Android- ... pe_id63464

OTA ofišl Lollipop update za S5 u Poljskoj, uskoro i kod nas.
User avatar
TheWatcher
Posts: 2661
Joined: 08/03/2007 12:09
Location: *** tamo gdje prestaje logika tu pocinje Bosna ***

#16113 Re: Android OS

Post by TheWatcher »

koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:


https://www.facebook.com/SamMobileOffic ... =notify_me


steta,odlicna aplikacija :izet:
Last edited by TheWatcher on 04/12/2014 12:44, edited 1 time in total.
belami1111
Posts: 1070
Joined: 13/03/2013 17:09

#16114 Re: Android OS

Post by belami1111 »

TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:
Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...
User avatar
muxa
Posts: 503
Joined: 07/10/2014 23:09

#16115 Re: Android OS

Post by muxa »

Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
Ja naručio iz Kine Coolpad F1 i prezadovoljan. Sa dadzbinama oko 370 KM.
User avatar
mufa1
Posts: 2241
Joined: 03/03/2014 19:26

#16116 Re: Android OS

Post by mufa1 »

belami1111 wrote:
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:
Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...
Ako ti je ono komplikovano, ja bi se zabrinuo na tvom mjestu. Plus, naravno da ima i poruke, jebote pa blinka ti kursor dole, cim otvoriš nekog kontakta.
A jes te zaglupio windows(balkon) phone...
belami1111
Posts: 1070
Joined: 13/03/2013 17:09

#16117 Re: Android OS

Post by belami1111 »

Jašta je nego komolikovano. Štaces nismo svi koreanci.
E vala ima samo pozivi ,foto i ping ja nigdje ne nađoh da se može šta nspisati.
User avatar
cenecimoveocino
Posts: 2557
Joined: 31/12/2013 23:00
Location: Zenica

#16118 Re: Android OS

Post by cenecimoveocino »

Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako :evil:
User avatar
afa87
Posts: 182
Joined: 03/07/2011 00:15

#16119 Re: Android OS

Post by afa87 »

Znate li slucajno koji ce telefoni doci u BHT u skorije vrijeme? Trenutno su mi zapali za oko G3 i Z3
User avatar
Maharadza
Posts: 17111
Joined: 30/01/2013 15:13

#16120 Re: Android OS

Post by Maharadza »

cenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako :evil:
https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayer

Ovaj je prekucao i stock app! :thumbup:
User avatar
cenecimoveocino
Posts: 2557
Joined: 31/12/2013 23:00
Location: Zenica

#16121 Re: Android OS

Post by cenecimoveocino »

Maharadza wrote:
cenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako :evil:
https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayer

Ovaj je prekucao i stock app! :thumbup:
Fantastican app,hvala :thumbup: :thumbup:
FrozenCastle
Posts: 748
Joined: 01/09/2007 15:39

#16122 Re: Android OS

Post by FrozenCastle »

TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:

Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.
belami1111
Posts: 1070
Joined: 13/03/2013 17:09

#16123 Re: Android OS

Post by belami1111 »

FrozenCastle wrote:
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:

Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.
Sad će i tebe onaj kloc mufa1 napasti, :D
User avatar
mufa1
Posts: 2241
Joined: 03/03/2014 19:26

#16124 Re: Android OS

Post by mufa1 »

Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...
belami1111
Posts: 1070
Joined: 13/03/2013 17:09

#16125 Re: Android OS

Post by belami1111 »

mufa1 wrote:Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...
prosvijeti nas mufa ,ti si inače jako pametan sve ti pamet na nos curi !!!!
Post Reply