Android OS
Moderator: Benq
- malwarebyte
- Posts: 740
- Joined: 10/12/2012 17:33
-
quarterback
- Posts: 10534
- Joined: 23/04/2012 22:19
- Location: Marita
#16102 Re: Android OS
ima 468 postova o univerzalno na temi "gdje kupiti mobitel u sarajevu"
-
soxx
- Posts: 199
- Joined: 18/06/2012 12:35
#16103 Re: Android OS
Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
- Maharadza
- Posts: 17111
- Joined: 30/01/2013 15:13
#16104 Re: Android OS
http://www.saturn.de/soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
http://www.mediamarkt.de/
Evo prati i vidi, sretno!
- sheilak
- Posts: 17840
- Joined: 29/12/2006 21:44
- Location: kod njega
#16105 Re: Android OS
Jel vas zeza dolphin sa zadnjim updateom?
-
bigboy79
- Posts: 40
- Joined: 05/07/2009 20:46
#16106 Re: Android OS
Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
-
Mustang1
- Posts: 30241
- Joined: 29/12/2010 17:31
#16107 Re: Android OS
Kakvo je ovo sranje mi instaliralo maloprije na facebooku .. Messenger nekakav nije mi dalo da udjem u chat i instaliralo .. Sad mi glave prijatelja letaju po ekranu u pm
Moze li se ovo ponistiti kako da koristim normalno u aplikaciji ?
Edit:Nasao par stranica unazad rjesenje
Edit:Nasao par stranica unazad rjesenje
- skupljac_zeljeza
- Posts: 10353
- Joined: 12/10/2014 01:12
#16108 Re: Android OS
Tek kada izađe novi Android onda će i ostatak Samsunga dobiti Lizalo.
Users of AT&T Samsung Galaxy Note 4, T-Mobile Samsung Galaxy Note 4, AT&T Samsung Galaxy Note Edge, T-Mobile Samsung Galaxy Note Edge, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Note 3 Neo, Verizon Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S4 Mini, Samsung Galaxy S4 Active, Samsung Galaxy Grand Prime, Samsung Galaxy K Zoom, and Samsung Galaxy Ace Style can get the update by March or April.
-
Amer996
- Posts: 617
- Joined: 11/11/2014 18:44
#16109 Re: Android OS
pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
- Maharadza
- Posts: 17111
- Joined: 30/01/2013 15:13
#16110 Re: Android OS
Moto G novi!Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
-
soxx
- Posts: 199
- Joined: 18/06/2012 12:35
#16111 Re: Android OS
Hvala jarane al necu se stim zamarat, mislim starog da zamaram. A hajd znaj bil j sve dobro odradio mozda ne bih ni dobiomtih 100 ezrica na kraju.bigboy79 wrote:Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Inace madam se da ce bit sad nekih 7 dana pred bozic smizenja.. imal ko iskustva sa svabijom, kako je prosle godine bilo, kad bude to snizenje, kolilo dana pre bozica i jel dobro padne cijena. Imam do,22 vremena ovog mjeseca nesto da nabavim
- Dr Kova
- Posts: 14618
- Joined: 19/05/2014 13:08
- Location: Twitter
#16112 Re: Android OS
http://www.phonearena.com/news/Android- ... pe_id63464
OTA ofišl Lollipop update za S5 u Poljskoj, uskoro i kod nas.
OTA ofišl Lollipop update za S5 u Poljskoj, uskoro i kod nas.
- TheWatcher
- Posts: 2661
- Joined: 08/03/2007 12:09
- Location: *** tamo gdje prestaje logika tu pocinje Bosna ***
#16113 Re: Android OS
koristi li neko ovu aplikaciju Wire 
https://www.facebook.com/SamMobileOffic ... =notify_me
steta,odlicna aplikacija
https://www.facebook.com/SamMobileOffic ... =notify_me
steta,odlicna aplikacija
Last edited by TheWatcher on 04/12/2014 12:44, edited 1 time in total.
-
belami1111
- Posts: 1070
- Joined: 13/03/2013 17:09
#16114 Re: Android OS
Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
- muxa
- Posts: 503
- Joined: 07/10/2014 23:09
#16115 Re: Android OS
Ja naručio iz Kine Coolpad F1 i prezadovoljan. Sa dadzbinama oko 370 KM.Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
- mufa1
- Posts: 2241
- Joined: 03/03/2014 19:26
#16116 Re: Android OS
Ako ti je ono komplikovano, ja bi se zabrinuo na tvom mjestu. Plus, naravno da ima i poruke, jebote pa blinka ti kursor dole, cim otvoriš nekog kontakta.belami1111 wrote:Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
A jes te zaglupio windows(balkon) phone...
-
belami1111
- Posts: 1070
- Joined: 13/03/2013 17:09
#16117 Re: Android OS
Jašta je nego komolikovano. Štaces nismo svi koreanci.
E vala ima samo pozivi ,foto i ping ja nigdje ne nađoh da se može šta nspisati.
E vala ima samo pozivi ,foto i ping ja nigdje ne nađoh da se može šta nspisati.
- cenecimoveocino
- Posts: 2557
- Joined: 31/12/2013 23:00
- Location: Zenica
#16118 Re: Android OS
Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako 
- afa87
- Posts: 182
- Joined: 03/07/2011 00:15
#16119 Re: Android OS
Znate li slucajno koji ce telefoni doci u BHT u skorije vrijeme? Trenutno su mi zapali za oko G3 i Z3
- Maharadza
- Posts: 17111
- Joined: 30/01/2013 15:13
#16120 Re: Android OS
https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayercenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako
Ovaj je prekucao i stock app!
- cenecimoveocino
- Posts: 2557
- Joined: 31/12/2013 23:00
- Location: Zenica
#16121 Re: Android OS
Fantastican app,hvalaMaharadza wrote:https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayercenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako
Ovaj je prekucao i stock app!
-
FrozenCastle
- Posts: 748
- Joined: 01/09/2007 15:39
#16122 Re: Android OS
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.
-
belami1111
- Posts: 1070
- Joined: 13/03/2013 17:09
#16123 Re: Android OS
Sad će i tebe onaj kloc mufa1 napasti,FrozenCastle wrote:TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.
- mufa1
- Posts: 2241
- Joined: 03/03/2014 19:26
#16124 Re: Android OS
Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...
-
belami1111
- Posts: 1070
- Joined: 13/03/2013 17:09
#16125 Re: Android OS
prosvijeti nas mufa ,ti si inače jako pametan sve ti pamet na nos curi !!!!mufa1 wrote:Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...
