Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
warzone wrote: ↑22/04/2024 09:54
Pitanje za TM, zasto ste kodirali emisiju "24 minuta sa zoranom kesicem" na Novoj srbija, kada ista nije bila emitovana na Novoj BiH?
lp
Zdravo @warzone,
Shodno detaljnoj provjeri ustanovili smo da je NOVA BH izvršila izmjenu programske sheme za nedjelju 21.04. tekuće godine te je u terminu emitiranja "24 minuta sa Zoranom Kesićem'' emitovana epizoda ''Survivor''. Aktuelnu emisiju "24 minuta sa Zoranom Kesićem'' možete pratiti u terminu 23.04. tekuće godine od 00:04h. Stojimo Vam na raspolaganju za više informacija.
warzone wrote: ↑22/04/2024 09:54
Pitanje za TM, zasto ste kodirali emisiju "24 minuta sa zoranom kesicem" na Novoj srbija, kada ista nije bila emitovana na Novoj BiH?
lp
Zdravo @warzone,
Shodno detaljnoj provjeri ustanovili smo da je NOVA BH izvršila izmjenu programske sheme za nedjelju 21.04. tekuće godine te je u terminu emitiranja "24 minuta sa Zoranom Kesićem'' emitovana epizoda ''Survivor''. Aktuelnu emisiju "24 minuta sa Zoranom Kesićem'' možete pratiti u terminu 23.04. tekuće godine od 00:04h. Stojimo Vam na raspolaganju za više informacija.
Nisam sam sebi odgovorio, obzirom da se zatamnjenja vrse za emisije koje neko prenosi u nasoj drzavi. Obzirom da u nedjelju nije bilo reemitovanja iste, zato sam i pitao.
lp
warzone wrote: ↑22/04/2024 09:54
Pitanje za TM, zasto ste kodirali emisiju "24 minuta sa zoranom kesicem" na Novoj srbija, kada ista nije bila emitovana na Novoj BiH?
lp
Pa sam si sebi odgovorio. Prioritet ima Nova S, pa dan nakon ide na Nova BIH. Ne mogu se sjetiti kako ide, subota sr, nedjelja BIH, ili nedjelja-ponedjeljak.
Dešava li se vama da se u posljednje vrijeme eon aplikacija na njihovom eon boxu sama gasi? Gledam tv najnormalnije i samo mi zatvori aplikaciju. Poslije toga dva tri puta je palim i ugasi se sama aplikacija za 30ak sekundi.
arelinho wrote: ↑22/04/2024 23:20
Dešava li se vama da se u posljednje vrijeme eon aplikacija na njihovom eon boxu sama gasi? Gledam tv najnormalnije i samo mi zatvori aplikaciju. Poslije toga dva tri puta je palim i ugasi se sama aplikacija za 30ak sekundi.
Zdravo @arelinho,
Ljubazno Vas molimo da nam putem privatne poruke dostavite kontakt broj na koji ste dostupni. Naše kolege iz Tima tehničke podrške će Vas u najkraćem roku kontaktirati kako bi provjerili rad EON aplikacije. Stojimo Vam na raspolaganju.
tesla1969 wrote: ↑23/04/2024 22:40
Poz pitanje Gdje se ukucava aktivacioni kod za eon smart tv.Posle azuriranja amplikacije ponovo mi trazi da unesem kod a vec je registriran.
Zdravo @tesla1969,
Zahvaljujemo se na obraćanju. Zamoliti ćemo Vas da pokušate ponovo pristupiti portalu Moj Telemach te unijeti novi kod za EON SMART TV aplikaciju. U slučaju da Vam bude potrebna dodatna pomoć ili više informacija stojimo Vam na raspolaganju.
Radar71 wrote: ↑24/04/2024 08:46
Jel ovo opet akcija ili neka greška ?
Zdravo @Radar71,
Zahvaljujemo se na javljanju. Obavještavamo Vas da je promo period i dalje aktuelan te možete izvršiti promo aktivaciju na baneru. Za dodatna pitanja i informacije stojimo Vam na raspolaganju.
Pozdrav ako ima neko da odgovori u ovo doba, ova hbo promocija je li za sve dostupna i do kad ako jest, nisam upratila da je bilo to pa da vidim da nije slucajno za sve korisnike?
aida25 wrote: ↑24/04/2024 22:40
Pozdrav ako ima neko da odgovori u ovo doba, ova hbo promocija je li za sve dostupna i do kad ako jest, nisam upratila da je bilo to pa da vidim da nije slucajno za sve korisnike?
Traje dok se ne iskoriste dostupne aktivacije i važi samo za EON Full pakete.
aida25 wrote: ↑24/04/2024 22:40
Pozdrav ako ima neko da odgovori u ovo doba, ova hbo promocija je li za sve dostupna i do kad ako jest, nisam upratila da je bilo to pa da vidim da nije slucajno za sve korisnike?
Ja sam na Eon full paketu, meni je bio dostupan banera i uspješno sam aktivirao HBO
aida25 wrote: ↑24/04/2024 22:40
Pozdrav ako ima neko da odgovori u ovo doba, ova hbo promocija je li za sve dostupna i do kad ako jest, nisam upratila da je bilo to pa da vidim da nije slucajno za sve korisnike?
Zdravo @aida25,
Zahvaljujemo se na obraćanju na ovaj način. Budući da ste nam u međuvremenu poslali i poruku, upravo smo Vam odgovorili na istu. Stojimo Vam na raspolaganju za dodatna pitanja i informacije.
Zasto mi je na portu 3 i 4 na gateway-u brzina ogranicena na 10mbps?
Takodjer bih Vas zamolio da provjerite koji mi je firmware na gateway-u jer se u zadnje vrijeme jako cudno ponasa oko dodjele IP adresa preko LAN-a i ako treba updateovati firmware ili nesto drugo uraditi da se to unormali molim Vas da to i uradite.
Primjer, upalim racunar ili PS5 koji su povezani preko LAN-a i sve cesce im uopce nece da dodijeli IP adresu pa tako ni da ih spoji na internet sve dok ne ugasim i upalim gateway.
Zasto mi je na portu 3 i 4 na gateway-u brzina ogranicena na 10mbps?
Takodjer bih Vas zamolio da provjerite koji mi je firmware na gateway-u jer se u zadnje vrijeme jako cudno ponasa oko dodjele IP adresa preko LAN-a i ako treba updateovati firmware ili nesto drugo uraditi da se to unormali molim Vas da to i uradite.
Primjer, upalim racunar ili PS5 koji su povezani preko LAN-a i sve cesce im uopce nece da dodijeli IP adresu pa tako ni da ih spoji na internet sve dok ne ugasim i upalim gateway.
Hvala Vam.
Zdravo @CooK,
Zahvaljujemo se na obraćanju na ovaj način. Ljubazno Vas molimo da nam putem privatne poruke dostavite korisničke podatke nosioca ugovora ili broj ugovora te kontakt broj na koji ste dostupni. Naše kolege iz Tima tehničke podrške će Vas u najkraćem roku kontaktirati za više informacija i dalje detaljne provjere.Stojimo Vam na raspolaganju.
Telemach wrote: ↑25/04/2024 14:35
Zdravo @CooK,
Zahvaljujemo se na obraćanju na ovaj način. Ljubazno Vas molimo da nam putem privatne poruke dostavite korisničke podatke nosioca ugovora ili broj ugovora te kontakt broj na koji ste dostupni. Naše kolege iz Tima tehničke podrške će Vas u najkraćem roku kontaktirati za više informacija i dalje detaljne provjere.Stojimo Vam na raspolaganju.
Poslao sam Vam podatke u PP. Ne vidim potrebu da gubite vrijeme i kontaktirate me osim da mi javite da ste riješili problem jer sam sve već objasnio iznad i ne znam kako Vam još mogu pomoci.
Naravno da sam dostupan tu za Vas ali stvarno ne znam kako Vam dodatno mogu išta objasniti jer sam iznad naveo tačno u čemu je problem.
Telemach wrote: ↑25/04/2024 14:35
Zdravo @CooK,
Zahvaljujemo se na obraćanju na ovaj način. Ljubazno Vas molimo da nam putem privatne poruke dostavite korisničke podatke nosioca ugovora ili broj ugovora te kontakt broj na koji ste dostupni. Naše kolege iz Tima tehničke podrške će Vas u najkraćem roku kontaktirati za više informacija i dalje detaljne provjere.Stojimo Vam na raspolaganju.
Poslao sam Vam podatke u PP. Ne vidim potrebu da gubite vrijeme i kontaktirate me osim da mi javite da ste riješili problem jer sam sve već objasnio iznad i ne znam kako Vam još mogu pomoci.
Naravno da sam dostupan tu za Vas ali stvarno ne znam kako Vam dodatno mogu išta objasniti jer sam iznad naveo tačno u čemu je problem.
Hvala Vam.
Zdravo @CooK,
Zahvaljujemo se na saradnji. Od strane Tima tehničke podrške smo obavješteni da su Vas kolege kontaktirale sukladno obraćanju. Po dogovoru u slučaju da ponovo primjetite odstupanja ili bilo kakve poteškoće u radu servisa zamoliti ćemo Vas da nas obavijestite. Uvijek smo na raspolaganju.
Riddle wrote: ↑25/04/2024 23:39
Ja sam prešao na Premium juče, ali vidim da i dalje imam staru brzinu interneta, onu sa EON Full paketa. Da, resetovao sam sve nekoliko puta.
Što se tiče televizije, sve je otključano po ugovoru.
Zdravo @Riddle,
Prije svega zahvaljujemo se na interesovanju za proširenje naših usluga. Naše kolege iz Tima tehničke podrške će odmah provjeriti internet servise na Vašem ugovoru. Zamoliti ćemo Vas da nam putem privatne poruke dostavite kontakt broj na koji ste dostupni.