Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dozer wrote: ↑15/04/2024 12:50
Kamera slika ispod 55 i iznad 70. Ja fakat ne mogu da skontam ljude.... Jel' zaista vecina vozaca danas mentalno ogranicena, pa ne kontaju da su upravo oni takvi uzrocnici guzve....
Na semaforima krecu k'o da su jucer umrli, a niko im nije rekao... I onda mu/joj treba 300m da dobaci do 50 kmh... Logicno, zaustavlja ga/je svaki treci semafor. Rezultat - usporavanje saobracaja i stvaranje kolona i guzve.
Na otvorenoj cesti vozi 70 na ogranicenju 80, iako se realno bez ikakvih problema moze voziti 90 ili 100. Iza sebe nakamara 20-30 vozila, ali mu/joj ne pada na pamet da se makne u stranu, nego tako cucla kilometrima.
Debil/ka vidi da nakon raskrsnice nema gdje stati jer je tamo kolona, ali ono i dalje uporno k'o mazga ide u rasrsnicu, zatvara je, i onda nastaje haos jer ni oni s bokova sad ne mogu proci preko raskrsnice. I onda se urendo svi naguraju na sred raskrsnice, bas k'o gomila ovaca....
Ovaj grad je odavno postao selendra, krcata nafuranim klocevima i seljoberima, ali svakom danom postaje sve gore i gore....
Bespotrebno vrijeđaš ljude. Nismo svi isti, nemamo svi istu energiju, pokretljivost, vještinu, opažanje itd.
Meni ste vi živčani gori i opasniji u saobraćaju od tih spori vozača.
Naravno da nismo svi isti. Ko ne može da učestvuje u saobraćaju ne treba. Nije vožnja osnovno ljudsko pravo.
Vidiš da učestvuju, i hvala Bogu da ne možeš ni ti ni tebi slični zabraniti.
kabal1337 wrote: ↑15/04/2024 11:28
Treba napraviti
ogranicenje 60
kamera slika ispod 49 km/h ( ako je protok saobracaja normalan) i na 71 km/h
Kamera slika ispod 55 i iznad 70. Ja fakat ne mogu da skontam ljude.... Jel' zaista vecina vozaca danas mentalno ogranicena, pa ne kontaju da su upravo oni takvi uzrocnici guzve....
Na semaforima krecu k'o da su jucer umrli, a niko im nije rekao... I onda mu/joj treba 300m da dobaci do 50 kmh... Logicno, zaustavlja ga/je svaki treci semafor. Rezultat - usporavanje saobracaja i stvaranje kolona i guzve.
Na otvorenoj cesti vozi 70 na ogranicenju 80, iako se realno bez ikakvih problema moze voziti 90 ili 100. Iza sebe nakamara 20-30 vozila, ali mu/joj ne pada na pamet da se makne u stranu, nego tako cucla kilometrima.
Debil/ka vidi da nakon raskrsnice nema gdje stati jer je tamo kolona, ali ono i dalje uporno k'o mazga ide u rasrsnicu, zatvara je, i onda nastaje haos jer ni oni s bokova sad ne mogu proci preko raskrsnice. I onda se urendo svi naguraju na sred raskrsnice, bas k'o gomila ovaca....
Ovaj grad je odavno postao selendra, krcata nafuranim klocevima i seljoberima, ali svakom danom postaje sve gore i gore....
Bespotrebno vrijeđaš ljude. Nismo svi isti, nemamo svi istu energiju, pokretljivost, vještinu, opažanje itd.
Meni ste vi živčani gori i opasniji u saobraćaju od tih spori vozača.
Za navedene stvari samo treba imati mozga. I malo vozacke solidarnosti. Ako si vec nesposoban/na da pratis saobracaj, onda je valjda ljudski da sam/a sebi to priznas i pokusas ne smetati drugima. Inace, samo proizvodis nervozne vozace, i tako povecavas mogucnost nesrece na cesti.
Na zalost, kriteriji za polaganje vozackog ne da su niski nego su nikakvi, svedeni na nivo strebera koji treba nastreba saobracajna pravila i to je to, smatra se da je sposoban za saobracaj bez ikakve realne procjene vozackih sposobnosti. Na zalost, vidimo svakodnevno u crnoj hronici rezultate takvih kriterija. Imam jednu blisku osobu koja je polozila vozacki, ali je skontala da nije za toga, da nema dovoljno osjecaja za prostor, brzinu, kretanje i slicno, i bez obzira na to sto ima polozeno i sto bi legalno mogla voziti, ne zeli da rizikuje i ugrozava ni sebe ni druge, te ne zeli ni da ometa druge vozace. Da je bar vise takvih koji su toga svjesni i koji odustanu od necega kad vide a im ne ide, bilo bi i njima i ostalim ovzacima manje stresno.
I moja sestra ima vozačku već 30 godina, a vozila je samo prve 2-3.
I onda je odlučila da je to za nju previše stresno.
Sada produžava vozačku samo da je ima, i da je ja imam za prijaviti ako zatreba.
kabal1337 wrote: ↑15/04/2024 11:28
Treba napraviti
ogranicenje 60
kamera slika ispod 49 km/h ( ako je protok saobracaja normalan) i na 71 km/h
Kamera slika ispod 55 i iznad 70. Ja fakat ne mogu da skontam ljude.... Jel' zaista vecina vozaca danas mentalno ogranicena, pa ne kontaju da su upravo oni takvi uzrocnici guzve....
Na semaforima krecu k'o da su jucer umrli, a niko im nije rekao... I onda mu/joj treba 300m da dobaci do 50 kmh... Logicno, zaustavlja ga/je svaki treci semafor. Rezultat - usporavanje saobracaja i stvaranje kolona i guzve.
Na otvorenoj cesti vozi 70 na ogranicenju 80, iako se realno bez ikakvih problema moze voziti 90 ili 100. Iza sebe nakamara 20-30 vozila, ali mu/joj ne pada na pamet da se makne u stranu, nego tako cucla kilometrima.
Debil/ka vidi da nakon raskrsnice nema gdje stati jer je tamo kolona, ali ono i dalje uporno k'o mazga ide u rasrsnicu, zatvara je, i onda nastaje haos jer ni oni s bokova sad ne mogu proci preko raskrsnice. I onda se urendo svi naguraju na sred raskrsnice, bas k'o gomila ovaca....
Ovaj grad je odavno postao selendra, krcata nafuranim klocevima i seljoberima, ali svakom danom postaje sve gore i gore....
Bespotrebno vrijeđaš ljude. Nismo svi isti, nemamo svi istu energiju, pokretljivost, vještinu, opažanje itd.
Meni ste vi živčani gori i opasniji u saobraćaju od tih spori vozača.
Ako vozac ne moze da vozi u granicama normale i po ogranicenju da ne usporava saobracaj i ne moze pratiti saobracaj oko sebe i postovati saobracajnu kulturu i boji se svake sitnice onda i ne treba da vozi, ima gradski prevoz
Ateista wrote: ↑15/04/2024 15:21
Na zalost, kriteriji za polaganje vozackog ne da su niski nego su nikakvi, svedeni na nivo strebera koji treba nastreba saobracajna pravila i to je to, smatra se da je sposoban za saobracaj bez ikakve realne procjene vozackih sposobnosti. Na zalost, vidimo svakodnevno u crnoj hronici rezultate takvih kriterija. Imam jednu blisku osobu koja je polozila vozacki, ali je skontala da nije za toga, da nema dovoljno osjecaja za prostor, brzinu, kretanje i slicno, i bez obzira na to sto ima polozeno i sto bi legalno mogla voziti, ne zeli da rizikuje i ugrozava ni sebe ni druge, te ne zeli ni da ometa druge vozace. Da je bar vise takvih koji su toga svjesni i koji odustanu od necega kad vide a im ne ide, bilo bi i njima i ostalim ovzacima manje stresno.
to je samo manjak satova za volanom, redovne voznje. I naravno manjak opustenosti, previse napeti.
drug_profi wrote: ↑15/04/2024 15:24
I moja sestra ima vozačku već 30 godina, a vozila je samo prve 2-3.
I onda je odlučila da je to za nju previše stresno.
Sada produžava vozačku samo da je ima, i da je ja imam za prijaviti ako zatreba.
Ha ha, i kod mene je slicno, nije sestra, ali produzava vozacku ako meni zatreba, cak je ja nosim u svom novcaniku.
Ateista wrote: ↑15/04/2024 15:21
Na zalost, kriteriji za polaganje vozackog ne da su niski nego su nikakvi, svedeni na nivo strebera koji treba nastreba saobracajna pravila i to je to, smatra se da je sposoban za saobracaj bez ikakve realne procjene vozackih sposobnosti. Na zalost, vidimo svakodnevno u crnoj hronici rezultate takvih kriterija. Imam jednu blisku osobu koja je polozila vozacki, ali je skontala da nije za toga, da nema dovoljno osjecaja za prostor, brzinu, kretanje i slicno, i bez obzira na to sto ima polozeno i sto bi legalno mogla voziti, ne zeli da rizikuje i ugrozava ni sebe ni druge, te ne zeli ni da ometa druge vozace. Da je bar vise takvih koji su toga svjesni i koji odustanu od necega kad vide a im ne ide, bilo bi i njima i ostalim ovzacima manje stresno.
to je samo manjak satova za volanom, redovne voznje. I naravno manjak opustenosti, previse napeti.
Kod nekih jeste nedostatak sati, ali mislim da ima i onih koji nikad nece nauciti i biti opusteni koliko god sati imali, jednostavno neki nisu za voznju koliko god vjezbali.
Sto bi jedna asistentica rekla za svoj predmet - trecina razumije odmah, trecina moze nauciti a trecina ga nikad ne moze nauciti. Mislim da se to odnosi na mnoge stvari.
Ateista wrote: ↑15/04/2024 15:21
Na zalost, kriteriji za polaganje vozackog ne da su niski nego su nikakvi, svedeni na nivo strebera koji treba nastreba saobracajna pravila i to je to, smatra se da je sposoban za saobracaj bez ikakve realne procjene vozackih sposobnosti. Na zalost, vidimo svakodnevno u crnoj hronici rezultate takvih kriterija. Imam jednu blisku osobu koja je polozila vozacki, ali je skontala da nije za toga, da nema dovoljno osjecaja za prostor, brzinu, kretanje i slicno, i bez obzira na to sto ima polozeno i sto bi legalno mogla voziti, ne zeli da rizikuje i ugrozava ni sebe ni druge, te ne zeli ni da ometa druge vozace. Da je bar vise takvih koji su toga svjesni i koji odustanu od necega kad vide a im ne ide, bilo bi i njima i ostalim ovzacima manje stresno.
drug_profi wrote: ↑15/04/2024 15:24
I moja sestra ima vozačku već 30 godina, a vozila je samo prve 2-3.
I onda je odlučila da je to za nju previše stresno.
Sada produžava vozačku samo da je ima, i da je ja imam za prijaviti ako zatreba.
Pošteno. Ne možemo svi za sve biti. Svi mi imamo neku "grešku".
dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:10
meni je npr merak glavnom džadom u treću i laganini 40. Kome smeta ima još traka nek obilazi.
Slobodno ti vozi krajnjom desnom nikakav problem, samo nemoj ostalim trakama voziti toliko ako ima auto iza tebe ili se skloni u desnu traku ili ubrzaj do ogranicenja.
AdzijaFace wrote: ↑15/04/2024 17:16
Ako je 40kmh dozvoljeno i sve dok ne dobije kaznu radi "usporavanja" samo deri majstore. Ko je nestrpljiv neka se vozi tramvajem, tu mu niko ne smeta.
Nije dozvoljeno ako smeta onome iza sebe, i to je kaznjivo zakonom tako da ne smetaj nikome i sve ce biti uredu. Ko vozi ispod ogranicenja neka se vozi gradskim prevozom bolje mu je radi njegove sigurnosti.
Last edited by kakaljin on 15/04/2024 17:18, edited 1 time in total.
AdzijaFace wrote: ↑15/04/2024 17:16
Ako je 40kmh dozvoljeno i sve dok ne dobije kaznu radi "usporavanja" samo deri majstore. Ko je nestrpljiv neka se vozi tramvajem, tu mu niko ne smeta.
Nije dozvoljeno ako smeta onome iza sebe, i to je kaznjivo zakonom tako da ne smetaj nikome i sve ce biti uredu.
Kako smeta? Pa obidjes ga?
inace
kakaljin wrote: ↑15/04/2024 15:31
Ako vozac ne moze da vozi u granicama normale i po ogranicenju da ne usporava saobracaj i ne moze pratiti saobracaj oko sebe i postovati saobracajnu kulturu i boji se svake sitnice onda i ne treba da vozi, ima gradski prevoz
Apsolutno. Ako vozac ne moze da se drzi ogranicenja od 60km/h vec isto prelazi, znaci da nesto nije ok. Ili ne poznaje pravila, ili je nesposoban za drzanje vozila unutar ogranicenja.
AdzijaFace wrote: ↑15/04/2024 17:16
Ako je 40kmh dozvoljeno i sve dok ne dobije kaznu radi "usporavanja" samo deri majstore. Ko je nestrpljiv neka se vozi tramvajem, tu mu niko ne smeta.
Nije dozvoljeno ako smeta onome iza sebe, i to je kaznjivo zakonom tako da ne smetaj nikome i sve ce biti uredu.
Kako smeta? Pa obidjes ga?
inace
kakaljin wrote: ↑15/04/2024 15:31
Ako vozac ne moze da vozi u granicama normale i po ogranicenju da ne usporava saobracaj i ne moze pratiti saobracaj oko sebe i postovati saobracajnu kulturu i boji se svake sitnice onda i ne treba da vozi, ima gradski prevoz
Apsolutno. Ako vozac ne moze da se drzi ogranicenja od 60km/h vec isto prelazi, znaci da nesto nije ok. Ili ne poznaje pravila, ili je nesposoban za drzanje vozila unutar ogranicenja.
Pa to i govorim ako ne mozes voziti onoliko koliko pise i vozis ispod toga onda ne poznaje pravila i ugrozava ostale ucesnike u saobracaju isto cak i vise od onih koji voze preko ogranicenja
A svugdje gdje pise ogranicenje moze se voziti 10 km/h vise bez sankcija jer je dozvoljeno.
A on mi mora omogiciti da ga obidjem na bezbjedan nacin i za njega i za sebe, a ne da me jos vise ugrozava.
Last edited by kakaljin on 15/04/2024 17:21, edited 1 time in total.
Nije dozvoljeno ako smeta onome iza sebe, i to je kaznjivo zakonom tako da ne smetaj nikome i sve ce biti uredu.
Kako smeta? Pa obidjes ga?
inace
kakaljin wrote: ↑15/04/2024 15:31
Ako vozac ne moze da vozi u granicama normale i po ogranicenju da ne usporava saobracaj i ne moze pratiti saobracaj oko sebe i postovati saobracajnu kulturu i boji se svake sitnice onda i ne treba da vozi, ima gradski prevoz
Apsolutno. Ako vozac ne moze da se drzi ogranicenja od 60km/h vec isto prelazi, znaci da nesto nije ok. Ili ne poznaje pravila, ili je nesposoban za drzanje vozila unutar ogranicenja.
Pa to i govorim ako ne mozes voziti onoliko koliko pise i vozis ispod toga onda ne poznaje pravila i ugrozava ostale ucesnike u saobracaju isto cak i vise od onih koji voze preko ogranicenja
A svugdje gdje pise ogranicenje moze se voziti 10 km/h vise bez sankcija jer je dozvoljeno.
Apsolutno. Ako vozac ne moze da se drzi ogranicenja od 60km/h vec isto prelazi, znaci da nesto nije ok. Ili ne poznaje pravila, ili je nesposoban za drzanje vozila unutar ogranicenja.
Pa to i govorim ako ne mozes voziti onoliko koliko pise i vozis ispod toga onda ne poznaje pravila i ugrozava ostale ucesnike u saobracaju isto cak i vise od onih koji voze preko ogranicenja
A svugdje gdje pise ogranicenje moze se voziti 10 km/h vise bez sankcija jer je dozvoljeno.
Pa to i govorim ako ne mozes voziti onoliko koliko pise i vozis ispod toga onda ne poznaje pravila i ugrozava ostale ucesnike u saobracaju isto cak i vise od onih koji voze preko ogranicenja
A svugdje gdje pise ogranicenje moze se voziti 10 km/h vise bez sankcija jer je dozvoljeno.
kabal1337 wrote: ↑15/04/2024 17:21
a gdje je znak za to sto ti tvrdis?
Na koji znak misli?
min brzine
Clanovi ZOBS-a
Član 39
(1) Vozač je dužan da se kreće vozilom desnom stranom kolovoza u smjeru kretanja.
(2) Vozač je dužan da drži vozilo u kretanju što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s obzirom na brzinu kretanja vozila, uslove saobraćaja i stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju i sebe ne izlaže opasnosti.
(3) Izuzetno od odredbe stava (2) ovog člana, na putu u naselju s kolovozom na kojem za saobraćaj vozila u istom smjeru postoje najmanje dvije obilježene saobraćajne trake za kretanje vozila, vozač može da koristi i saobraćajnu traku koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza ako time ne ometa ostala vozila koja se kreću iza vozila kojim upravlja.
Član 43
(1) Vozač je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja, saobraćajnim znacima i drugim saobraćajnim uslovima, tako da vozilo može blagovremeno da zaustavi pred svakom preprekom koju pod navedenim uslovima može da predvidi.
(2) Vozač ne smije da smanji brzinu kretanja vozila do te mjere da njegovo vozilo predstavlja smetnju normalnom odvijanju saobraćaja.
A saobracajni znak brzine ti je normalno odvijanje saobracaja
Throttle wrote: ↑15/04/2024 17:30
To je pretpostavka, nigdje ne pise decidno
Gdje ne pise decidno
(3) Izuzetno od odredbe stava (2) ovog člana, na putu u naselju s kolovozom na kojem za saobraćaj vozila u istom smjeru postoje najmanje dvije obilježene saobraćajne trake za kretanje vozila, vozač može da koristi i saobraćajnu traku koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza ako time ne ometa ostala vozila koja se kreću iza vozila kojim upravlja.
(2) Vozač ne smije da smanji brzinu kretanja vozila do te mjere da njegovo vozilo predstavlja smetnju normalnom odvijanju saobraćaja.