Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Landel wrote: ↑11/04/2024 20:51
Da li postoji neki uređaj koji može dolazni signal moje tv sa resivera razdvojiti, sliku poslati na tv uređaj a ton na dvd uređaj?
Televizor mi je ostao bez tona, ostalo sve u redu pa mi ga žao baciti, u servisu konstatovali da je problem u matičnoj ploči.
Hvala unaprijed na pomoći!
Ne znam bi li to funkcionisalo, ali ako imas samo hdmi izlaz, onda uzmes hdmi (audio spliter).
Druže, ako ti nije mrsko pojasni mi kako ovaj uređaj funkcionše,šta sa čime i na koji način povezati?
Na moja tv resiveru imam pored hdmi izlaza i trobojni kompozitni.
Hvala!
Landel wrote: ↑11/04/2024 20:51
Da li postoji neki uređaj koji može dolazni signal moje tv sa resivera razdvojiti, sliku poslati na tv uređaj a ton na dvd uređaj?
Televizor mi je ostao bez tona, ostalo sve u redu pa mi ga žao baciti, u servisu konstatovali da je problem u matičnoj ploči.
Hvala unaprijed na pomoći!
Ne znam bi li to funkcionisalo, ali ako imas samo hdmi izlaz, onda uzmes hdmi (audio spliter).
Nesta ovako.
[/Druže, ako ti nije mrsko pojasni mi kako ovaj uređaj funkcionše,šta sa čime i na koji način povezati?
Na moja tv resiveru imam pored hdmi izlaza i trobojni kompozitni.
Hvala!
Landel wrote: ↑11/04/2024 22:53
Na moja tv resiveru imam pored hdmi izlaza i trobojni kompozitni.
Hvala!
Onda ti ne treba ovaj uredjaj. Spoji audio bijeli i crveni sa dvd. Ako ne bude radilo, spoji i zuti video.
[/Druže, sad imam situaciju da mi sa resivera hdmi kablom kompletan signal ide u tv, zbog nedostatka tona preko skart kabla u dvd uređaj ne dolazi ništa.
Zanima me da li zvuk sa resivera mogu poslati direktno na dvd uređaj bez da ide preko televizora?
Ovo što mi predlažeš sam već probao i čini mi se da ne funkcioniše, mada ću probati još jednom ujutro, da ti više ne dosađujem u ovo doba.
U svakom slučaju hvala na pomoći ]
Landel wrote: ↑11/04/2024 23:13
Ovo što mi predlažeš sam već probao i čini mi se da ne funkcioniše, mada ću probati još jednom ujutro, da ti više ne dosađujem u ovo doba
Probaj sa kablom sa zutim, crvenim i bijelim cincom. Nemoj hdmi ni kopcati.
Landel wrote: ↑11/04/2024 23:13
Ovo što mi predlažeš sam već probao i čini mi se da ne funkcioniše, mada ću probati još jednom ujutro, da ti više ne dosađujem u ovo doba
Probaj sa kablom sa zutim, crvenim i bijelim cincom. Nemoj hdmi ni kopcati.
To mora raditi ali onda mislim da je rezolucija max. DVD kvalitet
phillie wrote: ↑12/04/2024 11:11
Kad promjenise cijene za Redmi Note 13 i Redmi Note 13 Pro? Neki dan cijena bila oko 10 /15 KM na 24 rate za mojatv full s paket, sad 13/18 KM ?
Fali im para za uhljebe
@niho jesi li riješio cvaju dopunu?
Landel wrote: ↑11/04/2024 20:51
Da li postoji neki uređaj koji može dolazni signal moje tv sa resivera razdvojiti, sliku poslati na tv uređaj a ton na dvd uređaj?
Televizor mi je ostao bez tona, ostalo sve u redu pa mi ga žao baciti, u servisu konstatovali da je problem u matičnoj ploči.
Hvala unaprijed na pomoći!
To trebaš tetirati. Majstori neznalice . Probaj to rješti preko soundbara preko optičkog ulaza? Možda radi? Ako imaš Bluetooth na tv možeš ga spojiti sa soundbarom ili zvučnikom? Probati spojiti soundbar na hdmi ACR i preko soundbara na hdmi spojiti mojatv resiver?
Landel wrote: ↑11/04/2024 20:51
Da li postoji neki uređaj koji može dolazni signal moje tv sa resivera razdvojiti, sliku poslati na tv uređaj a ton na dvd uređaj?
Televizor mi je ostao bez tona, ostalo sve u redu pa mi ga žao baciti, u servisu konstatovali da je problem u matičnoj ploči.
Hvala unaprijed na pomoći!
To trebaš tetirati. Majstori neznalice . Probaj to rješti preko soundbara preko optičkog ulaza? Možda radi? Ako imaš Bluetooth na tv možeš ga spojiti sa soundbarom ili zvučnikom? Probati spojiti soundbar na hdmi ACR i preko soundbara na hdmi spojiti mojatv resiver?
Haris, Kemo, Šaban, hvala sve trojici, nekako sam uspio iskombinivati kablove i dobio sam zvuk preko dvd-a.
Vazda mi zdravo i veselo bili, ne zamijerite na kvotanju, nemam pojma kako ovo funkcioniše!
Sljedeća je situacija. Prije 3-4 dana radnici koji prekopavaju ulicu bagerima presjeku kablo bh telecoma i otad nemam komplet usluge, Moja TV, fiksni telefon i internet. Uredno prijavio na 1444. Dolazio tip iz bh telecoma u kucu, konstatovo da su resiver i stb u redu i da je kvar 50 metara dalje tj. tu gdje je kopano. U međuvremenu ti kreteni sto su presjekli kablo zatrpali sve. Koja opcija od ove dvije mi je bolja. Imam Moj izbor u koji je uključen fiksni telefon, tv, mobitel pretplata i 2 ultre. Imam aparat na otplati do novembra ove godine. Od kad postoji bh telecom njihovi smo vjerni korisnici. Mjesečno bh telecomu uz pretplatu od supruge dajemo 150 + KM. Opcija 1: Tražiti raskid ugovora i platiti ostatak duga za aparat ili opcija 2: strpit se do novembra i onda ih uz pjesmu odkantati ?
Ako nemam danima uslugu to je kršenje ugovora od strane bh telecoma ???
Ps: i dalje nije popravljeno i sam Bog zna kad će
Dr Arsla wrote: ↑15/04/2024 16:40
Sljedeća je situacija. Prije 3-4 dana radnici koji prekopavaju ulicu bagerima presjeku kablo bh telecoma i otad nemam komplet usluge, Moja TV, fiksni telefon i internet. Uredno prijavio na 1444. Dolazio tip iz bh telecoma u kucu, konstatovo da su resiver i stb u redu i da je kvar 50 metara dalje tj. tu gdje je kopano. U međuvremenu ti kreteni sto su presjekli kablo zatrpali sve. Koja opcija od ove dvije mi je bolja. Imam Moj izbor u koji je uključen fiksni telefon, tv, mobitel pretplata i 2 ultre. Imam aparat na otplati do novembra ove godine. Od kad postoji bh telecom njihovi smo vjerni korisnici. Mjesečno bh telecomu uz pretplatu od supruge dajemo 150 + KM. Opcija 1: Tražiti raskid ugovora i platiti ostatak duga za aparat ili opcija 2: strpit se do novembra i onda ih uz pjesmu odkantati ?
Ako nemam danima uslugu to je kršenje ugovora od strane bh telecoma ???
Ps: i dalje nije popravljeno i sam Bog zna kad će
To ti je vanredna situacija, a svakako prijavis da nemas usluge oni ce ti umanjiti racun za te dane sto nemas uslugu. To ti nije do telecoma vec do tih kopaca bez razmisljanja i paznje sta ima ispod.
Dr Arsla wrote: ↑15/04/2024 16:40
Sljedeća je situacija. Prije 3-4 dana radnici koji prekopavaju ulicu bagerima presjeku kablo bh telecoma i otad nemam komplet usluge, Moja TV, fiksni telefon i internet. Uredno prijavio na 1444. Dolazio tip iz bh telecoma u kucu, konstatovo da su resiver i stb u redu i da je kvar 50 metara dalje tj. tu gdje je kopano. U međuvremenu ti kreteni sto su presjekli kablo zatrpali sve. Koja opcija od ove dvije mi je bolja. Imam Moj izbor u koji je uključen fiksni telefon, tv, mobitel pretplata i 2 ultre. Imam aparat na otplati do novembra ove godine. Od kad postoji bh telecom njihovi smo vjerni korisnici. Mjesečno bh telecomu uz pretplatu od supruge dajemo 150 + KM. Opcija 1: Tražiti raskid ugovora i platiti ostatak duga za aparat ili opcija 2: strpit se do novembra i onda ih uz pjesmu odkantati ?
Ako nemam danima uslugu to je kršenje ugovora od strane bh telecoma ???
Ps: i dalje nije popravljeno i sam Bog zna kad će
To ti je vanredna situacija, a svakako prijavis da nemas usluge oni ce ti umanjiti racun za te dane sto nemas uslugu. To ti nije do telecoma vec do tih kopaca bez razmisljanja i paznje sta ima ispod.
Znam da nije do njih sto je presječeno kablo al oni mi pruzaju uslugu i duzni su valjda to sanirati. A oni nek se onda ganjaju za naplatu stete sa tom firmom. Sta ako ovo potraje jos 10 dana ? Umanjice račun i nikom nista. Ja kao korisnik nisam zadovoljan sa takvim tretmanom
To ti je vanredna situacija, a svakako prijavis da nemas usluge oni ce ti umanjiti racun za te dane sto nemas uslugu. To ti nije do telecoma vec do tih kopaca bez razmisljanja i paznje sta ima ispod.
Znam da nije do njih sto je presječeno kablo al oni mi pruzaju uslugu i duzni su valjda to sanirati. A oni nek se onda ganjaju za naplatu stete sa tom firmom. Sta ako ovo potraje jos 10 dana ? Umanjice račun i nikom nista. Ja kao korisnik nisam zadovoljan sa takvim tretmanom
A sta ako ti telekom to popravi i onda opet za 5 dana dodje neko neciji i opet sve prekopa i pokida?
To ti je vanredna situacija, a svakako prijavis da nemas usluge oni ce ti umanjiti racun za te dane sto nemas uslugu. To ti nije do telecoma vec do tih kopaca bez razmisljanja i paznje sta ima ispod.
Znam da nije do njih sto je presječeno kablo al oni mi pruzaju uslugu i duzni su valjda to sanirati. A oni nek se onda ganjaju za naplatu stete sa tom firmom. Sta ako ovo potraje jos 10 dana ? Umanjice račun i nikom nista. Ja kao korisnik nisam zadovoljan sa takvim tretmanom
A sta ako ti telekom to popravi i onda opet za 5 dana dodje neko neciji i opet sve prekopa i pokida?
Tolerantan sam maksimalno i razumijem da svakakve šuše i neznalice rade sta hoce i kopaju gdje treba i ne treba. Al ne mogu shvatiti odnos bh telecoma koji valjda opstaje radi svojih korisnika da nisu u stanju jedan tel poziv obaviti i objasniti situaciju. Ne očekujem nikakva izvinjenja ili isprike, nisam sujetan ali da objasne situaciju i kazu mi kolko cu jos čekati. I da jos napomenem da sam isao i u poslovnicu bh telecoma kod "šefa" i dobio odgovor: "i meni se to isto desilo prošle sedmice"
Dr Arsla wrote: ↑15/04/2024 17:24
Znam da nije do njih sto je presječeno kablo al oni mi pruzaju uslugu i duzni su valjda to sanirati. A oni nek se onda ganjaju za naplatu stete sa tom firmom. Sta ako ovo potraje jos 10 dana ? Umanjice račun i nikom nista. Ja kao korisnik nisam zadovoljan sa takvim tretmanom
A sta ako ti telekom to popravi i onda opet za 5 dana dodje neko neciji i opet sve prekopa i pokida?
Tolerantan sam maksimalno i razumijem da svakakve šuše i neznalice rade sta hoce i kopaju gdje treba i ne treba. Al ne mogu shvatiti odnos bh telecoma koji valjda opstaje radi svojih korisnika da nisu u stanju jedan tel poziv obaviti i objasniti situaciju. Ne očekujem nikakva izvinjenja ili isprike, nisam sujetan ali da objasne situaciju i kazu mi kolko cu jos čekati. I da jos napomenem da sam isao i u poslovnicu bh telecoma kod "šefa" i dobio odgovor: "i meni se to isto desilo prošle sedmice"
..... sve se isto desava svakodnevno na raznim lokacijama
Najcesxe vodovod sve skrsi do temelja
kakaljin wrote: ↑15/04/2024 19:10
Onda ih nazovi da ti aktiviraju roaming
Stvarno ih treba nazvati da aktiviraju? Nisam to znala, a putujem u petak i htjela sam kupiti opciju roaming, jer nemam u paketu.
Ne mora, jer je nekima automatski aktivirano, ali nekima ne pa je dobro provjeriti prije puta, a neki su zvali da im se deaktivira pa kasnije sto mi ne radi.