Samo pare i daj meni. Nikad necemo naucit sta je drzava.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- dr_Evil
- Posts: 12723
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
#29076 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
-
- Posts: 4067
- Joined: 20/12/2020 10:03
#29077 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Zaobilazio nas Tito jbg.
-
- Posts: 28390
- Joined: 20/03/2013 15:38
#29078 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
-
- Posts: 5977
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29079 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ovdje je ulazak na autoput za Bijaču, i najviše će koristiti kamionima i stanovništvu Čapljine, da im ne prolaze ispod prozora, po cijeli dan. Ako i bude kolona, neće trajati dugo, mada ne vjerujem da će je ikako biti.Naslovnica wrote: ↑21/03/2024 07:19Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
-
- Posts: 28390
- Joined: 20/03/2013 15:38
#29080 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nadam se da griješim.HelaS wrote: ↑21/03/2024 08:17Ovdje je ulazak na autoput za Bijaču, i najviše će koristiti kamionima i stanovništvu Čapljine, da im ne prolaze ispod prozora, po cijeli dan. Ako i bude kolona, neće trajati dugo, mada ne vjerujem da će je ikako biti.Naslovnica wrote: ↑21/03/2024 07:19Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
- Thorgerson
- Posts: 8592
- Joined: 15/04/2015 11:26
#29081 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Vjerovatni je ironuja, ali to cesto cujem. Niko nas nije zaobilazio.
Dobili smo, tada, najmoderniju mrezu magistralnih puteva po citavoj drzavi. Dobili smo zeljeznicku prugu koja je povezala sve sto je trebalo biti povezano. Uvezane fabrike prugom, direktno do luke. Hrpa fabrika je imala tu pogodnost. Zamisli znaci vagon ti stoji u fabrici, natovaris vagone i saljes ih na brod.
Jel Tito kriv sto smo mi to sve razjebali i skontali da je ipak bolje da se kamioni truckaju do Ploca i razvoze kontejnere. A zeljeznica propada.
Postoji razlog zasto nije pravljena autoput, a taj razlog evo vidi i danas kada i nakon 24 godine gradnje imamo komadice autoputa.
Nije Tito probijao ni dalmatinu.
Mi smo trebali:
- modernizirati magistrale, ispeglati koliko se moze
- nove tunele
- modernizirati i odrzavati zeljeznicu, uvesti nove linije
- brza cesta/autoput gdje se moze
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen? Isto je i sa ostalim dionicama. Cuvaju se pare za to. A kad ce se to desiti? Do tada mi vozimo po putevima iz 70ih i ljudi nam ginu svaki dan.
-
- Posts: 5977
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29082 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Jednu državu, njenu strategiju, privredu, ekonomiju, demografiju, međunarodni status i sve slično, kreira i vodi politika, političari i njihovi programi. Prethodna država imala je svoju politiku i političare koji su dolazili na svoje pozicije slanjem od ljudi koji su nekad prije učili i naučili voditi državu od njenog početka, znači - s napravljenim normama, skoro svake "na sebi", na vlastitom iskustvu.Thorgerson wrote: ↑21/03/2024 08:56Vjerovatni je ironuja, ali to cesto cujem. Niko nas nije zaobilazio.
Dobili smo, tada, najmoderniju mrezu magistralnih puteva po citavoj drzavi. Dobili smo zeljeznicku prugu koja je povezala sve sto je trebalo biti povezano. Uvezane fabrike prugom, direktno do luke. Hrpa fabrika je imala tu pogodnost. Zamisli znaci vagon ti stoji u fabrici, natovaris vagone i saljes ih na brod.
Jel Tito kriv sto smo mi to sve razjebali i skontali da je ipak bolje da se kamioni truckaju do Ploca i razvoze kontejnere. A zeljeznica propada.
Postoji razlog zasto nije pravljena autoput, a taj razlog evo vidi i danas kada i nakon 24 godine gradnje imamo komadice autoputa.
Nije Tito probijao ni dalmatinu.
Mi smo trebali:
- modernizirati magistrale, ispeglati koliko se moze
- nove tunele
- modernizirati i odrzavati zeljeznicu, uvesti nove linije
- brza cesta/autoput gdje se moze
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen? Isto je i sa ostalim dionicama. Cuvaju se pare za to. A kad ce se to desiti? Do tada mi vozimo po putevima iz 70ih i ljudi nam ginu svaki dan.
Naši poslijeratni političari došli su na bitne pozicije dovedeni emocijama i interesima pojedinaca i malih grupica. Emocijama, u smislu on je zgodan, on lijepo priča, on mi je rođak, itd, i interesima, kakav je princip zadržan sve do danas, kada se na bitne pozicije dovode osobe od kojih će biti koristi, koje rade u obostranu korist - svoju i u korist ljudi i grupa koji su ih doveli ili postavili. Skoro da ih i nema koji svoje poslove i koji svore resurse koriste u dobrobit društva i države.
U Federaciji, najsnažnija je bila politika SDA, politika HDZ i donekle politika SDP i SBiH, i izuzev SDP, u drugim strankama na odlučujućim pozicijama bili su "skorojevići", ljudi bez značajnog političkog iskustva, adekvatnog obrazovanja, bez interesa za razvoj države u njenom evropskom smislu, itd, i sa bezbroj sitnih, lokalnih i vlastitih interesa. Da ne elaboriram dalje, sjetimo se samo privatizacija, mnogih besmislenih zakona, i potrošnje državnog novca sa nikakvim ili vrlo malo rezultata.
Danas, kada se javlja nova energija, kada drugi ljudi žele pokušati i postići bolje, naprednije, produktivnije, bilo u unutrašnjosti, bilo na međunarodnom planu, te iste, retrogradne politike, i dalje sprječavaju, rade opstrukcije svake vrste i ne dozvoljavaju "provjetravanje" i svjež zrak...
-
- Posts: 5977
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29083 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Znači, za naš Prenj, prokopavanje bi trebalo trajati - koliko godina?Nakon tri i po godine iskopavanja, probijena je druga cijev tunela Karavanke na slovensko-austrijskoj granici, što predstavlja najveću prekretnicu u jednom od najvećih regionalnih građevinskih projekata u ovom trenutku. Radove na ovom zahtjevnom projektu na glavnoj cestovnoj vezi Slovenije i Austrije izvodi turska kompanija Cengiz.
Ukupna dužina druge cijevi tunela je 7.948 metara, od čega je slovenska dionica duga 3.446 metara, a austrijska 4.402 metara.
Austrijski izvođači stigli do slovenačke granice u septembru 2021. godine. Glavni razlog za sporije radove na slovenskoj strani bila su kašnjenja u izboru izvođača, zbog čega su radovi počeli u avgustu 2020. godine, znatno kasnije nego u Austriji.
Tunel Karavanke koji povezuje Sloveniju i Austriju, dužine 7.864 metara, najduži je cestovni tunel u Sloveniji, ima jednu cijev, a od 2025. promet ovim tunelom bi se trebao odvijati kroz dvije cijevi.
-
- Forum administrator
- Posts: 32526
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#29084 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
- dr_Evil
- Posts: 12723
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
-
- Posts: 5977
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29086 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
- Haris.ba
- Posts: 25358
- Joined: 08/09/2005 20:08
#29087 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nisu ni zute tacne. Npr. Srbija ne odustaje od spoja preko Visegrada.
Sta bi imao uraditi na Bradina - Konjic.Thorgerson wrote: ↑21/03/2024 08:56
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen?
-
- Posts: 6768
- Joined: 17/02/2005 07:57
#29088 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Prije dvije godine rađena rekonstrukcija i proširenje dijela bradinske rampe..Thorgerson wrote: ↑21/03/2024 08:56
Jer ovako npr nista se nece uraditi na modernizaciji bradina konjic, jer ce se cekati autoput u tom dijelu koji ce kad biti izgradjen?
-
- Posts: 2530
- Joined: 11/05/2015 21:57
#29089 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Postavio sam sliku u izvornom obliku na prethodnoj stranici gdje se vide žute linije, pa ih je neko izbrisao sarkastično
- Logovan
- Posts: 94848
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
-
- Forum administrator
- Posts: 32526
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
- fortaleza
- Posts: 5618
- Joined: 05/03/2012 23:16
- Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA
#29092 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
E sad me zanima je li ovo privremeno rješenje izlaska s autoceste ili konačno?Naslovnica wrote: ↑21/03/2024 07:19Ja havarije ljeti kada se napravi kolona za "uzbrdo"...
Plus onaj semafor koji planiraju postaviti na onoj problematičnoj raskrsnici u Mostaru.
Ako je ovo drugo nije dobro.
-
- Posts: 3446
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29093 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
konačno, isto ko i u zenici
-
- Posts: 81952
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#29094 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
- tramvajtrojka
- Posts: 11184
- Joined: 27/04/2021 22:52
#29095 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
2.5km da nam je bogdo ovakva stijena i tlo na citavom autoputu manje bi jada vidjeli, trenutno sjever zenice prema nemili je jedna od najtežih i najgorih dionica autoputa u izgradnji u evropisumirprimus wrote: ↑21/03/2024 13:41damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
-
- Posts: 81952
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#29096 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ma zenica mi nije od interesa, ali ovo nakon jedno 5 sati voznje, uz smanjenu vidljivost biti ce izazov
- klixoris
- Posts: 6333
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#29097 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Na ovom ce prikljucku biti mrtvih… Pravac je i ljudi generalno na ovom potezu mogu i voze debelo iznad ogranicenja. Dodaj sada ovaj prikljucak i presijecanje putanje i sranje je zagarantovano…sumirprimus wrote: ↑21/03/2024 13:41damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
Slicna glupost i u Tarcinu, ali to ublazava cinjenica da su prije prikljucka zavoji pa ljudi moraju malo usporiti prije raskrsnice….
-
- Posts: 4617
- Joined: 13/06/2012 15:52
#29098 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
2-3 stacionarna i pokoji tronozac rijesavaju te probleme.klixoris wrote: ↑21/03/2024 13:49Na ovom ce prikljucku biti mrtvih… Pravac je i ljudi generalno na ovom potezu mogu i voze debelo iznad ogranicenja. Dodaj sada ovaj prikljucak i presijecanje putanje i sranje je zagarantovano…sumirprimus wrote: ↑21/03/2024 13:41damn kakva šikana...
koliko ima tacno od ovog skretanja do autoceste i pravca?
Slicna glupost i u Tarcinu, ali to ublazava cinjenica da su prije prikljucka zavoji pa ljudi moraju malo usporiti prije raskrsnice….
-
- Posts: 6768
- Joined: 17/02/2005 07:57
#29099 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ne kontam koji je problem s ovom raskrsnicom? izgrađena na preglednom pravcu, šta je trebalo, da je naprave na krivini
Ionako će, jednog dana kad bude izgrađen dio Buna-Mostar Jug, ovo biti samo skretanje kojim će ljudi ići u vikendice na dubravskoj visoravni..
Ionako će, jednog dana kad bude izgrađen dio Buna-Mostar Jug, ovo biti samo skretanje kojim će ljudi ići u vikendice na dubravskoj visoravni..
- DaysleepeR
- Posts: 14844
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29100 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Na ovoj ravnici je stalna loga radara i svi voze ovdje manje od ograničenja već godinama.
Sad će biti kamera 300% i ne bi trebalo biti sudara koliko se čini da bi moglo biti.
Gdje vidim potencijalnu opasnost je u vozilima koja izlaze sa autoputa i skreću lijevo prema Počitelju.
Sad će biti kamera 300% i ne bi trebalo biti sudara koliko se čini da bi moglo biti.
Gdje vidim potencijalnu opasnost je u vozilima koja izlaze sa autoputa i skreću lijevo prema Počitelju.
Last edited by DaysleepeR on 21/03/2024 14:00, edited 1 time in total.