Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- Haris033
- Posts: 3889
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#29052 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
De, ba.. Koliko profila koristis?tramvajtrojka wrote: ↑17/03/2024 17:55pa kad pricas o euroasfalt, hering kriminalu de navedi sta oni rade na ovoj dionici a ne isprazno iznositi lazne informacije
Ofiran si..
Btw, osim onih koji imaju koristi, zar ima neko ko vjeruje u poštenje firme EA?
Ako ikada bude pravde i zaživi sudstvo u BiH, ta firma sa Ramićima u vrhu i pojedinci iz AC FBiH će morati odgovarati.. Baš kao i oni koji desetljećima obamnjuju javnost.
Juče je Konaković javno rekao o ogromnom kriminalu oko izgradnje autoputa na koridoru Vc, kao i u BH Telecomu. U BH Telecomu hiljadu zaposlenih ništa ne radi. Ali da ne idem u off.
-
- Posts: 8055
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29054 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Koja je razlika u nadmorskoj visini od izlaza iz tunela Ivan do naselja na periferiji Konjica, najbliže sadašnjim cestama?El_comadante wrote: ↑17/03/2024 21:19Tunel Prenj ko ima tender priča se o tome, ali o dionici Bradina Konjic baš ništa nema, ni kuda trasa treba da ide, ni tendera, ni vizualizacije baš ništa.
-
- Posts: 8055
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#29055 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Neznam tačno, ali je veća od 8% koliko je dozvoljeno za auto put.HelaS wrote: ↑17/03/2024 21:21Koja je razlika u nadmorskoj visini od izlaza iz tunela Ivan do naselja na periferiji Konjica, najbliže sadašnjim cestama?El_comadante wrote: ↑17/03/2024 21:19Tunel Prenj ko ima tender priča se o tome, ali o dionici Bradina Konjic baš ništa nema, ni kuda trasa treba da ide, ni tendera, ni vizualizacije baš ništa.
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29056 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Da, što znači da ova dionica neće biti nimalo jednostavna za gradnju i da će morati biti poprilično duga, što opet znači puno tunela, mostova i nadvožnjaka, što opet znači - mnogo novca, što opet znači - mnogo tenderskih opstrukcija, i što na kraju znači - mnogo, mnogo godina do završetkaEl_comadante wrote: ↑17/03/2024 21:23Neznam tačno, ali je veća od 8% koliko je dozvoljeno za auto put.HelaS wrote: ↑17/03/2024 21:21Koja je razlika u nadmorskoj visini od izlaza iz tunela Ivan do naselja na periferiji Konjica, najbliže sadašnjim cestama?El_comadante wrote: ↑17/03/2024 21:19
Tunel Prenj ko ima tender priča se o tome, ali o dionici Bradina Konjic baš ništa nema, ni kuda trasa treba da ide, ni tendera, ni vizualizacije baš ništa.
- drug_profi
- Posts: 51076
- Joined: 16/07/2012 16:00
#29057 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Izlaz je na 790 m n/v, a trasa se neće spuštati do nivoa naselja oko Konjica, već će ostati na nekih 380-400 m n/v.
To čini silazak od oko 400 metara za 11 km vazdušne linije od izlaza do otprilike semafora u Konjicu, mada će cesta ostati u brdima.
To je dozvoljen nagib, a postojji neki idejni projekt ako se ne varam, ili skica. Cesta bi trebala da bude nešto malo preko 11 km do izlaza Ovčari, tako da će to vjerovatno da se svede na 3-4% nagiba.
Nakon toga slijedi opet 10-tak km ceste sa usponom na 600 m n/v za ulazak u Prenj.
https://ba.ekapija.com/infrastructure/4 ... 29-mostova
A u ovom pdf ima i skica trase koga zanima.
Mada kažu i da će biti mjesta sa 5% nagibom.
https://www.fmoit.gov.ba/upload/file/20 ... 202021.pdf
To čini silazak od oko 400 metara za 11 km vazdušne linije od izlaza do otprilike semafora u Konjicu, mada će cesta ostati u brdima.
To je dozvoljen nagib, a postojji neki idejni projekt ako se ne varam, ili skica. Cesta bi trebala da bude nešto malo preko 11 km do izlaza Ovčari, tako da će to vjerovatno da se svede na 3-4% nagiba.
Nakon toga slijedi opet 10-tak km ceste sa usponom na 600 m n/v za ulazak u Prenj.
https://ba.ekapija.com/infrastructure/4 ... 29-mostova
A u ovom pdf ima i skica trase koga zanima.
Mada kažu i da će biti mjesta sa 5% nagibom.
https://www.fmoit.gov.ba/upload/file/20 ... 202021.pdf
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29058 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Hvala na linkovima, vrijedi...drug_profi wrote: ↑17/03/2024 23:21 Izlaz je na 790 m n/v, a trasa se neće spuštati do nivoa naselja oko Konjica, već će ostati na nekih 380-400 m n/v.
To čini silazak od oko 400 metara za 11 km vazdušne linije od izlaza do otprilike semafora u Konjicu, mada će cesta ostati u brdima.
To je dozvoljen nagib, a postojji neki idejni projekt ako se ne varam, ili skica. Cesta bi trebala da bude nešto malo preko 11 km do izlaza Ovčari, tako da će to vjerovatno da se svede na 3-4% nagiba.
Nakon toga slijedi opet 10-tak km ceste sa usponom na 600 m n/v za ulazak u Prenj.
https://ba.ekapija.com/infrastructure/4 ... 29-mostova
A u ovom pdf ima i skica trase koga zanima.
Mada kažu i da će biti mjesta sa 5% nagibom.
https://www.fmoit.gov.ba/upload/file/20 ... 202021.pdf
Nisam pogriješio u procjeni izgradnje ove dionice VC:HelaS wrote: ↑17/03/2024 21:26 Da, što znači da ova dionica neće biti nimalo jednostavna za gradnju i da će morati biti poprilično duga, što opet znači puno tunela, mostova i nadvožnjaka, što opet znači - mnogo novca, što opet znači - mnogo tenderskih opstrukcija, i što na kraju znači - mnogo, mnogo godina do završetka
Ukupna dužina mostova na ovoj dionici je 2.700 m, a dužina tunela 4.900 m, za obje kolovozne trake. Bit će ovo izrazito naporna građevinska dionica.Od izlaza iz tunela Ivan ruta se spušta južno prema Konjicu u zakrivljenom poravnanju s velikim krivuljama radijusa, prolazeći pored naselja Bradina, Zukići, Pirići i Vrbljani. Planirano je izgraditi ukupno 10 tunela i 29 mostova na oba kolnika. Najduži tunel dugačak je 1050 m, dok je najduži vijadukt dugačak 822 m.
Gotovo 90% trase do Zukića (km 3+400) čine tuneli ili drugi objekti. Na ovom dijelu dionice postoji 6 tunela i 8 mostova.
Jedno od najznačajnijih ograničenja je dolina na km 1+500 kod Bradine gdje ruta prelazi M17, željezničku prugu i rijeku Trešanicu. Nije bilo mogućnosti revizije ovog dijela trase, osobito okomitog profila, kada je odlučeno da se ruta ponovno usmjeri prema Ovčarima.
Od Zukića ruta se nastavlja na strmoj padini zapadno od M17. Nakon prolaska kroz tunel Javor (nagib 4%), nastavlja se nagibom od 5% na udaljenosti od 4,4 km do ulaza u tunel Ovčari, prolazeći u blizini naselja Pirići i Vrbljani, te u blizini ruba kamenoloma u Podorašcu. Većina ovog dijela trase nalazi se na vijaduktu. Na ovom dijelu rute bit će potrebne dodatne uzlazne i silazne trake. Za duboke prijelaze doline biti će potrebne građevine visoke do 115 m, što će ujedno biti i najviši cestovni mostovi ikada izgrađeni u BiH. Nagib se smanjuje na 4% u ostatku rute kroz tunel Ovčari do veze s dionicom Ovčari-Prenj oko 1 km prije petlja Ovčari.
Inače, CETEOR-ov elaborat je odličan, s tim da je IPSA većinski vlasnik ove firme.
-
- Posts: 8055
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#29059 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
To je dobro ako je do 5% nagiba. Ali opet zahtjevna dionica mnogo para i mnogo vremena zahtjeva.drug_profi wrote: ↑17/03/2024 23:21 Izlaz je na 790 m n/v, a trasa se neće spuštati do nivoa naselja oko Konjica, već će ostati na nekih 380-400 m n/v.
To čini silazak od oko 400 metara za 11 km vazdušne linije od izlaza do otprilike semafora u Konjicu, mada će cesta ostati u brdima.
To je dozvoljen nagib, a postojji neki idejni projekt ako se ne varam, ili skica. Cesta bi trebala da bude nešto malo preko 11 km do izlaza Ovčari, tako da će to vjerovatno da se svede na 3-4% nagiba.
Nakon toga slijedi opet 10-tak km ceste sa usponom na 600 m n/v za ulazak u Prenj.
https://ba.ekapija.com/infrastructure/4 ... 29-mostova
A u ovom pdf ima i skica trase koga zanima.
Mada kažu i da će biti mjesta sa 5% nagibom.
https://www.fmoit.gov.ba/upload/file/20 ... 202021.pdf
-
- Posts: 3436
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29060 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ovo bi mogao biti slijedeći fijasko tipa vranduka, ako se ikad bude pravilo a ja mislim da prije neće nego da hoće
-
- Posts: 3177
- Joined: 06/05/2005 23:08
- Location: na baušteli
- Grijem se na: Trčanje oko zgrade
#29061 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Dakle predjes most i odvajanje za M17? Kako god dobra stvar. Ako ideš od Bijace nemoras vise kroz Čapljini voziti, uštedi barem 15 minuta gradske vožnje i zahebanciju sa kamerama za brzinu vožnje.
-
- Posts: 6551
- Joined: 20/01/2011 11:10
#29063 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ne moraš ni silaziti na M17. Petlja se spaja i na cestu koja vodi od Domanovića do Bune (preko Gubavice) i na M17 se uključiš tek na Buni.Dado dijasporitus wrote: ↑18/03/2024 12:55Dakle predjes most i odvajanje za M17? Kako god dobra stvar. Ako ideš od Bijace nemoras vise kroz Čapljini voziti, uštedi barem 15 minuta gradske vožnje i zahebanciju sa kamerama za brzinu vožnje.
- drug_profi
- Posts: 51076
- Joined: 16/07/2012 16:00
-
- Posts: 3177
- Joined: 06/05/2005 23:08
- Location: na baušteli
- Grijem se na: Trčanje oko zgrade
#29065 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Po ovom video sto je hare stavio bice posebno novo spajanje sa petlje Bivolje Brdo na M17. M17 je svakako brzi i bolji put od ovog preko GubaviceDzontra_Volta wrote: ↑18/03/2024 13:39Ne moraš ni silaziti na M17. Petlja se spaja i na cestu koja vodi od Domanovića do Bune (preko Gubavice) i na M17 se uključiš tek na Buni.Dado dijasporitus wrote: ↑18/03/2024 12:55Dakle predjes most i odvajanje za M17? Kako god dobra stvar. Ako ideš od Bijace nemoras vise kroz Čapljini voziti, uštedi barem 15 minuta gradske vožnje i zahebanciju sa kamerama za brzinu vožnje.
- Porodice Foht
- Posts: 2889
- Joined: 14/01/2019 04:56
#29066 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Hajde makar su poceli s tim prilaznim putem. Oko mosta su tako spori da ce tesko i do juna zavrsiti.
-
- Posts: 6551
- Joined: 20/01/2011 11:10
#29067 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa jeste i nije. Ljeti u špici zna biti kolona, a ovamo čistina. A valja se i spustiti dole, gubi se vrijeme.Dado dijasporitus wrote: ↑18/03/2024 18:12Po ovom video sto je hare stavio bice posebno novo spajanje sa petlje Bivolje Brdo na M17. M17 je svakako brzi i bolji put od ovog preko GubaviceDzontra_Volta wrote: ↑18/03/2024 13:39Ne moraš ni silaziti na M17. Petlja se spaja i na cestu koja vodi od Domanovića do Bune (preko Gubavice) i na M17 se uključiš tek na Buni.Dado dijasporitus wrote: ↑18/03/2024 12:55
Dakle predjes most i odvajanje za M17? Kako god dobra stvar. Ako ideš od Bijace nemoras vise kroz Čapljini voziti, uštedi barem 15 minuta gradske vožnje i zahebanciju sa kamerama za brzinu vožnje.
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29068 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ma ne valja put preko Gubavice, nikad stići, i uska cestaDzontra_Volta wrote: ↑18/03/2024 18:56Pa jeste i nije. Ljeti u špici zna biti kolona, a ovamo čistina. A valja se i spustiti dole, gubi se vrijeme.Dado dijasporitus wrote: ↑18/03/2024 18:12Po ovom video sto je hare stavio bice posebno novo spajanje sa petlje Bivolje Brdo na M17. M17 je svakako brzi i bolji put od ovog preko GubaviceDzontra_Volta wrote: ↑18/03/2024 13:39
Ne moraš ni silaziti na M17. Petlja se spaja i na cestu koja vodi od Domanovića do Bune (preko Gubavice) i na M17 se uključiš tek na Buni.
-
- Posts: 2529
- Joined: 11/05/2015 21:57
-
- Posts: 3436
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29070 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
nisam znao da se vukosavlje brčko radi …. da nisu iskopali tri rupice ko ovi za hrasnicu?
p.s. niđe kosova
p.s. niđe kosova
-
- Posts: 2529
- Joined: 11/05/2015 21:57
#29071 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Mislim da nema granica Kosova jer je ovo Srpski Instagram account, znaš kakvi su po pitanju Kosova. Ali odokativno znaš gdje su granice Kosova i znaš da je mnogo vise kilometara izgrađeno nego u Bosni.
Kada bi se računalo koliko svaka zemlja ima animacija, mislim da bi Bosna bila prva! Oni prvo urade animaciju pa onda 20 godina poslije se krenu praviti prvi koraci.
Kada bi se računalo koliko svaka zemlja ima animacija, mislim da bi Bosna bila prva! Oni prvo urade animaciju pa onda 20 godina poslije se krenu praviti prvi koraci.
- So What!
- Posts: 11195
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#29072 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nastavili su s postavljanjem zastitne ograde, dalje bi trebale elektroinstalacije, hidroizolacije, asfaltiranje, ispitivanja itd ...Porodice Foht wrote: ↑18/03/2024 18:15Hajde makar su poceli s tim prilaznim putem. Oko mosta su tako spori da ce tesko i do juna zavrsiti.
Do juna nece, do izbora hoce, barem bi trebali.
- Thorgerson
- Posts: 8586
- Joined: 15/04/2015 11:26
#29073 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Najveca pljacka u historiji ove drzave je izgradnja ovog koridora.
Od pocetnih koliko ono 3-4mlrd ovaj put ce kostati 10 puta toliko.
Od pocetnih koliko ono 3-4mlrd ovaj put ce kostati 10 puta toliko.
-
- Posts: 2529
- Joined: 11/05/2015 21:57
#29074 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Tako to bude kad se svaki čato mora da ugradi IMTThorgerson wrote: ↑20/03/2024 20:31 Najveca pljacka u historiji ove drzave je izgradnja ovog koridora.
Od pocetnih koliko ono 3-4mlrd ovaj put ce kostati 10 puta toliko.
Koštao bi on 10x kada bi se završio, ovo ti je ko bosanska Sagrada Familia, pare idu dok projekat nije gotov sa svih strana. Kad se završi, onda će da kapa samo od putarina. Ovako idu komisije, odbori, EU pare, krediti, povuci-potegni
-
- Posts: 9837
- Joined: 20/12/2018 16:11
#29075 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Evo malo realnije sto se tice nase drzave