veselinovic wrote: ↑15/03/2024 20:26
Neces to naci direktno opisano u Zakonu.
Onda bi zakon bio 100000 clanova i opet bi se potkrala neka neopisana situacija.
Gleda se ko je izazvao nesrecu.
To sto je crni preticao na punoj je njegova greska, platice kaznu i eventualno dobiti neki % krivice.
Glavni uzrocnik nesrece je bijeli moron koji NIJE pogledao u retrovizor.
A inace ko je prvi poceo se da forenzicki utvrditi. Laiku je jasno po mjestu kontakta da je crni mnogo prije krenuo u preticanje.
Kako rekoh policija po difoltu u slicnim situacijama pise 50-50%, ali na sudu ide drugacija prica.
Po logici nekih forumasa, crni je prekrsio Zakon i nije smio biti u lijevoj traci. Super logika.
Zakucam se ja u vozilo koje je parkirano na mjestu gdje je parkiranje zabranjeno i bas me briga, on nije smio biti tu.
A vlasnik tog vozila izvadi pistolj i ubije me, jer sam prersio Zakon i udario mu kola....
E bio je i to mijenja postavku gledanja na problem.
I crni nije smio biti tu, ali je bio.
Naravno, ne moze se svaki detalj objasniti u zakonu.
Poredjenje sa parkiranim autom mi nije bas adekvatno, jedno je gledati ispred sebe i pratiti kuda vozis da ne upadnes u rupu na cesti, ne udaris u parkirano auto i slicno, to je minimum koji se mora raditi da gledas ispred sebe gdje vozis i sta ti je na putanji. Kod prestrojavanja, ukljucenja u ulice i slicno, moja logoka bi bila da se prati onoliko koliko je potrebno. Ima raznih primjera, ukljucenje sa mog parkinga ina dva pjesacka,nekad mi pjesaci pomognu da se uklucim jer ja recimo idem lijevo a sa desne strane stanu auta da propuste pjesake i ja to iskoristim, idem logikom da ce oni sacekati da pjesaci prodju i nece ih pogaziti. Sa lijeve strane ako neko daje desni zmigavac mi je znak da ce skrenuti i da se mogu ukljuciti. Ako skrenem desno u ulicu sa dvije trake i udjem u prvu traku, odmah se mogu prestrojiti lijevo cim sam skrenuo jer ne smije biti niko u toj traci u to momentu (crveno onim iz drugog pravca i onim koji skrecu lijevo pa idu u tu traku), ukljucujem se u jednosmjernu i gledam stranu sa koje mogu doci auta.
To su sve situacije gdje se mora pratiti puno toga, i dosta olaksava ako zbog zabrana imas manje toga sto moras pratiti, bar za prosjecne ili slabije vozace. Mnogi se ne bi nikad ukljucili ili skrenuli ako ne bi koristili neke od ovih olaksica i ako bi pored svega pratili i razne moguce situacije gdje se moze pojaviti neko ko krsi propis.
Po primjerima koji se navode, vidim da zakonski nije ovako i da moras pratiti i situacije gdje neko krsi propis, ali meni bi bilo logicnije ovo kako sam naveo.
Opet kazem, licno mi je skoro uvijek dio paznje na retrovizoru, i kad treba i kad ne treba, gledam da pratim sve sto mogu oko sebe, ali mislim da to ne bi trebalo biti obavezno da se zastitis od krivice kod eventualnih udesa.