Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
_Astra_ wrote: ↑18/02/2024 15:01
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
Treba ocistiti sociva. Ti farovi i onako slabo svijetle ali sociva cista daju znacajnu razliku u odnosu na zamucena sociva.
_Astra_ wrote: ↑18/02/2024 15:01
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
Treba ocistiti sociva. Ti farovi i onako slabo svijetle ali sociva cista daju znacajnu razliku u odnosu na zamucena sociva.
Druže kakve veze ima sočivo sa tim kad u projektorima izgori i ošteti se reflektirajući sloj (sjenilo) koji se nalazi oko sijalice...
Sočivo kao takvo možeš polirati do savršenstva ali nikakve koristi od toga nema.
@_Astra_
Moj prijedlog ti je da ubaciš tu Bi-led sočiva a evo i zašto.
Sočiva namjenska za passat 6 nećeš naći, možeš neke uzeti koje se mogu upasovati ali kako god okreneš to je 150km pa na više.
Nakon toga ako su fabrički bila halogena svjetla moraš ubaciti led ili xenon jer se manje griju od halogenih koje bi inače vrlo brzo opet uništiili sjenilo. Naravno na Passata 6 moraš staviti sijalice sa dosta "jakim" canbusom pa te samim tim to izađe bez ruku cca 300km (sočiva plus sijalice).
Sa Bi-led sočivima dobijaš drastično bolje svijetlo, a košta te manje nego ovo dvoje da mijenjaš pojedinačno.
_Astra_ wrote: ↑18/02/2024 15:01
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
Treba ocistiti sociva. Ti farovi i onako slabo svijetle ali sociva cista daju znacajnu razliku u odnosu na zamucena sociva.
Druže kakve veze ima sočivo sa tim kad u projektorima izgori i ošteti se reflektirajući sloj (sjenilo) koji se nalazi oko sijalice...
Sočivo kao takvo možeš polirati do savršenstva ali nikakve koristi od toga nema.
@_Astra_
Moj prijedlog ti je da ubaciš tu Bi-led sočiva a evo i zašto.
Sočiva namjenska za passat 6 nećeš naći, možeš neke uzeti koje se mogu upasovati ali kako god okreneš to je 150km pa na više.
Nakon toga ako su fabrički bila halogena svjetla moraš ubaciti led ili xenon jer se manje griju od halogenih koje bi inače vrlo brzo opet uništiili sjenilo. Naravno na Passata 6 moraš staviti sijalice sa dosta "jakim" canbusom pa te samim tim to izađe bez ruku cca 300km (sočiva plus sijalice).
Sa Bi-led sočivima dobijaš drastično bolje svijetlo, a košta te manje nego ovo dvoje da mijenjaš pojedinačno.
Ima itekako veze ako su prljave lece. Neces polirati nego samo ocistiti. Uhvati se sloj prljastine poput magle i svjetlost ne moze prolaziti. Cak i ako je reflektirajuci dio izgorio a leca prljava moze se dobiti znacajna razlika samo ciscenjem leca.
Ja sam na svom autu cistio i razlika je znacajna. Gledajuci far s vanjske strane ako je leca bijela...ona je prljava. Treba biti kristalna...prozirna.
_Astra_ wrote: ↑18/02/2024 15:01
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
Treba ocistiti sociva. Ti farovi i onako slabo svijetle ali sociva cista daju znacajnu razliku u odnosu na zamucena sociva.
Druže kakve veze ima sočivo sa tim kad u projektorima izgori i ošteti se reflektirajući sloj (sjenilo) koji se nalazi oko sijalice...
Sočivo kao takvo možeš polirati do savršenstva ali nikakve koristi od toga nema.
@_Astra_
Moj prijedlog ti je da ubaciš tu Bi-led sočiva a evo i zašto.
Sočiva namjenska za passat 6 nećeš naći, možeš neke uzeti koje se mogu upasovati ali kako god okreneš to je 150km pa na više.
Nakon toga ako su fabrički bila halogena svjetla moraš ubaciti led ili xenon jer se manje griju od halogenih koje bi inače vrlo brzo opet uništiili sjenilo. Naravno na Passata 6 moraš staviti sijalice sa dosta "jakim" canbusom pa te samim tim to izađe bez ruku cca 300km (sočiva plus sijalice).
Sa Bi-led sočivima dobijaš drastično bolje svijetlo, a košta te manje nego ovo dvoje da mijenjaš pojedinačno.
Ko bi to mogao odraditi? Fabricki bixenon je svakako...
Treba ocistiti sociva. Ti farovi i onako slabo svijetle ali sociva cista daju znacajnu razliku u odnosu na zamucena sociva.
Druže kakve veze ima sočivo sa tim kad u projektorima izgori i ošteti se reflektirajući sloj (sjenilo) koji se nalazi oko sijalice...
Sočivo kao takvo možeš polirati do savršenstva ali nikakve koristi od toga nema.
@_Astra_
Moj prijedlog ti je da ubaciš tu Bi-led sočiva a evo i zašto.
Sočiva namjenska za passat 6 nećeš naći, možeš neke uzeti koje se mogu upasovati ali kako god okreneš to je 150km pa na više.
Nakon toga ako su fabrički bila halogena svjetla moraš ubaciti led ili xenon jer se manje griju od halogenih koje bi inače vrlo brzo opet uništiili sjenilo. Naravno na Passata 6 moraš staviti sijalice sa dosta "jakim" canbusom pa te samim tim to izađe bez ruku cca 300km (sočiva plus sijalice).
Sa Bi-led sočivima dobijaš drastično bolje svijetlo, a košta te manje nego ovo dvoje da mijenjaš pojedinačno.
Ko bi to mogao odraditi? Fabricki bixenon je svakako...
Ja na svom autu radio. Razlika je poalije ogromna samo sto sam ih ocistio.
Ocita razlika izmedju neociscene i ociscene. [/url]
saiks wrote: ↑19/02/2024 22:14
Moze li se ovo ocistiti samim vadjenjem sijalice i nekom zicom i krpom ili mora far rastavljati
Jel ovo od clsa projektori
Nije od cls-a. Od Jeep-a su.
Ja sam pokusavao to sa zicom i krpom i nisam uspio. Sreca je bila pa se projektori vade sa zadnje strane fara kroz rupu. Nema potrebe otvarat far. CLS je vec druga prica i far se otvarao.
_Astra_ wrote: ↑18/02/2024 15:01
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
Tople preporuke za Ligu, meni je radio komplet nadogradnju farova sa običnih halogenih. Ugrađena Bi-LED sočiva, dnevna svjetla sa plivajućim žmigavcima i ofarbano sve unutra u crno da ljepše izgleda.
Radi čovjek sve, zamjenu stakala, reparaciju farova, nadogradnju sa bi-xenon i Bi-led sočivima.
https://www.instagram.com/workshop.by.liga?igsh=MXZqd3hmM285OWZ5Zg==
Prije i poslije, uživo izgleda kao da je veća razlika nego na fotografijama.
konektovan wrote: ↑29/02/2024 17:56
Kakakv kiceraj s tim dnevnim..
Prvo sam planirao da umjesto dugog svjetla ide H3 led sijalica manje snage i da to bude dnevno svjetlo, u međuvremenu mi ponudi ovu opciju sa ovim diodama, malo sam se mislio jer mi je bilo 50/50, i bih ugradio, i ne bih, pitao druge za mišljenja i većina su mišljenja da nije pretjerano i krkanski tako da sam na kraju rekao da ugradi. Po danu bolje izgleda, a ne trošim bezveze BI-LED sijalice tako da bi trebale duže trajati, jedino mi je malo žao što ne može da oslabi kada upalim kratka kao što je to slučaj na novjim automobilima, kada se upale kratka svjetla ona dnevna(DRL) oslabe. Sada mi je ostalo neiskorišteno dugo svjetlo, tako da će tu ići jače H3 led sijalice i biti će drugo dugo svjetlo, imati ću po dvije sijalice za duga, tako nešto imaju neka vozila, primjer stariji Audi A8 D3, ima fabrički Bi-xenon svjetla i još dodatno H7 sijalice za duga.
konektovan wrote: ↑29/02/2024 17:56
Kakakv kiceraj s tim dnevnim..
Prvo sam planirao da umjesto dugog svjetla ide H3 led sijalica manje snage i da to bude dnevno svjetlo, u međuvremenu mi ponudi ovu opciju sa ovim diodama, malo sam se mislio jer mi je bilo 50/50, i bih ugradio, i ne bih, pitao druge za mišljenja i većina su mišljenja da nije pretjerano i krkanski tako da sam na kraju rekao da ugradi. Po danu bolje izgleda, a ne trošim bezveze BI-LED sijalice tako da bi trebale duže trajati, jedino mi je malo žao što ne može da oslabi kada upalim kratka kao što je to slučaj na novjim automobilima, kada se upale kratka svjetla ona dnevna(DRL) oslabe. Sada mi je ostalo neiskorišteno dugo svjetlo, tako da će tu ići jače H3 led sijalice i biti će drugo dugo svjetlo, imati ću po dvije sijalice za duga, tako nešto imaju neka vozila, primjer stariji Audi A8 D3, ima fabrički Bi-xenon svjetla i još dodatno H7 sijalice za duga.
Druže uz bi-led sočiva koja Liga radi sve to što staviš na duga je suvišno, jer nema šanse da "dobace" dovoljno daleko i široko kao bi-led sočiva.
Što se tiče toga da "čuvaš" sočiva daylightom, ima logike ako planiraš zadržati auto kod sebe preko 200 000km, jer će toliko sigurno odraditi bez problema.
_Astra_ wrote: ↑18/02/2024 15:01
@saabsa
Imas li preporuku kod koga uraditi reparaciju fabrickih bixenon na passat b6, zamijenih sijalice, ali i dalje katastrofa...
Prijatelj mehanicar govori da dosta tih sociva koje ugrade su losi kinezi i ne traju duze od godinu dana...a naplate 600+ km...
Tople preporuke za Ligu, meni je radio komplet nadogradnju farova sa običnih halogenih. Ugrađena Bi-LED sočiva, dnevna svjetla sa plivajućim žmigavcima i ofarbano sve unutra u crno da ljepše izgleda.
Radi čovjek sve, zamjenu stakala, reparaciju farova, nadogradnju sa bi-xenon i Bi-led sočivima.
https://www.instagram.com/workshop.by.liga?igsh=MXZqd3hmM285OWZ5Zg==
Prije i poslije, uživo izgleda kao da je veća razlika nego na fotografijama.
Nisu bas dobro ustimana, previsoko baca. Kratko ti je ko dugo a dugo baca nebu pod oblake.