Renault - all about
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
#451 Re: Renault - all about
Mislim da je bio 10.000 maraka.
-
- Posts: 1735
- Joined: 18/11/2009 12:43
#452 Re: Renault - all about
Što i nije velika cijena za ovakav auto
Sjećam se i da su nakon rata bili oni Megane prve generacije, nekad '98-'99. čini mi se da su i oni bili nešto povoljni u odnosu na Golfa 3-4 koji je tad bio aktuelan, ne mogu se tačno sjetiti, ali mislim da su u osnovnoj benzinskoj 1,4 verziji, bili nekih 13-14 hiljada, ako se dobro sjećam
Sjećam se i da su nakon rata bili oni Megane prve generacije, nekad '98-'99. čini mi se da su i oni bili nešto povoljni u odnosu na Golfa 3-4 koji je tad bio aktuelan, ne mogu se tačno sjetiti, ali mislim da su u osnovnoj benzinskoj 1,4 verziji, bili nekih 13-14 hiljada, ako se dobro sjećam
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#453 Re: Renault - all about
Ali ovaj R9 uprkos nekom redizajnu je bio daleko najstarije auto od svih nabrojenih. Europa je bila već nešto drugo, o Meganu sedan da i ne pričam.
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
- canvra888
- Posts: 4695
- Joined: 09/07/2021 15:03
#457 Re: Renault - all about
A kažu da ne mogu mali trocilindraši ni 100k km odvrtit'ElRe wrote: ↑24/01/2024 16:44 https://www.autobazar.eu/detail/dacia-l ... /31129782/
300.000 km za 0.9 tCe motor
- kabal1337
- Posts: 8481
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#458 Re: Renault - all about
a sta je vw up, toyota auris itd.canvra888 wrote: ↑24/01/2024 17:16A kažu da ne mogu mali trocilindraši ni 100k km odvrtit'ElRe wrote: ↑24/01/2024 16:44 https://www.autobazar.eu/detail/dacia-l ... /31129782/
300.000 km za 0.9 tCe motor
oni stariji polo modeli itd...
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
#459 Re: Renault - all about
@citroen xm iz nekog razloga nisu uspjeli na tržištima van Francuske.
Bogatija tržišta Evrope gutaju samo njemačke velike limuzine.
Bogatija tržišta Evrope gutaju samo njemačke velike limuzine.
- Rockefeller
- Posts: 7401
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#460 Re: Renault - all about
Jarane, ovo je strasno auto. Premocan!citroen xm wrote: ↑24/01/2024 17:15 Jaka cijena za Dačiju.
Znam da ovo moje nije baš mjerodavno, ali pored ovoga R25 i Citroenovih velikih auta zaključno sa XM-om, ni jedan veliki njemac nema šta da traži uključujući i S klasu.
- konektovan
- Posts: 41363
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#461 Re: Renault - all about
Bil3 su to dobre alternative njemcima..ako nista.citroen xm wrote: ↑24/01/2024 17:15 Jaka cijena za Dačiju.
Znam da ovo moje nije baš mjerodavno, ali pored ovoga R25 i Citroenovih velikih auta zaključno sa XM-om, ni jedan veliki njemac nema šta da traži uključujući i S klasu.
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#462 Re: Renault - all about
Bili su svoji, imali su kvalitet, imali su neku dozu avangardne prefinjenosti, imali su stil i inovacije. Imali su muda da izbace na tržište nešto nesvakidašnje u klasama koje su namjenjene poprilično konzervativnoj publici.
Meni je interesantno to kako su van Francuske bili prihvaćeni od izvjesne društvene elite u smislu obrazovanja i profesije. Često su ih birali inžinjeri, arhitekte, glumci... Čak su u bivšoj Jugi često bili birani za direktorske limuzine.
Meni je interesantno to kako su van Francuske bili prihvaćeni od izvjesne društvene elite u smislu obrazovanja i profesije. Često su ih birali inžinjeri, arhitekte, glumci... Čak su u bivšoj Jugi često bili birani za direktorske limuzine.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11416
- Joined: 10/03/2022 22:16
#463 Re: Renault - all about
Istina i baš zanimljivo.
Možda zato što nikad nisu bili razmetljivi, bahati da tako kažem, a imali su više razloga za to nego neki drugi. Zato su se i sviđali određenoj klijenteli, i jedni i drugi.
Možda zato što nikad nisu bili razmetljivi, bahati da tako kažem, a imali su više razloga za to nego neki drugi. Zato su se i sviđali određenoj klijenteli, i jedni i drugi.
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#464 Re: Renault - all about
Hvalite ih (me) usta moja.
Puno vi tih nekih predrasuda imate, a bez ikakve realne osnove.
Barem kad je kupovina novih auta u pitanju.
A glavni razlog zašto su Renault i Citroën bili omiljeni direktorski auti u SFRJ je taj što su oba ta brenda bili "režimski" auti, uvoženi preko klirinškog poslovanja IMV Novo Mesto i Cimos Koper, respektivno.
Nisu ih svakako direktori od svojih para kupovali.
Puno vi tih nekih predrasuda imate, a bez ikakve realne osnove.
Barem kad je kupovina novih auta u pitanju.
A glavni razlog zašto su Renault i Citroën bili omiljeni direktorski auti u SFRJ je taj što su oba ta brenda bili "režimski" auti, uvoženi preko klirinškog poslovanja IMV Novo Mesto i Cimos Koper, respektivno.
Nisu ih svakako direktori od svojih para kupovali.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11416
- Joined: 10/03/2022 22:16
#465 Re: Renault - all about
Dobro to za direktore stoji.
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#466 Re: Renault - all about
Kad si direktor možeš šta hoćeš. Mogli su voziti i Senatore 3.0 preko IDA Kikinde, mogao se voziti i Pasat preko TAS-a. Ima modusa.Seawolf wrote: ↑24/01/2024 22:37 Hvalite ih (me) usta moja.
Puno vi tih nekih predrasuda imate, a bez ikakve realne osnove.
Barem kad je kupovina novih auta u pitanju.
A glavni razlog zašto su Renault i Citroën bili omiljeni direktorski auti u SFRJ je taj što su oba ta brenda bili "režimski" auti, uvoženi preko klirinškog poslovanja IMV Novo Mesto i Cimos Koper, respektivno.
Nisu ih svakako direktori od svojih para kupovali.
Činjenica, koja je tebi teška za priznati jeste da su Citroeni i ovaj Reno bili tehnološki koplje ispred Švaba.
Zanemari direktore, preskočio si sve ostale pobrojane koji su auta plaćali svojim parama.
- Truba
- Posts: 82696
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#467 Re: Renault - all about
Cudno ja mislio tada svi smo bili jednaCi
Zbog toga su neprijatelji drzave betonirani u jamama a ono strojevi se uvoze a narodu stojadin
Zbog toga su neprijatelji drzave betonirani u jamama a ono strojevi se uvoze a narodu stojadin
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#468 Re: Renault - all about
Volim ove uske poglede kod ljudi koji nisu ograničeni, a u svrhu nametanja nekog novog mišljenja kako je to bila najgora zemlja na svijetu i kako smo sada progledali i prosperirali.
Više puta fizikalac u Fići otišao na more nego danas gazda u Q8.
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
#469 Re: Renault - all about
Slabo su se prodavali, a razlog je brend. Ne ide da isti proizvodjač prodaje Renault 4 i Renault 25, kupci to ne prihvataju. I dalje, konkretno Renault, konstantno je bio u problemima 70ih i 80ih godina. Država je intervenisala, spašavali su ih Twingo i Clio. Slično vrijedi i za Citroen.
Jednostavno se tada znalo, da ko hoće automobil E segmenta, bita Mercedes, eventualno BMW.
R25 je imao solidnu paletu motora, ali W124 mnogo širu. I tada su se kupovali automobili sa dizel motorima, a Renaultovi TD nisu bili pouzdani.
Citroen je XM ograničio "ekatravagantnim" dizajnom.
I još jedan problem, nedovršena/nepouzdana francuska elektronika, Sagem.
I onda dodju 2000.te sa nikad jačom njemačkom trojkom, a francuske limuzine pune kompromisa (enterijer), nedostatkom većih motora, bez V6 dizela, (2.7 HDI kasno došao, nije se imao u šta ugraditi), bez savremenih automatskih mjenjača, AWD pogona...
Jednostavno se tada znalo, da ko hoće automobil E segmenta, bita Mercedes, eventualno BMW.
R25 je imao solidnu paletu motora, ali W124 mnogo širu. I tada su se kupovali automobili sa dizel motorima, a Renaultovi TD nisu bili pouzdani.
Citroen je XM ograničio "ekatravagantnim" dizajnom.
I još jedan problem, nedovršena/nepouzdana francuska elektronika, Sagem.
I onda dodju 2000.te sa nikad jačom njemačkom trojkom, a francuske limuzine pune kompromisa (enterijer), nedostatkom većih motora, bez V6 dizela, (2.7 HDI kasno došao, nije se imao u šta ugraditi), bez savremenih automatskih mjenjača, AWD pogona...
- Truba
- Posts: 82696
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#470 Re: Renault - all about
Moji su stojadijom u bagdad vozili to nema veze s temom kako se miali da ako partizan pobijedi zvezdu da je jednako dobar ko real i mancester...NIJEcitroen xm wrote: ↑24/01/2024 23:21Volim ove uske poglede kod ljudi koji nisu ograničeni, a u svrhu nametanja nekog novog mišljenja kako je to bila najgora zemlja na svijetu i kako smo sada progledali i prosperirali.
Više puta fizikalac u Fići otišao na more nego danas gazda u Q8.
Cesto se ponosimo i sovjetskim zdravstvom i ostalim sranjima ali to sve skupa je bilo jedno ekonomsko dno bez poduzetnickog nadmetanja i slobode
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#471 Re: Renault - all about
Loša ti paralela, Zvezda osvoji Ligu šampiona i svjetski kup iste takmičarske godine. Ostali sportovi u samom vrhu, a takmičili se kao i danas u svjetskim velesilama i po broju stanovnika i po snazi ekonomije.
Zdravstvo, dno? Kakvo je danas? Mi danas nemamo zdravstvo, školstvo, kulturu.... Nemamo ništa. Tada si išao sa Stojadinom na more(u svojoj klasi nije nimalo nazadovao dok je bio svjež model) koji je pravio možda neki tvoj deda ili jednostavno državljanin Juge. Imao si domaći proizvod automobil, kakav god, imao si domaći televizor, domaći frižider....
Šta sada imaš? Imaš kituljka dok se tješiš da si uspio jer voziš polovni zapadni auto kupljen na kredit.
Ne kažem ja da smo bili bolji od drugih, ali smo bili daleko od loše ekonomije kako se danas predstavlja.
Zdravstvo, dno? Kakvo je danas? Mi danas nemamo zdravstvo, školstvo, kulturu.... Nemamo ništa. Tada si išao sa Stojadinom na more(u svojoj klasi nije nimalo nazadovao dok je bio svjež model) koji je pravio možda neki tvoj deda ili jednostavno državljanin Juge. Imao si domaći proizvod automobil, kakav god, imao si domaći televizor, domaći frižider....
Šta sada imaš? Imaš kituljka dok se tješiš da si uspio jer voziš polovni zapadni auto kupljen na kredit.
Ne kažem ja da smo bili bolji od drugih, ali smo bili daleko od loše ekonomije kako se danas predstavlja.
Eto drugi nisu imali baš nikakvih problema. Ne znam šta kupci žele ili ne, ali znam da su ta auta bila vrhunska i tehnološki naprednaElRe wrote: ↑25/01/2024 05:56 Slabo su se prodavali, a razlog je brend. Ne ide da isti proizvodjač prodaje Renault 4 i Renault 25, kupci to ne prihvataju. I dalje, konkretno Renault, konstantno je bio u problemima 70ih i 80ih godina. Država je intervenisala, spašavali su ih Twingo i Clio. Slično vrijedi i za Citroen.
Jednostavno se tada znalo, da ko hoće automobil E segmenta, bita Mercedes, eventualno BMW.
R25 je imao solidnu paletu motora, ali W124 mnogo širu. I tada su se kupovali automobili sa dizel motorima, a Renaultovi TD nisu bili pouzdani.
Citroen je XM ograničio "ekatravagantnim" dizajnom.
I još jedan problem, nedovršena/nepouzdana francuska elektronika, Sagem.
I onda dodju 2000.te sa nikad jačom njemačkom trojkom, a francuske limuzine pune kompromisa (enterijer), nedostatkom većih motora, bez V6 dizela, (2.7 HDI kasno došao, nije se imao u šta ugraditi), bez savremenih automatskih mjenjača, AWD pogona...
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
-
- Posts: 18450
- Joined: 17/04/2012 22:57
#473 Re: Renault - all about
Šta smo to tako dobro imali prije? Možda vladavinu Turaka koja nas je unazadila toliko da se nećemo nikada oporaviti i uhvatiti korak sa evropom...
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
#474 Re: Renault - all about
Mercedes, VAG i BMW nisu imali od 70ih pa do danas. Ono što ih je diglo iznad ostalih je prejaka privreda (građevinska, hemijska, mašinska, vojna, elektronska industija...) koja je mogla sebi da priušti velike/veće brojke prodatih limuzina, coupea, karavana... D i E segmenta sa širom paletom motora do V8, savremenim automatskim mjenjačima. Uticaj njemačke privrede na bogata tržišta Austrije, Švajcarske, Skandinavije...generisao je da i na tim tržištima njemački automobili imaju prolaz.citroen xm wrote: ↑25/01/2024 08:00 Eto drugi nisu imali baš nikakvih problema. Ne znam šta kupci žele ili ne, ali znam da su ta auta bila vrhunska i tehnološki napredna
Francuska, njena privreda i uticaj nisu mogli da se takmiče sa Njemačkom, a francusko tržište u većoj količini ne konzumira velike limuzine, odnosno to znači da nema novca za dalji razvoj i usavršavanje.
A automobili R25, DS, XM, SM su bili napredni, nema dvojbe.
Volio bih i ja da Fiat danas ima limuzinu ranga Crome, da Alfa Romeo ima savremenu limuzinu D i E segmenta, coupe D segmenta...ali nema šanse. Ti projekti su unaprijed osuđeni na propast, jer ih tržište neće.
Last edited by ElRe on 25/01/2024 08:30, edited 2 times in total.
- ElRe
- Posts: 11166
- Joined: 12/12/2011 11:28
#475 Re: Renault - all about
Uvijek smo išli kontra Evrope pa i danas.citroen xm wrote: ↑25/01/2024 08:11 Šta smo to tako dobro imali prije? Možda vladavinu Turaka koja nas je unazadila toliko da se nećemo nikada oporaviti i uhvatiti korak sa evropom...
Mada i današnja Zapadna Evropa dobro luta, pa možda danas imamo i sreće.