Nema to veze ni sa sisama ni sa penisom pokojnog Uge.
Žena je jednostavno politicki profiter i kameleon.
Tako je govorila Sanja nekada...
24.6.2022.
Intervju sa Sanjom V. - source ba
Ova objava (“umjetnički performans”) je iz vremena kad je Miomirka Mikanović Melank radila kao sekretarica u ULUPUBIH-u. Očito da je zloupotrijebila mail adresu udruženja ali pošto je ubrzo ušla u Federalni parlament i napustila radno mjesto sekretarice ULUPUBIH-a, smatrali smo da se Naša stranka, koju Miomirka zastupa u Federalnom parlamentu, treba tim baviti. Tada sam Miomirkinu objavu poslala predsjedniku i potpredsjedniku stranke, ali reakcija je izostala - kaže Zulfikarpašić, prenosi Istraga.ba.
O ovoj temi za Source portal govorila je politologinja i savjetnica u Ministarstvu civilnih poslova BiH Sanja Vlaisavljević, koja se prije šest mjeseci našla na udaru kritika javnosti, kada je govorila o nedostatku multietničnosti u Sarajevu. Zanimalo nas je njeno mišljenje o vjeri kao simbolu suživota u BiH i njenom glavnom gradu.
Da li živimo u vremenu agresivnih vjernika, ali i agresivnih ateista kada govorimo konkretno o BiH?
Kada govorimo o BiH čini mi se da bi vrijedila ona ničeanska “O Bože koliko vjere oko nas a nigdje vjernika”. Treba razlikovati pojam vjere od javne i dnevno političke uporabe pojma “vjera”. Agresivno ispoljavanje nije imanentno vjeri stoga sve što vidimo i na što se, eventualno, vaše pitanje odnosi daleko je od vjere.
Da li je vjera u BiH simbol suživota ili je postala kamen spoticanja?
Kamen spoticanja se pojavi uvijek tamo gdje se stvaraju vještački uvjeti za spoticanje. Vjera oplemenjuje i povezuje, stoga….
Najnoviji primjer imamo kod zastupnice Naše stranke Mile Melank, veoma slikovit primjer?!
Stavovi koji se pripisuju njenom e-mailu zaslužuju svaku osudu. U gradu u kojem je većinska vjera islam što drugo očekivati osim ezana. Neću ulaziti u to komu pripada sadržaj spornog e- maila, ali sadržaj je agresivan i pun netrpeljivosti prema jednom od načina izražavanja religioznosti. Uostalom Sarajevom se oduvijek razlijegao zvuk ezana. U javnosti se ovih dana može pročitati da breme krivnje u ovom trenutku pada na kritizere spornih rečenica iz maila gđe Melank, no to svakako ne bi smjelo biti tako. Tekst koji je predmet rasprava uistinu izražava svojevrsnu nasilnost i netrpeljivost i to se mora jasno reći. Veoma mi je žao zbog vjernika koji uistinu i tiho vjeruju svoju vjeru. Što god da je posrijedi: istraživanje, eksperiment, anketa, performans, osobni stav… zaslužuje osudu!
Kakav je generalno Vaš stav prema njenom navodnom istraživanju, te da li je poziv na molitvu(ezan) u Sarajevu, na neki način postao za neke 'bezobzirno ispiranje mozga"?
Zar uistinu netko može reći da je bilo koji poziv na molitvu „bezobzirno ispiranje mozga“? Bio to ezan ili crkvena zvona? Poziv na molitvu je uzvišen čin i samo onaj koji prezire može u tomu vidjeti negativnu konotaciju. Ima li išta ljepše od zvuka crkvenih zvona ili ezana? Sarajevo je nekada bilo poznato po tomu i nikomu nije smetao glas starog Žubija koji je pozivao na molitvu svojim božanskim glasom, a ne zvučnikom? Kome mogu smetati crkvena zvona!