Naravno, ko god je za bilo koji od tih sistema - ili je teška neznalica (koji nije vidio te sisteme u praksi) ili radikal.Bloo wrote: ↑27/05/2023 12:53Isti argument ide i za "šerijatsku državu".Ozimician wrote: ↑26/05/2023 08:23 Pa komunizam je utopija, i zagovornici komunizma za svaki neuspjeh komunizma govore "to nije pravi komunizam". Sta je onda pravi komunizam, gdje postoji ? Najmanje 50% svjetske populacije je kroz svoju historiju okusilo komunizam i nigdje nije profunckionisao, tako da ocito je da takav sistem moze da postoji efikasno samo u glavama ljudi, u realnom svijetu - vec vidimo kako to ide.
Agresivnu verziju komunizma si imao u Albaniji, pa je uspjela postti ubjedljivo najnerazvijenija zemlja Evrope, toliko. U Jugoslaviji je bila totalno light-verzija i vjerovatno je to razlog zasto se jos uvijek neki ljudi pozitivno sjecaju tog vremena + nostalgija za mladosti naravno.
Nije to pravi šerijat.
Oba sistema funkcionišu kao ideje ali u praksi imaš onaj kolruptivni element - ljude i njihovu (trenutnu) prirodu.
Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
- Ozimician
- Posts: 5722
- Joined: 05/09/2012 23:21
#151 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
- Ozimician
- Posts: 5722
- Joined: 05/09/2012 23:21
#152 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Oni imaju cheat code - OILsehohari wrote: ↑27/05/2023 13:46Za ovo drugo: mi ipak govorimo o domaćem stanovništvu koje živi kao bubreg u loju, a ne o strancima koji iz svih dijelova svijeta hrle tamoSharia is a main source of Qatari legislation according to Qatar's constitution.[3][4] Sharia is applied to laws pertaining to family law, inheritance, and several criminal acts (including adultery, robbery and murder). In some cases in Sharia-based family courts, a woman's testimony is worth half a man's and in some cases a female and male testimony is not accepted at all if the witness is not deemed reliable.[5] Codified family law was introduced in 2006. In practice, Qatar's legal system is a mixture of civil law and Islamic law.[6][7]
Kao i Norveška...
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50564
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
#153 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
I Bošnjak će izmedu SA/Katara i Norveške izabrati koju državu?
Onu u kojoj vlada djelomični šerijat ili onu koja ima tragove socijalizma? Iako je preseljenje u jednu ili drugu državu potaknuto profitom naravno.
Gdje imamo više dijaspore?
- Ozimician
- Posts: 5722
- Joined: 05/09/2012 23:21
#154 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Bošnjak će izabrati ovim algoritmom:
1- Koja od ponuđenih država prima Bošnjake sa najmanje komplikacija?
2- Koja od tih država nudi veći profit?
3- Ako je to jednako, onda gledam i ostale stvari, klimu, sistem, blizinu BIH
Nemam podatka o broju BH dijaspore po državama.
Ali sam 100% siguran da ratne dijaspore imamo više u Norveškoj, a postratne u Kataru, a pogotovo tek u UAE.
Ja lično poznajem više mnogo više naših ljudi koji su u UAE, nego u Norveškoj npr.
- sehohari
- Posts: 8658
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#155 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Ima ga i Rusija. I to ne samo gorivo, nego i dijamante, zlato, plin, obradivo zemljište ko pola evrope...
Čile ima bakar, zlato i druge rude, Venecuela je zapravo država sa najvećim zalihama nafte na svijetu, a ne arapske zemlje.
Treba i znati upravljati resursima.
- Ozimician
- Posts: 5722
- Joined: 05/09/2012 23:21
#156 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Eh da, Venecuela je najbolji primjer kako komunizam uništi zemlju. Džaba naftno bogatstvo.
Rusija ima problem što je ogromna i hladna... a Čile je trenutno mislim prva zemlja po napretku u J. Americi.
- sehohari
- Posts: 8658
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#157 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Opet je bolje Rusiji sa svim tim energentima, sa obradivom zemljom (pa makar bilo hladno) nego u arapskim sa vrucinama i pustinji.
Cile jeste prva po napretku, ali je tamo nezamisliva nejednakost medju stanovnistvom. Obicni covjek ne zivi nista bolje nego u ostatku kontinenta, mozda maloooo bolje.
- Ozimician
- Posts: 5722
- Joined: 05/09/2012 23:21
#158 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Pustinje imaju dosta manje stanovnika i površinom su jako male, sa izuzetkom SA - koja ima i Hadž kao cheat code.sehohari wrote: ↑27/05/2023 15:50Opet je bolje Rusiji sa svim tim energentima, sa obradivom zemljom (pa makar bilo hladno) nego u arapskim sa vrucinama i pustinji.
Cile jeste prva po napretku, ali je tamo nezamisliva nejednakost medju stanovnistvom. Obicni covjek ne zivi nista bolje nego u ostatku kontinenta, mozda maloooo bolje.
Nejednakost u SA je užasna, svi koji su mi pričali iz prve ruke (koji su živjeli i radili tamo), kažu da je katastrofa sistem i jako mnogo korumpiran.
Ali svakako da ima i do upravljanja resursima, Arapi imaju i sistem gdje je domaćinima top, stranim radnicima - pa različito.
Što se Rusije tiče, tamo se u velikim gradovima ne živi loše, Moskva pogotovo, standard im je na nivou bivšeg istočnog bloka koji je sada u EU. Da li može bolje, vjerovatno da može.
- sehohari
- Posts: 8658
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#159 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
U velikim gradovima, da. Ali tamo ne živi većina stanovnika.Ozimician wrote: ↑27/05/2023 15:56Pustinje imaju dosta manje stanovnika i površinom su jako male, sa izuzetkom SA - koja ima i Hadž kao cheat code.sehohari wrote: ↑27/05/2023 15:50
Opet je bolje Rusiji sa svim tim energentima, sa obradivom zemljom (pa makar bilo hladno) nego u arapskim sa vrucinama i pustinji.
Cile jeste prva po napretku, ali je tamo nezamisliva nejednakost medju stanovnistvom. Obicni covjek ne zivi nista bolje nego u ostatku kontinenta, mozda maloooo bolje.
Nejednakost u SA je užasna, svi koji su mi pričali iz prve ruke (koji su živjeli i radili tamo), kažu da je katastrofa sistem i jako mnogo korumpiran.
Ali svakako da ima i do upravljanja resursima, Arapi imaju i sistem gdje je domaćinima top, stranim radnicima - pa različito.
Što se Rusije tiče, tamo se u velikim gradovima ne živi loše, Moskva pogotovo, standard im je na nivou bivšeg istočnog bloka koji je sada u EU. Da li može bolje, vjerovatno da može.
Strani radnici i domaći su dvije različite stvari. Ipak, ma koliko god ja mrzio njihov sistem, činjenica jeste da su zemlje zaljeva otvorili vrata ljudima koji u EU ne bi ni primirisali. Klinac bi Švabo dao da mu u državi živi 40% (SA) ili čak 80% (Katar) stranaca.
Ja uopšte ni ne želim da branim taj njihov sistem koji je meni u najmanju ruku kontroverzan, samo sam htio reći da ipak treba znati napraviti sistem koji zna upravljati resursima, da to ne dolazi samo od sebe.
Kada bi napravili listu sa državama koje imaju višak skupocjenih resursa, vidjeli bi da je većina njih na zadnjim mjestima po gotovo svim parametrima.
- Ozimician
- Posts: 5722
- Joined: 05/09/2012 23:21
#160 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
sehohari wrote: ↑27/05/2023 16:04U velikim gradovima, da. Ali tamo ne živi većina stanovnika.Ozimician wrote: ↑27/05/2023 15:56
Pustinje imaju dosta manje stanovnika i površinom su jako male, sa izuzetkom SA - koja ima i Hadž kao cheat code.
Nejednakost u SA je užasna, svi koji su mi pričali iz prve ruke (koji su živjeli i radili tamo), kažu da je katastrofa sistem i jako mnogo korumpiran.
Ali svakako da ima i do upravljanja resursima, Arapi imaju i sistem gdje je domaćinima top, stranim radnicima - pa različito.
Što se Rusije tiče, tamo se u velikim gradovima ne živi loše, Moskva pogotovo, standard im je na nivou bivšeg istočnog bloka koji je sada u EU. Da li može bolje, vjerovatno da može.
Strani radnici i domaći su dvije različite stvari. Ipak, ma koliko god ja mrzio njihov sistem, činjenica jeste da su zemlje zaljeva otvorili vrata ljudima koji u EU ne bi ni primirisali. Klinac bi Švabo dao da mu u državi živi 40% (SA) ili čak 80% (Katar) stranaca.
Ja uopšte ni ne želim da branim taj njihov sistem koji je meni u najmanju ruku kontroverzan, samo sam htio reći da ipak treba znati napraviti sistem koji zna upravljati resursima, da to ne dolazi samo od sebe.
Kada bi napravili listu sa državama koje imaju višak skupocjenih resursa, vidjeli bi da je većina njih na zadnjim mjestima po gotovo svim parametrima.
- Haris.ba
- Posts: 25299
- Joined: 08/09/2005 20:08
#161 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Ivo i Husein jarani?"Čitam danas da je moj prijatelj Ivo Komšić gostovao na televiziji i tamo govorio o radikalizaciji Bošnjaka i njihovom nacionalizmu. Sličnu priču sam čuo i od jednog stranog diplomate, ali nisam bio siguran od kuda ona dolazi.
Poštovani Ivo Komšić ima mjesto kod mene zbog svega što je do sada učinio za Bosnu i Hercegovinu.
No, ni ovaj put nije rekao u čemu se ogleda taj radikalizam; možda u tome što neki Bošnjaci prigovaraju međunarodnoj zajednici da ih nepravedno pritišće.
Podmetanje Bošnjacima nekog orijentalnog geopolitičkog folklora je zbilja neozbiljno, ako nije zlonamjerno.
Bošnjacima su dosta zla nanijela ta historijska podmetanja. Teško mi je vjerovati da je prijatelj Ivo na tom putu"
Reisul-ulema Islamske zajednice u BiH Husein ef. Kavazović
-
- Posts: 14026
- Joined: 11/02/2014 18:55
- Location: Taboo(t) teme i brisani postovi
#162 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Pa dok je Ivo radio isključivo protiv većinske hrvatske politike možda su i bili prijatelji. Sada kada je Ivo okrenuo ćurak nema razloga za prijateljstvo kao što nema razloga da Reis javno komentira Ivino gostovanje na TV jer njega i IZ nije pomenuo.Haris.ba wrote: ↑27/05/2023 21:55Ivo i Husein jarani?"Čitam danas da je moj prijatelj Ivo Komšić gostovao na televiziji i tamo govorio o radikalizaciji Bošnjaka i njihovom nacionalizmu. Sličnu priču sam čuo i od jednog stranog diplomate, ali nisam bio siguran od kuda ona dolazi.
Poštovani Ivo Komšić ima mjesto kod mene zbog svega što je do sada učinio za Bosnu i Hercegovinu.
No, ni ovaj put nije rekao u čemu se ogleda taj radikalizam; možda u tome što neki Bošnjaci prigovaraju međunarodnoj zajednici da ih nepravedno pritišće.
Podmetanje Bošnjacima nekog orijentalnog geopolitičkog folklora je zbilja neozbiljno, ako nije zlonamjerno.
Bošnjacima su dosta zla nanijela ta historijska podmetanja. Teško mi je vjerovati da je prijatelj Ivo na tom putu"
Reisul-ulema Islamske zajednice u BiH Husein ef. Kavazović
Pitanje je i to da li MZ "nepravedno pritišće" neke Bošnjake koje Reis očito podupire.
https://www.faktor.ba/vijest/reis-kavaz ... utu/199921
https://avaz.ba/vijesti/bih/832870/ivo- ... artner-bih
- sinuhe
- Posts: 11538
- Joined: 03/06/2011 11:33
#163 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Kavazovic je na ovom forumu svojevremeno predstavljen kao pozitivac za razliku od Cerica.
- tranquil
- Posts: 6638
- Joined: 11/08/2007 00:55
- Location: Mare Tranquillitatis
#164 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Meni nikad, ali ja ga znam još kao muftiju u mom rodnom kantonu. Bio je kao muftija na dženazi ekstremisti "šejhu" Barčiću koji nije priznavao državne zakone (i doslovno zbog toga poginuo). Istovremeno je pretvorio pogrebno preduzeće Revda u najskuplje pogrebno preduzeće u BiH, da ne pričam kako su za dženazu muslimana koji nisu bili članovi retroaktivno morale biti plaćene višegodišnje članarine da bi se održala dženaza, zbog čega je IZ ponekad nazivana Iznuđivačka Zajednica. A sa tom istom Revdom sam imao poslovno iskustvo sa druge strane, morao sam ih ganjati za plaćanje kao rijetko kojeg kupca. A istovremeno se muftija kroz intervjue u kantonalnim medijima uvlačio nekim zvučnijim tuzlanskim porodicama prizivajući neo-feudalni SDA-style begovat.
Naravno da mi je zapalo za oko da glumi janje od kako je postao reis, i razumijem kako je mogao prevariti ljude koji ga nisu dobro znali, ali uvijek sam znao da će prije ili poslije pokazati stvarno lice. Jedino što me čudi je koliko mu je trebalo.
-
- Posts: 6409
- Joined: 28/04/2011 16:29
#165 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
U ovom pitanju spojeni si Islamska zajednica, Bošnjački identitet i politika u jednu formulaciju koja je sama po sebi višestruko upitna.
Ova tri pojma zahtijevala bi da se svaki od njih zasebno definira a tek potom da se ustanove eventualne dodirne tačke i opet to ne bi bilo dovoljno dok se za eventualni njihov međusobni dodir i uticaj ne bi uzeo u obzir povijesni kontekst koji ni u jednom od ova tri presudna identitetska uticaja na Bošnjake, nažalost, nije bio neovisan od povijesnih pritisaka proisteklih iz religijskih, kulturoloških, povijesnih, političkih i drugih interesa koji su Bošnjake pokušavali gurnuti na marginu svih događanja na ovim prostorima.
U takvom ambijentu zaštita nekih odrednica identiteta ovoga naroda pripadala je različitim institucionalnim i individualnim pregaocima koji su u duhu vremena i prilika svoju borbu morali prilagođavati tim pritiscima i nerijetko trpiti ozbiljne posljedice zbog toga. Uzmemo li u obzir samo pokušaje podjele Bosne i Hercegovine u XX stoljeću, svaki put uz decidan i definiran stav dva susjedna nacionalizma da se to radi "kao da Bošnjaci ne postoje", da imaju izbor da se "priklone jednoj ili drugoj strani" ili iščeznu (seobama, genocidom, pokrštavanjem) sa ovih prostora, postaće nam jasno zašto i koliko je taj identitet i njegove ključne odrednice bio ugrožen i zbog čega su nad tim odrednicama morali bdjeti i oni koji po definiciji i sadržaju pojmova koji su spojeni u ovom početnom pitanju, ne bi trebali da to rade nego bi trebali da se bave svatko svojom nadležnošću.
U ostalom, čak i danas 2023. godine, ne bez razloga i skrivenog cilja i interesa, predsjednik entiteta RS ne izgovara pojam Bošnjak jer nastavlja tu politiku koja ima za cilj eliminaciju Bošnjaka napose kao političkog faktora sa ovih prostora. Dakle u različitim povijesnim etapama i okolnostima koje su mahom bile nenaklonjene Bošnjacima preuzimao je onaj ko je u datim okolnostima imao povoljniji položaj ili bolju priliku za ulogu zaštitnika pojedinih ili ugroženih elemenata identiteta ovoga naroda.
Uzimanje "sebe kao kičme" zaštitnika tog identiteta je malo nategnuta konstrukcija ali institucionalni okvir IZ od vremena Austro-Ugarske, njena uloga u borbi za vakufko-prosvjetnu autonomiju, uloga u školovanu kadrova, premoštavanju razdoblja od nepriznavanja, preko polupriznavanja (Musliman), pa do konačnog priznavanja zasebnosti tog identiteta, dovodila je institucije IZ u poziciju da su usljed propagandno proizvedene podjele na suprotstavljene i neprihvatljive strane čuvali to jedinstvo koje čak ni danas nije neupitno i jedinstveno kako u BiH tako i još više u susjednim i zemljama bivše SFRJ pa i u svijetu. (Preširoko pitanje za suvisao odgovor koji bi stao u jedan forumski post!)
Ova tri pojma zahtijevala bi da se svaki od njih zasebno definira a tek potom da se ustanove eventualne dodirne tačke i opet to ne bi bilo dovoljno dok se za eventualni njihov međusobni dodir i uticaj ne bi uzeo u obzir povijesni kontekst koji ni u jednom od ova tri presudna identitetska uticaja na Bošnjake, nažalost, nije bio neovisan od povijesnih pritisaka proisteklih iz religijskih, kulturoloških, povijesnih, političkih i drugih interesa koji su Bošnjake pokušavali gurnuti na marginu svih događanja na ovim prostorima.
U takvom ambijentu zaštita nekih odrednica identiteta ovoga naroda pripadala je različitim institucionalnim i individualnim pregaocima koji su u duhu vremena i prilika svoju borbu morali prilagođavati tim pritiscima i nerijetko trpiti ozbiljne posljedice zbog toga. Uzmemo li u obzir samo pokušaje podjele Bosne i Hercegovine u XX stoljeću, svaki put uz decidan i definiran stav dva susjedna nacionalizma da se to radi "kao da Bošnjaci ne postoje", da imaju izbor da se "priklone jednoj ili drugoj strani" ili iščeznu (seobama, genocidom, pokrštavanjem) sa ovih prostora, postaće nam jasno zašto i koliko je taj identitet i njegove ključne odrednice bio ugrožen i zbog čega su nad tim odrednicama morali bdjeti i oni koji po definiciji i sadržaju pojmova koji su spojeni u ovom početnom pitanju, ne bi trebali da to rade nego bi trebali da se bave svatko svojom nadležnošću.
U ostalom, čak i danas 2023. godine, ne bez razloga i skrivenog cilja i interesa, predsjednik entiteta RS ne izgovara pojam Bošnjak jer nastavlja tu politiku koja ima za cilj eliminaciju Bošnjaka napose kao političkog faktora sa ovih prostora. Dakle u različitim povijesnim etapama i okolnostima koje su mahom bile nenaklonjene Bošnjacima preuzimao je onaj ko je u datim okolnostima imao povoljniji položaj ili bolju priliku za ulogu zaštitnika pojedinih ili ugroženih elemenata identiteta ovoga naroda.
Uzimanje "sebe kao kičme" zaštitnika tog identiteta je malo nategnuta konstrukcija ali institucionalni okvir IZ od vremena Austro-Ugarske, njena uloga u borbi za vakufko-prosvjetnu autonomiju, uloga u školovanu kadrova, premoštavanju razdoblja od nepriznavanja, preko polupriznavanja (Musliman), pa do konačnog priznavanja zasebnosti tog identiteta, dovodila je institucije IZ u poziciju da su usljed propagandno proizvedene podjele na suprotstavljene i neprihvatljive strane čuvali to jedinstvo koje čak ni danas nije neupitno i jedinstveno kako u BiH tako i još više u susjednim i zemljama bivše SFRJ pa i u svijetu. (Preširoko pitanje za suvisao odgovor koji bi stao u jedan forumski post!)
- Truba
- Posts: 82589
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#166 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Zavarao nas jetranquil wrote: ↑28/05/2023 11:14Meni nikad, ali ja ga znam još kao muftiju u mom rodnom kantonu. Bio je kao muftija na dženazi ekstremisti "šejhu" Barčiću koji nije priznavao državne zakone (i doslovno zbog toga poginuo). Istovremeno je pretvorio pogrebno preduzeće Revda u najskuplje pogrebno preduzeće u BiH, da ne pričam kako su za dženazu muslimana koji nisu bili članovi retroaktivno morale biti plaćene višegodišnje članarine da bi se održala dženaza, zbog čega je IZ ponekad nazivana Iznuđivačka Zajednica. A sa tom istom Revdom sam imao poslovno iskustvo sa druge strane, morao sam ih ganjati za plaćanje kao rijetko kojeg kupca. A istovremeno se muftija kroz intervjue u kantonalnim medijima uvlačio nekim zvučnijim tuzlanskim porodicama prizivajući neo-feudalni SDA-style begovat.
Naravno da mi je zapalo za oko da glumi janje od kako je postao reis, i razumijem kako je mogao prevariti ljude koji ga nisu dobro znali, ali uvijek sam znao da će prije ili poslije pokazati stvarno lice. Jedino što me čudi je koliko mu je trebalo.
Pricao sam s njim i mislio sam da je ok
Ali na nisam mjerilo jer nema ko me nije zajebao
Ali ima ona stara
Mozes dio ljudi dio vremena lagati
Ali ne mozea sve ljude sve vrijeme
- -Chesterfield-
- Posts: 5743
- Joined: 04/08/2020 19:22
#167 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
I tebe zahebao za dženazu (neko tvoj morao retroaktivno nešto plaćati) ili te nešto drugo žulja?Truba wrote: ↑28/05/2023 17:08Zavarao nas jetranquil wrote: ↑28/05/2023 11:14
Meni nikad, ali ja ga znam još kao muftiju u mom rodnom kantonu. Bio je kao muftija na dženazi ekstremisti "šejhu" Barčiću koji nije priznavao državne zakone (i doslovno zbog toga poginuo). Istovremeno je pretvorio pogrebno preduzeće Revda u najskuplje pogrebno preduzeće u BiH, da ne pričam kako su za dženazu muslimana koji nisu bili članovi retroaktivno morale biti plaćene višegodišnje članarine da bi se održala dženaza, zbog čega je IZ ponekad nazivana Iznuđivačka Zajednica. A sa tom istom Revdom sam imao poslovno iskustvo sa druge strane, morao sam ih ganjati za plaćanje kao rijetko kojeg kupca. A istovremeno se muftija kroz intervjue u kantonalnim medijima uvlačio nekim zvučnijim tuzlanskim porodicama prizivajući neo-feudalni SDA-style begovat.
Naravno da mi je zapalo za oko da glumi janje od kako je postao reis, i razumijem kako je mogao prevariti ljude koji ga nisu dobro znali, ali uvijek sam znao da će prije ili poslije pokazati stvarno lice. Jedino što me čudi je koliko mu je trebalo.
Pricao sam s njim i mislio sam da je ok
Ali na nisam mjerilo jer nema ko me nije zajebao
Ali ima ona stara
Mozes dio ljudi dio vremena lagati
Ali ne mozea sve ljude sve vrijeme
- dr_Evil
- Posts: 12706
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
#168 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
piupiu wrote: ↑26/05/2023 14:08Bome Hong Kong i Šangaj su puni stranaca - i pojedinaca i firmi i čitave menažerije likova. Kina je, uopšte, jedna fascinantna zemlja i to što su oni napravili sa tom količinom ljudi na jednom mjestu, pod jednom zastavom, je isto fenomen. Mišljenja sam da napredak tako ogromne zemlje nije drugačije moguć, a usput su oni kolektivisitička kultura - iako se sada već vide prvi rezultati kapitalisitčke individualizacija.
Mislim, Kina je za Bosnu Mars. Ma kakav Mars, kompletna galaksija. To nam je svakako sljedeća 'vodeća ekonomija', evo su se već Ameri nadigli da nas pripreme za kakav rat, ima jedno dvije godine da aktivno pripremaju teren pričom o nadolazećem ratu s Kinom u južnoj Aziji. Jedino što bi nam taj bio zadnji. Inače pričati o komunističkim sistemima, tipa Kube, a ne pričati o kompletnoj mašineriji medjunarodne sabotaže tih društava, je takodje potpuno besmisleno. Ništa na ovoj kugli zemaljskoj ne postoji u potpunoj izoloaciji. Osim Sjeverne Koreje, naravno.
Pardon, šta ono bi tema? IZ kao okosnica bošnjačkog identiteta? Pa eto. Ko o čemu, mi o identitetu, vjerskim zajednicama, srednjem vijeku, ko je pobjegao, ko je ostao, ko je šupak, ko nije, ko je islamofobičan, ko nije... dok vrijeme neumitno teče.
Neko pametan bit ce Marks je davno rekao da je potrebno 70 godina da komunizam razvije drustvo, evo Kina je jedina koja je dozivjela 70 godina komunizma bez nekih dugotrajnih sankcija, ali da ti kazem, cudan je ono komunizam, ja vecih kapitalista u zivotu nisam vidio, a bio sam u industrijskoj zoni 6 dana poslom. Za njih je skandinavija boljseviska Rusija!
- piupiu
- Posts: 16718
- Joined: 05/01/2008 05:08
#169 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Apsolutno, hahaha, Kina je neki kolektivistički državni kapitalizam sa Komunističkom partijom na čelu.dr_Evil wrote: ↑30/05/2023 08:46 Neko pametan bit ce Marks je davno rekao da je potrebno 70 godina da komunizam razvije drustvo, evo Kina je jedina koja je dozivjela 70 godina komunizma bez nekih dugotrajnih sankcija, ali da ti kazem, cudan je ono komunizam, ja vecih kapitalista u zivotu nisam vidio, a bio sam u industrijskoj zoni 6 dana poslom. Za njih je skandinavija boljseviska Rusija!
-
- Posts: 14026
- Joined: 11/02/2014 18:55
- Location: Taboo(t) teme i brisani postovi
#170 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Generalno gledajući, vođama vjerskih zajednica je pametnije da se javno ne miješaju u politiku jer kada to rade daju povoda i postaju laka meta političkih oponenata ili neovisnih "mislilaca" neke druge vjerske zajednice.
https://www.autograf.hr/osmansko-feudalni-software/
https://www.autograf.hr/osmansko-feudalni-software/
Čovjek može ne čuti njegovo lobiranje za najmoćniju stranku i obitelj u toj stranci, može ne čuti ni njegove prijetnje u obrani institucija BiH, kao da je to primarno njegov posao, ali ne može se ne čuti, nakon hapšenja jednog broja osumnjičenih kriminalaca, reisov stav: ”Pitam se jesu li Bošnjaci doista najveći i jedini kriminalci ili se drugima gleda kroz prste?”
Stav opasan i na tragu već viđenih brojnih ”obrana naših”, u ovom slučaju Bošnjaka. Možete se pitati je li on vjerski vođa, ili je politički zastupnik, zaštitnik svekolikog bošnjaštva, a onda je li i koliko je i pravni stručnjak… Ili bi i on malo spasio od kriminala, pa čak rehabilitirao (kako se to danas voli kazati) kriminalce…
Čovjek bi od nekoga na takvoj poziciji očekivao da kaže kako on ili IZ, ako se već miješaju u dnevno-politička ili pravosudna pitanja, podržavaju nadležne institucije u borbi protiv kriminala i korupcije, napose veze kriminala i visoke politike, u borbi za približavanje naše zemlje euroatlantskim integracijama i ispunjenju onih famoznih četrnaest uvjeta za nekakav europski status, koji jedva da ionako što znači, ako već zbog sebe samih ne želimo počistiti i u red dovesti vlastitu kuću.
Čelni čovjek jedne religijske zajednice umjesto da se zalaže za pravo i pravicu, pa ako treba i zakonski progon kriminalaca, svih i svakog pojedinačno, ide braniti svoje kriminalce na način koji implicira: ”Da, naši kriminalci su Bošnjaci. Ali, zar su najveći i jedini?!”
Dakle, nemojmo sad hapsiti nekoliko načelnika i nekoliko ambasadora koji su Bošnjaci, ako se ne može ovaj tren barem još ponekoga iz drugih naroda. Ili neka ih još malo dok ne nafatamo i drugih kriminalaca. Je li tako mislio i kad su se hapsili ratni zločinci kod drugih? Čudno, najblaže rečeno.
A ja baš pomislio kako ubojica nema naciju, kako kriminalac nema naciju, kako žrtva nema naciju, kako se voli paradirati među onima koji su tobože za ”građansku državu”. Čak i da je sve kako reis kaže, reče li on ono da će braniti institucije države BiH?
A, vidi, kad institucije počnu raditi: poništavati nezakonito stečene diplome, kupljene diplome, sudski progoniti davatelje i uzimatelje mita, političare visokog ranga umrežene u kriminalne organizacije, visokopozicionirane korumpirane kadrove…, gdje je reis da podrži rad institucija? Ili sudstvo nije institucija? Ili su institucije dobre samo kad rade za Bošnjake (ono je on još uvijek šef vjerske institucije?), kao i visoki predstavnik?
Da, postaje vidljivo da se sve više kadrovi u IZ, Stranka i novinarski janjičari (plaćenici) uvezuju u osmansko-feudalni sofware koji se financira iz Istanbula. Inače, kako drukčije razumjeti proglašavanje Сhristiana Schmidta Omer-pašom Latasom, a još nedavno je iz istog tog neoosmanskog informativnog centra rečeno da je Omer-paša Latas preteča Radovana Karadžića i Ratka Mladića.
Nastranu što ti neoosmanisti (mladi janjičari) ništa ne znaju, pa su pomiješali babe i žabe, nastranu i što su dobro plaćene neznalice i lažovi, simplifikatori, ljudi koji žive od lijepljenja etiketa za dobre novce iz Turske. No, valjalo bi malo i tu jadnu i oklevetanu Tursku braniti od njih, ako već IZ i Stranka ne vide kamo to vodi..............
.........A da reis ipak počne Boga moliti da se počnu hapsiti i svi drugi kriminalci, a ne gubiti vrijeme na razmišljanje o tome jesu li ”Bošnjaci najveći i jedini kriminalci”, jer time legitimira Vučića i Dodika u priči ”Jesu li Srbi jedini i najveći ratni zločinci?”
Time relativizira kriminal i počinitelje kriminalnih radnji, a ozbiljno atakira na institucije, ovaj put sudbene institucije. Ili to za njega nisu institucije, čak i kad tako malo rade, ili ništa ne rade… Ili njega za sve to nije briga, ako u tim institucijama ne sjede njegovi miljenici s mindera.
- Truba
- Posts: 82589
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#171 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Zulja me sto se lazno predstavljao-Chesterfield- wrote: ↑28/05/2023 17:27I tebe zahebao za dženazu (neko tvoj morao retroaktivno nešto plaćati) ili te nešto drugo žulja?
Da je nastupio odmah ko udbas ceric ne bi bilo problema
-
- Posts: 441
- Joined: 18/06/2023 06:33
-
- Posts: 4613
- Joined: 15/07/2014 20:59
- Location: Šeher Oslo
-
- Posts: 6409
- Joined: 28/04/2011 16:29
#174 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Isključivost i nakaradno shvatanje demokratskih principa i demokratije postade prioritetnije kroz ovu diskusiju od prvotno postavljenog pitanja...
-
- Posts: 309
- Joined: 26/01/2021 02:05
#175 Re: Zašto Islamska Zajednica smatra sebe kičmom Bošnjačkog identiteta i politike
Ozimician je odlično uočio da narativ u komunizmu i nekoj islamskoj drzavi jeste isti. Komunisti su govorili da za neuspjehe krivo to što se ne primjenjuje pravi komunizam. Isto tako zagovornici islamskog društva i države kažu da je Islam savršen samo ga treba primjeniti u potpunosti pa traže još vise islama. Cuo sam puno kod nas ovih zadrtih vjernika što kao papagaji ponavljaju: Islam, sto više Islama. Komunizam je propao i kao ideja i kao praksa, ali i dalje postoje zagovornici islamske drzave. Ima ih i kod nas. Prava istina je da je Islam u početku kada je nastao bio motorna snaga u razvoju arapske civilizacije, ali evo već nekoliko vijekova muslimani zaostaaju na svim poljima. Po meni je direktni krivac tvrdoglavo insistiranje na islamskom uredjenju društvenih odnosa. Zapadna civilizacija se davno odrekla religije i gurnula je u privatnu sferu. Imamo primjer koda nas u BiH nakon II sv rata da su Muslimani kao narod zabilježili razvoj, školovali se, obrazovali, postizali uspjehe u sportu i to zato što je religija, pa tako i Islam bila potisnuta sa javne scene u socijalistickoj Jugoslaviji. Nećete vjerovati, izmedju dva rata, u NK Željezničar igrao je samo jedan musliman. Dakle, fudbal je zbog nečega bio ignorisan od strane muslimana. Muslimanska imena u Želji počinju se pojavljivati od 1946. godine pa na dalje. Sa dolaskom na vlast mladomuslimanske struje i SDA, Bosnjaci ne prave nikakav napredak nego je uočljiv pad u obrazovanju, pismenosti, sportu itd. Naravno, pojavili su se i drugi problemi kao što su tranzicija, nacionalizam, podjele i ostalo. Ali, mislim da vjeronauka u vrtićima, školama, ogoman broj novih džamija i islamskih centara nisu vidljivo uticali na napredak Bošnjaka ni u čemu.