Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
R9.. wrote: ↑14/08/2022 17:43
Kod ubee routera one wifi lampice da li treba neprestano da gore ili da trepkaju...
Zavisi, ako ti ima nešto spojeno na neku od tih mreža i koriste protok, blinkat će. Ako su aktivne mreže, ali ništa nije spojeno ili ne uzima protok, samo će svijetliti. Ako ih nema onda ne valja
R9.. wrote: ↑14/08/2022 17:43
Kod ubee routera one wifi lampice da li treba neprestano da gore ili da trepkaju...
Zavisi, ako ti ima nešto spojeno na neku od tih mreža i koriste protok, blinkat će. Ako su aktivne mreže, ali ništa nije spojeno ili ne uzima protok, samo će svijetliti. Ako ih nema onda ne valja
Hvala, otprilike sam to i konto. IPTV mi stopa u zadnje vrijeme... Konto sam da je do wifi.. Ali i kad spojim tv kablom isto je.. Zalit ću se provajderu
R9.. wrote: ↑14/08/2022 18:21
Hvala, otprilike sam to i konto. IPTV mi stopa u zadnje vrijeme... Konto sam da je do wifi.. Ali i kad spojim tv kablom isto je.. Zalit ću se provajderu
Spoji racunar kablom na modem i uradi speedtest, ako je tu sve ok, onda je opterecen taj IPTV.
R9.. wrote: ↑14/08/2022 18:21
Hvala, otprilike sam to i konto. IPTV mi stopa u zadnje vrijeme... Konto sam da je do wifi.. Ali i kad spojim tv kablom isto je.. Zalit ću se provajderu
Spoji racunar kablom na modem i uradi speedtest, ako je tu sve ok, onda je opterecen taj IPTV.
Računar je uvjek žicom spojen... Speed test Evo sad uradio.. Tu nije problem.. 500/28
Do iptv je problem definitivno
R9.. wrote: ↑14/08/2022 18:21
Hvala, otprilike sam to i konto. IPTV mi stopa u zadnje vrijeme... Konto sam da je do wifi.. Ali i kad spojim tv kablom isto je.. Zalit ću se provajderu
Pozdrav @R9..,
Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način. Svi internet parametri na Vašoj adresi su uredni. Pružili smo Vam podršku kroz sistem, molimo da propratite rad Vaše internet usluge.
R9.. wrote: ↑14/08/2022 18:21
Hvala, otprilike sam to i konto. IPTV mi stopa u zadnje vrijeme... Konto sam da je do wifi.. Ali i kad spojim tv kablom isto je.. Zalit ću se provajderu
Pozdrav @R9..,
Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način. Svi internet parametri na Vašoj adresi su uredni. Pružili smo Vam podršku kroz sistem, molimo da propratite rad Vaše internet usluge.
Vidim ja restartova mi se router ničim izazvan.. Hvala puno
Radar71 wrote: ↑14/08/2022 19:48
Poslije gubljenja sportskih sadržaja ponudili su mi produženje ugovora koji ću najvjerovatnije odbiti.
Telemach možete Vi i bolje.
Pozdrav @Radar71,
Kolege su nam dostavile povratne informacije u kojima je naznačeno da Vam je prezentovana najbolja ponuda koju kolege mogu prezentovati. Ukoliko istu želite prihvatiti, rado ćemo proslijediti Vaše kontakt podatke kolegama kako biste sa njima dogovorili obnovu Ugovora uz prezentovanu ponudu. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
shape of despair wrote: ↑14/08/2022 20:11
je li bilo updatea eon aplikacije za tv ovih dana,vidim da je izmjenjana obavjest kada je sadrzaj zakljucan i trazi pin
Pozdrav @shape of despair,
U toku je ažuriranje EON TV aplikacije za Smart TV i EON box uređaje na verziju 4.31 koja donosi određene vizualne promjene u izgledu informativnih poruka koje se prikazuju krajnjim korisnicima. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
shape of despair wrote: ↑14/08/2022 20:11
je li bilo updatea eon aplikacije za tv ovih dana,vidim da je izmjenjana obavjest kada je sadrzaj zakljucan i trazi pin
Update je pušten 29.07. Svako ko koristi EON Smart TV app na uređaju koji nije spojen LAN kablom na internet, bolje da ne ažurira app.
Definitivno, degradiraju EON App i u 21. vijeku gdje se sve bežično povezuje, oni forsiraju LAN vezu.
bogata_sirotinja wrote: ↑14/08/2022 20:26
Update je pušten 29.07. Svako ko koristi EON Smart TV app na uređaju koji nije spojen LAN kablom na internet, bolje da ne ažurira app.
Definitivno, degradiraju EON App i u 21. vijeku gdje se sve bežično povezuje, oni forsiraju LAN vezu.
Pozdrav @bogata_sirotinja,
Kako biste bili u mogućnosti da iskoristite puni potencijal EON TV aplikacije, predlažemo Vam da uređaj na kojem je instalirana EON TV aplikacija spojite mrežnim kablom. Stabilan rad aplikacije putem WiFi mreže ne možemo garantovati, te je korisnicima koji se odluče da EON TV aplikaciju koriste putem bežičnog internet pristupa omogućeno da istu i dalje neometano koriste uz ABR enkodiranje TV sadržaja. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Radar71 wrote: ↑14/08/2022 19:48
Poslije gubljenja sportskih sadržaja ponudili su mi produženje ugovora koji ću najvjerovatnije odbiti.
Telemach možete Vi i bolje.
Pozdrav @Radar71,
Kolege su nam dostavile povratne informacije u kojima je naznačeno da Vam je prezentovana najbolja ponuda koju kolege mogu prezentovati. Ukoliko istu želite prihvatiti, rado ćemo proslijediti Vaše kontakt podatke kolegama kako biste sa njima dogovorili obnovu Ugovora uz prezentovanu ponudu. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Radar71 wrote: ↑14/08/2022 20:34
I moj najbolji odgovor: Ne, hvala.
Pozdav @Radar71,
Ukoliko se odlučite na produženje Ugovorne obaveze uz ponudu koju su Vam kolege prezentovale, budite slobodni da nam se obratite kako bismo Vaše podatke proslijedili kolegama, te kako biste sa njima dogovorili nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Radar71 wrote: ↑14/08/2022 20:34
I moj najbolji odgovor: Ne, hvala.
Pozdav @Radar71,
Ukoliko se odlučite na produženje Ugovorne obaveze uz ponudu koju su Vam kolege prezentovale, budite slobodni da nam se obratite kako bismo Vaše podatke proslijedili kolegama, te kako biste sa njima dogovorili nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Ima li ikakva razlika između korištenje EON OTT boxa i Smart TV aplikacije, da li box omogucava nešto što aplikacija ne, da li nešto rado bolje na jednom ili drugom?
mk wrote: ↑15/08/2022 14:49
Ima li ikakva razlika između korištenje EON OTT boxa i Smart TV aplikacije, da li box omogucava nešto što aplikacija ne, da li nešto rado bolje na jednom ili drugom?
Razlika je samo u dostupnosti sadrzaja za odrasle. EON Smart TV aplikacija nema dostupan Zauder i Dorcel katalog, kao ni kanale za odrasle, dok je putem box-a sve to dostupno.
Imao sam i Ubee(crni) i Technicolor (bijeli).
Oba su bila kriza za wifi
ako se dobro sjecam prebacio sam na Technicolor jer Ubee nije podrzavao bridge mode.
Ovako mi je Technicolor u bridge i fura moj ruter sve ostalo. Kao i prije nikad nemam problema sa svojim routerom
@Telamach Imate li poteškoća sa UNIFI ili je samo do mog računa problem ? Gdje god u zadnje 2 sedmice odem i probam se povezati na UNIFI neće , tačnije kaže mi da internet nije dostupan ...
BeYaZ wrote: ↑15/08/2022 19:27
@Telamach Imate li poteškoća sa UNIFI ili je samo do mog računa problem ? Gdje god u zadnje 2 sedmice odem i probam se povezati na UNIFI neće , tačnije kaže mi da internet nije dostupan ...
Pozdrav @BeYaZ,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke kako bismo izvršili detaljne provjere. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Loki2k9 wrote: ↑07/08/2022 22:25
Je li pretplata poskupila u julu? Vidim da mi je doslo skoro 2,50KM vise nego inace.
Pozdrav @Loki2k9,
Nije dolazilo do povećanja cijene Telemach usluga. Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke kako bismo izvršili detaljne provjere. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Pozdrav,
Misli da je razlog skupljeg racuna to sto mi sam u januaru 2021. godine potpisao ugovor u kojem stoji da cu godinu i po racun placati po cijeni od 65 KM, a posljednjih 6 mjeseci od 81. Tih godinu i po je isteklo 28.7.2022.
Misli da je razlog skupljeg racuna to sto mi sam u januaru 2021. godine potpisao ugovor u kojem stoji da cu godinu i po racun placati po cijeni od 65 KM, a posljednjih 6 mjeseci od 81. Tih godinu i po je isteklo 28.7.2022.
Pozdrav @Loki2k9,
Hvala Vam na povratnim informacijama. Ukoliko je akcijska pogodnost na Ugovoru istekla, nastavljate plaćati punu cijenu paketa. Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke u inbox kako bismo izvršili detaljne provjere i dostavili Vam precizne povratne informacije. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
username_here wrote: ↑16/08/2022 11:07
@Telemach Da li podstanar moze da uvede uslugu na svoje ime i sta treba od papira, odnosno koja je procedura?
Pozdrav @username_here,
Hvala Vam na javljanju na ovaj način. Odgovor je potvrdan. Kao podstanar možete priključiti usluge na svoje ime, a potrebno je da prilikom priključenja paketa dostavite broj lične karte, te pri dolasku kolega na adresu da date ličnu kartu na uvid i jedan račun od komunalnih usluga. Također je potrebno da posjedujete Ugovor o iznajmljivanju stana ili kuće. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Last edited by Telemach on 16/08/2022 11:19, edited 1 time in total.