Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tiger 033 wrote: ↑04/12/2021 17:49
Kakva je to zezancija e svašta... ili pusti da radi kako treba ili nikako...sve im je nešto polovično
EON box na mreži sadržaj uživo vuče sa DVB-C mreže, a ista je dosegnula svoje limite, dok se potpuno ne ukine analogija, pa su ti kanali dostupni trenutno samo preko EON online platforme, jer tamo nema ograničenja.
veliki_ah wrote: ↑04/12/2021 21:17
Moze li neko napisati kako se mogu gledati 4k kanali? Da li samo eon box ili moze i preko eon app na tv ili kartice?
Uz 4K TV preko EON box-a na mreži ili OTT box-a, preko EON Smart TV aplikacije, a i preko CI/CAM modula na 4K TV-u.
SK 4K je dio Osnovnog paketa i nalazi se na rednom broju 212, a Eurosport 4K je dio Start paketa i nalazi se na poziciji 226.
crnivrag wrote: ↑04/12/2021 14:39
Ko kaže da se uz dobar router, kvalitetan uređaj i dobre WiFi postavke ne može izvući puna brzina putem 5 Ghz WiFi mreže.
Test rađen putem laptopa Lenovo V15 G2 ALC i routera Xiaomi 3G uz custom Padavan firmware:
Ne kontam ko to govori da se ne moze izvuci puna brzina?
Svako malo neki speedtest, odnosno ciji je duzi.
sale07 wrote: ↑04/12/2021 21:46
Da li se preko eon aplikacije može promjeniti zvuk na Eurosports sa engleskog na naš?
Na EON aplikaciji (EON OTT box i Smart) ide srpski zvuk.
Na EON box-u na mreži je potrebno odabrati u postavkama EON aplikacije prvi jezik zvuka "Srpski", a zatim prebaciti na neki drugi kanal i ponovo se vratiti na Eurosport.
crnivrag wrote: ↑04/12/2021 14:39
Ko kaže da se uz dobar router, kvalitetan uređaj i dobre WiFi postavke ne može izvući puna brzina putem 5 Ghz WiFi mreže.
Test rađen putem laptopa Lenovo V15 G2 ALC i routera Xiaomi 3G uz custom Padavan firmware:
Ne kontam ko to govori da se ne moze izvuci puna brzina?
Svako malo neki speedtest, odnosno ciji je duzi.
Pozdrav svima, imam jedan problem koji nažalost već traje od petka:
Kod kuće imam eon box kao i dva starija boxa, korisnik sam telemach premium paketa. Problem je počeo u petak popodne, kada su nam više nije bio dostupan nijedan kanal na televizorima sa starim boxovima. Na svakom kanalu bi se pojavio onaj text za pretplatu na kanal zovite broj... Kada smo zvali Telemach, kažu da ti uređaji nisu nikako registrovani i u evidenciji, i ja kada sam provjerio na moj telemach stvarno ih više nema na listi. Zvali smo u petak i u subotu ali kanala i dalje nema. Sve je radilo sasvim normalno do petka, i računi su plaćani na vrijeme. Je li imao itko ovakav problem ranije?
Edit: Ove stare uređaje koristimo dugi niz godina, i kada sam bio na moj telemach stranici prošli mjesec bili su na listi uređaja. TV sa EON boxom i dalje normalno prima sve kanale.
Edit 2: problem riješen, zvali smo u nedjelju pa su nam uzeli serijske brojeve receivera, i popodne su kanali proradili.
Last edited by TAA66 on 07/12/2021 08:46, edited 1 time in total.
Ja kad sam prikljucio uslugu u maju nekad nisam ni ukljucip resiver nikada samo ostavio jer koristim eon app. Neki dan htio nesto da probam i ukljucim resiver i isto tako pise da se pretplatim. Nije mi se dalo zamarati da ih zovem jer ne koristim resiver ali Bog zna sto iskljucuju.
Mustang1 wrote: ↑05/12/2021 09:20
Ja kad sam prikljucio uslugu u maju nekad nisam ni ukljucip resiver nikada samo ostavio jer koristim eon app. Neki dan htio nesto da probam i ukljucim resiver i isto tako pise da se pretplatim. Nije mi se dalo zamarati da ih zovem jer ne koristim resiver ali Bog zna sto iskljucuju.
Pa uzmi karticu, bolje ti je. Brži je odziv i nema kašnjenja, a možeš i audio jezik mjenjati.
Mustang1 wrote: ↑05/12/2021 09:20
Ja kad sam prikljucio uslugu u maju nekad nisam ni ukljucip resiver nikada samo ostavio jer koristim eon app. Neki dan htio nesto da probam i ukljucim resiver i isto tako pise da se pretplatim. Nije mi se dalo zamarati da ih zovem jer ne koristim resiver ali Bog zna sto iskljucuju.
Ako se resiver ne koristi duzi vremenski period, izgubi sinhronizaciju sa serverom, pa ih u tom slucaju treba kontaktirat da resetuju servise i nakon toga opet sve radi.
Mustang1 wrote: ↑05/12/2021 09:20
Ja kad sam prikljucio uslugu u maju nekad nisam ni ukljucip resiver nikada samo ostavio jer koristim eon app. Neki dan htio nesto da probam i ukljucim resiver i isto tako pise da se pretplatim. Nije mi se dalo zamarati da ih zovem jer ne koristim resiver ali Bog zna sto iskljucuju.
Pa uzmi karticu, bolje ti je. Brži je odziv i nema kašnjenja, a možeš i audio jezik mjenjati.
Ne mozes vracati program na kartici, a to je jedna od najkorisnijih opcija..
Tesla Edison wrote: ↑05/12/2021 09:28
Pa uzmi karticu, bolje ti je. Brži je odziv i nema kašnjenja, a možeš i audio jezik mjenjati.
Ne mozes vracati program na kartici, a to je jedna od najkorisnijih opcija..
Pa app koristi za vraćanje unazad, svakako to ne radiš uvijek. Za živi program od kartice nema ništa bolje.
Naravno imaju i kartice gdje možeš vraćati unazad bez dodatnih aplikacija, ali kad nisu u stanju raspored kanala smisleno napraviti, za šta je potrebno cca. 5 minuta vremena, sve ostalo je u rangu naučne fantastike.
Ja jedino sport pratim live, a koristiti dva izvora na jednom tv uredjaju nije bas rentabilno.. Koristio sam nekad davno karticu, jos dok je bio hs i fakat nije imala mane, ali tad nije bilo ove opcije vracanja..
laik1981 wrote: ↑05/12/2021 10:02
Ja jedino sport pratim live, a koristiti dva izvora na jednom tv uredjaju nije bas rentabilno.. Koristio sam nekad davno karticu, jos dok je bio hs i fakat nije imala mane, ali tad nije bilo ove opcije vracanja..
laik1981 wrote: ↑05/12/2021 10:02
Ja jedino sport pratim live, a koristiti dva izvora na jednom tv uredjaju nije bas rentabilno.. Koristio sam nekad davno karticu, jos dok je bio hs i fakat nije imala mane, ali tad nije bilo ove opcije vracanja..
Ma nema ni sad, nego kažem ima na tržištu.
Ma nije tad bilo ni na receiverima vracanja. Na to sam mislio.
TAA66 wrote: ↑05/12/2021 08:43
Pozdrav svima, imam jedan problem koji nažalost već traje od petka:
Kod kuće imam eon box kao i dva starija boxa, korisnik sam telemach premium paketa. Problem je počeo u petak popodne, kada su nam više nije bio dostupan nijedan kanal na televizorima sa starim boxovima. Na svakom kanalu bi se pojavio onaj text za pretplatu na kanal zovite broj... Kada smo zvali Telemach, kažu da ti uređaji nisu nikako registrovani i u evidenciji, i ja kada sam provjerio na moj telemach stvarno ih više nema na listi. Zvali smo u petak i u subotu ali kanala i dalje nema. Sve je radilo sasvim normalno do petka, i računi su plaćani na vrijeme. Je li imao itko ovakav problem ranije?
Edit: Ove stare uređaje koristimo dugi niz godina, i kada sam bio na moj telemach stranici prošli mjesec bili su na listi uređaja. TV sa EON boxom i dalje normalno prima sve kanale.
Zdravo @TAA66,
Molimo Vas da nam se javite u inbox i dostavite korisničke podatke kako bismo mogli provjeriti.
Stojimo na raspolaganju.
crnivrag wrote: ↑04/12/2021 14:39
Ko kaže da se uz dobar router, kvalitetan uređaj i dobre WiFi postavke ne može izvući puna brzina putem 5 Ghz WiFi mreže.
Test rađen putem laptopa Lenovo V15 G2 ALC i routera Xiaomi 3G uz custom Padavan firmware:
Da li postoje idealne postavke za ruter koji dobijemo(UBEE EVW327N), za obicni wifi signal
Usput
Mobilna aplikacija Moj Telemach poprilicno dugo traje ucitavanje iste
sale07 wrote: ↑04/12/2021 21:46
Da li se preko eon aplikacije može promjeniti zvuk na Eurosports sa engleskog na naš?
Na EON aplikaciji (EON OTT box i Smart) ide srpski zvuk.
Na EON box-u na mreži je potrebno odabrati u postavkama EON aplikacije prvi jezik zvuka "Srpski", a zatim prebaciti na neki drugi kanal i ponovo se vratiti na Eurosport.
[/quote
Bordomen wrote: ↑05/12/2021 13:00
Da li postoje idealne postavke za ruter koji dobijemo(UBEE EVW327N), za obicni wifi signal
Usput
Mobilna aplikacija Moj Telemach poprilicno dugo traje ucitavanje iste
Iz mog iskustva najbolje postavke za 5Ghz WiFi na Ubee-u su kanal 36 i width 80 Mhz.
Mislim da je ipak bolje kanal 48. Viša je frekvencija, a i kanal 36 puno ljudi postavlja i već lagano dolazi do interferencija na tom kanalu. Svakako 80 MHz je preporuka, a najbolje je 120 MHz ukoliko router to podržava.