Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Registarska oznaka wrote: ↑23/11/2021 13:52
Evo na koji nacin rijesiti guzvu sa ispravno napravljenim kruznim tokom.
Ovako su morali uraditi na pofalicima, sto nisu nzm. Ovako bi morali napraviti u DZB.
ISKRENO, KAD SU ONO NEKAD POČELI DIZATI ASFALT NAŠIROKO I NADUGO ZA GRADNJU OVOG KT, POMISLIH DA ĆE TO BITI TAKO ,
sa posebnom trakom makar od autobuske prema Drinskoj, kad ono ništa
A bitno da su stavili onu "maketu" repetitora na Humu u sredinu
Zašto su u Sarajevu ulice onako "izbrazdane", skoro sve izuzuzev 3-4 glavne, ova duž pruge, kroz Grbavicu, prema Dobrinji, i sl. Ostale su užas, pune zakrpa, sve grbave, neravne, auto se trese. Ko održava te ulice
jasib wrote: ↑26/11/2021 04:43
Zašto su u Sarajevu ulice onako "izbrazdane", skoro sve izuzuzev 3-4 glavne, ova duž pruge, kroz Grbavicu, prema Dobrinji, i sl. Ostale su užas, pune zakrpa, sve grbave, neravne, auto se trese. Ko održava te ulice
Nisam iz Sarajeva, pa ne znam
Promjeni auto, do tebe je. Ili zaobilazi grbavo Sarajevo. Ima po selendrama ravne njive za voziti
jasib wrote: ↑26/11/2021 04:43
Zašto su u Sarajevu ulice onako "izbrazdane", skoro sve izuzuzev 3-4 glavne, ova duž pruge, kroz Grbavicu, prema Dobrinji, i sl. Ostale su užas, pune zakrpa, sve grbave, neravne, auto se trese. Ko održava te ulice
Jutros je Šteta na TVSA dao jako kvalitetne odgovore na većinu projekata njegovog ministarstva koji se trenutno izvode na području kantona. Pohvalno je da je odgovarao na direktna pitanja gradjana i da je voditeljica bila malo vise pripremljena moglo se mnogo vise informacija dobiti jer je bio direktan u odgovorima.
Fakat se mora priznati da se vidi posvećenost i ogromna želja da se rjese problemi a toliko ih ima da je prosto nevjerovatno koliko je sve zapušteno i gdje sve gori.
Ono sto sam čuo a sto je jako dobro je za GRAS, kako je već neko napisao, da će nova vozila dati na korištenje GRASu a ne u vlasnistvo a kanton ostaje vlasnik, pohvalna dinamika dolaska novih trolejbusa - poprilično brzo, pruga za Hrasnicu nije vise šuplja priča već ozbiljna rabota i proljeće se najavljuje kao mogućnost početka izgradnje, 12ta se pokušava intenzivirati u razgovorima sa cestama FBIH…Za prvu i nultu je objasnio da su Imovinsko-pravni odnosi kocnicar i naveo je direktno da kočničari, sudovi, drže u ladicama predmete.
I eto u moru svega bilo je i pitanje gradjana za zgradu na Južnoj i odgovor je da ministarstvo financira a zavod vodi projekat. Da će raditi novo anketiranje šta stanari žele (??????) i da smo tu gdje jesmo. Pisao sam o ovome već i ne bi da se ponavljam ali poražavajuće informacije vezane za ovu zgradu. Ništa ali bas ništa nije uradjeno sve ove godine i svi bukvalno bježe evo već koliko godina od rješavanja ovog problema kao da košta milijardu. Žalosno je sve ove godine da smo slušali o nekom rušenju a uopste nije bilo u planu, žalosno je da ne da smo se vratili na početak već nikad se nismo ni pomjerili sa početka samo smo mi mislili da neko nešto radi po ovom pitanju. Najžalosnije je da stanari ove zgrade (a znam slučajno jednog) godinama se obmanjuju i nisu čak ni krečili jer im svake godine govore da će se rušiti uskoro….
Ako ostavimo po strani ovu zgradu na južnoj, zaključak je da dosta pozitivnih stvari se odvija u kantonu, jako puno dobrih projekata i jako puno energije se ulaze u realizaciju. Nadati se da će konačno i politika i korupcija izaći iz svega onoga sto je za dobrobit svih nas, pa će i ceste FBIH uključiti u projekte sa kantonom kao i da će konačno sudovi početi raditi svoje i rješavati imovinsko pravni, da izvade iz ladice penny ili feroelektro….
Ja sam jako zadovoljan sa ovim sto sam čuo jutros….
So What! wrote: ↑03/12/2021 10:31
@ sarajevo1 (Skyscrapercity forum)
Jutros je Šteta na TVSA dao jako kvalitetne odgovore na većinu projekata njegovog ministarstva koji se trenutno izvode na području kantona. Pohvalno je da je odgovarao na direktna pitanja gradjana i da je voditeljica bila malo vise pripremljena moglo se mnogo vise informacija dobiti jer je bio direktan u odgovorima.
Fakat se mora priznati da se vidi posvećenost i ogromna želja da se rjese problemi a toliko ih ima da je prosto nevjerovatno koliko je sve zapušteno i gdje sve gori.
Ono sto sam čuo a sto je jako dobro je za GRAS, kako je već neko napisao, da će nova vozila dati na korištenje GRASu a ne u vlasnistvo a kanton ostaje vlasnik, pohvalna dinamika dolaska novih trolejbusa - poprilično brzo, pruga za Hrasnicu nije vise šuplja priča već ozbiljna rabota i proljeće se najavljuje kao mogućnost početka izgradnje, 12ta se pokušava intenzivirati u razgovorima sa cestama FBIH…Za prvu i nultu je objasnio da su Imovinsko-pravni odnosi kocnicar i naveo je direktno da kočničari, sudovi, drže u ladicama predmete.
I eto u moru svega bilo je i pitanje gradjana za zgradu na Južnoj i odgovor je da ministarstvo financira a zavod vodi projekat. Da će raditi novo anketiranje šta stanari žele (??????) i da smo tu gdje jesmo. Pisao sam o ovome već i ne bi da se ponavljam ali poražavajuće informacije vezane za ovu zgradu. Ništa ali bas ništa nije uradjeno sve ove godine i svi bukvalno bježe evo već koliko godina od rješavanja ovog problema kao da košta milijardu. Žalosno je sve ove godine da smo slušali o nekom rušenju a uopste nije bilo u planu, žalosno je da ne da smo se vratili na početak već nikad se nismo ni pomjerili sa početka samo smo mi mislili da neko nešto radi po ovom pitanju. Najžalosnije je da stanari ove zgrade (a znam slučajno jednog) godinama se obmanjuju i nisu čak ni krečili jer im svake godine govore da će se rušiti uskoro….
Ako ostavimo po strani ovu zgradu na južnoj, zaključak je da dosta pozitivnih stvari se odvija u kantonu, jako puno dobrih projekata i jako puno energije se ulaze u realizaciju. Nadati se da će konačno i politika i korupcija izaći iz svega onoga sto je za dobrobit svih nas, pa će i ceste FBIH uključiti u projekte sa kantonom kao i da će konačno sudovi početi raditi svoje i rješavati imovinsko pravni, da izvade iz ladice penny ili feroelektro….
Ja sam jako zadovoljan sa ovim sto sam čuo jutros….
Najžalosnije je što on fakat ulaže toliko energije i toliko napora u sve te projekte ali se to ništa neće vidjeti za njegovog mandata. Onda će doći neko poslije njega i pokupiti sav kajmak.
So What! wrote: ↑03/12/2021 10:31
@ sarajevo1 (Skyscrapercity forum)
Najžalosnije je što on fakat ulaže toliko energije i toliko napora u sve te projekte ali se to ništa neće vidjeti za njegovog mandata. Onda će doći neko poslije njega i pokupiti sav kajmak.
Ako građani budu u stanju prepoznati njegove i napore ove Vlade onda će ostati.
Dimu1927 wrote: ↑03/12/2021 13:47
a nazalost ne biramo mi direktno ministre glasovima. sutra ce ga stranka njegova smjeniti iz nekog njima razloga, dzaba sto je nama bio dobar...
Pa jedino da on sam sebe smjeni. Steta je prvi u SDP KS
Ministar Adnan Šteta i ambasador Italije u BiH Marco Di Ruzza razgovarali o zajedničkim projektima koji će poboljšati kvalitet života građanima KS.
Ministar Šteta je upoznao ambasadora o svim aktivnostima koje su realizovane u proteklom periodu, kao i o planovima za budućnost.
"Zadovoljstvo je što sam imao priliku razgovarati sa gospodinom Di Ruzzom, čija je Ambasada i ranije prepoznavala važne projekte za građane našeg kantona. Ambasadora sam upoznao sa važnim projektima saobraćajne i cestovne infrastrukture, sa izazovima sa kojima se susrećemo u saobraćaju i načinima na koje ih rješavamo", rekao je ministar Šteta nakon održanog sastanka. U proteklom periodu Ambasada Italije je finansijski podržala projekt adaptivnog upravljanja saobraćajem, zbog čega je ministar Šteta ovu priliku iskoristio i da se ambasadoru zahvali na prepoznavanju važnih projekata u ovom resoru.
Na sastanku je iskazana spremnost o nastavku i jačanju saradnje Ministarstva saobraćaja i Ambasade Italije u BiH na projektima vezanim za saobraćaj koji će znatno poboljšati kvalitet života građana Kantona Sarajevo.
Ovo oko juzne long i famozne zgrade postaje vise odvratno.
Pa jel oni misle da smo mi svi idioti. Da smo mongoloidi. Sta vec?
Najgori su nepripremljeni novinari koji nisu upuceni u temu. Nisam gledao tu emisiju sa Stetom. Pitao bih ga sljedece, a svakako cu ministarstvu poslati mail.
Juzna ide do Ilidze. Ok, znam to je haman neizvodivo u cjelosti sada napraviti. Ali je izvodivo barem do Dobrinje da se urade, barem dijelovi koji mogu. Oni godinama pricaju o tih 70 metara juzne, a zanemaruju ostatak od 5km.
Pa jeboga evo ne koci zgrada
- da se uradin KT sa H. Cemerlica.
- da se spoji od tog KT dole dalje ono usko grlo prema stadionu
- da se odrade 4 trake na potezu aneks - sud, nema nista sporno tu
- da se odrade 4 trake od HIFE do Saraj polja (na 70% su vec tri trake, a cak IP odnosi mislim da su svi rijeseni, npr ona kuca kod dzamije preko puta hife, moze se rusiti. Izvrsena eksproprijacija davo)
Itd itd
I oni nama oci mazu evo 5 godina, eh eto ne mozemo zgrada nam smeta.
Jebala vas zgrada, radi tamo gdje moze. Da su kasikama kopali do sad su mogli prosiriti eto barem dole cestu kod kralja Fahda. Pa 400 m, 400. Al da je odradjeno.