Dimu1927 wrote: ↑17/11/2021 21:15
invincible1921 wrote: ↑16/11/2021 16:08
Vidi...svako preticanje nosi rizik, neko manje neko vise..i sad ti pravis 10 preticanja bez potrebe jer ostali idu 80+, i ustedis nekih 10 minuta...
Nije zakonski pogresno nisam to ni napisao...samo ne kontam svrhu toga
ma svaka voznja je rizik po malo
ne kontam ni ja svrhu toga da se stane prvi na semaforu recimo kod nas na glavnoj 3 trake. prilazis semaforu to je rat da se ubaci ispred tebe samo da stane prvi ako su ostale dvije trake vec popunjene
Zato što ljudi nemaju vremena da se nadjebavaju sa semaforakim peglačima. Ovi debili na semaforima su glavni.
Kada sam ja prvi na lijevom skretanju u Nedzaricima prema Ajliđi, iza mene prođe minimalno još 6-7 ljudi, a iza debila koji ne znaju da se izvuku na šine i koji nemaju obzira prema ljudima iza sebe, 2-3 auta.
Da ne govorim o tome da se čeka zeleno da bi se pritisnulo kvačilo i ubacilo u brzinu, žuto niko ne zarezuje. I onda ubaci u prvu i lagano, pa drugu, ali lagano da ne bi potrošio kap goriva više. Razmak obavezno minimalno 50m, najbolje 75m, što je sigurno sigurno je.
Najbolje je kada je čovjek prvi na semaforu, prva, druga, gas, eat my dust motherfucker's.
Jbte, okrenem se, oni 200m iza mene, tek kreću. Pri tome nisam zadao više od 2.5k obrtaja, benzinca.
Sjećam se riječi mog instruktora, kae, jarane, glavno ti je da sa semafora postigneš što prije 40 km/h, ali bez gasanja, škripe guma i sl.
![:thumbup:](./images/smilies/thumbup.gif)