Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 4063
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#14126 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
nema potrebe sve kolosjeke uklanjati, eto moze proci autoput izmedju tih zavrsenih stubova i iducih koji na ovoj slici jos nisu izgradjeni (prije sina, gdje se vidi bager)
ili ako nema dovoljno prostora, jedan smjer izmedju ta dva stuba, a za drugi ukloniti nesto od kolosjeka... ima prostora definitivno
ili ako nema dovoljno prostora, jedan smjer izmedju ta dva stuba, a za drugi ukloniti nesto od kolosjeka... ima prostora definitivno
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#14127 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Stisnuti samo, sve more. Ugurat, sabit, natovarit, nakrcat...
Metropola.
Metropola.
- Vitezanin
- Posts: 3798
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#14128 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
- Better Man
- Posts: 16855
- Joined: 01/10/2006 20:10
#14129 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Znači da se sve sruši i da sve troškove on nadoknadi i da odgovara pred sudom.Haris.ba wrote: ↑25/10/2021 14:12Kako se vrsi taj pritisak? Zovu ga telefonom svaki dan?Better Man wrote: ↑25/10/2021 14:03 kantonalna vlada bi trebala pritisnuti rumenog i spriječiti ga u njegovim zamislima i natjerati da on, tj. općina snosi svu odgovornost za davanje dozvola za gradnju na trasi GA.
Sta znaci snosi odgovornost za davanje dozvola za gradnju?
- addem
- Posts: 2773
- Joined: 13/02/2004 00:00
#14130 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jukićeva jutros. Ulazimo polako u peti mjesec obnavljanja ove ulice jos asfalta nema. Vodovod gore na vrhu i dalje drzi svoje bagere. Ova ulica primjer je potpune nesposobnosti za planiranje. Bruka i sramota je 5 mjeseci renovirati ulicu. O guzvama koje nastaju u popodnevnim satima suvišno je i pricati.
-
- Posts: 6763
- Joined: 17/02/2005 07:57
#14131 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Meandar je bio rasprodan još prije korone, što se stanova tiče...Onda su prošle godine jedan veći poslovni prostor na spratu pretvorili u stanove pa se i to prodalo u roku mjesec dana..trenutno mislim da su neprodana ostala 2-3 poslovna prostora..selma 83 wrote: ↑25/10/2021 20:20ok, nisam to uočio. ali na desnoj i ne može sve i da se hoće. A vjerovatno to stanovništvo, koje je starog sarajevskog fazona, tipa kao što su članovi Nadrealista, ta neka urbana masa, da oni to i ne traže. 100%. I na Čvili više od pola nije bilo za onu džamiju pod prozor, ali taj neki dio svijeta, stariji ,nekolicina je to tražila pod svaku cijenu. Vrlo moguće i onu džamiju kod Strojorada su izgurale "novopridošli" Građani. Realno. Na kraju, haj ok, neka džamija. Samo volumeni zvuka da su ujutro adekvatni. Meandar zgrada iz tog razloga i dan-danas nije baš rasprodata pored Istikal džamije(to ja tako kontam, ne mora biti)...koja ima baš razglas do Ptt inžinjeringa A NOva Otoka sve rasprodato,MIljacka isto. Veneto i Meander "nako.
- Tesla Edison
- Posts: 8361
- Joined: 08/05/2017 19:17
#14132 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ni u najluđim snovima ne smije se dirati pruga, ma ni jedan jedini prag na istoj. Željeznica je kičma ekonomije svake države, i bez jake željeznice, nema ni ekonomije.Novi_Nick wrote: ↑25/10/2021 23:08
Pogledajte samo slobodnog prostora za izgradnju gradskog autoputa (GA), umjesto ovih starih neiskoristenih zeljeznickih kolosjeka/linija/tracnica od Fabrike Duhana pa skoro do Buljakovog potoka. Od 6 starih bivsih kolosjeka danas se koristi samo jedan za zeljeznicki saobracaj. Preko danasnja 4 kolosjeka se mogao provuci GA bez ikakvih problema.
Da je pameti da se batali priča o autoputevima i cestama i da se novac uloži u obnovu i izgradnju pruga, puno bi nam svima bolje bilo.
Ovako, dok se željeznica mrcvari, mrcvari se i ekonomija, a sa njom zajedno i država u kompletu.
-
- Posts: 28319
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14133 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To trenutno traje već više od 20 godina.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
- mk ultra
- Posts: 19751
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14134 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
dolaze tereti iza merkatora na pretovar
dolazi lim svako drugi mjesec, botić iz breze vozi negdje
dolazi lim svako drugi mjesec, botić iz breze vozi negdje
-
- Posts: 28319
- Joined: 20/03/2013 15:38
-
- Posts: 11718
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14136 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ko izmjesti zeljeznicku stanicu Treba da visi objesen na Marijin dvoru.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:15To trenutno traje već više od 20 godina.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
-
- Posts: 28319
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14137 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
kakaljin wrote: ↑26/10/2021 09:35Ko izmjesti zeljeznicku stanicu Treba da visi objesen na Marijin dvoru.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:15
To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
- Qler
- Posts: 23720
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#14138 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mene bi bilo stid reci da nam je glavna zeljeznicka stanica na periferiji grada... To nigdje nema. I ne vidim nikakvo opravdanje za to. I to sto je "trenutno vec 20 godina" stanje kakvo je, ne znaci da neka normalna vlada i vlast ne treba da to popravi i promijeni. Pa svugdje u svijetu zeljeznice su najbolji, najtacniji i najsigurniji vid prevoza. Za transport roba da ne pricam. Milion puta bolji nego silni kamioni.. samo mi pametni skontali da je to sve za kurac...
- mk ultra
- Posts: 19751
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14139 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ali to definitvno stoji 4 kolosijeka su dovoljna
a i sad kad dođe kamion iza u onu špediciju i stane na jedan krak šina koji je prema mekratoru, ŽFBiH zovu miliciju da se kazne pišu
ja šine ukidao ne bih, možda neke kolosijeke, ali sve se to na kraju može nadvisiti mostom
samo su oni teški ko zemlja jbt, to je preduzeće uhljebljenije od grasa.
- Vitezanin
- Posts: 3798
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#14140 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Možda ne treba 6, ok, to mogu shvatiti. Ali izmiještanje centralne stanice iz centra u predgrađe; kako će to motivirati ljude da koriste željeznicu?!Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:15To trenutno traje već više od 20 godina.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Trasa gradskog autoputa je davno ucrtana i nije pruga smetala: sad smeta zato što je na ucrtanoj trasi sada milijardu objekata pa se došlo na ideju da se pruga makne jer ne možeš tek tako maknuti objekte glasačkog tijela, je li tako? Ali da se ne ponavljamo, objašnjeno je bezbroj puta šta je zapravo u pozadini. Ako već neko želi izmijestiti stanicu u Rajlovac, može je 'ladno izmijestiti i na Ilidžu ili Blažuj, razlike nema.
To što sad nemamo razvijenu željeznicu ne znači da je nećemo imati nikad. Uostalom, bila je razvijena: može opet biti. I na tome se nešto radi, barem pokušava. Po toj logici smo trebali i aerodrom zatvoriti prije 20 godina jer su imali samo par letova dnevno, nema smisla imati toliki prostor za tako jadan promet, šta će nam ti objekti.
Ajmo samo analizirati značaj željeznice gradove i satelitska naselja u razvijenijim sredinama. Da ne govorimo o ekološkim prednostima. Naravno, govorim o scenariju gdje je željeznica mainstream sredstvo prijevoza, a ne egzotika, a mi smo upravo željeznicu pretvorili u egzotiku, rugamo se online na uspostavljanju prigradske željeznice i na svakom pokušaju da se od ovoga nešto napravi.
-
- Posts: 28319
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14141 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?Qler wrote: ↑26/10/2021 09:38 Mene bi bilo stid reci da nam je glavna zeljeznicka stanica na periferiji grada... To nigdje nema. I ne vidim nikakvo opravdanje za to. I to sto je "trenutno vec 20 godina" stanje kakvo je, ne znaci da neka normalna vlada i vlast ne treba da to popravi i promijeni. Pa svugdje u svijetu zeljeznice su najbolji, najtacniji i najsigurniji vid prevoza. Za transport roba da ne pricam. Milion puta bolji nego silni kamioni.. samo mi pametni skontali da je to sve za kurac...
- ZonFon
- Posts: 2135
- Joined: 17/11/2013 01:58
#14142 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja sam viđao voz da prolazi prema Bosnalijeku. Koliko cesto ne znam.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:51
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?
-
- Posts: 11718
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14143 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mozda nema sada dovoljno, a da u buducnosti bude pravo puno. Nikad se ne zna. Postoji ucrtano kuda treba proci gradski put. I tuda ga naprave i sve ok. Poruse se svi nelegalni objekti na trasi jer se odavno znalo kuda Gradski autoput prolaziNaslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:51O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?Qler wrote: ↑26/10/2021 09:38 Mene bi bilo stid reci da nam je glavna zeljeznicka stanica na periferiji grada... To nigdje nema. I ne vidim nikakvo opravdanje za to. I to sto je "trenutno vec 20 godina" stanje kakvo je, ne znaci da neka normalna vlada i vlast ne treba da to popravi i promijeni. Pa svugdje u svijetu zeljeznice su najbolji, najtacniji i najsigurniji vid prevoza. Za transport roba da ne pricam. Milion puta bolji nego silni kamioni.. samo mi pametni skontali da je to sve za kurac...
Last edited by kakaljin on 26/10/2021 10:02, edited 1 time in total.
- mk ultra
- Posts: 19751
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14144 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
pa gore im je pargingZonFon wrote: ↑26/10/2021 09:56Ja sam viđao voz da prolazi prema Bosnalijeku. Koliko cesto ne znam.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:51
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?
govorimo o teretnom transportu za koji je ostavljeno xxx kolosijeka a više ništa od te industrije u centru ne radi
putničkom saobraćaju toliki kolosijeci ne trebaju
-
- Posts: 11718
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14145 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mi samo mozemo nagadjati koiliko kolosjeka treba. Željeznice znaju koliko im treba i kakvi planovi postoje za buducnost.
Stanica se ne dira ni po koju cijenu, a mozda je plnirano da bude pruga do Vogosce ovom stranom od Susice preko Kobilje glave do Vogosce, Za gradski Voz nekada u buducnosti
-
- Posts: 28319
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14146 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
BMK za biračko tijelo, treba sve porušiti što je ilegalno, počevši od onih skalamerija gdje se pravi kružni kod ŽS Aipašin mosta, pa dalje.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 09:49Možda ne treba 6, ok, to mogu shvatiti. Ali izmiještanje centralne stanice iz centra u predgrađe; kako će to motivirati ljude da koriste željeznicu?!Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:15
To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Trasa gradskog autoputa je davno ucrtana i nije pruga smetala: sad smeta zato što je na ucrtanoj trasi sada milijardu objekata pa se došlo na ideju da se pruga makne jer ne možeš tek tako maknuti objekte glasačkog tijela, je li tako? Ali da se ne ponavljamo, objašnjeno je bezbroj puta šta je zapravo u pozadini. Ako već neko želi izmijestiti stanicu u Rajlovac, može je 'ladno izmijestiti i na Ilidžu ili Blažuj, razlike nema.
To što sad nemamo razvijenu željeznicu ne znači da je nećemo imati nikad. Uostalom, bila je razvijena: može opet biti. I na tome se nešto radi, barem pokušava. Po toj logici smo trebali i aerodrom zatvoriti prije 20 godina jer su imali samo par letova dnevno, nema smisla imati toliki prostor za tako jadan promet, šta će nam ti objekti.
Ajmo samo analizirati značaj željeznice gradove i satelitska naselja u razvijenijim sredinama. Da ne govorimo o ekološkim prednostima. Naravno, govorim o scenariju gdje je željeznica mainstream sredstvo prijevoza, a ne egzotika, a mi smo upravo željeznicu pretvorili u egzotiku, rugamo se online na uspostavljanju prigradske željeznice i na svakom pokušaju da se od ovoga nešto napravi.
Nije grad samo centar grada.
Nije svima cilj da dođu na glavnu ŽS.
A i kada dođu gore, hvataju se tramvaja.
Po meni, fino izađeš iz voza u Rajlovcu i na tramvaj.
Prema Ilidži ili prema centru, volja ti gdje ćeš izaći.
Napraviti spoj iz Rajlovca prema trenutnoj trasi tramvaja.
Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?
Zar je toliko teško zamisiti nešto ovako umjesto
-
- Posts: 2834
- Joined: 14/08/2006 12:03
#14147 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Oh ne, opet ova prica
"Izmjestice" stanicu malo poslije "izmjestanja" one zgrade na grbavici. Hajte boni.
"Izmjestice" stanicu malo poslije "izmjestanja" one zgrade na grbavici. Hajte boni.
-
- Posts: 11718
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14148 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vec imamo to i bolje nego sto ti govorisNaslovnica wrote: ↑26/10/2021 10:06BMK za biračko tijelo, treba sve porušiti što je ilegalno, počevši od onih skalamerija gdje se pravi kružni kod ŽS Aipašin mosta, pa dalje.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 09:49
Možda ne treba 6, ok, to mogu shvatiti. Ali izmiještanje centralne stanice iz centra u predgrađe; kako će to motivirati ljude da koriste željeznicu?!
Trasa gradskog autoputa je davno ucrtana i nije pruga smetala: sad smeta zato što je na ucrtanoj trasi sada milijardu objekata pa se došlo na ideju da se pruga makne jer ne možeš tek tako maknuti objekte glasačkog tijela, je li tako? Ali da se ne ponavljamo, objašnjeno je bezbroj puta šta je zapravo u pozadini. Ako već neko želi izmijestiti stanicu u Rajlovac, može je 'ladno izmijestiti i na Ilidžu ili Blažuj, razlike nema.
To što sad nemamo razvijenu željeznicu ne znači da je nećemo imati nikad. Uostalom, bila je razvijena: može opet biti. I na tome se nešto radi, barem pokušava. Po toj logici smo trebali i aerodrom zatvoriti prije 20 godina jer su imali samo par letova dnevno, nema smisla imati toliki prostor za tako jadan promet, šta će nam ti objekti.
Ajmo samo analizirati značaj željeznice gradove i satelitska naselja u razvijenijim sredinama. Da ne govorimo o ekološkim prednostima. Naravno, govorim o scenariju gdje je željeznica mainstream sredstvo prijevoza, a ne egzotika, a mi smo upravo željeznicu pretvorili u egzotiku, rugamo se online na uspostavljanju prigradske željeznice i na svakom pokušaju da se od ovoga nešto napravi.
Nije grad samo centar grada.
Nije svima cilj da dođu na glavnu ŽS.
A i kada dođu gore, hvataju se tramvaja.
Po meni, fino izađeš iz voza u Rajlovcu i na tramvaj.
Prema Ilidži ili prema centru, volja ti gdje ćeš izaći.
Napraviti spoj iz Rajlovca prema trenutnoj trasi tramvaja.
Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?
Zar je toliko teško zamisiti nešto ovako umjesto
https://www.zfbh.ba/sporazum-zfbih-i-vlade-ks/
Samo jos nabaviti ovih vozova i da jos bude bolje
- mk ultra
- Posts: 19751
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14149 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To je gore nego gras
I oni da planiraju
Mogu samo da planiraju odakle se dorucak danas i sutra jel Besko ili Zmaj
U proslom zivotu radio sa njima nesto, rupa bez dna
Jebu oni mater onoj firmi dobro, ali vjerovatno planiraju bolju buducnost
Žohari parazitski
Nije tesko ako nista pomesti i ocistiti, a nece ni to.
-
- Posts: 28319
- Joined: 20/03/2013 15:38