![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
eKapija
Na današnjoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo usvojen je Nacrt zakona o javnom prevozu putnika u KS i Nacrt zakona o cestama KS.
- Oba zakona su veoma značajna za Kanton Sarajevo i građane, a nikada do sada ih nismo imali. Cilj ovih zakona je uspostavljanje jasne zakonske regulative koja do sada, nažalost, nije postojala, kako bi i saobraćaj i javni prevoz u KS bio što sigurniji i kvalitetniji. Izuzetno je bitno da imamo jasne zakonske okvire u svim segmentima koji su vezani za saobraćaj i odvijanje javnog prevoza u našem kantonu - istakao je ministar saobraćaj Adnan Šteta.
Donošenjem zakona o javnom prevozu putnika, prvi put nakon deset godina postojat će propis koji će biti donesen od strane nadležnog organa. Na taj način će se stvoriti pretpostavka da se u potpunosti upravlja i reguliše održavanje javnog linijskog prevoza putnika na području Kantona Sarajevo.
- Ovim zakonom će doći i do organizacionih promjena u Ministarstvu saobraćaja, na način da će biti formirano tijelo koje će upravljati javnim prevozom. Odredbama ovog zakona uređuju se specifičnosti organizacije javnog prevoza putnika u Kantonu Sarajevo, s obzirom da se radi o komunalnoj djelatnosti javnog prevoza putnika na urbanom području sa velikim brojem stanovnika na relativno maloj površini. Definisana je i mreža linija kao jedna od specifičnosti u odnosu na organizaciju javnog prevoza putnika u drugim dijelovima Federacije BiH. Također, bitno je istaći da je definisana i obaveza osiguranja javne funkcije prevoza i održavanja kontinuiteta u ovoj komunalnoj djelatnosti. Jasno su definisani postupci u slučaju neredovnog održavanja linija, obaveze operatera u slučaju odstupanja od registrovanog reda vožnje, te mogućnosti bržeg djelovanja za obezbjeđenje prevoza u slučaju da neki od operatera ne ispunjavaju preuzetu obavezu održavanja linija - obrazložio je ministar Šteta.
Zakonom su definisani prioriteti u razvoju javnog prevoza putnika, a odredbama ovog zakona reguliše se i ugovoreni prevoz učenika za odlazak u obrazovne ustanove i nazad. Zakonom o cestama KS uređuje se kategorizacija javnih cesta, upravljanje cestama i pravni položaj upravitelja.
Zakonom se također definišu načini za planiranje, gradnju, rekonstrukciju, sanaciju, održavanje, ugovaranje i ustupanje radova. Osim toga, odredbama ovog zakona uređuje se zaštita cesta i uslovi odvijanja saobraćaja na cestama, koncesija na javnim cestama, finansiranje javnih cesta, upravni nadzor nad provođenjem zakona, kazne i druga pitanja od značaja za KS iz oblasti cesta.
Zakonom je predviđeno osnivanje Javnog preduzeća Ceste Kantona Sarajevo.
Za oba nacrta predviđena je javna rasprava u trajanju od 60 dana, gdje će svi zainteresovani imati mogućnost davanja primjedbi i prijedloga na nacrte.
Šta je tu smiješno? Ovo se može nazvati i "područje utjecaja". Svaki iole veći grad ima svoju metropolitansku zonu i to nema veze s brojem stanovnika niti grad mora biti od 10 mil. da bi imao svoju metropolitansku regiju. Na Sarajevo se naslanjaju sve ove lokalne zajednice navedene u ovom dokumentu + Kiseljak, Kreševo i Fojnica, eventualno još par općina.
Žalbeni postupak za naknadu ne bi trebao uticati na mogućnost radova, jer se prema zakonu o eksproprijaciji može prigovoriti samo na iznos naknade, ali to ne utiče na samu eksproprijaciju, upravo da bi se spriječile ovakve stvari, nego država uzima a ako nisi zadovoljan naknadom idi na sud i traži više, ali gubiš pravo vlasništva. Tako da ne vidim zašto im je ovo problem da nastave sa radovima.mayab wrote: ↑10/09/2021 06:38 Kad je ovako za jednu cestu koju su svi dizali u nebesa i punih usta govorili o tzv.NULTOM PRIORITETU ,NAJVAŽNIJEM ULAZU U GRAD,
šta očekivati kod gradnje nekih manje bitnih cesta!
Mada, realno, u Sarajevu nema manje bitne ceste dokle god se ne završe neki (započeti i nezapočeti) projekti longitudinala i transferzala,
a kako ide, to neće biti ni za 100 godina![]()
neka nazovu podrucje utjecaja a ne metropolitanska regijaVitezanin wrote: ↑14/09/2021 10:36Šta je tu smiješno? Ovo se može nazvati i "područje utjecaja". Svaki iole veći grad ima svoju metropolitansku zonu i to nema veze s brojem stanovnika niti grad mora biti od 10 mil. da bi imao svoju metropolitansku regiju. Na Sarajevo se naslanjaju sve ove lokalne zajednice navedene u ovom dokumentu + Kiseljak, Kreševo i Fojnica, eventualno još par općina.
Definicija metropolitanske regije je jasno definirana, nema potrebe za podsmijehom.
Područje utjecaja = metropolitanska regija.foxlife wrote: ↑14/09/2021 14:40neka nazovu podrucje utjecaja a ne metropolitanska regijaVitezanin wrote: ↑14/09/2021 10:36
Šta je tu smiješno? Ovo se može nazvati i "područje utjecaja". Svaki iole veći grad ima svoju metropolitansku zonu i to nema veze s brojem stanovnika niti grad mora biti od 10 mil. da bi imao svoju metropolitansku regiju. Na Sarajevo se naslanjaju sve ove lokalne zajednice navedene u ovom dokumentu + Kiseljak, Kreševo i Fojnica, eventualno još par općina.
Definicija metropolitanske regije je jasno definirana, nema potrebe za podsmijehom.
definicija metropolisa je isto tako jasno definisana a tu sarajevo nikako ne spada
Nedavno prolazio pjeske, pitam one radnike vodovoda jel opet neki kvar u pitanju, kazu oni nije kvar nego kopcaju one kuce iznad ceste na mrezu. Zasto, kako, i ranije su bili prikopcani, ne znam. Ali rekose da ce se to raditi duz cijele ulice dole do crvenih zgrada u Barama, tada su bili tek ispod careve kafane odnosno kod nekadasnje pekare slozna braca. Znaci, jos tri mjeseca, najmanje
Upravo tako. Zaboravili iscrtati novu horizontalnu signalizaciju nako što su dozvolili parkiranje u lijevoj traci.
S ciljem sprečavanja parkiranja vozila na nedozvoljenim mjestima, u toku je postavljanje metalnih stubića u ulici Isa bega Ishakovića, uz park At mejdan i Bakr-babinu džamiju.
Kako je potvrđeno iz Službe za komunalne poslove i investicije Općine Stari Grad, zbog velikog broja pritužbi građana usljed čestog i nepropisnog parkiranja vozila na trotoarima, pristupilo se postavljanju metalnih stubića koji će to ubuduće sprečavati. Time će ulica biti sigurnija za odvijanje saobraćaja i kretanje pješaka. Radove izvode uposlenici općinskog Odjeljenja za održavanje cestovnih pojasa.
Neki dan je tu bilo parkirano 5-6 vozila i svi do jednog su imali kazne ostavljene na vjetrobranskom staklu. Narod ne vidi/ne gleda ili jednostavno ignoriše jasno postavljeni znak zabrane parkiranja koji se nalazi na toj strani odmah nakon skretanja.insaneinthebrain wrote: ↑15/09/2021 11:53 zasto se i dalje auta parkiraju u ulici reisa dzemaludina causevica pored prolaba. zar nije donesena odluka da lijeva traka isto se korisit za prolaz. sto policija nesto ne uradi![]()
Bravo najnajnacelnice extra pranje budzetskog novcaBadBoy wrote: ↑15/09/2021 14:21 Postavljaju se zaštitni stubići u ulici Isa bega Ishakovića
S ciljem sprečavanja parkiranja vozila na nedozvoljenim mjestima, u toku je postavljanje metalnih stubića u ulici Isa bega Ishakovića, uz park At mejdan i Bakr-babinu džamiju.
Kako je potvrđeno iz Službe za komunalne poslove i investicije Općine Stari Grad, zbog velikog broja pritužbi građana usljed čestog i nepropisnog parkiranja vozila na trotoarima, pristupilo se postavljanju metalnih stubića koji će to ubuduće sprečavati. Time će ulica biti sigurnija za odvijanje saobraćaja i kretanje pješaka. Radove izvode uposlenici općinskog Odjeljenja za održavanje cestovnih pojasa.