Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3425
- Joined: 10/04/2017 15:12
#21626 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
juhu, odo odma da se provozam
-
- Posts: 3520
- Joined: 05/05/2005 08:25
#21627 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ali pazi im priče:
Čuj zaštićeni i osigurani?!Asfaltni radovi su u potpunosti završeni, samo naravno sada neće biti zvaničnog otvaranja, jer se dionica ne može koristiti dok se ne završi poddionca Počitej -Zvirovići", kaže Talić za Klix.ba. Ističe da će novih 7,2 kilometara autoceste do tada biti osigurani i zaštićeni.
Od čega?
Pa da. Sad je jasna stvar sa Zeničkom obilaznicom, oni su nju ustvari "konzervirali" do nekih boljih dana da ne bi neko prljao asfalt.
'Oće to oni tako, imamo i kustose u ACFBiH.
-
- Posts: 9617
- Joined: 20/12/2018 16:11
#21628 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sta predlazes za sljedece izbore, da probamo sa ovim narandzastim, ili da budemo konkretniji, za enku tvog mozda?costacurta wrote: ↑13/05/2021 08:26Jah.
Eo od januara su zajahali ovi crveni koji tvrde da su sušta suprotnost svojim zelenim prethodnicima. Vidi se to na terenu, na sve strane mašine, gradilišta, hapšenja, istrage..........
Šalim se naravno
-
- Posts: 3520
- Joined: 05/05/2005 08:25
#21629 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Enko moj? Nisi meščini u vinklu. Jusufović za načelnika, gradsko vijeće PzP.izvrsni direktor wrote: ↑16/05/2021 16:09Sta predlazes za sljedece izbore, da probamo sa ovim narandzastim, ili da budemo konkretniji, za enku tvog mozda?costacurta wrote: ↑13/05/2021 08:26Jah.
Eo od januara su zajahali ovi crveni koji tvrde da su sušta suprotnost svojim zelenim prethodnicima. Vidi se to na terenu, na sve strane mašine, gradilišta, hapšenja, istrage..........
Šalim se naravno
Ako već pitaš za sledeće izbore za Dinu, što da ne.
Hajd ebeš to,
De nek mi neko objasni kako je ovo moguće:
Imal ekonomista da mi objasne kako 100km puta donese 130M profita u godini najužasnije ekonomske krize?10 kompanija s najvećim neto profitom u FBiH za 2020:
1. Autoceste FBiH doo 131,67 miliona KM
- drug_profi
- Posts: 50769
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21630 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ispada da je svaki mjesec cijelom duzinom autoputa prolazilo oko milon vozila, sto naravno nije slucaj.
Znaci samo ako racunaju i prihode od akciza za autoceste.
Ali to onda nije prihod iz osnovne djelatnosti i ne znam kako bi se moglo nazvati profitom.
Jer je to namjenski novac za gradnju.
A sa profitom mozes raditi sta hoces.
Znaci samo ako racunaju i prihode od akciza za autoceste.
Ali to onda nije prihod iz osnovne djelatnosti i ne znam kako bi se moglo nazvati profitom.
Jer je to namjenski novac za gradnju.
A sa profitom mozes raditi sta hoces.
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#21631 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovo vam je kraj upravo završene dionice Počitelj - Buna, dakle, na njenom kraju postoji odmorište, ali NE postoji priključna petlja !!!
I kada se dogodine završi most Počitelj, odnosno dionica Zvirovići - Počitelj, i dalje na kraju dionice Počitelj - Buna neće biti priključne petlje, i ona će i TADA i dalje biti neupotrebljiva.
Dakle, ovih 7,2 km će biti u funkciji za 3, a najvjerovatnije tek za 4 godine kada se izgradi dionice Buna - tunel Kvanj na čijem je kraju predviđena privremena pristupna petlja.
Uporna, baš uporna laž da će ovih 7,2 km biti dogodine u funkciji. Evo što lažu mediji, nego laže i predstavnik izvođača radova! Nevjerovatno...
- jednonogi_Jack
- Posts: 2719
- Joined: 14/12/2005 21:21
#21632 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koristiće se 1 km, od petlje Počitelj do mosta.
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#21633 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Taj 1 km je sastavni dio dionice Zvirovići - Počitelj, a ne ove upravo završene!
- mk ultra
- Posts: 19646
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#21634 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koga vise briga, realno
Isprana prica, niko vise i ne obraca paznju
Isprana prica, niko vise i ne obraca paznju
- drug_profi
- Posts: 50769
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21635 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja se iskreno nadam promjeni price 2022.
Karica spengase u zatvor, radi necega, a Terzica i sve ostale bi trebalo dozivotno zakljucati cini mi se.
Karica spengase u zatvor, radi necega, a Terzica i sve ostale bi trebalo dozivotno zakljucati cini mi se.
-
- Posts: 3510
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#21636 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hahaha cuj, SDAovac u zatvoru haha, taj film neces gledati. Da je pravde Edhem Bicakcic bi prenosao kamen sa jedne strane na drugu, ovako gradi bog te pita koju hidroelektranu po redu.
- Zeleni most
- Posts: 757
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21637 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To je kao da ti tata za 14. rodjendan kupi novo auto i kaze dobices kljuceve od auta tek kada polozis vozacki za svoj 18.rodjendan.Q_Line wrote: ↑16/05/2021 23:08
Ovo vam je kraj upravo završene dionice Počitelj - Buna, dakle, na njenom kraju postoji odmorište, ali NE postoji priključna petlja !!!
I kada se dogodine završi most Počitelj, odnosno dionica Zvirovići - Počitelj, i dalje na kraju dionice Počitelj - Buna neće biti priključne petlje, i ona će i TADA i dalje biti neupotrebljiva.
Dakle, ovih 7,2 km će biti u funkciji za 3, a najvjerovatnije tek za 4 godine kada se izgradi dionice Buna - tunel Kvanj na čijem je kraju predviđena privremena pristupna petlja.
Uporna, baš uporna laž da će ovih 7,2 km biti dogodine u funkciji. Evo što lažu mediji, nego laže i predstavnik izvođača radova! Nevjerovatno...
- Haris.ba
- Posts: 25066
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21638 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A sta bi sa onom "nelegalnom" petljom za jonski autoput?
-
- Posts: 16
- Joined: 02/03/2021 20:52
#21639 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Meni nije jasno zasto to rade? Da li su glupi? Ili imaju neku agendu za to? Ja eto ne mogu da shvatim zasto neko gradi autoput koji nece biti u funkciji narednih 4-5 godina. zar nije bilo lakse krenuti sa sjevera i prema dole, imas vezu sa EU, naplacujes putarine, i deres prema jugu...Q_Line wrote: ↑16/05/2021 23:08
Ovo vam je kraj upravo završene dionice Počitelj - Buna, dakle, na njenom kraju postoji odmorište, ali NE postoji priključna petlja !!!
I kada se dogodine završi most Počitelj, odnosno dionica Zvirovići - Počitelj, i dalje na kraju dionice Počitelj - Buna neće biti priključne petlje, i ona će i TADA i dalje biti neupotrebljiva.
Dakle, ovih 7,2 km će biti u funkciji za 3, a najvjerovatnije tek za 4 godine kada se izgradi dionice Buna - tunel Kvanj na čijem je kraju predviđena privremena pristupna petlja.
Uporna, baš uporna laž da će ovih 7,2 km biti dogodine u funkciji. Evo što lažu mediji, nego laže i predstavnik izvođača radova! Nevjerovatno...
- Tesla Edison
- Posts: 8361
- Joined: 08/05/2017 19:17
#21640 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pranje para
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21641 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nakon višemjesečne kontrole: Nema dozvole za zeničku zaobilaznicu, sporan vijadukt Donja Gračanica
ŽurnalSve ukazuje da će izvođač „Cengiz Insaat” dobiti dodatni rok od 90 dana da otkloni komisijski uočene nedostatke, a tek treba vidjeti hoće li platiti „penale“ zbog propusta prilikom gradnje vijadukta, koji je zajedno za ostalim dijelom dionice pušten u rad 25.11.2020, a nekoliko dana potom je promet vozila obustavljen.
Kako saznaje Žurnal, stručna komisija koja je posljednjih mjeseci obavljala kontrolu kvalitete izvedenih radova na vijaduktu Donja Gračanica koji se nalazi na poddionici Gračanica – Tunel Zenica, okončala je prije nekoliko dana svoj posao. Izvori Žurnala iz Autocesta FBiH i oni upoznati se dešavanjima na gradilištu, na osnovu upita iz komisije zaključuju kako je malo vjerovatno da će vijadukt dobiti saglasnost za dozvolu.
Pojedini članovi komisije smatraju kako nije obavljena validna kontrola betonske kontrukcije! Za veći dio konstrukcije izuzet je samo jedan uzorak vanjske kontrole čvrstoće betona (!?), dok za pojedine dijelove poput stupova i šipova komisiji nije prezentovani niti jedan kontrolni uzorak čvrstoće!!
„Vanjska kontrola kvaliteta obavljana je tokom decembra, dakle nakon što je već počela kontrola komisije“, navodi izvor uključen u radove na ovoj dionici.
Za komisiju nije validan ni nalaz o kontroli otpornosti na mraz rađen prije godinu dana, a sporan je i sistem odvodnje na vijaduktu. Evidentirano je da su pojedine firme bile angažovane i kao revidenti i kao stručni nadzor, iako je zabranjen angažman na nadzoru ukoliko je neko učestvovao u projektovanju i izvođenju radova. Isti izvori nam navode kako članovima komisije nije bilo jasno kako su nadzor gradnje obavljale firme koje za taj posao nisu ovlaštene!
Sve ovo ne mora značiti da je u pitanju loš kvalitet radova, ali jednostavno rečeno, propisana kontrola nije provedena. Ukoliko kojim čudom izvođač naknadno ne dostavi dokaze o adekvatnoj kontroli, ista će morati stavku po stavku, stup po stup biti obavljena u narednom periodu. Sve ukazuje, tvrde naši sagovornici iz Autocesta i anagažovanih firmi, da će „Cengiz Insaat” dobiti dodatni rok od 90 dana da otkloni komisijski uočene nedostatke, a tek treba vidjeti hoće li platiti „penale“ zbog navedenih propusta.
Druge dvije poddionice - Drivuša – Klopče te Klopče – Donja Gračanica su dobile upotrebnu dozvolu. Podsjetimo, 25. novembra prošle godine iz Autocesta FBiH su najavili konačno otvaranje tzv “zeničke zaobilaznice“ za saobraćaj. Nekoliko dana kasnije dionica je zatvorena. Iz Autocesta su saopštili da je potrebno uraditi dilataciju jednog mosta, no prava istina je da dionica nije imala upotrebnu dozvolu!
Tri mjeseca kasnije i dalje obmanjuju javnost. Federalni premijer Novalić opravdava dodatno kašnjenje, iako vjerovatno zna stvarne razloge.
„Danas se moramo nositi sa tim, stabilizirati taj put i po meni, prije je bila greška preuranjeno otvaranje te dionice, dakle prije nego što je sve uređeno, da se sva klizišta stabiliziraju da bi Ministarstvo prostornog uređenja moglo izdati upotrebnu dozvolu i svi drugi organi koji to prate”, izjavio je Novalić 18. februara, okrivljujući pri tome sve i svakoga, od građana Zenice koji kao nisu željeli da autoput presjeca grad, do nadležnih za loše provedene istražne radove prije 12 godina.
Direktor Autocesta Adnan Terzić, kao kadar SBB-a, cijelu situaciju stavlja u politički kontekst, tačnije skori izbor novog direktora ovog javnog preduzeća.
“Pozadina toga je da u ambijentu kakav imamo u FBiH jedan dio sistema gura investicije, Koridor Vc, sad kad smo ubrzali radove sve to treba staviti u negativan kontekst zato što u petom mjesecu imamo izbor novog direktora Autocesta”, izjavio je nedavno Terzić
Zenička zaobilaznica mogla bi tokom mjeseca maja po drugi put biti otvorena za promet, samo ovoga puta možda svečanije, moguće i sa novim direktorom Autocesta FBiH, zavisno od dogovora SDA-HDZ koalicije. Od 2014 godine niti jedan kilometar nove autoceste nije dovršen za upotrebu. Zenička zaobilaznica građena je šest godina, potrošeno je 450 miliona maraka za 11 kilometara.
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21642 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Joj, ako ništa, u nevolji koja nas je snašla, a zove se život u tranzicijskoj BiH, najjače mi je što ljudi uvijek imaju jako kreativan smisao za humor.costacurta wrote: ↑16/05/2021 15:15Ali pazi im priče:
Čuj zaštićeni i osigurani?!Asfaltni radovi su u potpunosti završeni, samo naravno sada neće biti zvaničnog otvaranja, jer se dionica ne može koristiti dok se ne završi poddionca Počitej -Zvirovići", kaže Talić za Klix.ba. Ističe da će novih 7,2 kilometara autoceste do tada biti osigurani i zaštićeni.
Od čega?
Pa da. Sad je jasna stvar sa Zeničkom obilaznicom, oni su nju ustvari "konzervirali" do nekih boljih dana da ne bi neko prljao asfalt.
'Oće to oni tako, imamo i kustose u ACFBiH.
Čuj kustosi
Potpis ko kuća, ne znam šta je novinarima, pa se prosipaju u naslovima sa ovakvim glupostima. U pitanju su krediti naravno, osnovna djelatnost dobro zarađuje, ali nije da su rudnik zlata kako se predstavljaju.drug_profi wrote: ↑16/05/2021 20:04 Ispada da je svaki mjesec cijelom duzinom autoputa prolazilo oko milon vozila, sto naravno nije slucaj.
Znaci samo ako racunaju i prihode od akciza za autoceste.
Ali to onda nije prihod iz osnovne djelatnosti i ne znam kako bi se moglo nazvati profitom.
Jer je to namjenski novac za gradnju.
A sa profitom mozes raditi sta hoces.
Ensad Karic je bio SDP-ov kadar.
-
- Posts: 1170
- Joined: 16/02/2002 00:00
#21643 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zadnji put kad sam gledao prije koju godinu, vise od 80% prihoda AC FBiH je bilo od akciza. Vjerujem da je i sada slicna situacija. Interesantno je kako nakon svih ovih godina novinari to nisu skontali, nego svake godine ponovo i ponovo pisu o tome kako su AC FBiH medju najprofitabilnijim kompanijama. Neupuceni bi cak zakljucili da menadzment radi nevjerovatno dobar posao.drug_profi wrote: ↑16/05/2021 20:04 Ispada da je svaki mjesec cijelom duzinom autoputa prolazilo oko milon vozila, sto naravno nije slucaj.
Znaci samo ako racunaju i prihode od akciza za autoceste.
Ali to onda nije prihod iz osnovne djelatnosti i ne znam kako bi se moglo nazvati profitom.
Jer je to namjenski novac za gradnju.
A sa profitom mozes raditi sta hoces.
- drug_profi
- Posts: 50769
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21644 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Novinari kod nas su potpuno neuki ljudi.
Cak ni pravopis nisu savladali, a kamo li osnove neceg drugog o cemu bi da kao izvjestavaju.
Cak ni pravopis nisu savladali, a kamo li osnove neceg drugog o cemu bi da kao izvjestavaju.
- zomri
- Posts: 12886
- Joined: 03/05/2006 07:31
#21645 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prosao sam pored Zepca neki dan i vidim da su krenuli radovi i na toj dionici. Priprema se prilaz na mjestu gdje ce vjerovatno biti juzni ulaz u tunel, a desno uz Bosnu je dizalica. Vjerovatno most preko Bosne?
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- zomri
- Posts: 12886
- Joined: 03/05/2006 07:31
#21647 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- drug_profi
- Posts: 50769
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21648 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sporo to ti nesto vozis Zomri.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20537
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#21649 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zar ne treba sada do Zepca 40tak min
- zomri
- Posts: 12886
- Joined: 03/05/2006 07:31
#21650 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sad ce me moci obici svi koji to zele