Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zincx wrote: ↑18/11/2020 10:43
Sigurno je da ćeš platiti cjelokupne troškove transporta, a to nije malo. Trebala si paziti da ne pređe 300 maraka. Da je bilo 299, sada bi roba bila kod tebe. Asos će ti vratiti sredstva na račun sa kojeg je plaćeno, umanjeno za troškove.
Mozes li molim te da mi objasnis koja je procedura kad mi predje tih 300 i rijese da naplate carinu, da li me zovu iz dhl ili ovaj njihov dostavljac kaze dok urucuje paket da treba da platis i kako... ili te obavjeste iz lokalne poste ?
Bila bih jako zahvalna na odgovoru... konkretno ja sam narucila 2 paketa od po 200 km kroz par dana, i ako u isti dan stignu velike su sanse da mi uzmu za carinu bas sam bila neinformisana
zincx wrote: ↑18/11/2020 10:43
Sigurno je da ćeš platiti cjelokupne troškove transporta, a to nije malo. Trebala si paziti da ne pređe 300 maraka. Da je bilo 299, sada bi roba bila kod tebe. Asos će ti vratiti sredstva na račun sa kojeg je plaćeno, umanjeno za troškove.
Mozes li molim te da mi objasnis koja je procedura kad mi predje tih 300 i rijese da naplate carinu, da li me zovu iz dhl ili ovaj njihov dostavljac kaze dok urucuje paket da treba da platis i kako... ili te obavjeste iz lokalne poste ?
Bila bih jako zahvalna na odgovoru... konkretno ja sam narucila 2 paketa od po 200 km kroz par dana, i ako u isti dan stignu velike su sanse da mi uzmu za carinu bas sam bila neinformisana
Koji je DHL u pitanju, Express ili obična pošta? Express iz UK dođe za par dana, i tad oni sve rješavaju, samo te nazovu u vezi troškova, pitaju da li ćeš da ih prihvatiš.. Obična pošta ide na BH poštu, dobiješ obavjest, odeš na poštu, ako šta treba platiš i preuzmeš. Kad su ti to poslali?
Nisi ti kriva, to retardirano pravilo o više paketa u jednoj sedmici je bukvalno "fine print" koji je vrlo lahko preskočiti i za koje nisam ni ja donedavno znala (ne bih i dalje da nije bilo forumaša koji je upućen), a kupujem online godinama. Držim ti fige da sve ispadne ok. Btw, meni kad dolaze stvari DHL Expressom (Asos i iHerb), imam opciju da pomjerim datum kada će mi dostaviti paket na kućnu adresu, možda da probaš tako? Trebalo bi da ima link za to u email ili SMS poruci od DHL-a - nisam sigurna da li će uspjeti, ali vrijedi pokušati. Također vidi da ponekad naručuješ na ime nekog drugog u domaćinstvu ili drugu adresu, čisto da izbjegneš ovakve situacije, a i jer ne možeš uvijek znati hoće li se potrefiti više paketa odjednom.
zincx wrote: ↑18/11/2020 10:43
Sigurno je da ćeš platiti cjelokupne troškove transporta, a to nije malo. Trebala si paziti da ne pređe 300 maraka. Da je bilo 299, sada bi roba bila kod tebe. Asos će ti vratiti sredstva na račun sa kojeg je plaćeno, umanjeno za troškove.
Mozes li molim te da mi objasnis koja je procedura kad mi predje tih 300 i rijese da naplate carinu, da li me zovu iz dhl ili ovaj njihov dostavljac kaze dok urucuje paket da treba da platis i kako... ili te obavjeste iz lokalne poste ?
Bila bih jako zahvalna na odgovoru... konkretno ja sam narucila 2 paketa od po 200 km kroz par dana, i ako u isti dan stignu velike su sanse da mi uzmu za carinu bas sam bila neinformisana
Koji je DHL u pitanju, Express ili obična pošta? Express iz UK dođe za par dana, i tad oni sve rješavaju, samo te nazovu u vezi troškova, pitaju da li ćeš da ih prihvatiš.. Obična pošta ide na BH poštu, dobiješ obavjest, odeš na poštu, ako šta treba platiš i preuzmeš. Kad su ti to poslali?
E pa danas mi je stigao jedan paket od 200 km i samo mi je urucen, niko me nije zvao povodom dodatnih troskova... a kada ce drugi od 250 to ne znam, mogao bi sutra.. obavjestili su me da je sutra vrijeme dostave. A DHL expres mi je dostavljac, prosto ne znam sta me ceka i sta da ocekujem... i cemu da se nadam..
dorkcic wrote: ↑12/01/2021 21:04
Nisi ti kriva, to retardirano pravilo o više paketa u jednoj sedmici je bukvalno "fine print" koji je vrlo lahko preskočiti i za koje nisam ni ja donedavno znala (ne bih i dalje da nije bilo forumaša koji je upućen), a kupujem online godinama. Držim ti fige da sve ispadne ok. Btw, meni kad dolaze stvari DHL Expressom (Asos i iHerb), imam opciju da pomjerim datum kada će mi dostaviti paket na kućnu adresu, možda da probaš tako? Trebalo bi da ima link za to u email ili SMS poruci od DHL-a - nisam sigurna da li će uspjeti, ali vrijedi pokušati. Također vidi da ponekad naručuješ na ime nekog drugog u domaćinstvu ili drugu adresu, čisto da izbjegneš ovakve situacije, a i jer ne možeš uvijek znati hoće li se potrefiti više paketa odjednom.
Pa eto i ja sam imala srece, kako sam provjerila jednom mi se isto desilo da sam narucila vise puta u sedmici, i sve ukupno mi je bilo preko 300km..ali mi nisu nista naplatili tako da sam bila u blazesnom neznanju a i dobro prosla ocigledno..
A imate li iskustva sa vracanjem stvari u Asos.. posto na cijelu pricu mi jos nisu ni poslali sta treba .... ? Kome tad nosim i vracam i sta trebam na svom asos nalogu da preduzmem...
dorkcic wrote: ↑12/01/2021 21:04
Nisi ti kriva, to retardirano pravilo o više paketa u jednoj sedmici je bukvalno "fine print" koji je vrlo lahko preskočiti i za koje nisam ni ja donedavno znala (ne bih i dalje da nije bilo forumaša koji je upućen), a kupujem online godinama. Držim ti fige da sve ispadne ok. Btw, meni kad dolaze stvari DHL Expressom (Asos i iHerb), imam opciju da pomjerim datum kada će mi dostaviti paket na kućnu adresu, možda da probaš tako? Trebalo bi da ima link za to u email ili SMS poruci od DHL-a - nisam sigurna da li će uspjeti, ali vrijedi pokušati. Također vidi da ponekad naručuješ na ime nekog drugog u domaćinstvu ili drugu adresu, čisto da izbjegneš ovakve situacije, a i jer ne možeš uvijek znati hoće li se potrefiti više paketa odjednom.
Pa eto i ja sam imala srece, kako sam provjerila jednom mi se isto desilo da sam narucila vise puta u sedmici, i sve ukupno mi je bilo preko 300km..ali mi nisu nista naplatili tako da sam bila u blazesnom neznanju a i dobro prosla ocigledno..
A imate li iskustva sa vracanjem stvari u Asos.. posto na cijelu pricu mi jos nisu ni poslali sta treba .... ? Kome tad nosim i vracam i sta trebam na svom asos nalogu da preduzmem...
Dosad mi se nije dešavalo da pogrešno pošalju iz Asosa, ali u tom slučaju bih im se prvo javila emailom, objasnila kulturno situaciju i poslala sliku pogrešnog proizvoda (ako je pogrešna veličina onda da se lijepo vidi etiketa sa oznakom veličine). Neke radnje same od sebe pošalju traženi proizvod a dopuste da zadržiš taj pogrešni, ili samo izdaju refund za iznos tog proizvoda a da ti ne moraš ništa slati (ovo mi se desilo kod iHerba). Ako budu tražili da vratiš, onda ih pitaj da li će oni pokriti cijenu poštarine, jer ipak nije tvoja greška već njihova. Ako budu htjeli refundirati cijenu, onda bi trebalo da ispuniš returns form (obično dođe u paketu ili možeš tražiti da ti pošalju emailom pa da isprintaš), odneseš u poštu (mislim da ne moraš DHL-om) i pošalješ sa proizvodom na njihovu adresu - u svakom slučaju javi se njima, oni će ti sve reći, djeluju mi nagodni.
dorkcic wrote: ↑12/01/2021 21:04
Nisi ti kriva, to retardirano pravilo o više paketa u jednoj sedmici je bukvalno "fine print" koji je vrlo lahko preskočiti i za koje nisam ni ja donedavno znala (ne bih i dalje da nije bilo forumaša koji je upućen), a kupujem online godinama. Držim ti fige da sve ispadne ok. Btw, meni kad dolaze stvari DHL Expressom (Asos i iHerb), imam opciju da pomjerim datum kada će mi dostaviti paket na kućnu adresu, možda da probaš tako? Trebalo bi da ima link za to u email ili SMS poruci od DHL-a - nisam sigurna da li će uspjeti, ali vrijedi pokušati. Također vidi da ponekad naručuješ na ime nekog drugog u domaćinstvu ili drugu adresu, čisto da izbjegneš ovakve situacije, a i jer ne možeš uvijek znati hoće li se potrefiti više paketa odjednom.
Pa eto i ja sam imala srece, kako sam provjerila jednom mi se isto desilo da sam narucila vise puta u sedmici, i sve ukupno mi je bilo preko 300km..ali mi nisu nista naplatili tako da sam bila u blazesnom neznanju a i dobro prosla ocigledno..
A imate li iskustva sa vracanjem stvari u Asos.. posto na cijelu pricu mi jos nisu ni poslali sta treba .... ? Kome tad nosim i vracam i sta trebam na svom asos nalogu da preduzmem...
Dosad mi se nije dešavalo da pogrešno pošalju iz Asosa, ali u tom slučaju bih im se prvo javila emailom, objasnila kulturno situaciju i poslala sliku pogrešnog proizvoda (ako je pogrešna veličina onda da se lijepo vidi etiketa sa oznakom veličine). Neke radnje same od sebe pošalju traženi proizvod a dopuste da zadržiš taj pogrešni, ili samo izdaju refund za iznos tog proizvoda a da ti ne moraš ništa slati (ovo mi se desilo kod iHerba). Ako budu tražili da vratiš, onda ih pitaj da li će oni pokriti cijenu poštarine, jer ipak nije tvoja greška već njihova. Ako budu htjeli refundirati cijenu, onda bi trebalo da ispuniš returns form (obično dođe u paketu ili možeš tražiti da ti pošalju emailom pa da isprintaš), odneseš u poštu (mislim da ne moraš DHL-om) i pošalješ sa proizvodom na njihovu adresu - u svakom slučaju javi se njima, oni će ti sve reći, djeluju mi nagodni.
CikCikCikPogodi wrote: ↑14/12/2020 10:07
Samo da znate da necete moci vise preko prodavaca iz UK kupovati poslije 1. Januara, mozda cak i sad u Decembreu zbog izlaska iz EU. Za BiH iako nije u EU zna se da pogtovo nece kod nas slati.
CikCikCikPogodi wrote: ↑14/12/2020 10:07
Samo da znate da necete moci vise preko prodavaca iz UK kupovati poslije 1. Januara, mozda cak i sad u Decembreu zbog izlaska iz EU. Za BiH iako nije u EU zna se da pogtovo nece kod nas slati.
Moze link?
Nema linka jer nije istina. ASOS kao i svi ostali iz UK normala salju za BiH.
Iz nekog razloga su ukinuli DHL Express delivery za BiH, sad se nudi samo opcija Standard delivery, čekanje do 20ak dana, a pitanje dal ikad u corona vremenu pošiljki!! Baš bezveze, ne znam šta je razlog toga!!
narucih nesto asosa, isporucili su i dobih tracking broj.. zadnji update na trackingu je bio prije 8-9 dana iskazujuci da se unijelo u sistem i isporucilo. da li je vama tracking bio detaljniji? je li imao neko slicnu situaciju?
Lana_mo wrote: ↑17/06/2021 12:56
Pozdrav svima
Porucila sam preko Asosa narudzbu 15.5. i trebalo je biti isporuceno 4.6. , dakle prije 15 dana.
Cak mi je i email dosao da dam “reviews” za nesto sto nisam preuzela.
Moze li mi neko pomoci kako da prijavim da posiljke nema?
Da li da zovem Carinu i na koji broj?
Hvala
Ako ide običnom poštom, teško da je stiglo.
Probaj ukucati broj za praćenje ovde: http://bhpwebout.posta.ba:1446/
Ali koliko se sjećam, ASOS ga nije davao za običnu poštu.
Lana_mo wrote: ↑17/06/2021 12:56
Pozdrav svima
Porucila sam preko Asosa narudzbu 15.5. i trebalo je biti isporuceno 4.6. , dakle prije 15 dana.
Cak mi je i email dosao da dam “reviews” za nesto sto nisam preuzela.
Moze li mi neko pomoci kako da prijavim da posiljke nema?
Da li da zovem Carinu i na koji broj?
Hvala
Ako ide običnom poštom, teško da je stiglo.
Probaj ukucati broj za praćenje ovde: http://bhpwebout.posta.ba:1446/
Ali koliko se sjećam, ASOS ga nije davao za običnu poštu.
Hvala Vam.
Nema podataka o posiljci preko tog linka.
Bas cudno da posiljka ovoliko kasni.
15 dana od ocekivanog dana isporuke.
Da li ASOS dostavlja preko DHL (ili nekom kurirskom službom) ili šalje običnom poštom? Piše standard delivery ali prije nekoliko godina mi je ipak dolazilo kurirskom službom a ne BH poštom al' ne znam kako ide sada.
Laffy Taffy wrote: ↑25/06/2021 20:34
Da li ASOS dostavlja preko DHL (ili nekom kurirskom službom) ili šalje običnom poštom? Piše standard delivery ali prije nekoliko godina mi je ipak dolazilo kurirskom službom a ne BH poštom al' ne znam kako ide sada.
Laffy Taffy wrote: ↑25/06/2021 20:34
Da li ASOS dostavlja preko DHL (ili nekom kurirskom službom) ili šalje običnom poštom? Piše standard delivery ali prije nekoliko godina mi je ipak dolazilo kurirskom službom a ne BH poštom al' ne znam kako ide sada.
Laffy Taffy wrote: ↑25/06/2021 20:34
Da li ASOS dostavlja preko DHL (ili nekom kurirskom službom) ili šalje običnom poštom? Piše standard delivery ali prije nekoliko godina mi je ipak dolazilo kurirskom službom a ne BH poštom al' ne znam kako ide sada.