OK, onda će to biti petlja koja će stajati neiskorištena desetljećima, osim ako ne naprave dio do zavidovića. dalje je naučna fantastika
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3452
- Joined: 10/04/2017 15:12
#19701 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- So What!
- Posts: 11203
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19702 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Baš kao što je kolega objasnio, to je buduće čvorište za brzu cestu Žepče - Tuzla. Samo Žepče kao grad nekada u budućnosti bi trebalo imati tri petlje, Ozimice (sjever), Poprikuše (jug) i Žepče (istok), a sve tri će biti na popriličnoj udaljenosti od grada.
-
- Posts: 3419
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19703 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mene je pozitivno iznenadila ova vijest o potpisivanju ugovora za autoput do Golubinje ili Poprikuša po novom Znači, ako završe to do 2024., plus kompletna obilaznica oko Doboja i spuštanje do Medakova, to je u biti oko 27-28 km dodatnog autoputa iznad Zenice u odnosu na sad (doduše, dio će otvoriti sad), plus solidno skraćenje oko Doboja.
Helem, sa Stupa do ove petlje Poprikuše bi trebalo da se može odraditi za 45 minuta lagane vožnje Od entitetske granice do GP Bosanska Gradiška 50-ak minuta. I ostane još jedna slična tura od ove petlje do entitetske granice, a duplo kraća Svejedno, trebalo bi da za manje od 2 i po sata možemo doći na granicu u Bosanskoj Gradišci, a vjerovatno i blago ispod toga
I u nastavku gradnje, koja petlja između Žepča i Tešnja je najbliža putu M17? U biti, nijedna dovoljno blizu?
I drugo, ima li ikakvih najava ili makar nagađanja o nastavku gradnje sjeverno od Johovca u RS? Do kojih doba bi mogli tu očekivati spoj Doboj-Odžak? Negdje sam čitao da ganjaju finansijera, pa da bi tokom sljedeće godine trebao ići tender. Znam da neće, u kojoj je to uopšte fazi? Ta relacija ne djeluje zeznuto i vjerovatno je mogu srediti za 2-3 godine? Isto tako, čitao sam da su to sve spojili u jedan dio, pa, koliko sam shvatio, samo jedan lot će biti sve od Doboja do Odžaka?
Helem, sa Stupa do ove petlje Poprikuše bi trebalo da se može odraditi za 45 minuta lagane vožnje Od entitetske granice do GP Bosanska Gradiška 50-ak minuta. I ostane još jedna slična tura od ove petlje do entitetske granice, a duplo kraća Svejedno, trebalo bi da za manje od 2 i po sata možemo doći na granicu u Bosanskoj Gradišci, a vjerovatno i blago ispod toga
I u nastavku gradnje, koja petlja između Žepča i Tešnja je najbliža putu M17? U biti, nijedna dovoljno blizu?
I drugo, ima li ikakvih najava ili makar nagađanja o nastavku gradnje sjeverno od Johovca u RS? Do kojih doba bi mogli tu očekivati spoj Doboj-Odžak? Negdje sam čitao da ganjaju finansijera, pa da bi tokom sljedeće godine trebao ići tender. Znam da neće, u kojoj je to uopšte fazi? Ta relacija ne djeluje zeznuto i vjerovatno je mogu srediti za 2-3 godine? Isto tako, čitao sam da su to sve spojili u jedan dio, pa, koliko sam shvatio, samo jedan lot će biti sve od Doboja do Odžaka?
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19704 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Žepče-Tuzla nije nikakva naučna fantastika nego jedina moguća veza autocestom između Tuzle i Zenice/Sarajevo. Tako isto kada bude išao tender za Poprikuše-Ozimica ide i komad do Žepče istok, na koji će se nastaviti izgradnja prema Tuzli.
-
- Posts: 3540
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19705 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Žešća budalaština povezivati Tz, SA i Zenicu na Zepču. Nikad ti ja neću krenuti za SA ili na more preko Žepča. Idi begaj.tec wrote: ↑14/11/2020 09:36Žepče-Tuzla nije nikakva naučna fantastika nego jedina moguća veza autocestom između Tuzle i Zenice/Sarajevo. Tako isto kada bude išao tender za Poprikuše-Ozimica ide i komad do Žepče istok, na koji će se nastaviti izgradnja prema Tuzli.
Na Doboj se treba ići. To je i u onoj državi bilo čvorište. Iz TK za B. Luku i Bihać ide masa ljudi, preko Žepča će na more i u Sa samo Banovići i Ribnica.
Idiotizam neviđeni i bacanje para.
4 trake Tz Doboj,
4 trake Tz Orašje
Obilaznica do Stupara i treća traka preko Karaule do Semizovca. Neće koštati skuplje od izgradnje 5.5 km autoputa Poprikuše-Nemila....... ja iako laik opet ne mogu da vjerujem da 400M treba za 5.5km. 8 godina budžeta grada Tz.
- So What!
- Posts: 11203
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19706 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dionica Medakovo - Putnikovo Brdo će biti samo od koristi ljudima iz Tešnja, kao i onima sa putničkim vozilima koji znaju prečice do magistralne ceste, što znači jednom poprilično manjem broju ljudi.mistek wrote: ↑14/11/2020 01:26 Mene je pozitivno iznenadila ova vijest o potpisivanju ugovora za autoput do Golubinje ili Poprikuša po novom Znači, ako završe to do 2024., plus kompletna obilaznica oko Doboja i spuštanje do Medakova, to je u biti oko 27-28 km dodatnog autoputa iznad Zenice u odnosu na sad (doduše, dio će otvoriti sad), plus solidno skraćenje oko Doboja.
Helem, sa Stupa do ove petlje Poprikuše bi trebalo da se može odraditi za 45 minuta lagane vožnje Od entitetske granice do GP Bosanska Gradiška 50-ak minuta. I ostane još jedna slična tura od ove petlje do entitetske granice, a duplo kraća Svejedno, trebalo bi da za manje od 2 i po sata možemo doći na granicu u Bosanskoj Gradišci, a vjerovatno i blago ispod toga
I u nastavku gradnje, koja petlja između Žepča i Tešnja je najbliža putu M17? U biti, nijedna dovoljno blizu?
I drugo, ima li ikakvih najava ili makar nagađanja o nastavku gradnje sjeverno od Johovca u RS? Do kojih doba bi mogli tu očekivati spoj Doboj-Odžak? Negdje sam čitao da ganjaju finansijera, pa da bi tokom sljedeće godine trebao ići tender. Znam da neće, u kojoj je to uopšte fazi? Ta relacija ne djeluje zeznuto i vjerovatno je mogu srediti za 2-3 godine? Isto tako, čitao sam da su to sve spojili u jedan dio, pa, koliko sam shvatio, samo jedan lot će biti sve od Doboja do Odžaka?
Sa izgradnjom dionice Medakovo - Ozimice, ta dionica tek onda dobiva tranzitni smisao, a petlja Ozimice će biti najbliža magistralnoj cesti i nalazi se u rejonu Novog Šehera.
Dionica Medakovo - Ozimice će biti duga preko 20 kilometara i između ove dvije petlje neće postojati nijedna petlja kao ni mogućnost za privremenom petljom.
Sjeverno od Johovca se još uvijek ništa ne spominje, ali će biti potrebno RS-u svakako iz razloga što je to dio rute Bijeljina - Brčko - Modriča - Doboj - Prnjavor - Banja Luka. Posljednja dionica, na međuentitetskoj liniji će biti Odžak - Vukosavlje, poprilično kratka i jednostavna i s obzirom da RS-u ne igra nikakvu pretjeranu ulogu, ovu dionicu će, siguran sam finansirati EU kao što je finansirala i ovo oko Doboja, kao dio međuentitetske saradnje.
Uglavnom, kada krene izgradnja sjeverno od Johovca, to bi trebalo ići brzo, jer su dionice poprilično jednostavne i prolaze kroz ravan teren.
- So What!
- Posts: 11203
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19707 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Doboj i dobojski kraj nisu u istom entitetu kao i Tuzlanski kanton i samo povezivanje Doboja i Tuzle, nekom brzom cestom je gotovo nemoguća misija.costacurta wrote: ↑14/11/2020 11:35Žešća budalaština povezivati Tz, SA i Zenicu na Zepču. Nikad ti ja neću krenuti za SA ili na more preko Žepča. Idi begaj.
Na Doboj se treba ići. To je i u onoj državi bilo čvorište. Iz TK za B. Luku i Bihać ide masa ljudi, preko Žepča će na more i u Sa samo Banovići i Ribnica.
Idiotizam neviđeni i bacanje para.
4 trake Tz Doboj,
4 trake Tz Orašje
Obilaznica do Stupara i treća traka preko Karaule do Semizovca. Neće koštati skuplje od izgradnje 5.5 km autoputa Poprikuše-Nemila....... ja iako laik opet ne mogu da vjerujem da 400M treba za 5.5km. 8 godina budžeta grada Tz.
Od Gračanice pa do Doboja, pojas uz put je toliko naseljen, da vožnja tim putem izgleda kao vožnja nekom seoskom cestom.
Ravni pojas ispod tog puta, pripada RS-u i u tom entitetu nije u interesu da se grada takva brza cesta iz razloga što oni grade svoju verziju, samo sjeverniju.
Tuzla i Žepče su sasvim uredna veza, to što nekome nije prirodna je iz razloga što i nije naučio na neke promjene. U tom dijelu između Zavidovića i Banovića, ona brda između ZDK i TK je najlakše savladati i tu će se napraviti ta veza koja će uvjeren sam izgledati sasvim prirodno jednom kada dođe na svoje.
Činjenica je da ćemo se iste načekati, ali sama navika pojedinih Tuzlaka da znaju putovati samo prema Orašju, Doboju, Zvorniku i Sarajevu (preko Karaule) i dalje nije mjerodavan faktor za biranje trase te brze ceste.
Peglanje magistralne ceste M18 na dionici od Šićkog broda do Semizovca, sa novim tunelima, mostovima i usponskim trakama, uistinu ne bi koštali ni četvrtinu cijene dionice Nemila - Poprikuše, ali to i dalje ne znači da ova dionica autoputa nije složenija i vrijedna svoje cijene.
Dakle kao što sam rekao, cijela dionica je u zraku i pod zemljom, započinje sa jednim kraćim vijaduktom, pa sa dužim mostom, pa sa tunelom Golubinja koji bi trebao biti šesti tunel po dužini u bvišoj Jugoslaviji, a zatim ponovo na jedan duži vijadukt i završava se sa petljom.
Eto posao je dobila strana (turska) kompanija, koja je ranije izvodila radove po BiH, sa efikasnim učinkom, nadzor je također dobila strana (italijanska) kompanija, izgradnju finansiraju institucije Europske Unije kroz kredite i grantove, dakle tu cijenu sigurno nije budala izmislila.
-
- Posts: 3540
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19708 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad sam bio u US, na nekim dijelovima njihovih autoputeva urađene su extra stvari tzv "U-turn". Na sve otprilike 2milje urađea ta polukružna okretanja, naročito na putevima kroz Teksas. Ako se zaebeš, profulaš izlaz imaš 2 km dalje polukruzno, vratis se i piči dalje.
Kod nas npr ako ne skreneš na Rumi eban si do Šimanovaca, pa onda nazad se vraćaj.
Ne vidim na ovim maketama da je negdje to predviđeno, osim možda nekih presijecanja ali samo za policiju, vatrogasce, hitnu... pa eto, možda da razmisle o tim
"U-turnovima".
Ja sigurno neću doživjeti ali mozda mojim unučadima za nekih 40ak godina bude drago provozati se do mora modernom cestom
Kod nas npr ako ne skreneš na Rumi eban si do Šimanovaca, pa onda nazad se vraćaj.
Ne vidim na ovim maketama da je negdje to predviđeno, osim možda nekih presijecanja ali samo za policiju, vatrogasce, hitnu... pa eto, možda da razmisle o tim
"U-turnovima".
Ja sigurno neću doživjeti ali mozda mojim unučadima za nekih 40ak godina bude drago provozati se do mora modernom cestom
-
- Posts: 3419
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19709 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako se ne varam, negdje pronađoh informaciju da dionica Poprikuše-Medakovo (cjelokupna) košta oko 350 miliona, a imar par mostova, ne tako kratkih tunela i sl. Znači, nije preskupa dionica. Pretpostavljam da ćemo na početak gradnje tu čekati da se izgradi sve ovo do Golubinje i do Tešnja s druge strane, ali eto, za nekih 7-8 godina bi valjda i to trebalo biti kompletirano. Iznenadio sam se da taj dio nije skup, jer sam isto očekivao nezgodan teren.
-
- Posts: 3452
- Joined: 10/04/2017 15:12
#19711 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
meščini da bi trebalo biti 9 ili čak 11 mostova preko bosne, elem nije to baš toliko jednostavno. a kod nas ništa ne ide brzo, to barem svi znamoSo What! wrote: ↑14/11/2020 12:17Dionica Medakovo - Putnikovo Brdo će biti samo od koristi ljudima iz Tešnja, kao i onima sa putničkim vozilima koji znaju prečice do magistralne ceste, što znači jednom poprilično manjem broju ljudi.mistek wrote: ↑14/11/2020 01:26 Mene je pozitivno iznenadila ova vijest o potpisivanju ugovora za autoput do Golubinje ili Poprikuša po novom Znači, ako završe to do 2024., plus kompletna obilaznica oko Doboja i spuštanje do Medakova, to je u biti oko 27-28 km dodatnog autoputa iznad Zenice u odnosu na sad (doduše, dio će otvoriti sad), plus solidno skraćenje oko Doboja.
Helem, sa Stupa do ove petlje Poprikuše bi trebalo da se može odraditi za 45 minuta lagane vožnje Od entitetske granice do GP Bosanska Gradiška 50-ak minuta. I ostane još jedna slična tura od ove petlje do entitetske granice, a duplo kraća Svejedno, trebalo bi da za manje od 2 i po sata možemo doći na granicu u Bosanskoj Gradišci, a vjerovatno i blago ispod toga
I u nastavku gradnje, koja petlja između Žepča i Tešnja je najbliža putu M17? U biti, nijedna dovoljno blizu?
I drugo, ima li ikakvih najava ili makar nagađanja o nastavku gradnje sjeverno od Johovca u RS? Do kojih doba bi mogli tu očekivati spoj Doboj-Odžak? Negdje sam čitao da ganjaju finansijera, pa da bi tokom sljedeće godine trebao ići tender. Znam da neće, u kojoj je to uopšte fazi? Ta relacija ne djeluje zeznuto i vjerovatno je mogu srediti za 2-3 godine? Isto tako, čitao sam da su to sve spojili u jedan dio, pa, koliko sam shvatio, samo jedan lot će biti sve od Doboja do Odžaka?
Sa izgradnjom dionice Medakovo - Ozimice, ta dionica tek onda dobiva tranzitni smisao, a petlja Ozimice će biti najbliža magistralnoj cesti i nalazi se u rejonu Novog Šehera.
Dionica Medakovo - Ozimice će biti duga preko 20 kilometara i između ove dvije petlje neće postojati nijedna petlja kao ni mogućnost za privremenom petljom.
Sjeverno od Johovca se još uvijek ništa ne spominje, ali će biti potrebno RS-u svakako iz razloga što je to dio rute Bijeljina - Brčko - Modriča - Doboj - Prnjavor - Banja Luka. Posljednja dionica, na međuentitetskoj liniji će biti Odžak - Vukosavlje, poprilično kratka i jednostavna i s obzirom da RS-u ne igra nikakvu pretjeranu ulogu, ovu dionicu će, siguran sam finansirati EU kao što je finansirala i ovo oko Doboja, kao dio međuentitetske saradnje.
Uglavnom, kada krene izgradnja sjeverno od Johovca, to bi trebalo ići brzo, jer su dionice poprilično jednostavne i prolaze kroz ravan teren.
-
- Posts: 3452
- Joined: 10/04/2017 15:12
#19712 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ajde reci nam šta misliš kada će se to graditi? možda do zavidovića uneka doba, ovo dalje neće prije 2035 a i to je optimistički gledano. ja iskreno ne vjerujem da će se ikada graditi.tec wrote: ↑14/11/2020 09:36Žepče-Tuzla nije nikakva naučna fantastika nego jedina moguća veza autocestom između Tuzle i Zenice/Sarajevo. Tako isto kada bude išao tender za Poprikuše-Ozimica ide i komad do Žepče istok, na koji će se nastaviti izgradnja prema Tuzli.
- So What!
- Posts: 11203
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19713 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kada ima U-turn to više nije autoput, da li si ikada u Njemačkoj vidio tako nešto.costacurta wrote: ↑14/11/2020 12:33 Kad sam bio u US, na nekim dijelovima njihovih autoputeva urađene su extra stvari tzv "U-turn". Na sve otprilike 2milje urađea ta polukružna okretanja, naročito na putevima kroz Teksas. Ako se zaebeš, profulaš izlaz imaš 2 km dalje polukruzno, vratis se i piči dalje.
Kod nas npr ako ne skreneš na Rumi eban si do Šimanovaca, pa onda nazad se vraćaj.
Ne vidim na ovim maketama da je negdje to predviđeno, osim možda nekih presijecanja ali samo za policiju, vatrogasce, hitnu... pa eto, možda da razmisle o tim
"U-turnovima".
Ja sigurno neću doživjeti ali mozda mojim unučadima za nekih 40ak godina bude drago provozati se do mora modernom cestom
Mi imam osvoje standarde za puteve i oni uglavnom odgovaraju standardu većini europskih zemalja.
U SAD-u svaka država ima neki svoj standard za te ceste.
Sami nazivi za brzu cestu (expressway) i autoput (motorway) su nešto mlađi termini i u SAD-u će najčešće koristiti termin highway, koji označava saobraćajnicu višeg reda, a nije rijetkost čuti i termin autobahn u engleskom jeziku, da ga koriste neki stručnjaci s obzirom da su autoputeve kroz njihovu historiju usavršili Njemci.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19714 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Perfektan primjer inteligencije na ovom forumu.costacurta wrote: ↑14/11/2020 11:35
Žešća budalaština povezivati Tz, SA i Zenicu na Zepču. Nikad ti ja neću krenuti za SA ili na more preko Žepča. Idi begaj.
Na Doboj se treba ići. To je i u onoj državi bilo čvorište. Iz TK za B. Luku i Bihać ide masa ljudi, preko Žepča će na more i u Sa samo Banovići i Ribnica.
Idiotizam neviđeni i bacanje para.
4 trake Tz Doboj,
4 trake Tz Orašje
Obilaznica do Stupara i treća traka preko Karaule do Semizovca. Neće koštati skuplje od izgradnje 5.5 km autoputa Poprikuše-Nemila....... ja iako laik opet ne mogu da vjerujem da 400M treba za 5.5km. 8 godina budžeta grada Tz.
- avenija
- Posts: 1529
- Joined: 29/03/2016 16:20
#19715 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da je ova drzava razvijena kako treba davno bi se vozilo barem brzom cestom od Zenice do Tuzle, ovako dva najveca grada poslije Sarajeva u FBIH nemaju nikakvu vezu. Vezu preko Vozuce ne mogu priznati jer je to "seoski" put. Regije TK i centralna Bosna obje sa 500 000 stanovnika.
Ali eto ima pametnih ljudi pa su vec planirali iskljucenje u Zepcu prema Tuzli i SI Bosni.
Ali eto ima pametnih ljudi pa su vec planirali iskljucenje u Zepcu prema Tuzli i SI Bosni.
- mk ultra
- Posts: 19865
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#19716 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa od toga sigurno nema nista barem 30 godina ni u dionicama jer nema ko da ih koristi bez kompletne dionice zavrsene...RJ57 wrote: ↑14/11/2020 14:30ajde reci nam šta misliš kada će se to graditi? možda do zavidovića uneka doba, ovo dalje neće prije 2035 a i to je optimistički gledano. ja iskreno ne vjerujem da će se ikada graditi.
-
- Posts: 3419
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19717 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma vala pričajte vi šta hoćete, ali autoput tuda je u najmanju ruku diskutabilan. OK, idealiziramo, valjalo bi svuda imati autoput, ali koliko je fakat tu potreban i koliko bi bio isplativ? Nemam podatke, ali koliki je zaista promet Tuzla-Srednja Bosna? Ja se kladim da je potrebnija veza Tuzla-Sarajevo i da je smislenije i dalje uložiti u M18, pa ko treba u Srednju Bosnu neka ganja alternativu, nego da se pravi taj spoj na Žepče, pa opet Sarajevo-Tuzla visi. Osovina Sarajevo-Tuzla-Orašje je sasvim ok.
I bezveze mi je vala priča "dva najveća grada nakon Sarajeva nemaju spoj". Puno je gora situacija sa dva najveća regiona u državi: Sarajevo i Tuzla. Jer evo sutra kreni iz Tuzle u Sarajevo, 120km otprilike, ne možeš više ni u ludilu proći za 2h. Znači, treba ti 2h i 15 minuta, i to da nema pretjeranih sranja na cesti. Kreni istovremeno ka Zenici, tim seoskim stazama (što zaista i jesu) i jednaku kilometražu otprilike preći ćeš za jednako vrijeme, 5 minuta gore-dole. Kako je onda veza Zenice i Tuzle nikakva, a Sarajeva i Tuzle je kao ok? Ova razlika će biti i manja kada autocesta dogura do Golubinje i hladno će se Tuzla-Zenica voziti za 2h. Neka modernizuju, ali mi je tu bacanje para na autoput skroz besmisleno. U krajnjoj liniji Što onda vezu Sarajevo-Tuzla ne zovemo seoskim putem, jer vala ni ona na nekim dijelovima nije daleko od toga?
Opet kažem, super je imati spojenu Tuzlu i Zenicu tako, ali to vala nikako ne može biti prioritet, ni blizu toga. Slična stvar kao ona JJ autocesta. Sve ok, ali ja ću 10 nesumnjivo važnijih relacija u FBiH navesti. Krenuti s modernizacijom od Šićkog Broda na tri strane, pa tek onda crtati nove pravce.
I bezveze mi je vala priča "dva najveća grada nakon Sarajeva nemaju spoj". Puno je gora situacija sa dva najveća regiona u državi: Sarajevo i Tuzla. Jer evo sutra kreni iz Tuzle u Sarajevo, 120km otprilike, ne možeš više ni u ludilu proći za 2h. Znači, treba ti 2h i 15 minuta, i to da nema pretjeranih sranja na cesti. Kreni istovremeno ka Zenici, tim seoskim stazama (što zaista i jesu) i jednaku kilometražu otprilike preći ćeš za jednako vrijeme, 5 minuta gore-dole. Kako je onda veza Zenice i Tuzle nikakva, a Sarajeva i Tuzle je kao ok? Ova razlika će biti i manja kada autocesta dogura do Golubinje i hladno će se Tuzla-Zenica voziti za 2h. Neka modernizuju, ali mi je tu bacanje para na autoput skroz besmisleno. U krajnjoj liniji Što onda vezu Sarajevo-Tuzla ne zovemo seoskim putem, jer vala ni ona na nekim dijelovima nije daleko od toga?
Opet kažem, super je imati spojenu Tuzlu i Zenicu tako, ali to vala nikako ne može biti prioritet, ni blizu toga. Slična stvar kao ona JJ autocesta. Sve ok, ali ja ću 10 nesumnjivo važnijih relacija u FBiH navesti. Krenuti s modernizacijom od Šićkog Broda na tri strane, pa tek onda crtati nove pravce.
- avenija
- Posts: 1529
- Joined: 29/03/2016 16:20
#19718 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ko vam je kriv sto ste gradili grad na lokaciji koja nije ni na jednom medjunarodno vaznijem pravcu
- mk ultra
- Posts: 19865
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#19719 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako na TK mislis, 70% tog kantona radi u EU, i izvozi dosta tako da nema zime na njih
Ako je vec Autocesta preskupa, postojece magistrale su se mogle prepraviti pa barem da se omoguci prosjecna brzina od 70kmh, nista vise od toga... to barem ne bi trebalo mnogo da kosta, pa ni 20% troška autoceste
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19720 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Na kojoj dionici ce biti 9 ili 11 mostova preko "Bosne"?RJ57 wrote: ↑14/11/2020 14:27meščini da bi trebalo biti 9 ili čak 11 mostova preko bosne, elem nije to baš toliko jednostavno. a kod nas ništa ne ide brzo, to barem svi znamoSo What! wrote: ↑14/11/2020 12:17 Dionica Medakovo - Putnikovo Brdo će biti samo od koristi ljudima iz Tešnja, kao i onima sa putničkim vozilima koji znaju prečice do magistralne ceste, što znači jednom poprilično manjem broju ljudi.
Sa izgradnjom dionice Medakovo - Ozimice, ta dionica tek onda dobiva tranzitni smisao, a petlja Ozimice će biti najbliža magistralnoj cesti i nalazi se u rejonu Novog Šehera.
Dionica Medakovo - Ozimice će biti duga preko 20 kilometara i između ove dvije petlje neće postojati nijedna petlja kao ni mogućnost za privremenom petljom.
Sjeverno od Johovca se još uvijek ništa ne spominje, ali će biti potrebno RS-u svakako iz razloga što je to dio rute Bijeljina - Brčko - Modriča - Doboj - Prnjavor - Banja Luka. Posljednja dionica, na međuentitetskoj liniji će biti Odžak - Vukosavlje, poprilično kratka i jednostavna i s obzirom da RS-u ne igra nikakvu pretjeranu ulogu, ovu dionicu će, siguran sam finansirati EU kao što je finansirala i ovo oko Doboja, kao dio međuentitetske saradnje.
Uglavnom, kada krene izgradnja sjeverno od Johovca, to bi trebalo ići brzo, jer su dionice poprilično jednostavne i prolaze kroz ravan teren.
Poprikuše - Ozimice 2 puta
Medakovo - Ozimice 0 puta
Medakovo - Rudanka 1 put
Rudanka - Odzak 5 puta
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19721 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hajde ekspertu gdje bi trebao da ide taj fantastični put?avenija wrote: ↑14/11/2020 17:54 Da je ova drzava razvijena kako treba davno bi se vozilo barem brzom cestom od Zenice do Tuzle, ovako dva najveca grada poslije Sarajeva u FBIH nemaju nikakvu vezu. Vezu preko Vozuce ne mogu priznati jer je to "seoski" put. Regije TK i centralna Bosna obje sa 500 000 stanovnika.
Ali eto ima pametnih ljudi pa su vec planirali iskljucenje u Zepcu prema Tuzli i SI Bosni.
https://www.openstreetmap.org/#map=11/44.3577/18.3101
https://www.google.ba/maps/@44.3628897, ... authuser=0
-
- Posts: 3452
- Joined: 10/04/2017 15:12
#19722 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
doboj-modriča, ako je suditi po vizualizaciji koju smo ovdje mogli vidjeti
- Haris.ba
- Posts: 25427
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19723 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Trena nova tema autoput Tuzla - Zepce. Pa da tamo mozemo se objasnjavati.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19724 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
-
- Posts: 3452
- Joined: 10/04/2017 15:12
#19725 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
onda je vizualizacija potpuno pogrešna